Motor leállít, gyertyapipák felcserél, indít, tolat
Blokk
Re: Blokk
na akkor most gondold vegig te is, ha nagy az elogyujtas, mielott feler a holtpontra mar lehet, hogy a robbanas teljesen vegbemegy es igy visszafele indul meg, most ne az optimalis esetet nezd, hogy mi lenne a legtokeletesebb.kiszsebi írta:Ha nagy, akkor kisebb az esélye a beindulásnak, inkább kicsinek kell lennie az előgyújtásnak. Csak gondold végig: ha a motor jobbra forog, előgyújtsá, viszont ha balra, akkor ez már utógyújtás. Ugye? És miért van előgyújtás? Azért, hogy a beszívott benzin-levegő keverék robbanása a dugattyú felső holtpontjában legyen a legintenzívebb, hogy a lehető legnagyobb nyomással préselje le a dugót.Devil írta: ha nagyon nagy az elogyujtas es szerencsetlenul sikerul rarugni akkor eloferdulhet, hogy visszafele forog, de ez altalaban nem szandekos!
Akkor mi történik utógyújtáskor?
Egyébként meg ahhoz, hogy visszafelé forogjon, kell egy 3. fogaskerék is. Nem hiszem, hogy lenne hely a blokkban erre, de ha valaki nagyon akar valamit, biztosan meg tudja oldani. Tehát szerintem nem lehetetlen, de kérdés, hogy megéri-e.
Baki Máté hozzászólása alapján kivitelezhető, úgy még tán hely is akadna a blokkban a +1 tengelyhez.
Amugy a velorexeknel volt olyan megoldas, hogy visszafele be lehetett inditani es igy lehetett tolatni.
- csdani
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Nagy előgyújtáskor, mivel még lejjebb van a dugó, így a robbanás is előbb következik be, ami lefelé(visszafelé) indítja el a motort
Unokanővérem első önálló szárnypróbálgatása is ilyen volt egy nagy TS-el , nem is lett több...
Unokanővérem első önálló szárnypróbálgatása is ilyen volt egy nagy TS-el , nem is lett több...
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Ha nagy, akkor kisebb az esélye a beindulásnak, inkább kicsinek kell lennie az előgyújtásnak. Csak gondold végig: ha a motor jobbra forog, előgyújtsá, viszont ha balra, akkor ez már utógyújtás. Ugye? És miért van előgyújtás? Azért, hogy a beszívott benzin-levegő keverék robbanása a dugattyú felső holtpontjában legyen a legintenzívebb, hogy a lehető legnagyobb nyomással préselje le a dugót.Devil írta: ha nagyon nagy az elogyujtas es szerencsetlenul sikerul rarugni akkor eloferdulhet, hogy visszafele forog, de ez altalaban nem szandekos!
Akkor mi történik utógyújtáskor?
Egyébként meg ahhoz, hogy visszafelé forogjon, kell egy 3. fogaskerék is. Nem hiszem, hogy lenne hely a blokkban erre, de ha valaki nagyon akar valamit, biztosan meg tudja oldani. Tehát szerintem nem lehetetlen, de kérdés, hogy megéri-e.
Baki Máté hozzászólása alapján kivitelezhető, úgy még tán hely is akadna a blokkban a +1 tengelyhez.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Simsonba is megoldható csak plusz fogaskereket kell beépíteni, van valahol egy linkem róla ha valakit érdekel megkereshetem. de ts be kicsit nagyon bonyolult lenne, max fordítós hajtóműházzal ha valami háztáji kocsiba kelleneszomisi írta:Üdv!
TS 150 blokkba lehet hátramenetet pakolni? Pannóniába már láttam, meg S51-es szimóba is, nem tudom MZ-be megoldható-e?
- bakimate
- A kábelkirály

- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Blokk
E-e! Pannóniába házilagosan bele lehetett építeni egy plusz fogaskereket és akkor az első fokozat hátramenet volt. Csak egyszer láttam ilyet, de működött.Devil írta:azt a hatramenetet max ugy lathattad, ha veletlen visszafele indult be a motor
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Re: Blokk
a simsonomat ha visszafelé megtolom akkor van ugy hogy elindul alapgázon hátra
. Ezt egyszer csináltam mivel én is hallottam de mivel a motor nem erre valo azért megmaradt proba szinten.
Re: Blokk
azt a hatramenetet max ugy lathattad, ha veletlen visszafele indult be a motor, ha nagyon nagy az elogyujtas es szerencsetlenul sikerul rarugni akkor eloferdulhet, hogy visszafele forog, de ez altalaban nem szandekos!szomisi írta:Üdv!
TS 150 blokkba lehet hátramenetet pakolni? Pannóniába már láttam, meg S51-es szimóba is, nem tudom MZ-be megoldható-e?
Re: Blokk
Üdv!
TS 150 blokkba lehet hátramenetet pakolni? Pannóniába már láttam, meg S51-es szimóba is, nem tudom MZ-be megoldható-e?
TS 150 blokkba lehet hátramenetet pakolni? Pannóniába már láttam, meg S51-es szimóba is, nem tudom MZ-be megoldható-e?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
nincs mit!fenkri írta:Nagyon szépen köszönöm!én is néztem az alkatrészjegyzéket de németül van és nemigazán tok németül.még 1x kössz Kiszsebi!!
a német nekem sem megy, de a következő linket figyelmedbe ajánlom, főleg, ha te csinálod a felújítást:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
és itt, a 22-24. oldalon van, amire kíváncsi voltál
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Nagyon szépen köszönöm!én is néztem az alkatrészjegyzéket de németül van és nemigazán tok németül.
még 1x kössz Kiszsebi!!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
OFFkobraCode írta:Köszi skacok!
kiszsebi, Zsaki! Profik vagytok és precízek.
azért annyira nem, de igyekszem visszaadni azt, amit a klubtól kaptam.
ja, ha az lennék, most nem kéne keresnem a söröm
közben meglett: beraktam a kenyértartóba
OFF
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Navazze...fenkri írta:Hello mindenki!Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van egy etz 150-es moccom.Teljes generál előtt állok és kellene egy kis segítség a csapágy és szimering méretek terén.Kerestem neten de nem találtam (lehet bennem van a hiba) .ha esetleg meg van vkinek az nagyon jól jönne!Előre is nagyon szépen köszönök mindent !
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... egyzek.doc
itt van minden.
nekem is ilyenem van, én is letöltöttem, megnéztem.
egyébként:
szimmeringek:
főtengely 20x30x7
lánckerék 25x35x7
csapágyak:
3db 6204 C4 (de legalább C3 illesztésű)
1 db 6304 C4 (de legalább C3 illesztésű)
Bambi szerint jobb, ha ezeket tesszük, bár a könyvben nincs utalás az illesztésre:
1 db 6202 C4 (de legalább C3 illesztésű)
1 db 6201 C4 (de legalább C3 illesztésű)
K15x19x13 tűgörgős csapágy
Ezek vannak a blokkban
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Hello mindenki!Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van egy etz 150-es moccom.Teljes generál előtt állok és kellene egy kis segítség a csapágy és szimering méretek terén.Kerestem neten de nem találtam (lehet bennem van a hiba
) .ha esetleg meg van vkinek az nagyon jól jönne!Előre is nagyon szépen köszönök mindent !
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
KobraCode!
94-68.133 Dichtring A 18x24 (TGL 0-7603-Al) - 4.3.35 = 1
a robbantott ábrák között igazolta a sejtésem, egyezik a 150-essel: 18-as az a csavar, tehát az alátét is
94-68.133 Dichtring A 18x24 (TGL 0-7603-Al) - 4.3.35 = 1
a robbantott ábrák között igazolta a sejtésem, egyezik a 150-essel: 18-as az a csavar, tehát az alátét is
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Kár, mert én sem tudom, de a 150-esét megnézem, szerintem akkora az is. 1/2 óra és jövökkobraCode írta:kiszsebi!
Néztem a kézikönyveket, nincs bent az alátét mérete. Viszont nekem réz van ott, lehet már cserélték nem tudom.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
tekerd be teflonszalaggal a leeresztő csavart ha nem vagy biztos benne h tömít az alátét. am gyárilag alumínium van ott. 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Sajnos az alátét méretét nem tudom, de szerintem a könyvben benne van. Én alu öntvényekhez inkább alut használnék, gyárilag is ez van.kobraCode írta:Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy 250-es blokknál az olajleeresztő csavarhoz mekkora tömítő alátét kell? Oda jó e az alu vagy csak a réz?
Valamint 251-es gazdáktól kérdem, olajleeresztésnél lábtartót nektek is le kell venni, vagy nekem csak azért meg megvan hajolva?
Üdv.
Nekem a 150-esnél is gond a sztender (igaz, nem arra csöpög, de az edényt rossz betenni alá), de Bambi Mester mondta, 250-es blokkokon a nívócsavar alatti deklirögzítő csavart szokta kitekerni, a jobb oldalra a sztender alá tesz egy deszkát, hogy megdőljön a motor. Így nem folyik szerteszét az olaj, gyakorlatilag meg minden kifolyik.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
köszi mindenkinek a segitséget megoldodott a probléma eszembe jutott mikor meghuztam az alátétet nem néztem meg mi van alatta az a kis bigyo két tüskére üll fel na az nem volt a helyén.megigazitottam és minden renben azota.mondjuk azt nem értem miért nem birok képet feltenni ide rolla azt irja ki:A jpg kiterjesztés nem engedélyezett.
Re: Blokk
ja szoval ez a fokozás
ok köszi már képben vagyok.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
2010.01.24. 08:00 -kor írtam: köszörülni.balintmz írta:aha. kiváncsi lettem hogy mi is az a fokolás. mit lehet tenni ha elkopott a köröm? le kell csiszolni? vagy hogy?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
aha. kiváncsi lettem hogy mi is az a fokolás. mit lehet tenni ha elkopott a köröm? le kell csiszolni? vagy hogy?
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
azt a gumit már én raktam oda utólag hogy magasabban legyen ha sztenderen van míg nem volt ott a gumi addig se annak ment neki hanem elé a váznak
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
balintmz írta:nekem is volt problémám a váltóval.Nehezen ment a váltás. Bambi tanácsolta hogy a villák terén szimatoljak. amikor széthuztuk a blokkot és kiszedtük a villákat nem látszott nagy kopás, de mikor összemértük sublerrel látszott a külömbség. igy szemre szerintem nem nagyon lehet megállapitani hogy lognak-e. Nekem az uj villákkal jo lett. én arra gondolok neked is az lesz a gond. probáld meg összevetni a tiédet vmilyennek ami tuti jo.
a kidobálást nem oldja meg villacsere. amikor kidobja, úgy hogy elötte rendesen bevette, akkor az kapcsolóköröm kopottság. természetesen ebböl kifolyólag a villa is elszaródik, de nem attól rosz igazából. nincs meg a 3 fok negatív fokolás.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
ha nem volna neked odarakva az a gumibaba a sztenderre, akkor annak ütközne, gyárilag is így gondolták.Andrá$ írta:Kellene egy kis segítség akinek TS-e van de ha vki tudja nyugodtan megmondhatja![]()
ugye alul van a vázon az a hát nemtom minek nevezzem "fém kidudorodás" a sztender elött remélem a képen is látni nah szóval most az azért van ott hogy arra üljön rá a sztender?mert nekem nem arra megy rá ha sztenderen van vkinek igen?vagy most az mi célt szolgál ott?bocsi ha kicsit értelmetlenül fogalmaztam.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
nekem is volt problémám a váltóval.Nehezen ment a váltás. Bambi tanácsolta hogy a villák terén szimatoljak. amikor széthuztuk a blokkot és kiszedtük a villákat nem látszott nagy kopás, de mikor összemértük sublerrel látszott a külömbség. igy szemre szerintem nem nagyon lehet megállapitani hogy lognak-e. Nekem az uj villákkal jo lett. én arra gondolok neked is az lesz a gond. probáld meg összevetni a tiédet vmilyennek ami tuti jo.
Re: Blokk
Fokozat stabilizátorlui3 írta:könnyü rakni 1-2 3 marha nehezen veszi ki is dobja a fogaskerekeket megnézte, nem kopotak, nem lognak.
a kuplung felől a nagy fogaskerék alatt a rugos szerkezet a váltótengely végén mire való a butykeivel?
Re: Blokk
könnyü rakni 1-2 3 marha nehezen veszi ki is dobja a fogaskerekeket megnézte, nem kopotak, nem lognak.
a kuplung felől a nagy fogaskerék alatt a rugos szerkezet a váltótengely végén mire való a butykeivel?
a kuplung felől a nagy fogaskerék alatt a rugos szerkezet a váltótengely végén mire való a butykeivel?
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Kellene egy kis segítség akinek TS-e van de ha vki tudja nyugodtan megmondhatja
ugye alul van a vázon az a hát nemtom minek nevezzem "fém kidudorodás" a sztender elött remélem a képen is látni nah szóval most az azért van ott hogy arra üljön rá a sztender?mert nekem nem arra megy rá ha sztenderen van vkinek igen?vagy most az mi célt szolgál ott?
bocsi ha kicsit értelmetlenül fogalmaztam.


ugye alul van a vázon az a hát nemtom minek nevezzem "fém kidudorodás" a sztender elött remélem a képen is látni nah szóval most az azért van ott hogy arra üljön rá a sztender?mert nekem nem arra megy rá ha sztenderen van vkinek igen?vagy most az mi célt szolgál ott?


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
lui3 írta:sziasztok etz 250 motornál a válto rosszalkodik 1-2-jo 3 kidobálja 4-5-nincs.széthuztam a blokkot de semmi rendelleneset nem láttam benne igy összeraktam de az eredmény ugyan az még ami hibát fel tudtam fedezni a kuplungdekli alatt lévö nagyfogaskerék alatt a válto tengely végén a csavar teljes ki volt tekeredve alatta valami furcsa alaku kis vaslemez ami egy áttétellel rugoban végzödik ez szét volt esve meghuztam a csavart de nem változott semmi tudna valaki segiteni?
Sokszor volt már téma, a kapcsolókörmök kopása miatt dobja ki... Szedd szét, nézd meg a fogaskerekek oldalán lévő kis "korona szerű képződményeket", na azoknak a fogaskerék felé haladva szélesedniük kell (talán 3°). Nézd meg a könyvben a pontos értéket, az a tuti. Javítása köszörüléssel szokott történni, de baromi precizen kell csinálni, és nem eszetlen sokat leszedni a körmökből!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
könnyü rakni a sebességeket??
Re: Blokk
sziasztok etz 250 motornál a válto rosszalkodik 1-2-jo 3 kidobálja 4-5-nincs.széthuztam a blokkot de semmi rendelleneset nem láttam benne igy összeraktam de az eredmény ugyan az még ami hibát fel tudtam fedezni a kuplungdekli alatt lévö nagyfogaskerék alatt a válto tengely végén a csavar teljes ki volt tekeredve alatta valami furcsa alaku kis vaslemez ami egy áttétellel rugoban végzödik ez szét volt esve meghuztam a csavart de nem változott semmi tudna valaki segiteni?
- csdani
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Dénes írta:Mondjuk ezt a részt én sem értettem.z25z írta:
mi a lankadt f...sz van?
Semmi extra, csak azt akartam mondani, hogy addig nemigen érhet fel az olajszint, ne,m szuperálhat nívóként, nyáron csináltam a fordszámmérő-tengely kihajtás-tömítését egy O-gyűrűvel, és nem emlékszem különösebb olajfolyásra
Bocs
Re: Blokk
Arra figyeljetek hogy rendesen zsírtalanítsatok előtte tehát a fészket és a csapágyat is! Én nitrohígítóval szoktam 2-3szor megtörlöm és tuti.
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
kis pontokat kell körben a csapágyra tenni a ragasztóból majd egy nejlonzacskó csücskét felhúzod az ujjadra és azzal szétkened a csapágy felületén. egyébként a kromofág oldja a kikeményedett csapágyragasztót

10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Mivel ebben a cipőbe járok én is, Bambi véleményét kértem ki én is, tehátKrisszETZ251 írta: Ahha, akkor beragasztom. ÉS hogyan kell felvinni a ragasztót? A csapágyra tegyem, vagy a csapágyfészekbe?
a csapágy felületét kend be ragasztóval, majd a felmelegített blokkfélbe "ejts bele" a csapágyat.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Ahha, akkor beragasztom. ÉS hogyan kell felvinni a ragasztót? A csapágyra tegyem, vagy a csapágyfészekbe?zsakfos írta:Csapágyragasztót neki az a tuti.Legközelebbi szerelésnél engedni fog ne félj.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2895
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Gondolj arra, hogy hidegen is laza, hát mi lehet melegen? Nekem is a nemakarásból kopott ki, most meg már majdnem lötyög... Szóval, ragassz, hogy ne siklócsapágyas legyen a főtengelyed.Weedow írta: Attól nem lesz baja, sokan általában felpontozzák de azzal nemlessz jobb neki.
Csapágycserénél a ragasztó ha nem akar engedni akkor a melegítéses eljárásnak tutifog, tapasztalat, olcsóbb mint blokkfelet cserélni.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
" ha nem akar engedni akkor a melegítéses eljárásnak tutifog, "
Tehát, ha most beragasztom, és legközelebb cserélni akarom, be a sütőbe, 100-120 fok és akkor simán kijön?
Tehát, ha most beragasztom, és legközelebb cserélni akarom, be a sütőbe, 100-120 fok és akkor simán kijön?
Re: Blokk
Attól nem lesz baja, sokan általában felpontozzák de azzal nemlessz jobb neki.KrisszETZ251 írta:Ha nem muszáj azért nem ragasztanám be.conus írta:csapágyragasztó segíthet rajta
Csapágycserénél a ragasztó ha nem akar engedni akkor a melegítéses eljárásnak tutifog, tapasztalat, olcsóbb mint blokkfelet cserélni.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Ha nem muszáj azért nem ragasztanám be.conus írta:csapágyragasztó segíthet rajta
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
csapágyragasztó segíthet rajta 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég



