
Ez a kétszerezõ kapcsolás dolog érdekelne,már csak szakmailag is,nem tudom,hogy lehet +oldva inverter-transzformálás-egyenirányítás nélkül...

Bluerider átalakította 12V-os generátorosra a TS250/1-esét, biztosan õ is tud tanácsot adni.emcett79 írta:Sziasztok!
Van egy TS250/1 -es oldalkocsis gépem
Ez mûködik? Írhatnál róla (mondjuk a wiki-be), ha van idõd!motormanner írta:emcett79 írta:Sziasztok!
Van egy TS250/1 -es oldalkocsis gépem, amit télen-nyáron használatban tartok. A problémám is ebbõl fakad:gyenge a 6 V-os világítása. Van valakinek ötlete, hogy hogy lehetne átalakítani 12 V-ra blokkcsere (ETZ) nélkül? Vagy hogy miként lehetne a 6 V-os rendszerbõl nagyobb fényerõt kicsalogatni?
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv! emcett
Dinamós vagy generátoros a TS?
Ha generátoros akkor van egy egyszerûbb kapcsolás ami megtenné.
Ha dinamós akkor az macerásabb, mert bonyásabb kapcsolást igényel(ebben már IC is van). De elméletileg könnyen megoldható!
Esetleg az szóbajöhet hogy csak a fényszóró menjen 12V-ról? És akkor nem kell macerálni semmit csak az izzó elé betenni ezt a kétszerezõ kapcsolást...
Kisebb áram, olcsóbb és kiseb a meghibásodás valószinüsége is
emcett79 írta:Sziasztok!
Van egy TS250/1 -es oldalkocsis gépem, amit télen-nyáron használatban tartok. A problémám is ebbõl fakad:gyenge a 6 V-os világítása. Van valakinek ötlete, hogy hogy lehetne átalakítani 12 V-ra blokkcsere (ETZ) nélkül? Vagy hogy miként lehetne a 6 V-os rendszerbõl nagyobb fényerõt kicsalogatni?
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv! emcett
atalakithato, bluerider kollega is atalakittatta 12 V-ra esztergamunka+penzecskeemcett79 írta:Sziasztok!
Van egy TS250/1 -es oldalkocsis gépem, amit télen-nyáron használatban tartok. A problémám is ebbõl fakad:gyenge a 6 V-os világítása. Van valakinek ötlete, hogy hogy lehetne átalakítani 12 V-ra blokkcsere (ETZ) nélkül? Vagy hogy miként lehetne a 6 V-os rendszerbõl nagyobb fényerõt kicsalogatni?
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv! emcett
50-es? Nem 51-es? Amúgy sem akku, sem fesszab, sem gyújtikapcsoló nincs benne gyárilag. A www.simson.hu-t tudom én is ajánlani, ott ami nincs meg az valszeg máshol sem.z25z írta:Gyerekek most nagyon OFF leszek ezert elore is suru bocsika. S50N-rol lenne szo. 6V-os index nelkuli szeria. Van ebben a generacioban gyarilag aksi meg fesszabalyzo? Aksira ugy tippelem igen, mert a helye megvan, de nem tudok rajonni, hogy hol van a fesszab....Tud errol valaki technikai infot?
opi írta:a fõnökasszony drágálja 1picit majd beszélünk még róla
Balázs írta:Lehet hogy most újat mondtález midjárt más színben veti fel a világot
, ilyen nagyon lassan kalimpál az a baja, sõt az is lehet hogy csak állítani kéne rajta (legalábbis a 350es Czn lehetett.... tényleg nem kell vkinek alkatrésznek eladóba????
)....na majd megreparálom.....Köszönöm
B.
esetleg nem egy másik relé kellene?Balázs írta:Hali Urak!
Kösz az infókat, majd még lehet hogy nyaggatlak titeket hasonló marhaságokkal.
A vezetékköteggel egyelõre nem szándékszok nyüzsögni mert elég jó az elektronikája ( a szekeret munkába-járásra használták és 17500 km-errel vettem) az egyetlen bajom vele, hogy az index elég rongy a 21 W-os izzók miatt majd jól kipróbálom hogy teszek az egyikbe 5 W-osat. Mivel 15-ösöket nem találtam sehol. Kösz a segítséget! Minden jó!
Ezt a honlapot ismerem google a baratom, vagy nem azt akartad belinkelni?Gexxx írta:Ahogy gondolod...
Esetleg van egy honlap, amit ajánlhatok még... Ez az itten e Mondjuk az nem árt, ha egy kicsit beszélsz angolulvagy legalább keletnémetül
![]()
Amúgy én azt vettem ki a könyvecskébõl, hogy ha nincs index/duda, akkor nem kell akksi, feszszabi meg amúgy sem... Bár gondolom így a világítás sem egy xenon-hatás
Gexxx írta:
Ha nem elég: http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom
Legrosszabb esetben: http://www.simson.hu/![]()
Segíthetek még valamiben?
20-30 Ft. nem számítbakimate írta:Tuti, hogy több lesz, mint a 6V-osokhoz. Elég megnézni, hogy mennyi kanóc van benne...
Gexxx írta:Gexxx - 1 csomi (remélem óóócccóóó leccc)
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég