Kipufogó

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
young boys
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: young boys »

ambrusviktor írta:
young boys írta: Az én tapasztalatom...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...

Kép
Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)
Ha jobban megnézed akkor láthatod hogy ez bizony 250-es rezó...
Ma mértem egy kis fogyasztást...
Városban mentem vele 80 km-t és erre tankoltam 3.2 Litert...
Az országúti (M2-M0-M5-M0-51-es főút) 110 km...tempó 80-100 km/h között...holnap meg lesz ez a fogyasztás is...
Subertű legfelül...de lejebb kell raknom mert az országúton 30-40 km után kicsit ragad...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Avatar
seagateh
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2010.05.26. 11:24
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: seagateh »

én targoncalevegőszűrőből kreáltam bele perforált csövet (egyébként kirepül a az üveggyapi:) ) de nekme komolyan tökéletesen megy velealacsonyfordulaton kissé nyomatszegény ez tény... de fordulaton nekem izmosabb mint a gyárival volt. csak szarok ezek a rezók annyiból hogy pl az enyémbe a végcsőnek a felébe olyan heggesztsési hiba volt a végcső fele gyakorlatilag elvolt heggesztve.. nem értettem miért nemmegy leszdtem a rezót megnézem mindenér akkor láttam hogy a motor tulajdonképpen levan folytva majd egy reszelővel orvosoltam a problémát azóta korrekt
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

young boys írta:
seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
Az én tapasztalatom...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...

Kép
Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)
Avatar
young boys
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: young boys »

seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
Az én tapasztalatom...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...

Kép
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Avatar
seagateh
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2010.05.26. 11:24
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: seagateh »

meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Avatar
seagateh
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2010.05.26. 11:24
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: seagateh »

srácok nekem is bolti rezó van fent minden gyárira van állítva 3,5 litert fogyaszt az öreg... ezen kívül tökéletesen megy.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

nova001155 írta:
ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg :D
Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg! :D majd cserélem ha lesz zsém.
4l nekem sosem volt a fogyasztásom XD.
Pedig hát a gyári érték is 3,5-5l . Furcsa... na holnap reggel tankolom és megmérem a mostani állásét...
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg :D
Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg! :D majd cserélem ha lesz zsém.
4l nekem sosem volt a fogyasztásom XD.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg :D
Avatar
young boys
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: young boys »

ambrusviktor írta: És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
És én mit mondjak a 4,5-5 L/100 km fogyasztásra?
Fele akkora motorral?
Nekem 250-es gagyi rezó van fent...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: csdani »

Inkább nagyobb holtjáték legyen! Én mindig visszatolom úgy, hogy közben megfogom a bowdenházat, h tutira ne kaphasson a szivatón benyát :wink:
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

csdani írta:Na látom, alakul az. Érdemes lenne 130, legfelső tűállással is megpróbálni a 18-as lánckeróval.
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
Pont most tettem be azt a kombót amit javasoltál :D Légszűrőm kb másfél hetes, tehát új, nincs túl nagy holtjáték, csak amennyit megkíván, hogy a bovden még néhány mmre laza maradjon. A baj hogy a fogyasztás bazi nagy... ezen kéne korrigálnom... na majd most elgurulok Esztergomba, vagy még tovább aztán úgy tesztelődik ez :)
Ha valakinek van kedve délután -Héreg - Bajna- Esztergom útvonalon megyek és még egy kicsit tán a 11esen.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: csdani »

Na látom, alakul az. Érdemes lenne 130, legfelső tűállással is megpróbálni a 18-as lánckeróval.
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

No ma mentem egy icipici túrakört az új kipuval, és direkt útbaejtettem egy autópályát, hogy tesztelni lehessen. A jelenlegi beállítás: 125főfúvóka 3.tűállás, 18as lánckerék. Érdekes, hogy elég gyorsan felhúzott 5.ben is 6000ig, ez kb 125km/h-t jelentett, de itt már sajnáltam =(
Eddig nagyon dadogott, mintha sokat kapna mindenhol... érdekes. És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Nandor írta:
ambrusviktor írta: :smt023 Állítsd be az órádat :)
Hiába minden! \:D/ A "bilikék" TS mind felett! :twisted:
:-({|= grat :) =D>
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Nandor »

ambrusviktor írta:
Nandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h. \:D/
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra. :D
:smt023 Állítsd be az órádat :)
Hiába minden! \:D/ A "bilikék" TS mind felett! :twisted:
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

km óra tuning? :mrgreen:

Bambi, elveszik a bizniszedet!!! :twisted:
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Nandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h. \:D/
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra. :D
:smt023 Állítsd be az órádat :)
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Nandor »

34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h. \:D/
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra. :D
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

130as fúvóka fentről a 2. állás (folyt.):
Egyértelműen túl sok benzint kap nagyobb gáznál, dadog, húz bár, de gyengén, 50nél 5. gyenge, 50 nél 4. ideális de picit erőszakos. Gyertya szép őzbarna. 4.ben 5000nél tovább csak nyüszögve forgott, 5.ben 4400-4500 a vége önmagától, 100fölé nehezen ment, mert lassan gyorsult.

130 as fő fentről 1. tűállás, tehát a legmélyebben belógó: nagyon ideálisnak tűnik. 50 nel 2300as fordulat 5.ben még dombnak felfelé is egyenletesen rángatás nélkül megy, akár még gyorsítani is tudok dombnak felfelé vele (bár ezt azért lassan). Kis gázokkal szépen megy nem rángat nem dadog, 4.ben 6000ig elpörög (talán tovább is, de itt visszavettem a gázt) ez kb 105 körül talán picit több, 5.ben 4600 volt a vége, de sajnos nem volt út ahol sokáig gyorsíthattam volna. Itt tényleg szépen viselkedett, kicsit hasonló volt, mint 125ös fúvóka fentről 3. tűállás; szóval ez nagyon tetszett nekem. (Az 5.ben nem pörörg jól dolgon segítek egy 18as lánckerékkel)

A gyertya barnult, de azért még picit fehérlik, bár ez lehet hogy a tényleg sok 6000 és 5000 közti túráztatástól. (szerintem a kép kicsit sötétíti, élőben mintha leheletnyivel világosabb lenne)

Kép

Szóval egyenlőre nekem ez a tűállás/ fúvóka tetszett a legjobban, ráadásul a sebesség/fordulat/fokozat értékek itt produkálták a gyárihoz legközelebb eső értékeket.


Egyébként ha a kipu kapna egy kis fúrást, akkor biztos engedné feljebb is :-"


folyt.: 18as lánckerék, Bambi féle kipu, BP8HS gyertya, 130főfúvóka fentről az első (tehát legmélyebbre lógó) tűállás: a gép jól megy, kicsit erősebb mint korábban, 5.ben 50 2600, szépen duruzsol, nem rángat nem is erőszakos, elengedett kormánnyal is több száz métert lehet vele menni alapjáraton gurulászva, 4.ben 50 itt is szép, 3.ban szintén bár kicsit dörömböl ahogy ez itt lenni szokott. A jó,l hogy 50től szépen lehet 5.ben menni egészen a végéig, de ha erőtartalék kell, akkor 4,ben akár 6000ig és fölé is kigyorsít 100ig. Egyébként 5.ben valóban történt változás, méghozzá, az hogy 5300ig felhúz ami kmben 110et jelent. A GPS szerint az órám kicsit alá mér, tehát mondhatnánk esetleg 115öt, de mivel enyhe lejtőcske volt, ezért legyen 110, mert annyi biztos. itt viszont szerintem már nem tudna tovább pörögni, mert a futómű rángatni kezd és mintha picit sok benzint kapna.
Lehet hogy még a 125fúvóka 3.hely amit megnézek így, hogy mit produkál. Ez a beállítás viszont szépen jár.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

csdani írta:
ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.

Egyből 130-assal kezdd! Amúgy is az a gyári. Mindig dúsabbtól haladunk a szegényebb felé, ellenkező esetben könnyen nyikkanás lehet a végeredmény! Tű maradhat a legdúsabbnál 1-el szegényebben.

Én is sokat próbálkoztam a 300-as hengerrel: nekem az öngyulladás miatt kellett kísérletezgetni. A főfúvóka igen is beleszól már jó közepes, 4000-es fordulaton is. Végül gyári tűállás a gyári tűvel, 145-ös fúvóka lett a nyerő, 140-essel mégsokat csörgött 3mm-es gyuszival, 135-össel már alig ment (csatos karbi)
Eddigiek alapján a BVF n2-5nél a 125ös a gyári fúvóka és a felülről a 3.-4. tűállás, de ez itt lényegtelen, most jönnek az újabb tapasztalatok :)
125ös fúvó felülről 4.tűállás: 5.ben50 2300as fordulat szépen megy, húz is egész jól, de lassan gyorsul. 4.ben 50 3000fordulat kb: még így is elég szép, bár meglepő hogy 3000-4000fordulat közt minden sebességfokozatban (talán5.ben nem) túl sok benzint kap, úgy dadog. 4.ben 5000fordulat 105ig felhúz, 5.ben gyengül vagy csak tart. 3.ban pillanatok alatt kiforog 6000fölé is. A gyertya már egy picit barnult, de még nem az igazi.
Tehát 3000-4000közt túl sok benzin, ha húzom a gázt, gáz nélkül szépen döcög, de kis gázzal szenved. Vagy egy tűt kellene csinálnom ami ezt kiküszöböli, vagy :
most megpróbálom 130as főfúvókával és felülről 2. tűállással, ezt követően a 3. majd 4. el. Később írom a tapasztalatokat.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: csdani »

300-as hengeres 251-esemre most raktam 1-el nagyobb, 22-es lánckerót. Tapasztalat: egyedül is kissé nehezebben gyorsul, 2 személy, csomaggal már nagyon nehézkes, kis emelkedőn szembeszéllel már 105-nél megáll, sík úton könnyen megy 110-et is. Ahol ment 5-ösben is, most már vissza kell tenni.

A gyári dobnak szét van hullva a bele, majd szétesik, olyan hangja van.
Valaki próbálta már szétvágni, és újra összetenni, mennyire hozzáférhető?
Mióta így szétesett, azóta nem pufog akkorát, valszeg le is fogja a gépet.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: csdani »

ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.

Egyből 130-assal kezdd! Amúgy is az a gyári. Mindig dúsabbtól haladunk a szegényebb felé, ellenkező esetben könnyen nyikkanás lehet a végeredmény! Tű maradhat a legdúsabbnál 1-el szegényebben.

Én is sokat próbálkoztam a 300-as hengerrel: nekem az öngyulladás miatt kellett kísérletezgetni. A főfúvóka igen is beleszól már jó közepes, 4000-es fordulaton is. Végül gyári tűállás a gyári tűvel, 145-ös fúvóka lett a nyerő, 140-essel mégsokat csörgött 3mm-es gyuszival, 135-össel már alig ment (csatos karbi)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

A másik csővel jobban kiforog.Most így hirtelen megnem mondom pont meddig,de kb olyan 5300-5500 a max.Ugye ez sem az a fú de mekkora fordulat és épp ezen reméltem hogy segit az új kipuff.
Hidegen milyen?Hát sokáig azt nem lehet tesztelgetni,hisz hamar bemelegszik.

Kedden lesz egy szabadnapom és majd tesztelgetem tovább.Elsősorban ráteszem a BVF karbimat,aztán ha azzal sem jó,akkor jön az 1-el kisebb lánckerék.Aztán a másik cső újrazongorázva mindenen.Szóval nem adom fel.

Ambrusviktor tapasztalata kisértetiesen hasonlit az enyémre,bár őneki ahogy irja nem volt egyenes úton lehetősége.
Kiváncsian várom a többiek tapasztalatait is.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

És a másik csővel simán forog 4500 fölé?

Hidegen-melegen ugyanaz a helyzet?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

KILL3R etz írta:zsaki!

Milyen gyújtásod van?
Trabant elektronikus.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

zsaki!

Milyen gyújtásod van?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Most kisérleteztem kicsit az új kipuffal.BING karbi!
Subertű lejebb téve---nem pörög 4500-nél tovább
subertű feljebb téve--nem pörög 4500 fölé
nagyobb főfuvoka-subertű fent(dús)--a motor szinte csak alapjáraton tud üzemelni,gázt húzva nem pörög 200 fölé sem
nagyobb főfuvoka-subertű lent(szegény)--így már hajlandó a gázadásra emelkedni a fordulat,de érezni hogy nem az igazi.

Még kifogom próbálni a régi BVF karbimmal is és ha azzal sem jó,akkor vagy eladásra kinálom a kipuffot vagy ha a visszajelzéek jók lesznek az Etz-knél akkor lehet hogy váltok Etz blokkra.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
daranyi68

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: daranyi68 »

nagydivad írta:Igazad van, kiégetem akkor. Nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz könnyebb. :D Ja és köszi a linket!

frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám. :D
Akkor az már megértett egy égetésre.Mérd meg előtte és utána!El fogsz csodálkozni!Csak szórd ki előtte a salakot.Én anno kifurkáltam meg kiszedtem belőle dolgokat amit feleslegesnek találtam!De mostanra rájöttem hogy egy jó és tiszta eredeti gyári kipufogónál nem kell jobb!Úgy hogy először égettem,majd szétvágtam és visszacsináltam mindent majd összehegesztetem.Csodák nem történtek!De jó a hangja és szépen jár a motor.Fogyasztás is kedvezőbb lett valamivel.Csendben teszi a dolgát és kész.
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Igazad van, kiégetem akkor. Nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz könnyebb. :D Ja és köszi a linket!

frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám. :D
daranyi68

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: daranyi68 »

nagydivad írta:
daranyi68 írta: Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksz :D :D
Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu. :D
Meg nem ártana az biztos,de te tudod.Én vissza csináltam minden átalakítást a kipufogón.Kaptam segítséget is amit tovább adok neked,Használd belátásod szerint!
http://www.szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

daranyi68 írta:
nagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. :D Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksz :D :D
Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu. :D
daranyi68

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: daranyi68 »

nagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. :D Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksz :D :D
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. :D Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Na mégse olyan nagy hülyeség ez a karburálás dolog? :mrgreen:
Avatar
tjacint
defektes
defektes
Hozzászólások: 887
Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: tjacint »

Atilla írta:Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.
De már írtam, hogy senki ne várjon tőle csodát, nem jobb mint egy gyári dob!
Ehhez a kipufogóhoz teljesen más beállítások kellenek, mint mondjuk egy utángyártotthoz.
Én is meglepődtem, mikor az első próbaútnál nem akart úgy menni a gép, ahogy előtte.
Sajnos próbálgatni kell a beállításokat, csak úgy lesz jó.
Viszont jól néz ki, és egyedi a hangja.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: DrV »

Melyik a df?
Inkább az elektronikába folytassuk sztem... :)
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: MrDok »

DrV írta:
KILL3R etz írta::lol: :lol: A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel.... :-k :lol:
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember".... ](*,)
Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonló :D
A df vezetékre rákötsz egy kapcsolót oszt kapcsolgatod! Írj eredményeket!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Parasztturbó.. Mint amikor kocsiban a klímát kikapcsolják előzésnél... #-o

Nyernél vagy 0.2 KW-ot... Picit több mint fél lóerő...Akkor inkább dobd ki az akksit... a súly többet számít... :D

Na de ne OFFoljuk szét... :oops:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: DrV »

KILL3R etz írta::lol: :lol: A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel.... :-k :lol:
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember".... ](*,)
Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonló :D
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

:lol: :lol: A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel.... :-k :lol:
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember".... ](*,)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Atilla »

zsakfos írta: Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.
Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.
De már írtam, hogy senki ne várjon tőle csodát, nem jobb mint egy gyári dob!
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

zsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.

A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.

Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.

Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Az én gépemnek detto ugyanez volt a baja. Aztán rádobtam az én rezómat, ott nem kérdezősködött, hogy menjen-e, vagy sem, de 5000 fölé így sem ment. Most vagyok nagy generálban, esélyes, hogy nekem a szimmering és a karburátor kopottsága tett be. Sajnos többre senkivel sem sikerült jutni. Egy környéki szerelő állítja, ha jól emlékszem, hogy amikor megnöveled a töltést, tehát a rendszerben 12.xx V lesz, azzal nől a teljesítménye "sokat" (kipörög 130-140 közé). Nekem stabil 11.98V volt a rendszerben.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

zsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.

A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.

Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.

Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Kicsit megfúrni belül a kipufogót :-" máris rezósabb lesz...
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: DrV »

zsakfos írta:....4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi....
Nem lehet, h hogy hosszú a végáttétel? Nekem ETZmen 19 helyett 18as lánckerék van fent és mint a mesében... 40km/h szembeszélben 105 felett mentem.

Nem lehet, h sokat kap a gép? Gyertyakép? Hangtopmító milyen? Tudtommal a hangtompító variálása miatt nem lesz megfelelő nyomás a rendszerben, romlik a hatásfok. Tehát egy kis bejáratás lehet, h segít, de a Mester biztosan jobb tanáccsal szolgál a kipuffal ill hangolásával kapcsolatban.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Próbálj ki egy századdal nagyobb főfúvókát... Vagy ami van otthon. De inkább felfelé indulj el. Aztán meglátod hogyan változik...
Sajnos kísérletezni kell... :?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.

A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.

Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.

Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

nova001155 írta:Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
:smt023 köszi! Akkor hétvégén próbálkozom :)
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 41 vendég