Itt vannak az igért képek.







Köszi, az nem baj, ha nagyobb.csikin írta:A 250é elvileg nagyobb a 18as kerék miatt. Nehezebb föltenni rá a motort.
knix15 írta:Sziasztok!
Szeretnék hátsó dobozt a 251-emre, milyen konzolt kell hozzá beszereznem? A monolock konzol felmegy rá? Kell-e rá ilyen:
http://www.mofaker.hu/?termek_id=300220
?
Üdv:
knix
conus írta:én azért zseblámpával belenéznék a tankba és szükség esetén rozsdamentesíteném. szerintem.Dee Dee írta:Értem. Köszönöm a segítségeket!
Akkor csak a minimális belenyúlást igénylő feladatokat végzem el.
üdv,
Dee Dee
én azért zseblámpával belenéznék a tankba és szükség esetén rozsdamentesíteném. szerintem.Dee Dee írta:Értem. Köszönöm a segítségeket!
Akkor csak a minimális belenyúlást igénylő feladatokat végzem el.
üdv,
Dee Dee
úgy hogy a drótsodrony végén lévő pöcköt felforrósítod, lehúzod mivel forrasztva van. aztán a bowdentok végén levő pöcköt is óvatosan leoperálod, majd mindent méretrevágsz pl. lemezvágó ollóvel, bowdentokvég vissza, pöcök vissza, aztán go.Etzlaci46 írta:Sziasztok! Egy Etz 250 tulajdonosa vagyok,nem rég vagyok ebben az mz világban de viszont már eléggé ujjítgatom a vasat! Olyan gondom lenne hogy vettem most egy hosszabb gáz bovdent és hogy ezt merre vezessem el mert ha enm fűzöm be sehova akkor eléggé ki lóg,viszont az sem jó ha szorul...
Szerintem nyugodtam megveheted,én is vettem és tökéletesen passzol de ha felrakod vedd le az ülést és úgy rakd rá hogy jó szoros legyen és mindenhol passzoljon.mferi77 írta:Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a boltokban árult üléshuzatokról.Nekem Ts 125-re kellene de nem merem megvenni a mert félek tőle,hogy nem fog passzolni,eredeti jó állapotú ülést meg nem kapok.
Jobban jársz, ha hirtelen megmelegíted mutatót egy kis gázégővel, így az megtágul az anyag és könnyedén lejön! Sok ismerősöm volt akinek simán nem jött le és kitépte a tengelyt is vele együtt!kugi írta:Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám levenni a mutatókat a kilóméter óráról, és a fordulatszám mérőről, anélkül, hogy valamit elrontanék benne.
SziaGery írta:Hello mindenkinek. gondolkodtam azon hogy a visszapillantoba beépitek egy izzót amit rákötök az indexre. pl ahogy a sportmotorokon van. tudnátok segiteni mien visszapillantoval lehetne elkezdeni az átalakitást??
üdv:Gery
kugi írta:Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám levenni a mutatókat a kilóméter óráról, és a fordulatszám mérőről, anélkül, hogy valamit elrontanék benne.
Egészen biztos hogy NEM!Alfa írta:
Ehh már látom rosszul kérdeztem![]()
Kormánycsőn azt a csövet gondoltam, ami körül elfordul a kormány, ahol a kormánycsapágy is van (villacső? nemtom most így hirtelen mi a neve). Szivargyújtó van nekem most benne, de ehelyett egy Jawa gyújtáskapcsolót akarok beletenni, aminek 50 mm a külső átmérője, és arra vagyok kíváncsi belefér-e.
Ehh már látom rosszul kérdeztemAtoZz írta:nekem nem eredeti kormány van, de 19mmes anyag férne bele, másik kormány amit mértem abba pedig 20mmes...Alfa írta:Valaki meg tudja mondani mekkora a 250es (meg az összes sztem xD) kormánycső belső átmérője? magyarul milyen átmérő megy bele maximum. Sajnos én nem leszek mostanában motorközelben.
:OFFAtoZz írta:volt akinek szabadka oroszországban van....zsebi attól közelebb tapogat![]()
volt akinek szabadka oroszországban van....zsebi attól közelebb tapogatz25z írta:kiszsebi írta: De ő horvátországi magyarott a köhém nem köhög...
offffff: szabadkara azt irni horvatorszag olyan, mint szegedre-re romaniat.....![]()
kiszsebi írta: De ő horvátországi magyarott a köhém nem köhög...
matt1989 írta:Atozz!
Olvasgasd a KÖHÉM-et, hogy a világításra milyen jogszabályi rendelkezések vonatkoznak.
Csak jóindulatból mondom, mert ilyen átalakításért elvehetik a forgalmidat.
Én is ezt a véleményt osztom.conus írta:Atozz!
ehj ehj...mit csinálsz te azzal a /1-essel? teljesen elrondítod
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég