
Ha nem viton ment bele, akkor esélyes a szimm. is... meg a kopott karbi beleszól...
Gyújtást mindenképp ellenőrizd... De ha fent jó, akkor kétlem...
Szerintem azért írják bele az emberek hogy tudjuk milyen gép nekeljen még egyszer megkérdezni hogy milyen gyújtás meg mit tudom én!z25z írta:nekem csak egy dolog a fura: rohadt sok elektronikai panaszbol amit irtok legkesobb a harmadik mondat ez: "subee fele elektronikus gyujtas" itt nem lehet a bibi?a megszakitosokkal miert nincs baj? ez ugyan itt az uzemanyagellatasnal kerult szoba, de irhattam volna elektronika topicba is
Hát igen.. szórakoztam azzal is, forgattam a szivatóházat (másképp áll a bimetál), hajlítgattam a beállító lemezkéket, hogy mikor hogy működjön a szivató...Seri19 írta:Amiket manapság árulnak benzincsöveket, fabatkát nem érnek, enyém is szétrepedezett fél év alatt(Benzines használattal). Amúgy nekem meg samarám van.
Mondjuk automata szívatóssal nem nagyon lehet mit kezdeni, de a szamarák elég jól veszik az etanolt. És ugye a kézi szívató miatt a hidegindítás sem annyira problémás. (Enyém nincs átalakítva, csak a klubban többen próbálkoznak vele több kevesebb sikerrel.)
Nekem "manapság árult" benzincsövem van, mert sajnos olyat nem láttam amit 20évesen árultak, de már egy éve megvan és semmi baja...jó, annyi baja van hogy zöld színű... de ez így volt már amikor vettem...biztos gyárihibás :DDDSeri19 írta:Amiket manapság árulnak benzincsöveket, fabatkát nem érnek, enyém is szétrepedezett fél év alatt(Benzines használattal). Amúgy nekem meg samarám van.
Mondjuk automata szívatóssal nem nagyon lehet mit kezdeni, de a szamarák elég jól veszik az etanolt. És ugye a kézi szívató miatt a hidegindítás sem annyira problémás. (Enyém nincs átalakítva, csak a klubban többen próbálkoznak vele több kevesebb sikerrel.)
Na lécci ennyire azért ne nézz már hülyénekSeri19 írta:Vagy csak miután etanol tankoltál utána ellenőrizted, és már elötte is szarok voltak. Nekem a gyári benzincsövek voltak a kocsiban és azok 15 év alatt már erősen repedezettek voltak.
A blokkról a retket szarabbul oldotta mint a benzin, amikor szétszedésnél takarítottam.
Nem azért védem mert hú de jó, de 20-30 év múlva úgyse lessz más.
Na igen...kiszsebi írta:Fricit, azaz Kreppet ismerned kéne. Pontosabban a viszonyát az alkohollalDrV írta:Alkohollal befürödni? Hmm...
Fricit, azaz Kreppet ismerned kéne. Pontosabban a viszonyát az alkohollalDrV írta:Alkohollal befürödni? Hmm...
Alkohollal befürödni? Hmm...Dénes írta:Frici, ne terelj. Oszd meg a többéves (?) kínlódásod eredményét inkább!
Nagyon hallgatsz... Csak nem befürödtél te is az alkohollal?
Az Atkinsben benne sincs...pedig abban aztán tényleg van elég rémálom, tényleg lehet válogatni. De egyébként vannak benne szép etanolos görbék mindenféle korona, meg tojás meg mindenféle szép dolog is lehetne belőle ha nem lenne mellé szöveg...Matee86 írta:OFF
Ne is mondd,én az Atkins könyvvel rémálmodok!!:)ambrusviktor írta: ...."felcsapom itthon a fizkém könyvet és megnézem az oldódás értékét...."
Ne is mondd,én az Atkins könyvvel rémálmodok!!:)ambrusviktor írta: ...."felcsapom itthon a fizkém könyvet és megnézem az oldódás értékét...."
Bocs hogy így beleszólok az eszmecserétekbe csak megosztom a tapasztalatomat nekem szimóban felesbe van rakva 60/4 as henger 60 as főfúvi bitangvastag tű és az is tökig lent igaz 19mm es karbi hosszú áttételek 17 es első fogaskerék mikor tökig húzom elszegényedik kb fél gázzal faszán megy szét lehet így is pörgetni néha szenved a gyújtás de mikor minden klappol akkor megy mint a görény és még nem tapasztaltam bármilyen negatívumot az említetten kívül. Itt megjegyezném sokan vitatják valaki pártolja valaki nem A fimol nevezetű dolgot na az úgy oldódik etanolban mint a nyavalya. Ha csak 1 picit segít a kenésben akkor az már jó!Seri19 írta:Vagy csak miután etanol tankoltál utána ellenőrizted, és már elötte is szarok voltak. Nekem a gyári benzincsövek voltak a kocsiban és azok 15 év alatt már erősen repedezettek voltak.
A blokkról a retket szarabbul oldotta mint a benzin, amikor szétszedésnél takarítottam.
Nem azért védem mert hú de jó, de 20-30 év múlva úgyse lessz más.
Ok, ott a tapasztalat, elfogadom; de azért felcsapom itthon a fizkém könyvet és megnézem az oldódás értékétSeri19 írta:Nekem mondjuk a szinyóm lassan 2 éve megy etanollal, de ott 0 átalakítást igényelt.
Arról meg, hogy megeszi a szimeringet. Még a nyers gumit is lassabban eszi meg mint a benzin.
És mivel rosszabbul oldódik benne az olaj ezért valószínűleg a kenő réteget is kevésbé oldja le.
Hmm... Azért megjegyezném, hogy bár a benzincsöveim 15 évig köszönték szépen, jól voltak, valami furcsa véletlen folytán 1 hónappal azután, hogy etanolozni kezdtem, hirtelen szétmállottak a benzincsövek...Seri19 írta:Nekem mondjuk a szinyóm lassan 2 éve megy etanollal, de ott 0 átalakítást igényelt.
Arról meg, hogy megeszi a szimeringet. Még a nyers gumit is lassabban eszi meg mint a benzin.
És mivel rosszabbul oldódik benne az olaj ezért valószínűleg a kenő réteget is kevésbé oldja le.
Ez 2ütemű gépekhez nem igaz. Mármint a link amit küldtél. Autóknál megéri az etanol ha van átalakító. De tegyél pl egy főtengelyszimeringet e85 be és nézd meg néhány hónap múlva hogy néz ki. De az oldódásról amit ír az teljesen inkorrekt. Ha különolajzásos 4ütemű rendszerről beszélünk, ott lehet hogy tényleg nem oldja le a kenést, de ne felejtsük el, hogy az MZ nem ilyen. Legegyszerűbb ha csinálsz otthon kísérletet és meglátod. Sokkal előbb leszedi a kenőolajat. Egyébként nekem az egész "magyarázat" kicsit ponyva volt.Seri19 írta:Amúgy érdemes utánaolvasni az anyagnak. Mert vannak itt is tévhitek rendesen.
http://e85adapter.hu/index.php?option=c ... &Itemid=63
Én azért az 5 literes fogyasztásért nem fogom átalakítani a motorom. 2 üteműnél amúgy sem az igazi. Meg nincs az a finom illat amit kipöfög a gép.
De autónál érdemes vele foglalkozni ha vki sokat autózik.
Kopogás érzékelős gyújtás nélkül mondjuk neki se kezdenék autónál sem.
Ez így van, ráadásul mivel teljesen másként oldja az olajat mint a benzin, ezért a keverő 2T-t a henger faláról azonnal leszedi, és a kenés sokkal gyengébb lesz. És nem mellesleg a legtöbb tömítést meg támadja huzamosabb időn belül.Nandor írta:Tisztán sem értem, hogy miért éri meg? AZ E85-nek a benzinhez képest 30%-al kisebb az energia tartalma. Ugyanakkora teljesítmény eléréséhez 30%-al több üzemanyag szükséges és az ára is kb. ennyivel olcsóbb. Akkor hol itt a nyereség?
Próbáltam motorba meg kocsiba is, de nálam mindkettőben megbukott.Krepp írta:Hallod dénes...Fúj, etanol, fúúúúj....
Köszönöm, akkor holnap próbálom is vele én is!Alfa írta:ETZ 250hez kérd (a másik a TS-é sztem), tökéletesen megfelel, mikrométerrel ellenőriztem le kb 5 milliméterenként anno. Faszán megy vele a gép![]()
Ugyanitt kapható úszó és tűszelep is tökéletesen teszi a dolgát.
Ilyen sok etanollal hogy ment a gép?Krepp írta:ma úgy elsokaltattam a gépet etanol és benzin keverékkel hogy párás volt és jég hideg a szívócsonk, 30fokos külső hőmérsékletnél...![]()
Üdv mindenkinek!young boys írta:A XIII.ker Szegedi úton van a gyár és mintabolt...Ha még meg van a bolt...petrvs írta: Az armafilt egy jó nagy szűrőspecialista gyártó, magyar ráadásul.![]()
Ez pedig úgy vélem elég konkrét:
Bp, Üllői út 343 alatt van egy motoros bolt, mellette egy munkaruházati, amellett meg a szűrőbolt (csupa férfiszívnek kedves üzlet, sehol semmi cukiság![]()
![]()
)
Ez az: http://www.szurobolt.hu/DelPest.html
Velem nagyon készségesen viselkedtek, és 1200-1400 (régen volt) körül adták a két szűrőt.
http://webshop.armafilt.hu/index.php?co ... 3=&szint4=
Jé, nekem most ilyen van bentpetrvs írta:Az armafilt egy jó nagy szűrőspecialista gyártó, magyar ráadásul.KILL3R etz írta:petrvs!
Az az Armafilt-es cég konkrétan MZ-hez gyárt légszűrőt? Ezt forgalmazzák a Huber/Mofa/stb... üzletekben?
Vagy ez jobb?
Nekem sem ártana cserélnem szerintem... Bár ránézésre tiszta, de már 20e felett futott...![]()
Ez pedig úgy vélem elég konkrét:
Bp, Üllői út 343 alatt van egy motoros bolt, mellette egy munkaruházati, amellett meg a szűrőbolt (csupa férfiszívnek kedves üzlet, sehol semmi cukiság![]()
![]()
)
Ez az: http://www.szurobolt.hu/DelPest.html
Velem nagyon készségesen viselkedtek, és 1200-1400 (régen volt) körül adták a két szűrőt.
A XIII.ker Szegedi úton van a gyár és mintabolt...Ha még meg van a bolt...petrvs írta:Az armafilt egy jó nagy szűrőspecialista gyártó, magyar ráadásul.KILL3R etz írta:petrvs!
Az az Armafilt-es cég konkrétan MZ-hez gyárt légszűrőt? Ezt forgalmazzák a Huber/Mofa/stb... üzletekben?
Vagy ez jobb?
Nekem sem ártana cserélnem szerintem... Bár ránézésre tiszta, de már 20e felett futott...![]()
Ez pedig úgy vélem elég konkrét:
Bp, Üllői út 343 alatt van egy motoros bolt, mellette egy munkaruházati, amellett meg a szűrőbolt (csupa férfiszívnek kedves üzlet, sehol semmi cukiság![]()
![]()
)
Ez az: http://www.szurobolt.hu/DelPest.html
Velem nagyon készségesen viselkedtek, és 1200-1400 (régen volt) körül adták a két szűrőt.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég