A Yoko nem japán, hanem taivani. Ettől függetlenül az a leghasználhatóbb utángyártott hajtókar (Nyakas mester nekem azt ajánlotta), elfekvőben sikerült is beszereznem egy ismerős boltostól. Egyébként "hiánycikk". Nyáron legalábbis a nagy boltokban egyben sem lehetett kapni.Seclusion írta:Üdv Urak!
A verseny ETZ project egyre jobb kilátásban van, így elkezdek keresgélni. Hajtókarból melyik márka lenne a legjobb? Első nekifutásra találtam egy ilyet: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=896
Gondolom valamelyik neves gyártó lenne a legideálisabb, azonban nem tudom, hogy melyik készít az ETZ főtengellyel párosítható méretben.
Szilárd
Tuning
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Tuning
Üdv Urak!
A verseny ETZ project egyre jobb kilátásban van, így elkezdek keresgélni. Hajtókarból melyik márka lenne a legjobb? Első nekifutásra találtam egy ilyet: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=896
Gondolom valamelyik neves gyártó lenne a legideálisabb, azonban nem tudom, hogy melyik készít az ETZ főtengellyel párosítható méretben.
Szilárd
A verseny ETZ project egyre jobb kilátásban van, így elkezdek keresgélni. Hajtókarból melyik márka lenne a legjobb? Első nekifutásra találtam egy ilyet: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=896
Gondolom valamelyik neves gyártó lenne a legideálisabb, azonban nem tudom, hogy melyik készít az ETZ főtengellyel párosítható méretben.
Szilárd
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Tuning
Itt van két fajta fejidom szerintem érdeklődj náluk.
http://mikroker.hu/webbolt/kat/mz/vaz_e ... index.html
http://mikroker.hu/webbolt/kat/mz/vaz_e ... index.html
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
A kérdésem megérné megvenni ezt a szélvédőplexit az ETZ-re?
http://www.etbike.com/index.php?productID=9768&sent=yes
A méreteitt nem tudom de írtam nekik 1 emailt hogy adják meg!!
http://www.etbike.com/index.php?productID=9768&sent=yes
A méreteitt nem tudom de írtam nekik 1 emailt hogy adják meg!!
A rock örök és halhatatlan!!
Re: Tuning
Köszönök minden választ!
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
Alkatrész keresésess topicba már beraktam aki tud fejidomott jó állapotban megfizethető áron az pü-ben szóljon!!
A rock örök és halhatatlan!!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Tuning
Nekem is azon volt a szivargyújtóm, és a szélvédelemben igenis sokat számított!
Hosszabb túrákra én mindenképpen javaslom.
Hosszabb túrákra én mindenképpen javaslom.
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
Az asszony eddig se fázott mert én felfogtam az egész szelett még esős időben is csak a cipője volt vizes én meg gatyáig áztam amíg nem vettem esőruhát gps-em meg nincs csak a jó öreg térkép meg a papír!!
A rock örök és halhatatlan!!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Plusz nem ázol meg esőben, a GPSed sem, és az asszonyt se fújja meg a szél hogy jól felfázzon egy kicsit hidegebb időben. Emellett millió plusz műszert, szivargyújtótól kezdve hőfokmérőn át bele lehet rakni (van neki hely benne bőséggel), 100-110es utazónál sem kell kapaszkodni, a szélrohamok sem lökdösnek.etzzsolt írta:Köszönöm az eddigi válaszokatt megerősítettétek bennem azt a tényt hogy az ETZ úgy szép ahogy a gyárból kigurult s a fejidom nem sokatt lendít rajta csak annyitt hogy kevesebb bogaratt szedek össze az úton!!Köszi szépen mindenkinek!!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
Köszönöm az eddigi válaszokatt megerősítettétek bennem azt a tényt hogy az ETZ úgy szép ahogy a gyárból kigurult s a fejidom nem sokatt lendít rajta csak annyitt hogy kevesebb bogaratt szedek össze az úton!!Köszi szépen mindenkinek!!
A rock örök és halhatatlan!!
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Tuning
Valamelyest a szél elterelődik a fejedről megfelelő választás esetén. Én úgy gondolom, hogy szép csak fixes fejidommal lenne (ami nem forog a kormánnyal), ha csak szélterelő plexit teszel rá, az pedig nem ad kellően nagy eredményt, csak megjelenésben tud jól kinézni.etzzsolt írta:Azt szeretném megkérdezni hogy ha fejidomott rakok 251-es ETZ-re mennyibe fogja befolyásolni a gépett mint sebességben mint menetstabilitásban???Optikai szépségre megérné felrakni??Válaszokatt előre is köszi!!
Re: Tuning
Tehát ha jól értem a személyes vélemények érdekelnek, akkor mondom az enyémet: szerintem úgy szép egy ETZ mint a képeden. Nem láttam még olyan fejidomot, ami feldobta volna a motor kinézetét.etzzsolt írta:Azt szeretném megkérdezni hogy ha fejidomott rakok 251-es ETZ-re mennyibe fogja befolyásolni a gépett mint sebességben mint menetstabilitásban???Optikai szépségre megérné felrakni??Válaszokatt előre is köszi!!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
Azt szeretném megkérdezni hogy ha fejidomott rakok 251-es ETZ-re mennyibe fogja befolyásolni a gépett mint sebességben mint menetstabilitásban???Optikai szépségre megérné felrakni??Válaszokatt előre is köszi!!
A rock örök és halhatatlan!!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Tuning
A km-órán. Ha ez nem jó, akkor gyújtást is próbálhatsz más állásba, a súbert felesleges simán állítgatni azt a legmegfelelőbb benzin/levegő arányhoz állítsd. Tegyél rá jó kipufogót, és jó légszűrőt. Ha ez sem elég, akkor nitrohigítót a benzinhez :DDDdjtoma írta:Sziasztok
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
(utóbbi nem egészen komoly...)
Re: Tuning
Azt ne mondd, hogy egy 125ös nyélgázon utolsó sebességfokozatban neked nem elég gyors.djtoma írta:Sziasztok
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Tuning
ha azt akarod hogy nagyobb legyen a végsebessége előre nagyobb lánckerekett tegyél de viszont ezzel párhuzamban nehezebben fogg gyorsulni nem sokkal de néhány másodpercell hosszabb lesz a gyorsulási időd!!Ha viszont gyorsabban akarsz gyorsulni kisebb lánckerekett tegyél fel előre de ezzel párhuzamban kisebb lesz a végsebbességed is!!Nekem a 251-en 18 lánckerék volt fent ment végre 120-at most 20-as lánckerék van fent megy 125-öt s kevesebb benzint eszik mivel nem pörög annyit a motor mint a 18-as lánckerékkel!!Aki akar úgyis megelőz nekem a 80-100-as túrázó sebesség doszta elég úgyiss sokk hülye van az utakon menjen aki siett a következő lámpánál úgyiss utolérem!!
A rock örök és halhatatlan!!
Re: Tuning
Komoly változást egy 250/1-essel, vagy ETZ 250-essel tudsz elérni.djtoma írta:Sziasztok
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
Viccet félretéve, a kis TS-ek nem erőbajnokok, állítgatással csak finomítani lehet, komoly változást elérni nem. Az első motorom TS 125-ös volt és idővel a haveroknak is ilyen lett. Minimális különbségek voltak a motorok között, de nem markánsan érezhető. Például az enyém végsebessége kicsit kisebb volt, viszont hegyen felfelé meg bajnok (gyári lánckerekekkel).
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
A karbit azért állítjuk hogy jó legyen a keverék aránya. ez az alap, karbi, gyújtás jól belőve.djtoma írta:Sziasztok
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
Amúgy meg 125-ös TS? 150-es hengert rá.
gyorsulás vagy végsebesség között az igényeknek megfelelően a lánckerékkel variálhatsz.
ha mind a kettő kell (jó gyorsulás és nagy végsebesség is) akkor meg úgyis egy gixxeren fogsz kikötni
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Tuning
Sziasztok
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
Azt akarom megkérdezni hogy min állítsak a motoron hogy nagyobb legyen a végsebessége és hogy jobban gyorsuljon?
A karburátorba a súbertűn állítsak fentebb vagy lentebb vagy min állítsak??????
-
- biciklis
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Tuning
Helló!
Szeretnék a motoromra egy biztonságos közép-oldal sztendert. Ha valaki tud ilyet készíteni, kérem írjon nekem.
Köszi....
Széles utat...
Szeretnék a motoromra egy biztonságos közép-oldal sztendert. Ha valaki tud ilyet készíteni, kérem írjon nekem.
Köszi....
Széles utat...
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Az feltűnt hogy a sugár/átmérőnél baj van....De rájöttem a helyes megfejtésre.. És olajjal mérés lesz mivel annyi féle hengerfej van ahányan fúrnak...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Ráadásul rosszul is számoltam, de már javítottam!Krepp írta:Köszi a választ. Így már tudom mennyi az annyi..
Annyit még hozzá, hogy kissé elbagatellizáltam a dolgot, az égéstér jóval szűkebb mint a furat, érdemes megmérni a számoláshoz a tényleges méretét, legyünk inkább pontosak!
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Köszi a választ. Így már tudom mennyi az annyi..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Pedig jó a japán módszer, de akkor lássuk a régi iskolát.gabsic írta: Az viszont a kipugógázok lengéseinek feltöltő hatását nem veszi figyelembe
A ccm-et, a furatot tudod. (Csináljunk példát is, mert ugyan pofon egyszerű a dolog, de elég rosszul magyarázok. Legyen mondjuk a térfogat 248ccm, a furat pedig 70mm)
Szóban még hagyján, de így írásban nem vagyok túl jó magyarázó, de most így vasárnap este eléggé ráérek, talán a példával érthető leszek.
Ha az egyszerűség kedvéért tegyük fel, hogy 1:10-es viszonyt akarsz, az azt jelenti, hogy az alsó holtponton 10 a felsőn összenyomva 1 az arány, azaz 9 a különbség.
Mivel a dugó teljesen feljön a hengerben, vagyis 1:10-nél arányaiban a henger térfogata 9, a hengerfejé pedig 1.
Magyarul a teljes űrtartalmat elosztod 9-el és akkora hengerfejet kell faragni az 1:10-es sűrítéshez.
(pl:248/9=27,6ccm.)
Kiszámolod (vagy ha lusta vagy olajjal felöntve kiméred), hogy jelenleg mekkora a hengerfej. (példának legyen mondjuk 37,6ccm)
Ekkor a két számot kivonod egymásból, és már meg is tudod mennyit kell csökkenteni. (példa: 27,6-37,6=-10ccm)
Mivel a hengerfej alját szeded le, egyszerűsítve egy henger térfogatát kell kiszámolni, amit le kell onnan esztergálni. Ennek ismerjük az átmérőjét (kb a furat, számolhatsz ezzel is, igaz ez nagyobb de megmérheted pontosan is, hogy mekkora az adott égéstér átmérője és kész.) (A példában az egyszerűség kedvéért legyen az égéstér átmérője akkora mint a hengeré) a magassága pedig az amit le kell szedni. tehát az egyenlet: a hengerfej mért sugara a négyzeten*3,14*x=a hengerfej különbséggel. (példa: 3,5*3,5*3,14*x=10 kiszámolva: x~0,26cm)
Ennyit leesztergálsz a hengerfej aljából, és a ferde egyenes részből is annyit, hogy a légrés normális maradjon.
Ennyi a módszer. Remélem azért érthető.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Atilla 2011.07.04. 16:30-kor.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ne menjetek ennyire messzire én csak a 250-300 as henger esetébe a köbcenti/nyomás arányra lennék kíváncsi...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Az viszont a kipugógázok lengéseinek feltöltő hatását nem veszi figyelembeForrest írta:Ha jól tudom 2T motornál a sima kompresszió viszonynál többet árul el a gépről a japán számítási mód, ami csak a kipu. nyílás felső éle fölötti térfogatot veszi figyelembe.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Tuning
Ha jól tudom 2T motornál a sima kompresszió viszonynál többet árul el a gépről a japán számítási mód, ami csak a kipu. nyílás felső éle fölötti térfogatot veszi figyelembe.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Segítség kéne egy emberkétől aki otthon van a kompresszió számításban...
Talán attila vagy nyakas(csak ő most elfoglalt lehet)
Talán attila vagy nyakas(csak ő most elfoglalt lehet)
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Én nsr125 membránt tudtam venni szívótorokkal.125-be szándékozom beletenni,ami nem lesz egyszerű művelet,a mérete miatt.Ezt csak jövőre szeretném megcsinálni.Azért érdeklődtem milyen kell bele,hogy mellé nyúltam-e,a vásárlással.Mennyivel jobb a membrános?Nagy különbség van?Jobban használható?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Tuning
Nekem a nagyban van 4lapos (kb. 40x40) és csak pár lóerő a veszteség, tehát kicsibe elégnek kellene lennie. RD350(/2)-t is szoktam hallani. Az acéllamellás nem jó.
A 4 lapos legszűkebb keresztmetszete teljesen nyitott állapotban kb. 25-27 mm átmérőnek felel meg, ne tévesszen meg a nagy beömlőméret.
A 4 lapos legszűkebb keresztmetszete teljesen nyitott állapotban kb. 25-27 mm átmérőnek felel meg, ne tévesszen meg a nagy beömlőméret.
nyakas írta:6 ill 8 lapos,minimum 70mm széles
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Tuning
6 ill 8 lapos,minimum 70mm szélescsoka írta:Mekkora membránt szoktak beletenni az etz-be?Pontosabban milyen motoré 80-as,125-ös?
A viz szalad, a kő marad!
Re: Tuning
Megfelelő méretűt,a megrendelt kipufogó arányábancsoka írta:Mekkora membránt szoktak beletenni az etz-be?Pontosabban milyen motoré 80-as,125-ös?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Mekkora membránt szoktak beletenni az etz-be?Pontosabban milyen motoré 80-as,125-ös?
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Tuning
Lehet-e valaha is versenyképes egy 4-sebis ETS egy ETZ-vel? Persze azonos pénz, idő ráfordítása után, és az alap motor adott.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Áááá, fenének se kell guruló kanapéAtilla írta:
Előbb utóbb Goldwing-et fogsz faragni abból az MZ-ből, ha így folytatod!
Csak ha nagyobb túrára megyek szoktam GPS-t használni, de bukó alatt nem szeretem a fülhallgatót, ha meg simán a tanktáskában beszél a gps, akkor meg 50 felett már nem hallani semmit belőle.
Erre a kütyüre rákötve lehetne hallani talán, meg túrákon este a sátor mellett szintén jó lehet ha lehet némi zenét hallgatni
Amúgy meg inkább maradok V8 helyett a 2T hangnál. Mondjuk Aprilia RS 250 hanghoz nins ilyen kütyü?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Mz ETZ 250 Gold Wing Deluxe edition V8 hanggal !
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Előbb utóbb Goldwing-et fogsz faragni abból az MZ-ből, ha így folytatod!gabsic írta: Én ezzel szemezek egy ideje:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/12V-Moto ... ccessories
Csak félek hogy hamar leépülne a parkoló motorról
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Én ezzel szemezek egy ideje:DrV írta:Tetszik, tetszik, de kár, h nincs hangszóróm... pedig arra is gondoltam, h lehetne rá tenni, az ülés alá. Megállok, felhajtom az ülést és a tábortűz mellett szól a zene... Ennek még értelme is lenne.kellene egy kicsi erősítő, 1-2 hangszóró (pl mély+közép, magas) épp megfelelő teljesítményű erősítő és egy jack, telefonról meg mehetne a zene. Ülésbe kisebb réteg szivacs azonos magasság mellett, kevés műanyag, h ne ázzon be felülrő a rendszer és kész a BTZ (B=buli)Atilla írta:Ma netezés közben megtaláltam az igazán tuti megoldást!
link
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/12V-Moto ... ccessories
Csak félek hogy hamar leépülne a parkoló motorról
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Tuning
Tetszik, tetszik, de kár, h nincs hangszóróm... pedig arra is gondoltam, h lehetne rá tenni, az ülés alá. Megállok, felhajtom az ülést és a tábortűz mellett szól a zene... Ennek még értelme is lenne.kellene egy kicsi erősítő, 1-2 hangszóró (pl mély+közép, magas) épp megfelelő teljesítményű erősítő és egy jack, telefonról meg mehetne a zene. Ülésbe kisebb réteg szivacs azonos magasság mellett, kevés műanyag, h ne ázzon be felülrő a rendszer és kész a BTZ (B=buli)Atilla írta:Ma netezés közben megtaláltam az igazán tuti megoldást!
link
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Az amerikai változat sokkal jobb ennek a tesztnek, egyébként a sráccal aki csinálta(a tesztet) egy osztályba jártam..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Ma netezés közben megtaláltam az igazán tuti megoldást!MrDok írta:Ez tuti megoldás 10 pont!Atilla írta: Leszeded a légszűrőt, meg a kipufogót . Szarul fog menni viszont ordítani fog.
A szarul menés ellensúlyozására pedig javasolnék egy Bambiféle Km óra tuningot!
A kérdés továbbra is adott: mit szeretnél elérni a hangzásban DrV?
link
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Tuning
Nekem jól gyorsult a légszűrőház fedél nélkül, kb. másfél évig így jártam vele ameddig meg nem találtam a fedelét.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nézd meg az aláírásomban a 2011-es videomat, azóta ennél is jobban van bekarburálva, egyet nem pöffen ha visszaengedem a gázt, vagy 6000ről ráengedem a motorféket, csak visít. Hát, ettől pezseg az ember vére
Semmiféle légszűrős változtatást nem javaslok, gondolj úgy a levegőrendszer megnyitására mintha egy baromi nagy adag falsot szívna. Pöfögni röfögni fog, nem lesz olyan igazi "sportmotor" hangja, inkább a trabikat fogja idézni
Semmiféle légszűrős változtatást nem javaslok, gondolj úgy a levegőrendszer megnyitására mintha egy baromi nagy adag falsot szívna. Pöfögni röfögni fog, nem lesz olyan igazi "sportmotor" hangja, inkább a trabikat fogja idézni
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Tuning
Mélyebb hang, terhelésnél nagyobb hangerő, leginkább szívó oldalról. Ezt szeretném elérni. Másként fogalmazva ordítson, mint egy sakál, pezsegjen tőle a vérem, stb stb..
Légszűrőház fedelét ha leszedem akkor a légszűrő nem veszti funkcióját? :S
Légszűrőház fedelét ha leszedem akkor a légszűrő nem veszti funkcióját? :S
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Tuning
Nekem van egy frankó 4T dobom gyapot már nincs benne, én ezzel vettem az ETZ-t garantálom hogy van hangja (vadászok szerették)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ez tuti megoldás 10 pont!Atilla írta:Leszeded a légszűrőt, meg a kipufogót . Szarul fog menni viszont ordítani fog.DrV írta:A ETZ hangját hogy lehet tuningolni? Gondolok főként a torokhangra. Szívászajtompítót már probáltam kiszedni, de ahhoz sokmindent kellett volna leszedni...
A szarul menés ellensúlyozására pedig javasolnék egy Bambiféle Km óra tuningot!
A kérdés továbbra is adott: mit szeretnél elérni a hangzásban DrV?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nem segít. Hidd el nekem, próbáltam 3000 km-t mentem vele. Szar volt.DrV írta:Lehet, h egy sportlégszűrő segítene... de nem akarom, h rosszabbul menjen.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Akkor szerintem hagyd úgy, ahogy a MÉRNÖKÖK MEGTERVEZTÉK!DrV írta:de nem akarom, h rosszabbul menjen.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Tuning
Lehet, h egy sportlégszűrő segítene... de nem akarom, h rosszabbul menjen.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég