Blokk
Re: Blokk
Az MZ-k blokkfelei nincsenek összeszámozva mint pl.a simsoné abból kifolyólag,hogy bármelyiket lehet cserélni külön külön is. Amikor még árultak NDK-s alkatrészeket a boltokban az MZ blokkfeleit külön is árulták míg pl.a simsonét csak párban.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
A kupplungbovden a deklibe megy bele nem a blokkfélbe.
Amúgy meg a kérdezőnek:
nyugodtan megveheted,az hogy ott van sziloplaszt nyom az nem jelent feltétlenül hibát.
Valószinűleg tútltöltötte olajjal a gépet,azt kiverte kicsit az olajat neki,ezért nyomott oda szilót!
Szerintem!
Amúgy meg a kérdezőnek:
nyugodtan megveheted,az hogy ott van sziloplaszt nyom az nem jelent feltétlenül hibát.
Valószinűleg tútltöltötte olajjal a gépet,azt kiverte kicsit az olajat neki,ezért nyomott oda szilót!
Szerintem!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Nekem is régen arról mesélt Bambi, hogy megy ezen mindig az aggódás, de hogy a friccek olyan pontosan dolgoztak, hogy ha egy 1975 és egy 85ben gyártott blokkfelet egymáshoz illesztesz tökéletesen passzolni fognak egymáshoz. (Már ha ugyanarról a sorozatról van szót jelen esetben ETZ ről).tyborman írta:Köszönöm a válaszaitokat!Seclusion írta: Erre azt tudom mondani, anno a 150es ETZ-met rossz kuplunggal hoztuk el. Megpróbálta a srác megjavíttatni, nem jött össze. Aztán szétszedettük, mert minden baja volt. Kuplung és dekni fémragasztózva... Később láttuk, hogy a blokkban le vannak törve alu darabok... Etc. Ahol egy gányolás van, ott több is lesz, hacsak nem lelkiismeretes az eladó (ez elég ritka) és el nem mondja minden általa ismert baját.
Mindenesetre a dekni hiba a legkisebb. Azt lehet cserélni, ahogy írták.
A dekni cseréjével kapcsolatban azt hallottam, hogy nem egy egyszerű történet. Ugyanis - egy másik fórumon írták - "fél blokkokat nem lehet cserélgetni, mert úgy gyártják őket hogy a két darab egymáshoz van fúrva. Sem a csavarok furatai, sem a csapágy helyek meg efélék nem stimmelnének csere után."
Ez esetben tehát ha valami miatt hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, lehet, hogy ez a teljes blokk cseréjét maga után vonzza, amit nem szívesen vállalnék be. Mi a véleményetek a kérdésről?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
SZVSZ: Igen, ez az elmélet. Gyakorlatilag már több esetben is kellett cserélnem blokkfelet (Pannónia T5, Jawa 250, MZ TS 125), de soha nem volt ebből gond. Tény, hogy a blokkot úgy munkálják meg, hogy össze van rakva a két fél, de a csavaroknál hülyeség az eltérés, de mivel sorozattermékről van szó, ezért 99.99% valószínűséggel a csapágyhelyeknél sem jelentkezik olyan mértékű egytengelyűségi hiba ami problémát jelentene.tyborman írta: Köszönöm a válaszaitokat!
A dekni cseréjével kapcsolatban azt hallottam, hogy nem egy egyszerű történet. Ugyanis - egy másik fórumon írták - "fél blokkokat nem lehet cserélgetni, mert úgy gyártják őket hogy a két darab egymáshoz van fúrva. Sem a csavarok furatai, sem a csapágy helyek meg efélék nem stimmelnének csere után."
Ez esetben tehát ha valami miatt hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, lehet, hogy ez a teljes blokk cseréjét maga után vonzza, amit nem szívesen vállalnék be. Mi a véleményetek a kérdésről?
Szóval ha a szükség úgy hozza akkor deknit is, meg blokkfelet is lehet cserélni. (egyszerűbb mint komplett blokkcsere esetén papírokra költeni, vagy motorszámot átütni)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A dekli, és a fél blokk nem ugyanaz..... a deklit cserélheted, a blokkfeleket csak együtt.tyborman írta:
Köszönöm a válaszaitokat!
A dekni cseréjével kapcsolatban azt hallottam, hogy nem egy egyszerű történet. Ugyanis - egy másik fórumon írták - "fél blokkokat nem lehet cserélgetni, mert úgy gyártják őket hogy a két darab egymáshoz van fúrva. Sem a csavarok furatai, sem a csapágy helyek meg efélék nem stimmelnének csere után."
Ez esetben tehát ha valami miatt hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, lehet, hogy ez a teljes blokk cseréjét maga után vonzza, amit nem szívesen vállalnék be. Mi a véleményetek a kérdésről?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
Köszönöm a válaszaitokat!Seclusion írta:Erre azt tudom mondani, anno a 150es ETZ-met rossz kuplunggal hoztuk el. Megpróbálta a srác megjavíttatni, nem jött össze. Aztán szétszedettük, mert minden baja volt. Kuplung és dekni fémragasztózva... Később láttuk, hogy a blokkban le vannak törve alu darabok... Etc. Ahol egy gányolás van, ott több is lesz, hacsak nem lelkiismeretes az eladó (ez elég ritka) és el nem mondja minden általa ismert baját.tyborman írta:Sziasztok!
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy MZ ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a blokk bal deklije külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tibor
Mindenesetre a dekni hiba a legkisebb. Azt lehet cserélni, ahogy írták.
A dekni cseréjével kapcsolatban azt hallottam, hogy nem egy egyszerű történet. Ugyanis - egy másik fórumon írták - "fél blokkokat nem lehet cserélgetni, mert úgy gyártják őket hogy a két darab egymáshoz van fúrva. Sem a csavarok furatai, sem a csapágy helyek meg efélék nem stimmelnének csere után."
Ez esetben tehát ha valami miatt hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, lehet, hogy ez a teljes blokk cseréjét maga után vonzza, amit nem szívesen vállalnék be. Mi a véleményetek a kérdésről?
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Erre azt tudom mondani, anno a 150es ETZ-met rossz kuplunggal hoztuk el. Megpróbálta a srác megjavíttatni, nem jött össze. Aztán szétszedettük, mert minden baja volt. Kuplung és dekni fémragasztózva... Később láttuk, hogy a blokkban le vannak törve alu darabok... Etc. Ahol egy gányolás van, ott több is lesz, hacsak nem lelkiismeretes az eladó (ez elég ritka) és el nem mondja minden általa ismert baját.tyborman írta:Sziasztok!
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy MZ ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a blokk bal deklije külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tibor
Mindenesetre a dekni hiba a legkisebb. Azt lehet cserélni, ahogy írták.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Dekliket találsz vaterán párezer forintért... szerintem ha nem drágán veszed a motort, és szeretnéd majd átnézni és feljavítgatni, akkor nézd meg jobban, és számíts rá, hogy lesz mit javítanod...ha csak nem teljesen TOP állapotban veszed. Én pl. szeretek legozni vele, csak nem nagyon értek hozzá :Styborman írta:Sziasztok!
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy MZ ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a blokk bal deklije külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tibor
De szerintem ha jobban megnézed lesznek gányolásnyomok több helyen is :DD
De minden esetre azért az mák, hogy szinte minden cserélhető, és jó esetben még találni gyári használt alkatrészt is... (utángyártottakkal ne nagyon számolj...)
Re: Blokk
Sziasztok!
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy MZ ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a blokk bal deklije külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tibor
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy MZ ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a blokk bal deklije külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tibor
Re: Blokk
yofo írta:Na nekem akkor tett ilyet a gép , amikor a kipufogóban belül levált egy vastag kokszréteg és keresztebefordult a kipufogóban . Hirtelen jött a dolog úgyhogy nem gondoltunk kipufogó hibára , csak Bambi mester tanácsi után jöttünk rá a gubancra .Hujber írta:Sziasztok!
Ma egy rövidebb túra alkalmával megijesztett a gép... Jöttem hazafelé egy emelkedőn, és egyszer csak vesztett az erejéből, és csattant néha néha egyet, és rángatózott. Megálltam, majd újra berúgtam. Üresben, és behúzott kuplunggal nem csinálja, akkor ketyeg rendesen. De amint elindultam vele, megint kezdte, így szinte végig csúsztatni kellett a kuplungot, akkor nem rángatott. Lementünk a garázshoz, és kivettem a gyertyát. Állítottam a hézagon, megtisztítottam az elektródákat, és visszatettem. Utána kis távon kipróbáltam, és a csattogást már nem csinálta, de ki-kihagy a motor ereje, rángatva húz kicsit. Mik lehetnek a lehetséges problémák? 260as Isolator gyertya van benne.
Kösz az ötletet, holnap lekapom!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Na nekem akkor tett ilyet a gép , amikor a kipufogóban belül levált egy vastag kokszréteg és keresztebefordult a kipufogóban . Hirtelen jött a dolog úgyhogy nem gondoltunk kipufogó hibára , csak Bambi mester tanácsi után jöttünk rá a gubancra .Hujber írta:Sziasztok!
Ma egy rövidebb túra alkalmával megijesztett a gép... Jöttem hazafelé egy emelkedőn, és egyszer csak vesztett az erejéből, és csattant néha néha egyet, és rángatózott. Megálltam, majd újra berúgtam. Üresben, és behúzott kuplunggal nem csinálja, akkor ketyeg rendesen. De amint elindultam vele, megint kezdte, így szinte végig csúsztatni kellett a kuplungot, akkor nem rángatott. Lementünk a garázshoz, és kivettem a gyertyát. Állítottam a hézagon, megtisztítottam az elektródákat, és visszatettem. Utána kis távon kipróbáltam, és a csattogást már nem csinálta, de ki-kihagy a motor ereje, rángatva húz kicsit. Mik lehetnek a lehetséges problémák? 260as Isolator gyertya van benne.
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Re: Blokk
Sziasztok!
Ma egy rövidebb túra alkalmával megijesztett a gép... Jöttem hazafelé egy emelkedőn, és egyszer csak vesztett az erejéből, és csattant néha néha egyet, és rángatózott. Megálltam, majd újra berúgtam. Üresben, és behúzott kuplunggal nem csinálja, akkor ketyeg rendesen. De amint elindultam vele, megint kezdte, így szinte végig csúsztatni kellett a kuplungot, akkor nem rángatott. Lementünk a garázshoz, és kivettem a gyertyát. Állítottam a hézagon, megtisztítottam az elektródákat, és visszatettem. Utána kis távon kipróbáltam, és a csattogást már nem csinálta, de ki-kihagy a motor ereje, rángatva húz kicsit. Mik lehetnek a lehetséges problémák? 260as Isolator gyertya van benne.
Ma egy rövidebb túra alkalmával megijesztett a gép... Jöttem hazafelé egy emelkedőn, és egyszer csak vesztett az erejéből, és csattant néha néha egyet, és rángatózott. Megálltam, majd újra berúgtam. Üresben, és behúzott kuplunggal nem csinálja, akkor ketyeg rendesen. De amint elindultam vele, megint kezdte, így szinte végig csúsztatni kellett a kuplungot, akkor nem rángatott. Lementünk a garázshoz, és kivettem a gyertyát. Állítottam a hézagon, megtisztítottam az elektródákat, és visszatettem. Utána kis távon kipróbáltam, és a csattogást már nem csinálta, de ki-kihagy a motor ereje, rángatva húz kicsit. Mik lehetnek a lehetséges problémák? 260as Isolator gyertya van benne.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
sziasztok! megoldódott a problémám.mz ts 150. mint korábbanirtam kereszteződésekben leállt. eleinte egy rugásra ujra indult aztán egyikalkalommal már nem. nemtudom hogyan de a megszakitóra de csak oda! olaj került és emiatt nem volt gyujtásom. lehet a kenőfilcre tettem sok olajat? se a dinamó forgórészén se az állórészen nemtaláltam olajat.
Más:a berugotengely és a váltótengely között csöpög az olaj. ha egy új filckarikát belefaragog megjavulhat? vagy van esetleg valami trükkje hogy jó legyen
Más:a berugotengely és a váltótengely között csöpög az olaj. ha egy új filckarikát belefaragog megjavulhat? vagy van esetleg valami trükkje hogy jó legyen
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
A levegőcsavart nyilván csak a miheztartás végett kérdeztem, de a lentebb mellékelt linkenAtilla írta:Nem tudod rosszul, 135-ös a gyári. Annyi minden befolyásolja, hogy az adott motornak mekkora főfúvóka kell, hogy regényt lehetne belőle írni.ambrusviktor írta: Köszi! Akkor nagyon rosszul tudtam, hogy a 135ös a gyári... köszönöm!
Neked egyébként mennyire van kitekerve a levegőcsavar? Csak hogy viszonyítani tudjak majd, mert tudom hogy ezek már nem sablonkarbik
Köszönöm még egyszer!
Szóval, ha jót akarsz ne tegyél bele 125-ös fúvókát csak azért mert másnak az a jó és a levegőcsavart se annyira tekerd ki mint ahogy az másnak jó.
( http://kepgep.hu/2011/05/29/main/Karbi.jpg ) valóban 125ös van megjelölve fúvókának, és a 135ösöm nagyon nagynak tűnik, legalábbis a motor erőszakosan jár kis gázzal, 5000fölött pedig dadog már. A 115ös próbával: kis gázzal inkább rángatott, de 6000fölé is könnyen pörgött sebességben is. Tehát esélyes hogy a 135 nél sok, a 115nél kevés a benzin, ezért gondoltam, hogy a kettő közti értéket lövöm be, ha tudom :S
(Szerintem egyébként ez már nem "blokk"-os téma, így ha van folyt. akkor inkább a másiknál, mert még a moderátorbácsik megdorgálnak)
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Nem tudod rosszul, 135-ös a gyári. Annyi minden befolyásolja, hogy az adott motornak mekkora főfúvóka kell, hogy regényt lehetne belőle írni.ambrusviktor írta: Köszi! Akkor nagyon rosszul tudtam, hogy a 135ös a gyári... köszönöm!
Neked egyébként mennyire van kitekerve a levegőcsavar? Csak hogy viszonyítani tudjak majd, mert tudom hogy ezek már nem sablonkarbik
Köszönöm még egyszer!
Szóval, ha jót akarsz ne tegyél bele 125-ös fúvókát csak azért mert másnak az a jó és a levegőcsavart se annyira tekerd ki mint ahogy az másnak jó.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Köszi! Akkor nagyon rosszul tudtam, hogy a 135ös a gyári... köszönöm!nova001155 írta:Megfelelő minőségű olaj min 1:50 be keverve Nagyon tuti olajjal lehet még hígítani de ezen szerintem nem érdemes spórolni. 125 ös főfúvóka szerintem elég anyagot ad neki mivel nekem is annyi van benne és voltam már vele 40 fokban motorozni mikor még járatás végén járt és nem szorult meg szerintem neked sem fog Itt van ez a kép ezt a szerelési könyvből vettem ki etz 250 -es karbiambrusviktor írta: Értem, és akkor ennek adna kedvező esélyt a 125ös főfúvóka? Egyébként a fent látott csúnyaságot, hogy tudod elkerülni? a karbi beállításon kevesebb levegővel, vagy a benzinben az 1:50es keverés betartásával?
http://kepgep.hu/2011/05/29/main/Karbi.jpg
Neked egyébként mennyire van kitekerve a levegőcsavar? Csak hogy viszonyítani tudjak majd, mert tudom hogy ezek már nem sablonkarbik
Köszönöm még egyszer!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Megfelelő minőségű olaj min 1:50 be keverve Nagyon tuti olajjal lehet még hígítani de ezen szerintem nem érdemes spórolni. 125 ös főfúvóka szerintem elég anyagot ad neki mivel nekem is annyi van benne és voltam már vele 40 fokban motorozni mikor még járatás végén járt és nem szorult meg szerintem neked sem fog Itt van ez a kép ezt a szerelési könyvből vettem ki etz 250 -es karbiambrusviktor írta:Értem, és akkor ennek adna kedvező esélyt a 125ös főfúvóka? Egyébként a fent látott csúnyaságot, hogy tudod elkerülni? a karbi beállításon kevesebb levegővel, vagy a benzinben az 1:50es keverés betartásával?nova001155 írta: Megragadás mikor nem megfelelő a kenés a motornak dugattyú henger csapágyak na ezeknek ha nincs megfelelő kenése akkor a hőtágulás és a nem megfelelő kenés miatt beleragad a dugattyú a hengerbe ha gyorsan kuplungolsz megúszhatód fél óra várással az út mellett ha meg nem akkor tolod. Itt egy kép nem a legnagyobb de kitudod venni az eseményt belőle.
http://s2.postimage.org/2qm5ya290/image.jpg
http://kepgep.hu/2011/05/29/main/Karbi.jpg
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
A párban való cserének nem nagyon örülök A másik tengelyen a fogak is siralmas állapotban vannak, azt a tengellyel együtt cserélem bontottra, azon szemmel láthatóan megvan a dőlése az oldalaknak. Viszont amelyikből kiszedem, azon a másik tengely fogaskerekei közt van olyan, ami meg van repedve, amiket áttennék, annak viszont semmi baja. Legalábbis szemre.
A másik tengelyen viszont akkor szívás van... A léptetővillák közül 2-t mindenképpen cserélek, mert szép vállasra marta már, a 3.-on agyalok, mivel azon csak kis mértékű a kopás.
Na ezt még emésztenem kell...
Köszi a válaszokat!
A másik tengelyen viszont akkor szívás van... A léptetővillák közül 2-t mindenképpen cserélek, mert szép vállasra marta már, a 3.-on agyalok, mivel azon csak kis mértékű a kopás.
Na ezt még emésztenem kell...
Köszi a válaszokat!
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Szilárd,
kézzel nem tudod egyforma pontosan visszareszelni mind a három körmöt. Felületkezelt alkatrész esetén ráadásul nem is tudom mennyit alakíthatsz rajta.Ráadásul ennek az ellendarabja (ablakok) is meg vannak kopva. Úgyhogy csere, méghozzá párban.
kr
kézzel nem tudod egyforma pontosan visszareszelni mind a három körmöt. Felületkezelt alkatrész esetén ráadásul nem is tudom mennyit alakíthatsz rajta.Ráadásul ennek az ellendarabja (ablakok) is meg vannak kopva. Úgyhogy csere, méghozzá párban.
kr
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Blokk
Sztem csere. Ezt én is cseréltem blokk felújításnál pedig ennyire el sem volt kopva.
Nem érdemes szarozni vele mert elég jó minőségüek az utángyártottak is. Jah és villával együtt cseréld.
Nem érdemes szarozni vele mert elég jó minőségüek az utángyártottak is. Jah és villával együtt cseréld.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Sziasztok!
Korábban említettétek, hogy a kapcsolókörmök kopása miatt szórhatja ki a sebességeket. Ha jól sejtem, ez a sebváltó fogaskerekeken van (már amelyiken). Csináltam pár képet az egyikről:
http://postimage.org/image/1271hzrdw/
http://postimage.org/image/12735j3vo/
http://postimage.org/image/1274t2gdg/
http://postimage.org/image/1276glsv8/
A kérdésem a következő. Azzal elszúrom, ha megpróbálom visszareszelni 3°osra, ahogy a szerelési könyv írja az értéket, vagy cseréljem mindenképpen?
Szilárd
Korábban említettétek, hogy a kapcsolókörmök kopása miatt szórhatja ki a sebességeket. Ha jól sejtem, ez a sebváltó fogaskerekeken van (már amelyiken). Csináltam pár képet az egyikről:
http://postimage.org/image/1271hzrdw/
http://postimage.org/image/12735j3vo/
http://postimage.org/image/1274t2gdg/
http://postimage.org/image/1276glsv8/
A kérdésem a következő. Azzal elszúrom, ha megpróbálom visszareszelni 3°osra, ahogy a szerelési könyv írja az értéket, vagy cseréljem mindenképpen?
Szilárd
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Értem, és akkor ennek adna kedvező esélyt a 125ös főfúvóka? Egyébként a fent látott csúnyaságot, hogy tudod elkerülni? a karbi beállításon kevesebb levegővel, vagy a benzinben az 1:50es keverés betartásával?nova001155 írta:Megragadás mikor nem megfelelő a kenés a motornak dugattyú henger csapágyak na ezeknek ha nincs megfelelő kenése akkor a hőtágulás és a nem megfelelő kenés miatt beleragad a dugattyú a hengerbe ha gyorsan kuplungolsz megúszhatód fél óra várással az út mellett ha meg nem akkor tolod. Itt egy kép nem a legnagyobb de kitudod venni az eseményt belőle.ambrusviktor írta:Mi az a megragadás? Mármint az MZ vel kapcsolatban, amiről többször beszéltetek már...
http://s2.postimage.org/2qm5ya290/image.jpg
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Megragadás mikor nem megfelelő a kenés a motornak dugattyú henger csapágyak na ezeknek ha nincs megfelelő kenése akkor a hőtágulás és a nem megfelelő kenés miatt beleragad a dugattyú a hengerbe ha gyorsan kuplungolsz megúszhatód fél óra várással az út mellett ha meg nem akkor tolod. Itt egy kép nem a legnagyobb de kitudod venni az eseményt belőle.ambrusviktor írta:Mi az a megragadás? Mármint az MZ vel kapcsolatban, amiről többször beszéltetek már...
http://s2.postimage.org/2qm5ya290/image.jpg
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Sziasztok!
Nekem a kompresszióval voltak gondjaim. Most a hengertalpnál piros paszta van tömítésnek felül pedig egy 0,2mm-es alu tömítés a hengerfejnél. És a résméret így is túllépi az 1.2 megadott legnagyobb méretet. Mit lehet ilyenkor tenni? Valamelyik felületből kellene lemunkálni?
Nekem a kompresszióval voltak gondjaim. Most a hengertalpnál piros paszta van tömítésnek felül pedig egy 0,2mm-es alu tömítés a hengerfejnél. És a résméret így is túllépi az 1.2 megadott legnagyobb méretet. Mit lehet ilyenkor tenni? Valamelyik felületből kellene lemunkálni?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Mi az a megragadás? Mármint az MZ vel kapcsolatban, amiről többször beszéltetek már...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Re: Blokk
MrDok írta:1.: Miért szedted le?operable írta:Köszönöm a válaszokat!
Fel raktam a kuplungot, de már egyből újabb akadályba ütköztem.
1.: Berugó rugót hogyan kell feltekerni?? Találtam egy módszert, de akkor vissza ugrik, ha nincs rajta berugókar.
2.: Ha lefogom a nagy fogaskereket, akkor tudom pörgetni a főtengelyt. Befog gondolom a kuplung. Dekni még nincs rajta, csak a kuplung van fent. Mitől foghat be??
2.: Ahogy leszedted!
3.: Mivel pörgeted a forgattyút? Mit mitől?
Honlap főoldal- letöltések- ETZ berúgókar szerelése le, fel.......
Bocs.
Köszi a "válaszokat". TS-em van, nem tudom hogy egyezik-e a TZ-vel. Nem én szedtem le, és nem tudom, hogy hogyan kell feltekerni, mert nem én akasztottam ki. Nem rég vettem a motort és ezért érdeklődöm... A nagy fogaskereket lefogtam, a kuplungot meg elkezdtem forgatni. Főtengely forgott, de a fogaskerék pedig nem, ami a váltón van. Tehát olyan mintha be lenne húzva a kuplung.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
1.: Miért szedted le?operable írta:Köszönöm a válaszokat!
Fel raktam a kuplungot, de már egyből újabb akadályba ütköztem.
1.: Berugó rugót hogyan kell feltekerni?? Találtam egy módszert, de akkor vissza ugrik, ha nincs rajta berugókar.
2.: Ha lefogom a nagy fogaskereket, akkor tudom pörgetni a főtengelyt. Befog gondolom a kuplung. Dekni még nincs rajta, csak a kuplung van fent. Mitől foghat be??
2.: Ahogy leszedted!
3.: Mivel pörgeted a forgattyút? Mit mitől?
Honlap főoldal- letöltések- ETZ berúgókar szerelése le, fel.......
Bocs.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Re: Blokk
Köszönöm a válaszokat!
Fel raktam a kuplungot, de már egyből újabb akadályba ütköztem.
1.: Berugó rugót hogyan kell feltekerni?? Találtam egy módszert, de akkor vissza ugrik, ha nincs rajta berugókar.
2.: Ha lefogom a nagy fogaskereket, akkor tudom pörgetni a főtengelyt. Befog gondolom a kuplung. Dekni még nincs rajta, csak a kuplung van fent. Mitől foghat be??
Fel raktam a kuplungot, de már egyből újabb akadályba ütköztem.
1.: Berugó rugót hogyan kell feltekerni?? Találtam egy módszert, de akkor vissza ugrik, ha nincs rajta berugókar.
2.: Ha lefogom a nagy fogaskereket, akkor tudom pörgetni a főtengelyt. Befog gondolom a kuplung. Dekni még nincs rajta, csak a kuplung van fent. Mitől foghat be??
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Re: Blokk
A kompresszió rendben van? Mert attól is köpheti a gyertyát ha gyenge a kompresszió.vazsika írta:Hello!
31n3 tipusu karbi beállitásáról van valakinek infója?Ez 1 250es eztben van.Még azt kérdezném h a levegő keveréket és az alapjáratot hogy kell belőni?Köpi a gyertyát a moci.Tudom h szar de kiprobáltam isolátorral és briskel
Mi a véleményetek?
Kösz előre is!
Vazsika!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Gyakorlatilag tehát ugyanúgy mint a másik BVF-et?Dénes írta:Levegő:
Ahogy a legjobban veszi a lapot a motor, nem fulladozik, szépen felpörög alapjárattól, illetve egyéni igényeknek megfelelően.
Alapjárat:
Ahol már éppen folyamatos töltés van, ill. ahol magabiztosan pöfög, nem áll le. (1200-1300)
Ettől eltekintve egyéni, milyen rezonancia nem zavar épp.
Vagy leveszed és sokkal jobban motorozható, kezesebb lesz alapjárat nélkül.
köszi!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Levegő:
Ahogy a legjobban veszi a lapot a motor, nem fulladozik, szépen felpörög alapjárattól, illetve egyéni igényeknek megfelelően.
Alapjárat:
Ahol már éppen folyamatos töltés van, ill. ahol magabiztosan pöfög, nem áll le. (1200-1300)
Ettől eltekintve egyéni, milyen rezonancia nem zavar épp.
Vagy leveszed és sokkal jobban motorozható, kezesebb lesz alapjárat nélkül.
Ahogy a legjobban veszi a lapot a motor, nem fulladozik, szépen felpörög alapjárattól, illetve egyéni igényeknek megfelelően.
Alapjárat:
Ahol már éppen folyamatos töltés van, ill. ahol magabiztosan pöfög, nem áll le. (1200-1300)
Ettől eltekintve egyéni, milyen rezonancia nem zavar épp.
Vagy leveszed és sokkal jobban motorozható, kezesebb lesz alapjárat nélkül.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Segítsetek neki, kérlek, mert holnap együtt szereljük a karbiját , és nekem fogalmam sincs, hogy hogy kell
Re: Blokk
Hello!
31n3 tipusu karbi beállitásáról van valakinek infója?Ez 1 250es eztben van.Még azt kérdezném h a levegő keveréket és az alapjáratot hogy kell belőni?Köpi a gyertyát a moci.Tudom h szar de kiprobáltam isolátorral és briskel
Mi a véleményetek?
Kösz előre is!
Vazsika!
31n3 tipusu karbi beállitásáról van valakinek infója?Ez 1 250es eztben van.Még azt kérdezném h a levegő keveréket és az alapjáratot hogy kell belőni?Köpi a gyertyát a moci.Tudom h szar de kiprobáltam isolátorral és briskel
Mi a véleményetek?
Kösz előre is!
Vazsika!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Bocs, én is elnéztem, most látom hogy TS ről van szó... annak fingom sincs milyen a kuplungja bár a pucolás annak sem árt az biztos
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
És még egy apróság, amikor csinálod, minden legyen steril ha olajos a főtengelyed vége akkor aztán húzkodhatod... szóval érdemes szerintem szépen lepucolni, olajtalanítani a művelet előtt. Oké, hogy olajat utána fog érni, de a kúp úgy illeszkedik és "tapad" tökéletesen. Egyébként néhol a melegítéses felhúzást is szokták javasolni, én is tettem úgy fel régen az is jó volt, de nekem Bambi utoljára simán melegítés nélkül tette fel (a könyvben is így van) és így is tökéletes.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Ne üsd, még véletlenül se!operable írta:Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy 250-es TS-re a kuplungot hogyan üssem fel, hogy ne csesszek szét semmit??
A főtengelyt hosszirányban ütni nem bölcs dolog!
Először is csiszold össze a két kúpot, hogy 100%-ban felfeküdjenek egymásra. (Némi tusírózással és csiszolással nem egy bonyolult feladat.)
Mikor tuti a kúp, akkor tedd a helyére a kuplungot, majd egy közdarabbal a saját anyájával told föl a kúpra.
Ha nincs lehetőséged ilyen közdarabot csinálni, akkor vedd le a kislánckereket és azt használd közdarabnak, pont az a méret ami kell!
Mikor meghúztad kész, az anya leteker, közdarab levesz és a kuplung fennmarad örökre!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Felütni???? Te jóóóóóóóóóóóóég!!!!operable írta:Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy 250-es TS-re a kuplungot hogyan üssem fel, hogy ne csesszek szét semmit??
1. megnézed jól illeszkedik-e a kúp, ha monden ok, akkor
2. felrakod a kuplungot kézzel
3. rátolsz a főtengelyre egy távtartót, ez célszerűen lehet egy 6302-es csapágy is
4. ráhajtod az anyát
5 meghúzod 80-90 Nm-el (főtengelyt elfordulás ellen biztosítani!!!!)
leveszed az anyát, és a távtartót (csapágyat), felrakod a deknit, újra meghúzod nyomatékkal az anyát, és kész.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Re: Blokk
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy 250-es TS-re a kuplungot hogyan üssem fel, hogy ne csesszek szét semmit??
Tudnátok segíteni, hogy 250-es TS-re a kuplungot hogyan üssem fel, hogy ne csesszek szét semmit??
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A sebességeket a kapcsolókörmök kopása miatt dobálja, ez koptatja, töri a léptetővillákat is.Seclusion írta: Igen, tudom. :S Görbeinél 6300 a 3 db, ha minden igaz... Az enyémekbe van szemmel is jól látható mélyedéses kopás, gondolom ezért szórta ki a sebességeket...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
De bizony. Az alapjárat elmászik.Melegen egyszer belövöm 1500-as fordulatra,nagyon szépen pöfög,megyek vele két kört,megállok,visszaesik alapjáratra és lefullad.Ugrál rendesen,valamikor meg 2ezer fölé is megy.gabsic írta:Igen, ha kopott, akkor csere.xxgabikaxx írta: Köszi szépen a segítséget! És ha kotyog a súber akkor csere? Az utángyártott is jó hozzá? Vagy mit tudok csinálni vele?
Ha nagyon megkopott a súber, akkor már a karburátorház is gyatra lehet.
Ha úgy érzed h cserés, akkor fogod a karbit és viszed magaddal motorosboltba, és megkéred a boltost, hogy az utángyártottat hadd próbáld bele.
Amúgy... alapjáratoddal nincs gond? Ha nagyon kopott a súber akkor már nem tudsz normálisan alapjáratot sem állítani.
Szóval akkor csere.Csak azt ne mond,hogy karbit is kell cserélni mert a súber kikoptatta a falát.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Igen, ha kopott, akkor csere.xxgabikaxx írta:Köszi szépen a segítséget! És ha kotyog a súber akkor csere? Az utángyártott is jó hozzá? Vagy mit tudok csinálni vele?gabsic írta: nem a tű, hanem maga a súber.
szerintem.
vedd le a karbit
nyúlj be 2 oldalról a karbiba (miközben benn a súber)
mozgasd meg ide-oda a súbert. valószínűleg kotyogni fog.
Ha nagyon megkopott a súber, akkor már a karburátorház is gyatra lehet.
Ha úgy érzed h cserés, akkor fogod a karbit és viszed magaddal motorosboltba, és megkéred a boltost, hogy az utángyártottat hadd próbáld bele.
Amúgy... alapjáratoddal nincs gond? Ha nagyon kopott a súber akkor már nem tudsz normálisan alapjáratot sem állítani.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Köszi szépen a segítséget! És ha kotyog a súber akkor csere? Az utángyártott is jó hozzá? Vagy mit tudok csinálni vele?gabsic írta:nem a tű, hanem maga a súber.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Van egy etz 125-öm és nem egyszerű a helyzetem.Még tavaly zörgést hallottam a blokkból (legalább is én onnan) azt hittem hogy főtengely,szidtam is az eget.gyűjtöttem kis pénzt és felújítattam a főtengely és a 3 rajta lévő csapágyat is kicseréltem.Akkor nem múlt el a zörgés.Télen nem foglalkoztam vele,most tavasszal gondoltam egyet meg itt fórumokon is olvasgattam és azt hittem,hogy a gyűrűk zörögnek,megint gyűjtöttem kis pénzt és kompletten megfurattam.Új dugó,csapszeg,tűgörgő stb stb.A múlthéten összedobtam és mit hallok...?! ugyan az a zörgés ismét.A zörgést akkor lehet hallani mikor kicsit húzom a gázt neki,alapjáraton nem zörög.ha hozzáérek a gázkarhoz akkor egyből csörög.Olvastam,hogy a súbertűvel is lehet gond,azt is vettem és kicseréltem,úgy sem jó.Az a gyanúm,hogy a karburátorban zöröghet valami. Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm.
szerintem.
vedd le a karbit
nyúlj be 2 oldalról a karbiba (miközben benn a súber)
mozgasd meg ide-oda a súbert. valószínűleg kotyogni fog.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Nekem az utángyártott 10-es léptetővilla szabályosan eltört párszáz km után.Seclusion írta:Üdv Urak!
Utángyártott léptetővillákról véleménye/tapasztalata van valakinek? Vagy eleve elítéljem őket? Úgy néz ki, hogy mind a hármat cserélnem kell, bontottat meg nem biztos, hogy tudok, vagy szerencsés szereznem.
Ez nem jeleni azt hogy minden utángyártott eltörik.Lehet kifogtam egy hibás öntést.
Azt hallottam(majd az anyagismerettudósok megerősitik,vagy ellenkezőleg)hogy ha ledobod járólapra mondjuk,akkor szépen csilingelő hangot kell adnia,akkor jó.Hacsak egyszerűen koppanik,akkor öntéshibás és kuka.
Nem tudom ez mennyire jó vizgálati módszer,de én ezt hallottam.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Igen, tudom. :S Görbeinél 6300 a 3 db, ha minden igaz... Az enyémekbe van szemmel is jól látható mélyedéses kopás, gondolom ezért szórta ki a sebességeket...Andrá$ írta:Én használt léptetővillát tettem bele, annyi a hátránya hogy ugye már eleve kopottak valamennyire, utángyártotat még nem használtam de nem olcsóSeclusion írta:Üdv Urak!
Utángyártott léptetővillákról véleménye/tapasztalata van valakinek? Vagy eleve elítéljem őket? Úgy néz ki, hogy mind a hármat cserélnem kell, bontottat meg nem biztos, hogy tudok, vagy szerencsés szereznem.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Én használt léptetővillát tettem bele, annyi a hátránya hogy ugye már eleve kopottak valamennyire, utángyártotat még nem használtam de nem olcsóSeclusion írta:Üdv Urak!
Utángyártott léptetővillákról véleménye/tapasztalata van valakinek? Vagy eleve elítéljem őket? Úgy néz ki, hogy mind a hármat cserélnem kell, bontottat meg nem biztos, hogy tudok, vagy szerencsés szereznem.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Üdv Urak!
Utángyártott léptetővillákról véleménye/tapasztalata van valakinek? Vagy eleve elítéljem őket? Úgy néz ki, hogy mind a hármat cserélnem kell, bontottat meg nem biztos, hogy tudok, vagy szerencsés szereznem.
Utángyártott léptetővillákról véleménye/tapasztalata van valakinek? Vagy eleve elítéljem őket? Úgy néz ki, hogy mind a hármat cserélnem kell, bontottat meg nem biztos, hogy tudok, vagy szerencsés szereznem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
nem a tű, hanem maga a súber.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Van egy etz 125-öm és nem egyszerű a helyzetem.Még tavaly zörgést hallottam a blokkból (legalább is én onnan) azt hittem hogy főtengely,szidtam is az eget.gyűjtöttem kis pénzt és felújítattam a főtengely és a 3 rajta lévő csapágyat is kicseréltem.Akkor nem múlt el a zörgés.Télen nem foglalkoztam vele,most tavasszal gondoltam egyet meg itt fórumokon is olvasgattam és azt hittem,hogy a gyűrűk zörögnek,megint gyűjtöttem kis pénzt és kompletten megfurattam.Új dugó,csapszeg,tűgörgő stb stb.A múlthéten összedobtam és mit hallok...?! ugyan az a zörgés ismét.A zörgést akkor lehet hallani mikor kicsit húzom a gázt neki,alapjáraton nem zörög.ha hozzáérek a gázkarhoz akkor egyből csörög.Olvastam,hogy a súbertűvel is lehet gond,azt is vettem és kicseréltem,úgy sem jó.Az a gyanúm,hogy a karburátorban zöröghet valami. Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm.
szerintem.
vedd le a karbit
nyúlj be 2 oldalról a karbiba (miközben benn a súber)
mozgasd meg ide-oda a súbert. valószínűleg kotyogni fog.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Sziasztok!
Van egy etz 125-öm és nem egyszerű a helyzetem.Még tavaly zörgést hallottam a blokkból (legalább is én onnan) azt hittem hogy főtengely,szidtam is az eget.gyűjtöttem kis pénzt és felújítattam a főtengely és a 3 rajta lévő csapágyat is kicseréltem.Akkor nem múlt el a zörgés.Télen nem foglalkoztam vele,most tavasszal gondoltam egyet meg itt fórumokon is olvasgattam és azt hittem,hogy a gyűrűk zörögnek,megint gyűjtöttem kis pénzt és kompletten megfurattam.Új dugó,csapszeg,tűgörgő stb stb.A múlthéten összedobtam és mit hallok...?! ugyan az a zörgés ismét.A zörgést akkor lehet hallani mikor kicsit húzom a gázt neki,alapjáraton nem zörög.ha hozzáérek a gázkarhoz akkor egyből csörög.Olvastam,hogy a súbertűvel is lehet gond,azt is vettem és kicseréltem,úgy sem jó.Az a gyanúm,hogy a karburátorban zöröghet valami. Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm.
Van egy etz 125-öm és nem egyszerű a helyzetem.Még tavaly zörgést hallottam a blokkból (legalább is én onnan) azt hittem hogy főtengely,szidtam is az eget.gyűjtöttem kis pénzt és felújítattam a főtengely és a 3 rajta lévő csapágyat is kicseréltem.Akkor nem múlt el a zörgés.Télen nem foglalkoztam vele,most tavasszal gondoltam egyet meg itt fórumokon is olvasgattam és azt hittem,hogy a gyűrűk zörögnek,megint gyűjtöttem kis pénzt és kompletten megfurattam.Új dugó,csapszeg,tűgörgő stb stb.A múlthéten összedobtam és mit hallok...?! ugyan az a zörgés ismét.A zörgést akkor lehet hallani mikor kicsit húzom a gázt neki,alapjáraton nem zörög.ha hozzáérek a gázkarhoz akkor egyből csörög.Olvastam,hogy a súbertűvel is lehet gond,azt is vettem és kicseréltem,úgy sem jó.Az a gyanúm,hogy a karburátorban zöröghet valami. Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég