Üzemanyagellátás
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Erről a szépségről beszélsz?Dénes írta:Kicsit durva leszek, de:
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
http://molnarmotor.hu/termek/etz_251_-_ ... _bing.html
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit durva leszek, de:
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Re: Üzemanyagellátás
Egy párat csináltattam már.Nagyon szép munka.Itt a srác elérhetősége,postai úton is működik.Ha valakit érdekel a telefonszáma:nulla6 húsz 345685kilenc,Persze nem olcsó 10000ft,de jobb mint egy új kensey karbi ami beállíthatatlan 15000ft-ért.Atilla írta:Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
pedig lehet ,fasza vastag a falaAtilla írta:Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.

A viz szalad, a kő marad!
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
Atilla írta:
Nekem nem jött be a csatos. Nem tetszett a hangja sem a motornak. Elmentem vele kb 4000 km-t és nem tudtam megszokni. Kis fordulatra nagy szopások árán sikerült belőni, viszont olyan volt a hangja mintha teljes terhelésen sokat kapna, de nem kapott sokat. Cserélgettem a fúvókákat, túrán 4 liter környékén evett, ami nagyon kevés. A gyertya is inkább a szegény keverék felé mutatott, mégsem ment rendesen. Cseréltem mindent mindenhol, részterhelésen jó volt, de nem lehetett vele egy rendeset motorozni. Addig szopatott, amíg ledobtam róla és visszakerült a kopott eredeti.
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.
Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!
faszán lehet perselyezni a régi karbit
Mester mennyi az ára a karbi perselyezésnek,nekem van egy etz 250 es megcsinálnád ?
Nekem nem jött be a csatos. Nem tetszett a hangja sem a motornak. Elmentem vele kb 4000 km-t és nem tudtam megszokni. Kis fordulatra nagy szopások árán sikerült belőni, viszont olyan volt a hangja mintha teljes terhelésen sokat kapna, de nem kapott sokat. Cserélgettem a fúvókákat, túrán 4 liter környékén evett, ami nagyon kevés. A gyertya is inkább a szegény keverék felé mutatott, mégsem ment rendesen. Cseréltem mindent mindenhol, részterhelésen jó volt, de nem lehetett vele egy rendeset motorozni. Addig szopatott, amíg ledobtam róla és visszakerült a kopott eredeti.
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.

Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!
faszán lehet perselyezni a régi karbit

Mester mennyi az ára a karbi perselyezésnek,nekem van egy etz 250 es megcsinálnád ?
Re: Üzemanyagellátás
faszán lehet perselyezni a régi karbitAtilla írta:Nekem nem jött be a csatos. Nem tetszett a hangja sem a motornak. Elmentem vele kb 4000 km-t és nem tudtam megszokni. Kis fordulatra nagy szopások árán sikerült belőni, viszont olyan volt a hangja mintha teljes terhelésen sokat kapna, de nem kapott sokat. Cserélgettem a fúvókákat, túrán 4 liter környékén evett, ami nagyon kevés. A gyertya is inkább a szegény keverék felé mutatott, mégsem ment rendesen. Cseréltem mindent mindenhol, részterhelésen jó volt, de nem lehetett vele egy rendeset motorozni. Addig szopatott, amíg ledobtam róla és visszakerült a kopott eredeti.
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.
Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!

- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Nekem nem jött be a csatos. Nem tetszett a hangja sem a motornak. Elmentem vele kb 4000 km-t és nem tudtam megszokni. Kis fordulatra nagy szopások árán sikerült belőni, viszont olyan volt a hangja mintha teljes terhelésen sokat kapna, de nem kapott sokat. Cserélgettem a fúvókákat, túrán 4 liter környékén evett, ami nagyon kevés. A gyertya is inkább a szegény keverék felé mutatott, mégsem ment rendesen. Cseréltem mindent mindenhol, részterhelésen jó volt, de nem lehetett vele egy rendeset motorozni. Addig szopatott, amíg ledobtam róla és visszakerült a kopott eredeti.
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.
Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.

Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
emlékszel ! Tátra tura az enyémen csatos van, 5 - 5,5 l és hegynek felfele is megyPerec írta:Senki nem tudott nekem ETZ 250 városi fogyasztást mondani, azóta mértem egyet: nov közepétől-jan közepéig: 209,6km tiszta (vidéki) városi motorozás 2-3 km-es etapokkal.
5,25l/100km
Közben volt 5-6 gyertyapucolás-csere, egy aksi töltés, némi káromkodás, 3x toltam, mert csak majdnem jutottam el a célig, máskor meg indítani nem tudtam. B6HS-t is tettem bele (175-225-ös hőérték), de hiába.
Rászántam magam és csökkentettem a benzinszinten (túl magas volt) és a főfúvókán, (tű valahol középen) aztán meg 3 hétig pihent, mert nem tudtam elindítani (-5 fokban), amikor szétszedtem meg ereszteni kezdett a benzincső mellett![]()
Remélem Gyurma túráig sikerül valahogy belőni ezt a (fránya) 251-es karbit a membránhoz... eddig gyenge/gyengébb a motor (120-135-ös fúvókáig, összes tűállás, alacsony-magas benzinszint), magasabb fogyasztás (BN2-5 + 0,5-1 liter) és városi gyertyazabálás a mérleg.
Most ott tartok, hogy kezdek beletörődni a kisebb nyomatékba (majd teszek fel 20-as lánckereket), és elmegyek szegény beállítás felé, hátha legalább fogyasztás, füstölés és üzembiztonság terén megveri a régi karbit.
Ha valaki cserélt 250->251 karbit mit tapasztalt a kiváló alapjáraton kívül?

A viz szalad, a kő marad!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem a csatos jobban bejött. Ahogy írtad stabil alapjárat, és fél literrel kevesebbet evett kb.
Na de a Bing....
Bár most én is ilyen túletetéssel kűzdök...
Alapjárat stabilan van, de kb 3000-ig rángatva dadogva húz, onnan meg megindul mint az ökör...
Na de a Bing....


Bár most én is ilyen túletetéssel kűzdök...
Alapjárat stabilan van, de kb 3000-ig rángatva dadogva húz, onnan meg megindul mint az ökör...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Senki nem tudott nekem ETZ 250 városi fogyasztást mondani, azóta mértem egyet: nov közepétől-jan közepéig: 209,6km tiszta (vidéki) városi motorozás 2-3 km-es etapokkal.
5,25l/100km
Közben volt 5-6 gyertyapucolás-csere, egy aksi töltés, némi káromkodás, 3x toltam, mert csak majdnem jutottam el a célig, máskor meg indítani nem tudtam. B6HS-t is tettem bele (175-225-ös hőérték), de hiába.
Rászántam magam és csökkentettem a benzinszinten (túl magas volt) és a főfúvókán, (tű valahol középen) aztán meg 3 hétig pihent, mert nem tudtam elindítani (-5 fokban), amikor szétszedtem meg ereszteni kezdett a benzincső mellett
Remélem Gyurma túráig sikerül valahogy belőni ezt a (fránya) 251-es karbit a membránhoz... eddig gyenge/gyengébb a motor (120-135-ös fúvókáig, összes tűállás, alacsony-magas benzinszint), magasabb fogyasztás (BN2-5 + 0,5-1 liter) és városi gyertyazabálás a mérleg.
Most ott tartok, hogy kezdek beletörődni a kisebb nyomatékba (majd teszek fel 20-as lánckereket
), és elmegyek szegény beállítás felé, hátha legalább fogyasztás, füstölés és üzembiztonság terén megveri a régi karbit.
Ha valaki cserélt 250->251 karbit mit tapasztalt a kiváló alapjáraton kívül?
5,25l/100km
Közben volt 5-6 gyertyapucolás-csere, egy aksi töltés, némi káromkodás, 3x toltam, mert csak majdnem jutottam el a célig, máskor meg indítani nem tudtam. B6HS-t is tettem bele (175-225-ös hőérték), de hiába.
Rászántam magam és csökkentettem a benzinszinten (túl magas volt) és a főfúvókán, (tű valahol középen) aztán meg 3 hétig pihent, mert nem tudtam elindítani (-5 fokban), amikor szétszedtem meg ereszteni kezdett a benzincső mellett
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Remélem Gyurma túráig sikerül valahogy belőni ezt a (fránya) 251-es karbit a membránhoz... eddig gyenge/gyengébb a motor (120-135-ös fúvókáig, összes tűállás, alacsony-magas benzinszint), magasabb fogyasztás (BN2-5 + 0,5-1 liter) és városi gyertyazabálás a mérleg.
Most ott tartok, hogy kezdek beletörődni a kisebb nyomatékba (majd teszek fel 20-as lánckereket

Ha valaki cserélt 250->251 karbit mit tapasztalt a kiváló alapjáraton kívül?
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Az teljesen korrekt...bomber93 írta:Stravkó írta:Most mennyit fogyaszt?
Még nincs nálam de gazdája szerint átlagosan város/ótópálya 4 liter.
Én se tudom lejjeb vinni(most télen) a TZ-vel pedig én országuton járok vele...meg némi offroad terepen itt nálunk tanyán...
Napi szinten megyek vele 18 km-t ebből 1,5 km az offroad kivéve ha megyek a haverokhoz (kb minden másnap) akkor megvan 4 km is az offroad...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: szervíz
Válasz az elektronika topickban.mahor írta:Heló én azt szeretném kérdezni hogy mért hátrafelé megy az MZ-m 2,3,4 be is be tettem de akkoris hátrafelé ment mi a balya?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Uzemanyagtopik?
Elsodleges tippjeim: forditva ultel ra, tul nagy emelkedon probaltad gazhuzas nelkul..
Elsodleges tippjeim: forditva ultel ra, tul nagy emelkedon probaltad gazhuzas nelkul..

szervíz
Heló én azt szeretném kérdezni hogy mért hátrafelé megy az MZ-m 2,3,4 be is be tettem de akkoris hátrafelé ment mi a balya?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Stravkó írta:Most mennyit fogyaszt?
Még nincs nálam de gazdája szerint átlagosan város/ótópálya 4 liter.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljesen gyári felépíttésű szóval semmi nem lett cserélve semmi kókányolás MZ Ts 125 ös motorból(gyári karbi gyári furat minden eredeti), hogyan lehet kihozni , egy kicsit kevesebb fogyasztást? Vannak ötleteim amikre választ szeretnék és mások ötleteit is szívesen meghalgatnám és tapasztalatait is. (Célom, max 90km/h utazósebesség legkevesebb fogyasztással ami nem veri szét a motort szal azért nem kell hogy csak levegővel menjen 10 ezres fordulaton XD)
1: ha előlre nagyobb láncfogaskereket rakok akkor nem kel annyira pörögnie a motornak ugyanazon sebeség tartásához.
2: ugyanaz mitn az előző csak mellé felfuratom a gépet (sztm ugyis kellesz) és akkor ha rárakok egy nagyobb fogaskereket akkor nem fog anynira visszaesni a gyorsulás (ami engem nem nagyon izgat túrázgatni akarok nem verebet kergetni...)
3: Beszerezni egy nagyobb karbit pl ami a 150 esekn? Esetleg ETZ jét(különbözik ez valamiben a TS étől? Érdemes beszerezni korszerűbb jobb vele kevesebbet eszik ha be van állitva rendesen?)
4 hátul magasabb gumi (ez saját elképzelés mint tudni nekem van egy parasztbájkom meg egy csepel bmx em és ugyanaz az áttétel ugyanakkroa a fogaskerék mégis a parasztbájk sokkal gyorsabb és ezért gondoltam ha picivel nem sokkal nagyobb a gumi magassága akkor változik valami a menetbe.
5: a kipufogóval lehet valamit csinálni? beletenni még 1 folytást vagy valamit hogy vmi javulás legyen?
6: Fogyókúra 180 centi 76 Kg XD
Várom a válaszokat mi ezek közül hüyleség mi az ami érdemes megvalósitani esetleg mások tapasztalatát vagy bevált elméleteket szívesen fogadom tanácsokat kritikákat. Előre is köszönöm!!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljesen gyári felépíttésű szóval semmi nem lett cserélve semmi kókányolás MZ Ts 125 ös motorból(gyári karbi gyári furat minden eredeti), hogyan lehet kihozni , egy kicsit kevesebb fogyasztást? Vannak ötleteim amikre választ szeretnék és mások ötleteit is szívesen meghalgatnám és tapasztalatait is. (Célom, max 90km/h utazósebesség legkevesebb fogyasztással ami nem veri szét a motort szal azért nem kell hogy csak levegővel menjen 10 ezres fordulaton XD)
1: ha előlre nagyobb láncfogaskereket rakok akkor nem kel annyira pörögnie a motornak ugyanazon sebeség tartásához.
2: ugyanaz mitn az előző csak mellé felfuratom a gépet (sztm ugyis kellesz) és akkor ha rárakok egy nagyobb fogaskereket akkor nem fog anynira visszaesni a gyorsulás (ami engem nem nagyon izgat túrázgatni akarok nem verebet kergetni...)
3: Beszerezni egy nagyobb karbit pl ami a 150 esekn? Esetleg ETZ jét(különbözik ez valamiben a TS étől? Érdemes beszerezni korszerűbb jobb vele kevesebbet eszik ha be van állitva rendesen?)
4 hátul magasabb gumi (ez saját elképzelés mint tudni nekem van egy parasztbájkom meg egy csepel bmx em és ugyanaz az áttétel ugyanakkroa a fogaskerék mégis a parasztbájk sokkal gyorsabb és ezért gondoltam ha picivel nem sokkal nagyobb a gumi magassága akkor változik valami a menetbe.
5: a kipufogóval lehet valamit csinálni? beletenni még 1 folytást vagy valamit hogy vmi javulás legyen?
6: Fogyókúra 180 centi 76 Kg XD
Várom a válaszokat mi ezek közül hüyleség mi az ami érdemes megvalósitani esetleg mások tapasztalatát vagy bevált elméleteket szívesen fogadom tanácsokat kritikákat. Előre is köszönöm!!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
z25z! azért gondolok a karbira, mert volt idő hogy naponta állítgattam a karbi beállításaimat, és volt hogy egyre jobb volt a fogyasztóval és anélküli alapjárat, tehát közelített egymáshoz, de a motor elkopott és már abszolút más alapjáratom van fogyasztóval, vagy anélkül. Viszont azért felteszem a kérdést az elektronika rovatban is, hátha! üdv cskaparoz25z írta:ehhh....arra nem gondoltal, hogy inkabb az elektronikat kellene atnezni? percig nem biztos, (szerintem 100%) hogy nem a karburatorbeallitasoddal van baj...
talalos kerdes:
1:mi koze a lampanak a karbuartorhoz?
2:miert esik le a fordulat, ha fogyasztot kapcsolsz ra?
Ha megvan a valasz akkor a megoldas is
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ehhh....arra nem gondoltal, hogy inkabb az elektronikat kellene atnezni? percig nem biztos, (szerintem 100%) hogy nem a karburatorbeallitasoddal van baj...
talalos kerdes:
1:mi koze a lampanak a karbuartorhoz?
2:miert esik le a fordulat, ha fogyasztot kapcsolsz ra?
Ha megvan a valasz akkor a megoldas is
talalos kerdes:
1:mi koze a lampanak a karbuartorhoz?
2:miert esik le a fordulat, ha fogyasztot kapcsolsz ra?
Ha megvan a valasz akkor a megoldas is

-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
helosztok! kérdésem az lenne, hogy a kis etzmen a karbi beállításom nagyon rossz, annyira, hogy ha ráadom a lámpát alapjáraton nagyon visszaesik a fordulat, a karbim bvf 22n2-2-es, szóval ha valaki tudna adni egy jó tippet hogyan állítsam be normálisan azt megköszönném! üdv cskaparo
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Sajnos esztergába nem tudtam befogni, nem forgott volna központosan, hogy lekapjak asszem kb 1 mm-t. A következőt csináltam: befogtam fúróba a legvastagabb szárat, arra rongyot tekertem, és arra húztam rá a karbit. Lassan forgattam addig, amíg egy fadarabra ráfogott csiszolópapírral le nem vettem a szükséges méretre(ezt csak saját felelősségre!!). Persze a csonk és a karbi között még letömítettem. Nekem a légszűrő oldali rész nem volt menetes de nekem is nagy volt rá a cső. Utóbbit kicseréltem wartburg kormánymű gumiharmónikára, ami tökéletes választás volt.
kr
kr
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
Eszteregályos megoldja a problémáidat.pviktor írta:Neked a karbin és a szívótorkon nem kellett alakítani semmi se? Mert nekem nem akar összemenni. És a légszűrőgumit hogy tetted fel rá, mert ugye az meg nagy a menetes részre!kr írta:Viktor,
Az alapjárati rendszer ...
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Neked a karbin és a szívótorkon nem kellett alakítani semmi se? Mert nekem nem akar összemenni. És a légszűrőgumit hogy tetted fel rá, mert ugye az meg nagy a menetes részre!kr írta:Viktor,
Az alapjárati rendszer külön kis csövön kapta a levegőt(a srácok által belinkelt képen is így van). Nem tudom milyen motoron volt, gondolom ezen is múlik. Én a hozzá tartozó csonkot kihúztam a karbiból, és ledugóztam. Aztán, mivel a BVF-hez hasonló járat is volt a levegőnek, csak azt meg gyárilag öntötték ki valami nagyon puha fémmel(ez is látszik a képen), lassú fordulaton egy 4.5-ös fúróval kifúrtam belőle. Így pont úgy működik, mint az eredeti. Őszinte leszek még csak beindítottam vele a gépet. Mivel átkúrtak a blokkal szét is kaptam az egészet. De könnyen indult vele, jól vette a gázt. Azért tettem rá, mert az eredeti menthetetlenül szétkopott. Ez viszont a végtelenségig variálható.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Viktor,
Az alapjárati rendszer külön kis csövön kapta a levegőt(a srácok által belinkelt képen is így van). Nem tudom milyen motoron volt, gondolom ezen is múlik. Én a hozzá tartozó csonkot kihúztam a karbiból, és ledugóztam. Aztán, mivel a BVF-hez hasonló járat is volt a levegőnek, csak azt meg gyárilag öntötték ki valami nagyon puha fémmel(ez is látszik a képen), lassú fordulaton egy 4.5-ös fúróval kifúrtam belőle. Így pont úgy működik, mint az eredeti. Őszinte leszek még csak beindítottam vele a gépet. Mivel átkúrtak a blokkal szét is kaptam az egészet. De könnyen indult vele, jól vette a gázt. Azért tettem rá, mert az eredeti menthetetlenül szétkopott. Ez viszont a végtelenségig variálható.
Az alapjárati rendszer külön kis csövön kapta a levegőt(a srácok által belinkelt képen is így van). Nem tudom milyen motoron volt, gondolom ezen is múlik. Én a hozzá tartozó csonkot kihúztam a karbiból, és ledugóztam. Aztán, mivel a BVF-hez hasonló járat is volt a levegőnek, csak azt meg gyárilag öntötték ki valami nagyon puha fémmel(ez is látszik a képen), lassú fordulaton egy 4.5-ös fúróval kifúrtam belőle. Így pont úgy működik, mint az eredeti. Őszinte leszek még csak beindítottam vele a gépet. Mivel átkúrtak a blokkal szét is kaptam az egészet. De könnyen indult vele, jól vette a gázt. Azért tettem rá, mert az eredeti menthetetlenül szétkopott. Ez viszont a végtelenségig variálható.
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is 28-as lesz rajta. Miért kellett kifurkálni meg ledugózni? Nem volt jó a karbi? Jól besikerült állítani? Jobb lett mint a gyárival?kr írta:Jó ez Dellorto phbh porlasztó, én egy 28-ast raktam a trophyra. Állítható mindene, cserélhető a tű, meg minden alkatrész. Mondjuk érdemes megnézni, az enyém alapjárati rendszerét ki kellett fúrni, máshol meg ledugózni.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Jó ez Dellorto phbh porlasztó, én egy 28-ast raktam a trophyra. Állítható mindene, cserélhető a tű, meg minden alkatrész. Mondjuk érdemes megnézni, az enyém alapjárati rendszerét ki kellett fúrni, máshol meg ledugózni.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
A kiállóval a schuber helyzetét állítod, a süllyesztettel a levegő mennyiségét szabályozod.pviktor írta: És ezeknél a karbiknál, hogy tudom állítani az alapjáratot? Mert ugyebár egy oldalt két csavar van, az egyik ami süllyesztve van, azt nem tudom mi, a másik ami kicsit kiáll az meg szerintem a levegőcsavar.
http://s2.postimage.org/1wx5h7ag4/b955_1_big.jpg
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
És ezeknél a karbiknál, hogy tudom állítani az alapjáratot? Mert ugyebár egy oldalt két csavar van, az egyik ami süllyesztve van, azt nem tudom mi, a másik ami kicsit kiáll az meg szerintem a levegőcsavar.matt1989 írta:Alacsony fordulaton szerintem még kicsit sokat kap, de a középső és felső tartományban nagyon jó.
Két személlyel a Bakonyban már mértem vele 8 literes fogyasztást is, de épített rezó van rajta, 300-as henger és a vezérlésbe is bele van piszkálva.
Átlagban 5,5 és 6,5 körüli lehet a fogyasztás, egyenletes az alapjárat és a legnagyobb hidegben is beindul, még szívatózni sem kell sokáig.
A súbere az életben nem fog kikopni.

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Alacsony fordulaton szerintem még kicsit sokat kap, de a középső és felső tartományban nagyon jó.
Két személlyel a Bakonyban már mértem vele 8 literes fogyasztást is, de épített rezó van rajta, 300-as henger és a vezérlésbe is bele van piszkálva.
Átlagban 5,5 és 6,5 körüli lehet a fogyasztás, egyenletes az alapjárat és a legnagyobb hidegben is beindul, még szívatózni sem kell sokáig.
A súbere az életben nem fog kikopni.
Két személlyel a Bakonyban már mértem vele 8 literes fogyasztást is, de épített rezó van rajta, 300-as henger és a vezérlésbe is bele van piszkálva.

Átlagban 5,5 és 6,5 körüli lehet a fogyasztás, egyenletes az alapjárat és a legnagyobb hidegben is beindul, még szívatózni sem kell sokáig.
A súbere az életben nem fog kikopni.

- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Jobb mint a gyárival? Fogyasztás? Másnak valami tapasztalata?matt1989 írta:Nekem egy 32-es dellorto van fent, Cagiva Mito-n volt.
Kb. 2-4 hónap volt mire sikerült belőni a karbit teljesen laikusként, de aki ért hozzá és nekifekszik szerintem 1 hét alatt kitapasztalhatja.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Nekem egy 32-es dellorto van fent, Cagiva Mito-n volt.
Kb. 2-4 hónap volt mire sikerült belőni a karbit teljesen laikusként, de aki ért hozzá és nekifekszik szerintem 1 hét alatt kitapasztalhatja.
Kb. 2-4 hónap volt mire sikerült belőni a karbit teljesen laikusként, de aki ért hozzá és nekifekszik szerintem 1 hét alatt kitapasztalhatja.
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Lenne egy Dellorto PHBH28-as karburátorom, amit szeretnék feltenni az MZ Trophy-ra a BVF 28N1-3 helyére. Az baj, ha az egy membrános motorról származik? Belehet állítani egy résvezérlésű motorhoz? Köszönöm.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Szevasztok!
Kawabiker, vagy akármilyen vállalkozó szellemű: Milyen eredményre jutottatok a Mikuni karbikkal?
Kawabiker, vagy akármilyen vállalkozó szellemű: Milyen eredményre jutottatok a Mikuni karbikkal?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Főfúvóka megvan 200 Ft-ból (babetta), csak az alapjárati speckó kialakítású, abból gyári kell.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Ezért kell Dellorto karbit felrakni, mert sok robogón az van és csak 600ft a fúvóka. 

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem lehetetlen venni kisebb alapjáratit a bingbe. Én kicsit túldörzsáraztam az enyémben (mert kicsi volt), ami így télen jó, de nyáron nem lesz az. Szóval én utánanéztem és van, vagy tudnak hozni. (ismert MZ -boltok)
Csakhogy 2-3000 ft az ára.
Csakhogy 2-3000 ft az ára.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Én azt javasolnám, hogy mindig fentről kezd a beállítást a legnagyobb fúvókával és onnan szegényítsd a keveréket míg jó nem lesz.
Ha túl sokat kap, max beköpi a gyertyát, viszont ha lentről kezded és túl keveset, akkor megszorulhat, mint Micimackó mikor a nyúlhoz ment mézet zabálni!
Egyébként sok sikert hozzá, ez jó játék!
Ha túl sokat kap, max beköpi a gyertyát, viszont ha lentről kezded és túl keveset, akkor megszorulhat, mint Micimackó mikor a nyúlhoz ment mézet zabálni!

Egyébként sok sikert hozzá, ez jó játék!

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Tapasztalat a Bing karbival, kis eTZ-n
Na, próbálkoztam a Binggel. Elsőre a benne lévő eredeti 105-ös fúvókával állandóan beköpte a gyertyát, olyan sokat kapott. Szereztem fúvókákat (mert ugye ez nem azonos a BVF-fel
) Nyakastól (ezért köszönet neki!). 90, 95 és 100-as méretben. Mivel az időjárás nem igazán kedvez a szerelgetéshez és a beállításhoz (műhely teljes hiánya), egyenlőre a legkisebbel kezdtem, azaz a 90-essel. Hát, ezzel olyan fehér lett a gyertya, mint a menyasszonyi ruha... vagy a háztartási gépek. Viszont alapjárati fordulat közelében meg érezhetően sokat kapott. Az alapjárati fúvóka 45-ös. Ráadásul olyan kiképzése van, mint egyéb karbikban a féklevegő fúvókáknak
, tehát ezt nem egyszerű cserélni. Esetleg átméretezni...
Tegnapi teszt során alacsony fordulaton nagyon erőtlen volt, magason szintúgy. A középső tartományban meg ment rendesen, de azt az 1500-as tartományt nehéz volt tartani (3000 és 4500 között).
Hasonlításképpen: a BFV karbi gyári fúvókája 115 volt, az alapjárati pedig 40. Hát, fogok vele szívni eleget. Jó hír viszont az, hogy a klubban van egy ember, aki mindig segít, akár telefonon is. Őt úgy hívja itt mindenki, hogy a Mester. Szóval, nekem is sokat segített, remélem fog is... Ezúton is köszönet neki mindezért! Ugye mindenki ráismer
Remélem, lesz még olyan idő, amikor tudok szerelni és tesztelni (terheléssel
) is a rettentően várt tavasz előtt.
Sz@r a helyzet, de tudom, hogy nem reménytelen...


Tegnapi teszt során alacsony fordulaton nagyon erőtlen volt, magason szintúgy. A középső tartományban meg ment rendesen, de azt az 1500-as tartományt nehéz volt tartani (3000 és 4500 között).
Hasonlításképpen: a BFV karbi gyári fúvókája 115 volt, az alapjárati pedig 40. Hát, fogok vele szívni eleget. Jó hír viszont az, hogy a klubban van egy ember, aki mindig segít, akár telefonon is. Őt úgy hívja itt mindenki, hogy a Mester. Szóval, nekem is sokat segített, remélem fog is... Ezúton is köszönet neki mindezért! Ugye mindenki ráismer



Remélem, lesz még olyan idő, amikor tudok szerelni és tesztelni (terheléssel

Sz@r a helyzet, de tudom, hogy nem reménytelen...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
na, ma ehhez jutottam hozzá:

igaz, a kép elég 5z@r, ezt nézzétek el nekem!
Bing 24-es, tényleg nem kopott! Szinte zsír új
53/24/201 van beleütve... Remélem, jó lesz a Kicsimre...

igaz, a kép elég 5z@r, ezt nézzétek el nekem!
Bing 24-es, tényleg nem kopott! Szinte zsír új
53/24/201 van beleütve... Remélem, jó lesz a Kicsimre...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiszsebi 2010.11.29. 21:08-kor.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Bocs, hogy beleszólok de az nem faRs
Hanem falsh. Gondolom a német falschból (rossz) jött.
Gimisként német tagozatos suliba jártam és bántja a szemem meg a fülem a fars

Hanem falsh. Gondolom a német falschból (rossz) jött.
Gimisként német tagozatos suliba jártam és bántja a szemem meg a fülem a fars

- AtoZz
- biciklis
- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2010.11.03. 01:27
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Szerbia/ Szabadka/ Bácskossuthfalva
Re: Üzemanyagellátás
majd átnézem,de nemhiszem hogy szivna valahol "falsch"...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AtoZz 2010.11.24. 21:17-kor.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Átnézted a gépet fals levegő szívása után? Az egész szívórendszerre gondolok, beleértve a gumit, a légszűrőházat és minden tömítést. Akkor szokott bele (gyári gépbe) nagyon nagy kelleni, ha máshonnan is jut be levegő, és nem szív elég benzint a karbiból. Nekem 145 volt benne, és megyegetett, de nem volt az igazi. Aztán rendbetettem az egészet légmentesre az összes tömítést, alig indult el, füstölt mint az állat. elkezdtem cserélgetni és 125 nél álltam meg, gyönyörűen megy vele 100 felett is. Azelőtt 145 el is kevesellt...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Az én /1-esembe 130-as főfuvi van tapasztalataim szerint ez jó neki,bár 125-össel sem vettem észre nagy külömbséget. Persze minden gép más még azonos tipusnál is 

- AtoZz
- biciklis
- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2010.11.03. 01:27
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Szerbia/ Szabadka/ Bácskossuthfalva
Re: Üzemanyagellátás
köszi!zsakfos írta:Dehogy még keresgetned sem kelljen,itt van a link hozzá:AtoZz írta:30N2 es karbinak mekkorák a gyári fuvókái?
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tovabb.pdf
csak érdekelt hogy mekkora volt neki gyárilag, majd belövöm meikkel lesz a legjobb
van 95östöl felfele, most 135ös van benne, de kicsillem,ezért érdekelt...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
khm... bele kell h köhögjek, mert érdekes dolgot tapasztaltam a 2000 km bejáratás után.
zsír új még eredeti ndk-s súbertű + tűfúvóka + fúvóka került a karburátorba(komolyan, még sikerült eredetit szerezni), de visszább kellett h tegyem a tűt felülről a 2. rovátkába, mert eddig a 3.-ban volt. a használati útmutató is ezt írja etz 125-150-hez a 022-23.jpg-n. eleinte a gyertyaképből láttam h igényli is, de mostanra ezek szerint összekoptak az új alkatrészek... valamit tudtak már akkor is ezek a fránya fritzek ehh
tehát nem minden a méret! érdemes felülvizsgálni az karburálást a bejáratás végére

zsír új még eredeti ndk-s súbertű + tűfúvóka + fúvóka került a karburátorba(komolyan, még sikerült eredetit szerezni), de visszább kellett h tegyem a tűt felülről a 2. rovátkába, mert eddig a 3.-ban volt. a használati útmutató is ezt írja etz 125-150-hez a 022-23.jpg-n. eleinte a gyertyaképből láttam h igényli is, de mostanra ezek szerint összekoptak az új alkatrészek... valamit tudtak már akkor is ezek a fránya fritzek ehh

tehát nem minden a méret! érdemes felülvizsgálni az karburálást a bejáratás végére




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Útmutatásnak jók ezek a méretek, de 30 év távlatából (nameg nem gyári fúvókákkal) inkább próbálgatással lehet jól belőni.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Melyiknek?AtoZz írta:30N2 es karbinak mekkorák a gyári fuvókái?
2 fajta van.Gondolom neked a /1-é kell.
Töltsd le a szerelések menüből az Mz Hogyan tovább című alapművet és abban ilyeneket fogsz találni:

Dehogy még keresgetned sem kelljen,itt van a link hozzá:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tovabb.pdf
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég