
Blokk
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Vagy csak úgy van beállítva a karburátor, hogy nincs alapjárat. Emiatt nem pöförészik vissza ha motorfékezel. Sokkal kényelmesebb így motorozni szerintem, nálam sincs alapjárat. 

-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.08.05. 21:35
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Blokk
sziasztok,
http://www.youtube.com/watch?v=xtQDNjCgFUw
ezen a videón miért van olyan hangja a motornak, mintha motorféknél le lenne véve a gyújtás? Illetve külön olajzása lehet, hogy így használja a motorféket?
http://www.youtube.com/watch?v=xtQDNjCgFUw
ezen a videón miért van olyan hangja a motornak, mintha motorféknél le lenne véve a gyújtás? Illetve külön olajzása lehet, hogy így használja a motorféket?
-----------------------------------------------
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Hali! dekni le, fogaskerek szemrevetelezese oldaliranyu mozgas es csapagy megtekintese a kinyomocsigaban levö csapagy lehet ,hogy bekakalt,de nezd meg a ferdefogaskerek allapotat is lehet ,hogy kopottakfores írta:Kuplunggond..biztos jól van beállitva?Akkor szokott igy,ha nem old fel rendesen..Meg kéne nézned a beállitást is,és hogy felold e..álló motornál tedd sebsségbe,huzd be a kuplungot,és lépj a berúgokarra..ha nehez nyomható le,vagy forog vele a kerék,akkor gond van..festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.

A viz szalad, a kő marad!
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 513
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
Re: Blokk
Kuplunggond..biztos jól van beállitva?Akkor szokott igy,ha nem old fel rendesen..Meg kéne nézned a beállitást is,és hogy felold e..álló motornál tedd sebsségbe,huzd be a kuplungot,és lépj a berúgokarra..ha nehez nyomható le,vagy forog vele a kerék,akkor gond van..festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
fores
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
Laczkó írta:Én is a kéket javasolnám, árban is oké, duplaajkú, enyimbe is olyat raktunk teljesen jó! Üdv
MiszterQ írta:
Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen mentde most majd reméljük jó kis NDK-s főtengó megy bele
Köszi!

Relax, don't do it
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Blokk
Én is a kéket javasolnám, árban is oké, duplaajkú, enyimbe is olyat raktunk teljesen jó! Üdv
MiszterQ írta:nfefe írta:Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.
Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.
Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen mentde most majd reméljük jó kis NDK-s főtengó megy bele
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
nfefe írta:Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.
Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.
Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen ment


Relax, don't do it
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Nem srácok bocsi nem nagyképüség 20 éve mz-zem ez a gépem az ötödik bár az utóbbi néhány év kimaradt,de nem hiszem,hogy velem van a gond még egy gépemmel sem volt ilyen probléma ezért vagyok kissé tanácstalan.
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Blokk
festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
Gázfröccsel váltasz vissza?

MZ TS 150 sportvarázs
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ugye nem váltasz vissza túl sokat egyszerre? Arra gondolok, hogy még x sebességgel mész és olyan sebességbe váltasz aminek túl gyors az az x sebesség. Ekkor lehet "süvítő hang". Minél lassabb fordulatnál váltasz le annál jobb a váltónak.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Blokk
Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.
Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.
Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
nyakas írta:hali! NBR vagy KTT szimeringet nemajanlom se nem olaj se nem benzinalloPeti ETZ250 írta: Szeva!
A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.
Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból.![]()
Üdv:Peti250a kekszinu az mehet
Ajjaj! Na most mi legyen? Van aki nem ajánlja más meg igen...

Relax, don't do it
- pekbalazs
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.02.13. 22:45
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Dorog
Re: Blokk
Ok. Köszi!
KILL3R etz írta:Üdv!
Ha jól tudom, a gyári alapján tervezte, de a jeladó másképp, és más alkatrészből van megoldva. Pontosan nem tudom mik a különbségek, hülyeséget nem akarok mondani...
Majd Sub-ee jön és megmondja a frankót.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Üdv!
Ha jól tudom, a gyári alapján tervezte, de a jeladó másképp, és más alkatrészből van megoldva. Pontosan nem tudom mik a különbségek, hülyeséget nem akarok mondani...
Majd Sub-ee jön és megmondja a frankót.
Ha jól tudom, a gyári alapján tervezte, de a jeladó másképp, és más alkatrészből van megoldva. Pontosan nem tudom mik a különbségek, hülyeséget nem akarok mondani...
Majd Sub-ee jön és megmondja a frankót.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- pekbalazs
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.02.13. 22:45
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Dorog
Re: Blokk
Hello!
Ez mennyivel "tud többet" mint a gyári hall jeladós ETZ gyújtás?
Ez mennyivel "tud többet" mint a gyári hall jeladós ETZ gyújtás?
KILL3R etz írta:matt1989 írta:Killer!
Milyen jeladó van a gépeden?
Üdv!
Sub-ee tervezte a cuccot. Ha úgy tetszik én voltam a tesztalany.![]()
De tökéletesen működik. Strobival halál pontosan be lehet állítani, és nem mászik sehova utána.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
matt1989 írta:Killer!
Milyen jeladó van a gépeden?
Üdv!
Sub-ee tervezte a cuccot. Ha úgy tetszik én voltam a tesztalany.

De tökéletesen működik. Strobival halál pontosan be lehet állítani, és nem mászik sehova utána.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
A Trophy kuplungban nyomcsapagy talalhato a kinyomo fedelben a fedel ontveny ,mig az ETZ ben golyos a fedel aluminiumpedro121 írta:Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem okulás szempontjábólhogy mi a különbség 1 Trophy és 1 ETZ 250 -es kuplung között? Mert mondják h jó a trophy kuplung. De miért? Semmi kétségem effelől csak még1x mondom szeretném tudni.


A viz szalad, a kő marad!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
hali! NBR vagy KTT szimeringet nemajanlom se nem olaj se nem benzinalloPeti ETZ250 írta:Szeva!MiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.
Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból.![]()
Üdv:Peti250


A viz szalad, a kő marad!
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Blokk
Szeva!MiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.
Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból.

Üdv:Peti250
Re: Blokk
Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem okulás szempontjából
hogy mi a különbség 1 Trophy és 1 ETZ 250 -es kuplung között? Mert mondják h jó a trophy kuplung. De miért? Semmi kétségem effelől csak még1x mondom szeretném tudni. 
Az lenne a kérdésem okulás szempontjából


Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Hát én ezt nem teljesen állítanám mert nekem a kékkel mindig bajom volt évente lehet cserélni mert elhagyja magát. Más még nekem eddig nem volt most raktam be barnát majd elválik a szar a májától aztán okosabb leszek hogy ez jobb-é.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
mindenki azzal főz amivel tud. ha a szemed láttára egy zárt zacskóból vette elő boltos fénytől védett helyről, akkor az is jó leszMiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Üdv!
Gondoltam megosztom veletek ezt a szépséget:

Tranzisztoros elektronikával 4000 felett úgy elindul mint akit s*ggbe rúgtak.
Gondoltam megosztom veletek ezt a szépséget:



Tranzisztoros elektronikával 4000 felett úgy elindul mint akit s*ggbe rúgtak.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Üdv, kis TS váltójával van problémám, nem volt üresem. Nemrég raktam össze, kicseréltem a kopott cuccokat. Összerakás után nem volt üresem, próbáltam állítani azon az átmenő csavaron is, de nem segített. Most szétszedtem, minden a helyén, próbálgattam a váltást, és az egyes fölött nincs üresem most sem, de máshol sincs. Az az átmenő állítócsavar teljesen be van tekerve, mert a villa az üresvisszajelző lemezke szegecsét karmolgatja. Valaki tud segíteni, Hétfőn dolgoznom kellene, és ezzel járnék...
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
Relax, don't do it
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Miket meg nem tudokha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)


A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Igen, ez nagyon fontos. Látom, van anyagismeretVarga1488 írta:Az alu az olcsóbb de nem sokszor tudod felhasználni ha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)

Szóval, érdekes, hogy a réz a hirtelen lehűtés hatására lágyul, éppen ellenkezőleg, mint a szénacél.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Az alu az olcsóbb de nem sokszor tudod felhasználni ha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)kiszsebi írta:Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).Máté írta:sziasztok!
meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.
Máté
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- KantulyJani
- biciklis
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: 2009.10.14. 15:46
- MZ-d típusa: Nincs már MZ-m!
- Tartózkodási hely: Vásárosnamény
Re: Blokk
Sziasztok!
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, hogy miként kössem be a gázbowdent a Trophy kormányába. Befűzöm, beakasztom a csúszkába, de nem akad meg semmiben a bowden takaró csövecske, így mikor húzom a gázt, jön az is vele.
Mit csináltam rosszul?
Üdv.
Szerk.: Már megoldottam, hiányzott egy összetevő.
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, hogy miként kössem be a gázbowdent a Trophy kormányába. Befűzöm, beakasztom a csúszkába, de nem akad meg semmiben a bowden takaró csövecske, így mikor húzom a gázt, jön az is vele.
Mit csináltam rosszul?
Üdv.
Szerk.: Már megoldottam, hiányzott egy összetevő.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KantulyJani 2010.03.05. 18:01-kor.
Vigyázz a motoromra Viktor!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Bocsi, előbb rossz csabvarokat adtam meg, ezek a két blokkfél összefogásához valók. Tévedtem. De most pontosítok:Máté írta: Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit.
M6x85: 3 db
M6x65: 2 db
A következő képekből találtam ki:
innen a méreteket és a mennyiséget:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxnJ9FS
innen, hogy hova kell:
http://www.postimage.org/image.php?v=aVRh7gJ
(a két hátsó a rövidebb)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Igen, próbálok segíteni. Tudod, nekem 150-esem van, így a 250-est nem ismerem. Viszont nagyon könnyű kitalálni, hogy hova milyen csavar kell: ahol a csavar feje közelebb van a blokk hosszanti középvonalához (talán így érthető), oda rövidebb csavar kell. De rögtön keresek egy képet, amin megnézem...Máté írta: Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit. Nem tudnád leírni normálisan hogy hova milyen hosszú kell. Úgy tudom a fórum arra való hogy segítsük egymást.
És hidd el, tényleg segíteni szeretnék!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit. Nem tudnád leírni normálisan hogy hova milyen hosszú kell. Úgy tudom a fórum arra való hogy segítsük egymást.kiszsebi írta:Tudomásom szerint a blokk alkatrészei azonosak a 250-es eTZ-vel:Máté írta:251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tAbrak.zip
Itt meg is találtam: M6x50-es és M6x70-es csavarok kellenek
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Tudomásom szerint a blokk alkatrészei azonosak a 250-es eTZ-vel:Máté írta:251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tAbrak.zip
Itt meg is találtam: M6x50-es és M6x70-es csavarok kellenek
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
[/quote]
Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).[/quote]
251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).[/quote]
251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
Re: Blokk
szia.
Mi ugy oldottuk meg hogy a csavar fejét körbeteketrük óndróttal
jol gehuztuk, igy szétment az óndrót, igy tömit
Próbáld meg. szerintem nem rossz dolog. Jó szerelést.
Mi ugy oldottuk meg hogy a csavar fejét körbeteketrük óndróttal




Próbáld meg. szerintem nem rossz dolog. Jó szerelést.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).Máté írta:sziasztok!
meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.
Máté
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
sziasztok!
meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.
Máté
meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.
Máté
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
waresz írta:könnyen lehet hogy az, mert hogy nem gyári az tuti. de igazából nem annyira lényeges, mert egy kulturált színű dugattyú, igényesnek tűnő kidolgozással. valószínűleg jó anyagból van.
Ennek örülök, mert ezt a dugót tervezem, majd a kis TS-be ha a mostani szintén 56,5es Berta kifutja magát(3000km van benne) van kis trophy hengerem, majd azt fúratom fel ehhez.
Amúgy ezt a dugót a vateráról vettem, egy Mezőkövesdi srác árulja, gyári dugóként.
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég