Sziasztok! Ez az olaj kérdés érdekes....
Én nemrég támasztottam fel az öreg S51N-t amivel régen arollal meg hasonlókkal jártam de akkor még volt keverék a kúton is...Szerintem az arol régen se volt egy nagy szám...csak nem nagyon volt más..
A Simóba most ásványi 2T van ezzel olyan mint "régen"..megy és füstől..
Viszont az MZ-be elhatároztam hogy csak jó minőségű full szintetikust teszek mert a kétüteműnél a kenés a benyából megy és kulcskérdés...nem szabad sajnálni tőle!
A mocit egy olyan sráctól vettem aki a fúrás, felújítás után csak full szintetikusat tett bele! (Agip)
Így gyönyörű MZ hangja van és szinte egyáltalán nem füstől!! Olyan mint egy négyütemű..

1:40 mix
Nekem jó tapasztalatom van a Motul cuccokkal, mások is ajánlották MZ-hez és kaptam jó pár mintát régebben egy csomó termékükből amit az előző (4T) nagy gépemnél használtam és tetszettek!
Tudjátok mi győzött még meg?
Az hogy 56'-ban mikor Pannóniával megnyerték a 250-es kategóriát a Bol'doron akkor bizony az addigi Castrol helyett Motul olajat adott nekik a francia forgalmazó amivel 200-300-al többet pörögtek a motorok, ezt később padon is lemérték! Ez is hozzájárult a győzelemhez a hozzáértők szerint..
A poén most jön: elmentem az üzletbe, beszélgettem a palival aki ott volt, mondta hogy jók a Motul cuccok csak nem olcsóak...., szóba került a fenti Bol'dor-os eset is mire mondja hogy ha jobbra nézek akkor az üvegvitrinbe Bizony az Kurucz úr sisakja és szemüvege amivel nyert 56'-ba a csapatba.....ja és személyesen ismeri őt, most repülőgép-modellezik és persze abba is Motul olajat tesz!
Nekem ez elég volt.
Azóta használom a cuccot, jól megy vele, szépen pörög és nem füstöl....
Ez az olaj kérdés nem vicc szerintem..
Mikor nézegettem a mocikat, volt egy eladó srác aki saját bevallása szerint a 251-be láncfűrészbe való olajat tesz....jaj!
Nekem az az élményem az olajokkal!
