Más évjáratú blokkok lehetnek, vagy nem tudom. Szóval nem sikerült összehozni.

conus írta: különböző blokkfelek is összepárosíthatóak mz esetében (saját tapasztalat)
hajtókar szerintem dettó ugyanaz. különböző blokkfelek is összepárosíthatóak mz esetében (saját tapasztalat)Kovi888171 írta:Sziasztok! Van egy MZ TS 125-ös, és egy MZ TS 150-es (fordulatszámmérő kihajtással) blokkom. Mind a kettő hiányos. A kettőből szeretnék egyet összerakni, és olyan kérdésem lenne, hogy mennyi változtatás van a két blokk között. A hajtókar egyezhet a 125, és a 150 ccm között? Valamint a blokkfelek is egyezhetnek??
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Ati
Enyém is pirossal van, és nállam sem virít.zsakfos írta:Nekem pirossal van és nem virít.conus írta:punisher!
ócsó és jó:
http://www.mofaker.hu/?termek_id=909910
nekem ilyennel van összerakva a két blokkfél+bal dekni.
ja és fekete színű, ugyanis az agyvérzés kerülget amikor meglátom h piros szerelőpaszta virít a két blokkfél között.
Nekem pirossal van és nem virít.conus írta:punisher!
ócsó és jó:
http://www.mofaker.hu/?termek_id=909910
nekem ilyennel van összerakva a két blokkfél+bal dekni.
ja és fekete színű, ugyanis az agyvérzés kerülget amikor meglátom h piros szerelőpaszta virít a két blokkfél között.
Kapcsolóköröm? Lehet suta vagyok de nem tudom beazonosítani. Esetleg nem tudnál egy képet linkelni róla?Seri19 írta:Ha 250esed van akkor a 3as kapcsolókörme elkopott és a léptető villa nem tudja a helyén tartani nagyobb erőhatásnál. Lehet hogy nem kapcsoló körömnek hívják.
De ez a cucc kapcsolja az 1et meg a 3at.
http://www.nicro-europe.eu/punisher írta:Valmi márka vagy márka ajánlat?
Valmi márka vagy márka ajánlat?kiszsebi írta:Tömítőpasztávalpunisher írta:Szép napot mindenkinek!![]()
A blokk középső két felét milyen pasztával ajánlott tömíteni?
Fontos, hogy hő-, olaj és benzinállót keress. Általában a grafitos adalékot tartalmazó cuccok jók.
Tömítőpasztávalpunisher írta:Szép napot mindenkinek!![]()
A blokk középső két felét milyen pasztával ajánlott tömíteni?
Ha Nyakast megtalálod, akkor az illesztést ispviktor írta:Ha hengert fúratok milyen illesztéssel kérjem? Gondolok ez alatt a gyári méretre.
Ez még a gyári lánca..mondjuk jól bírta mert a mociba 49003 kilóméter van...conus írta:khm... khmm... nem az mz-t kéne fikázni a takonyként nyúló utángyártott primerlánc miattAlfa írta:Na ezért nem vagyok hajlandó láncos primer hajtású járműre felülni![]()
Szerintem szánalmas megoldás volt ez az MZtől :S![]()
khm... khmm... nem az mz-t kéne fikázni a takonyként nyúló utángyártott primerlánc miattAlfa írta:Na ezért nem vagyok hajlandó láncos primer hajtású járműre felülni![]()
Szerintem szánalmas megoldás volt ez az MZtől :S
Igen.Az nem mozog (kézzel) hossz (kuplung-gyújtás) irányban.bambi írta:A főtengelyt is megmozgattad?
A főtengelyt is megmozgattad?young boys írta:Érdekes módon nem csapágyas a gép.conus írta: erősen ajánlok egy főtengelycserét + blokkgenerált, ha nem akarsz még pluszban blokkfeleket is cserélni![]()
Levettem a hengert és ha mozgatom a megszakító bütykött nem mozdul a főtengely.
Na erre adj magyarázatot.
YB
Érdekes módon nem csapágyas a gép.conus írta:erősen ajánlok egy főtengelycserét + blokkgenerált, ha nem akarsz még pluszban blokkfeleket is cserélniyoung boys írta:Nekem kb 1,5 mm-t lóg a főtengely vége a bütyökkel és mégis megy a kis ETZ-m.
Adjál neki egy komolyabb zárásszöget.
Hidd el be fog indúlni!
YB![]()
erősen ajánlok egy főtengelycserét + blokkgenerált, ha nem akarsz még pluszban blokkfeleket is cserélniyoung boys írta:Nekem kb 1,5 mm-t lóg a főtengely vége a bütyökkel és mégis megy a kis ETZ-m.
Adjál neki egy komolyabb zárásszöget.
Hidd el be fog indúlni!
YB
Szia! Van.vaddarázs írta:sziasztok van valakinek etz-250-eshez blokkszéthuzoja?
Sziasztok!xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébbNézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
A Hallos gyújtás meg van csapágyazva azért érzéketlen erre.nova001155 írta:Szerintem is azt nézd meg hogy jól van e fent lehet kimaradt az ék akkor meg ha nincs benne elég nehézkes jól beállítani az én megszakító bütykömnek a fele kivan szedve azzal már lehet olyan elő illetve utó gyujtást adni hogy ihajjcsikin írta:Nézd meg normálisan fent van-e a forgórész. Fél milliméter az rengeteg, ezt századmilliméterekben mérik:)csak beállítani
ezért azt nem is ajánlom
de a Hallos elektronikus az mindent megoldani hiszen ott mind1 mekkorát üt a tengely oda rakod ahova akarod kb.
Szerintem is azt nézd meg hogy jól van e fent lehet kimaradt az ék akkor meg ha nincs benne elég nehézkes jól beállítani az én megszakító bütykömnek a fele kivan szedve azzal már lehet olyan elő illetve utó gyujtást adni hogy ihajjcsikin írta:Nézd meg normálisan fent van-e a forgórész. Fél milliméter az rengeteg, ezt századmilliméterekben mérik:)
Nekem kb 1,5 mm-t lóg a főtengely vége a bütyökkel és mégis megy a kis ETZ-m.csikin írta:Nézd meg normálisan fent van-e a forgórész. Fél milliméter az rengeteg, ezt századmilliméterekben mérik:)
Nem cseréltem semmit csak amit leírtam:főtengely felújítás azaz hajtókar+csapszeg+tűgörgőcsere,megszakító csere ennyi.Néztem a forgórészt,hogy üt e de az fél milliméter kb.Azt is próbáltam,hogy a bütyökben lévő eredeti horonyhoz képest 180fokkal,azaz szembe sarokcsiszolóval csináltam egy nútot de ugyan úgy az alsóholtponton adja a szikrát.Ma is nézegettem meg próbáltam csomó mindent de sehogy se jön összenova001155 írta:Reszelőt a bütyöknek :d kicsit nehezebb lessz beállítani de nem lehetetlen vagy csinálsz egy új hornyot a bütyökben Generátor forgórészt cseréltetek? Nézd meg hogy üt-e a forgórész mert az is csinálhat ilyen vicces dolgokat.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébbNézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Reszelőt a bütyöknek :d kicsit nehezebb lessz beállítani de nem lehetetlen vagy csinálsz egy új hornyot a bütyökben Generátor forgórészt cseréltetek? Nézd meg hogy üt-e a forgórész mert az is csinálhat ilyen vicces dolgokat.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébbNézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Próbáld meg leszerelni a forgórészt aztán figyelmesen újra fel. Én is jártam már így és egyszer csak jó lett. De lehet ki van kopva a bütyök és a forgórész csatlakozás és rá kell tartani egy kicsit hogy középső helyzetben húzd meg.xxgabikaxx írta: Csak megszakító lett cserélve,minden más gyári.Megszakítóval meg nagyon nem vacakoltam ugyanis akkor az eltérés hogy akkorát már nem lehet korigálni.És a vicc az,hogy úgy raktam össze mindent ahogy eddig volt.
Hát nemtom nem volt laza a az biztosjura györgy írta:hali nem feszítetted túl a láncot? mert ilyenkor szokta szakítani ÜDV.juragy
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég