
Barkácsolás
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Ó a dióda!
Köszi mester!
Azért nem okozott ez akkora dilemmát,hisz csak beszélgettünk róla.Egyébiránt te irtad az elején hogy egy kapcsolóval oldanád meg.
Fenntartom a véleményem hogy tökre felesleges dolog,bár ártani sem árt.

Köszi mester!

Azért nem okozott ez akkora dilemmát,hisz csak beszélgettünk róla.Egyébiránt te irtad az elején hogy egy kapcsolóval oldanád meg.
Fenntartom a véleményem hogy tökre felesleges dolog,bár ártani sem árt.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Barkácsolás
Na jó, akkor fejlesszük tökélyre a rendszert:zsakfos írta:Nem feltétlenül kell olyan kapcsoló!
Ahogy torokb is leirta,elég ha az indexkapcsolóba ami megy a bal és jobb index vezetékét rákötöd egy sima 2 lábas kapcsolóra.Kikapcsolt állapotában nincs semmi,viszont ha bekapcsolod akkor akármerre indexelsz mind a 4 villog.Legalábbis szerintem.Bár igy megoldva meg elég körülményes a "megköszönés vele",hiszen 2 kapcsolást kell végrehajtani.
Teccik érteni?
Ugye a nagy szívfájdalom az, hogy az "egyszerrevilogtatókapcsoló"-ra mind a két oldali indexvezeték rá van kötve, ezért mindig minden indexlámpa villogni fog.
DE
Suttogják... (na jó, én mondom)
Hogy valahol... (kb minden elektronikai boltban)
Létezik egy csodálatos alkatrész...
Az istenek ajándéka (illetve lehet hogy inkább még a 19. században találták ki...)
A DIÓDA
Ez az alkatrész két okból jó nekünk
ad1: pici, így elfér ott a kormány bal végin a kapcsolóházban.
ad2: csak egy irányban engedi át az áramot, így ha két ilyennel kötitek a jobb és baloldali indexvezetéket az "egyszerrevillogtatókapcsolóhoz": hát találjátok ki mi fog történni...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Nem feltétlenül kell olyan kapcsoló!KILL3R etz írta:Üdv!
Én már megcsináltam. Nem olyan egyszerű. Egy olyan kapcsolót kell ami 2x2 lábat szakít meg és köt össze. Egyébként minden indexelésnél mind a négy fog villogni.
Utána csak a lámpabúrában összekötitek a csokinál és kész is.
A kapcsolót nehezebb beszerezni mint megcsinálni.
Ahogy torokb is leirta,elég ha az indexkapcsolóba ami megy a bal és jobb index vezetékét rákötöd egy sima 2 lábas kapcsolóra.Kikapcsolt állapotában nincs semmi,viszont ha bekapcsolod akkor akármerre indexelsz mind a 4 villog.Legalábbis szerintem.Bár igy megoldva meg elég körülményes a "megköszönés vele",hiszen 2 kapcsolást kell végrehajtani.
Teccik érteni?

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Üdv!
Én már megcsináltam. Nem olyan egyszerű. Egy olyan kapcsolót kell ami 2x2 lábat szakít meg és köt össze. Egyébként minden indexelésnél mind a négy fog villogni.
Utána csak a lámpabúrában összekötitek a csokinál és kész is.
A kapcsolót nehezebb beszerezni mint megcsinálni.
Én már megcsináltam. Nem olyan egyszerű. Egy olyan kapcsolót kell ami 2x2 lábat szakít meg és köt össze. Egyébként minden indexelésnél mind a négy fog villogni.
Utána csak a lámpabúrában összekötitek a csokinál és kész is.
A kapcsolót nehezebb beszerezni mint megcsinálni.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Ez végülis azt hiszem igy első ránézésre működne is.Igaz ahhoz az indexkapcsolónak valamelyik irányba bekapcsolva kell lennie,aminek nagyon nagy veszélye az hogy ha bekapcsolva marad a vészvillogókapcsoló,akkor a következő kanyarodás előtt a többi résztvevő mindkét irányú indexelést lát,amit te nem biztos hogy észreveszel(főleg nappal).torokb írta:Én nagyon gondolkodom azon az elakadás jelzőn... végül is csak egy kis kapcsolót kéne berakni pl az index kapcsoló fölé. Megfúrom ott felette, bedug, megszorít, indexkapcsolóról a két drót ráköt, és máris egyszerre villog minden sárgaság.
Ellene szól, hogy ha megcsinálnám, rögtön szükség lenne rá, ahogy a motorom lelki világát ismerem.
Várom a tapasztalatokat...
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Barkácsolás
Gyurm@ túrán beszélgettem erről Samuval. Őt kérdezzétek hogy megcsinálta e.
Zsakfosnak igaza van. Esetleg még annyi értelme van hogyha valki előzékeny veled ezzel meg tudod köszönni neki, ha megelőzted!
Zsakfosnak igaza van. Esetleg még annyi értelme van hogyha valki előzékeny veled ezzel meg tudod köszönni neki, ha megelőzted!

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Egy időben én is megakartam csinálni,hiszen nem nagy dolog a kivitelezése,de aztán rájöttem hogy nem sok értelme van.Ha lerobban az ember akkor ugyis félretolja az útból,meg aztán sokáig ugysem birja az akksi aztán mire megjavitom a gépet addigra meg a lemerült akksi miatt nem tudok továbbmenni.Szóval a "jópofa dolog" kategória szerintem,a gyakorlatban teljesen felesleges.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2009.07.20. 17:21-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
jah nem lenne rossz csak hát azért aksiról eléggé szívná le 4X21Watt



"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Barkácsolás
Én nagyon gondolkodom azon az elakadás jelzőn... végül is csak egy kis kapcsolót kéne berakni pl az index kapcsoló fölé. Megfúrom ott felette, bedug, megszorít, indexkapcsolóról a két drót ráköt, és máris egyszerre villog minden sárgaság.
Ellene szól, hogy ha megcsinálnám, rögtön szükség lenne rá, ahogy a motorom lelki világát ismerem.
Várom a tapasztalatokat...
Ellene szól, hogy ha megcsinálnám, rögtön szükség lenne rá, ahogy a motorom lelki világát ismerem.
Várom a tapasztalatokat...
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
vki csinált már az MZ-re elakadásjelzőt??




"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Barkácsolás
Az én 51-es Simsonom is ugyanezt csinálta,a szívató záródugattyúja nem ment vissza teljesen alaphelyzetbe!!!Trax írta:Nos nekem nem MZ-m van de hasonló egy 50-es simson a Problémám vele:
Nos a következő lenne a gondom: van egy 50-es simso-n-om na most melegen nem akar felpörögni sőt kormol és füstöl is. Hidegen elég jól megy, bár füstöl de nem a benzin miatt mert a
keverék megfelelő 1:50 be van keverve. A főfúvóka 72-es az üresjárati 35-ős eddig is ez volt benne semmi gondja baja nem volt most kezdte el ezt a hisztit párnapja azóta tankolva sem volt.
Szerintem a gyújtás jó helyen van a hézag 0,4 es gyertya BRISK 0,7 hézaggal kondi max 1 hónapos ja a levegő csavar 1,5 van kitekerve tű középen van de volt mar mint 2 holtponton is a probléma megmaradt. Másik gyertyával is ez volt a helyzet ami tök új volt, a pipa sem lötyög.ja kipufogó is meglett nézve nincs tömődés légszűrő is ki lett takarítva.Még az támpont lehet hogy kiköpi az olajat a végén arra gyanakodtam hogy sok lehetett benne de másik keveréssel ami szintén 1:50 ugyan ezt csinálta

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Re: Barkácsolás
Kösz a nap végére mi is erre következtetésre jutottunk ez csak megerősíti a mi álláspontunkat
Re: Barkácsolás
Ugyan ilyen tünetekkel küzdöttem én is az utóbbi 3-4 hétben a 250-es ETZ-n, Hidegen egész elfogadható, de melegen csak dadog és nem pörög..Trax írta:Nos nekem nem MZ-m van de hasonló egy 50-es simson a Problémám vele:
Nos a következő lenne a gondom: van egy 50-es simso-n-om na most melegen nem akar felpörögni sőt kormol és füstöl is. Hidegen elég jól megy, bár füstöl de nem a benzin miatt mert a
keverék megfelelő 1:50 be van keverve. A főfúvóka 72-es az üresjárati 35-ős eddig is ez volt benne semmi gondja baja nem volt most kezdte el ezt a hisztit párnapja azóta tankolva sem volt.
Szerintem a gyújtás jó helyen van a hézag 0,4 es gyertya BRISK 0,7 hézaggal kondi max 1 hónapos ja a levegő csavar 1,5 van kitekerve tű középen van de volt mar mint 2 holtponton is a probléma megmaradt. Másik gyertyával is ez volt a helyzet ami tök új volt, a pipa sem lötyög.ja kipufogó is meglett nézve nincs tömődés légszűrő is ki lett takarítva.Még az támpont lehet hogy kiköpi az olajat a végén arra gyanakodtam hogy sok lehetett benne de másik keveréssel ami szintén 1:50 ugyan ezt csinálta
Cseréltem főtengely szimeringet /kupplung oldalit/, meg persze gyertyát mivel a porcelán megrepedhetett és össze vissza adott szikrát, nem csak az elektróda végén ahol illene:)
Most gyönyörűen megy, pedig ma igazán meleg volt átmenni pesten /Biatorbágy-Újpest/, egyet nem köhintett, stabil alapjárat és füstmentes közlekedés:)
Nézz utána hátha neked is megoldja a gondod;)
ThUnDeR
- htq
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.06.11. 19:05
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szakály
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Megfelelő a szikra minősége?
Re: Barkácsolás
Nos nekem nem MZ-m van de hasonló egy 50-es simson a Problémám vele:
Nos a következő lenne a gondom: van egy 50-es simso-n-om na most melegen nem akar felpörögni sőt kormol és füstöl is. Hidegen elég jól megy, bár füstöl de nem a benzin miatt mert a
keverék megfelelő 1:50 be van keverve. A főfúvóka 72-es az üresjárati 35-ős eddig is ez volt benne semmi gondja baja nem volt most kezdte el ezt a hisztit párnapja azóta tankolva sem volt.
Szerintem a gyújtás jó helyen van a hézag 0,4 es gyertya BRISK 0,7 hézaggal kondi max 1 hónapos ja a levegő csavar 1,5 van kitekerve tű középen van de volt mar mint 2 holtponton is a probléma megmaradt. Másik gyertyával is ez volt a helyzet ami tök új volt, a pipa sem lötyög.ja kipufogó is meglett nézve nincs tömődés légszűrő is ki lett takarítva.Még az támpont lehet hogy kiköpi az olajat a végén arra gyanakodtam hogy sok lehetett benne de másik keveréssel ami szintén 1:50 ugyan ezt csinálta
Nos a következő lenne a gondom: van egy 50-es simso-n-om na most melegen nem akar felpörögni sőt kormol és füstöl is. Hidegen elég jól megy, bár füstöl de nem a benzin miatt mert a
keverék megfelelő 1:50 be van keverve. A főfúvóka 72-es az üresjárati 35-ős eddig is ez volt benne semmi gondja baja nem volt most kezdte el ezt a hisztit párnapja azóta tankolva sem volt.
Szerintem a gyújtás jó helyen van a hézag 0,4 es gyertya BRISK 0,7 hézaggal kondi max 1 hónapos ja a levegő csavar 1,5 van kitekerve tű középen van de volt mar mint 2 holtponton is a probléma megmaradt. Másik gyertyával is ez volt a helyzet ami tök új volt, a pipa sem lötyög.ja kipufogó is meglett nézve nincs tömődés légszűrő is ki lett takarítva.Még az támpont lehet hogy kiköpi az olajat a végén arra gyanakodtam hogy sok lehetett benne de másik keveréssel ami szintén 1:50 ugyan ezt csinálta
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Barkácsolás
Tettem a /1-emre bukócsövet, de valamiért nem jó.
Nem tudok fékezni, mert nem nagyon fér be a lábam a blokk, meg a cső közé.
Van valami módszer rá, vagy csináljak 1 másik lábtartót, akkor nem lesz gond.
Nem tudok fékezni, mert nem nagyon fér be a lábam a blokk, meg a cső közé.
Van valami módszer rá, vagy csináljak 1 másik lábtartót, akkor nem lesz gond.
Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
jól emlékszelStravkó írta:A kis TS-en két félből van a lábtartó,tehát két oldalra jön ki! Ha jól emlékszem bilincs fogja.


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Barkácsolás
...meg a retek
Akkor erőlködök vele még... ;] köszi a gyors választ;]

- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Barkácsolás
A kis TS-en két félből van a lábtartó,tehát két oldalra jön ki! Ha jól emlékszem bilincs fogja. 

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Re: Barkácsolás
Üdv!
Van egy TS-125-ös kis MZ-m, ami már nagyon rég áll a garázs sarkában.. Elhatároztam, hogy felújítom, vadi új festés, kábelek, etc... A kérdésem a lábtartókkal kapcsolatos... Úgy tűnik nekem, hogy kiszedni rongálás nélkül nem lehet, mivel egy vascsőről van szó, ami átmegy az alvázon, és a két vége be van hajlítva. Tehát, simán kitolni nem lehet szerintem. Van valami rongálás mentes megoldás a lábtartó eltávolítására, vagy vágni kell, és újat csinálni?:\
Köszi, karika200
Van egy TS-125-ös kis MZ-m, ami már nagyon rég áll a garázs sarkában.. Elhatároztam, hogy felújítom, vadi új festés, kábelek, etc... A kérdésem a lábtartókkal kapcsolatos... Úgy tűnik nekem, hogy kiszedni rongálás nélkül nem lehet, mivel egy vascsőről van szó, ami átmegy az alvázon, és a két vége be van hajlítva. Tehát, simán kitolni nem lehet szerintem. Van valami rongálás mentes megoldás a lábtartó eltávolítására, vagy vágni kell, és újat csinálni?:\
Köszi, karika200
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Barkácsolás
Veszek a /1-emre bukócsövet. Hogyan van felfogatva a lábtartóra? Mert a két végét nekem kell megcsinálni. Esetleg van valakinek? Képet tudnátok felrakni?




Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Re: Barkácsolás
kár...
Azért köszönöm a választ.
Azért köszönöm a választ.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Én úgy tudom, hogy a lánckerekek nem kompatibilisek.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
lánckerék, bowden
Sziasztok!
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a kisETZ és hátsó lánckereke helyére be tudom-e rakni a kisTS lánckerekét?
Volna egy másik (nem feltétlen mz-s) kérdésem is.
Tudna nekem valaki bowden-boltot ajánlani Bp, vagy Nyugat-Pestmegye vagy esetleg Kaposvár környékén?
Egy régi fűnyíró berántójához kellene új bowden.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a kisETZ és hátsó lánckereke helyére be tudom-e rakni a kisTS lánckerekét?
Volna egy másik (nem feltétlen mz-s) kérdésem is.
Tudna nekem valaki bowden-boltot ajánlani Bp, vagy Nyugat-Pestmegye vagy esetleg Kaposvár környékén?
Egy régi fűnyíró berántójához kellene új bowden.
- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Re: Barkácsolás
Rámegy a 251-es tank, pici barkácsolással a tank csavarjánál ,csak túl nagy lessz a hézag a tank és az üllés között a deknik is rámennek ,talán a légszűrő felöli oldalon nem tudod belerakni a felső csavart.
ETZ 251
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Hosszabb a váz 250esetén, így a tank túl "kicsi" lenne rá, az oldaldekni sztem rámegy, de lehet hogy tökmás annak is a megoldása. A légszűrőház szinte biztos h rámegy.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Barkácsolás
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem van egy 250es etz-m, de szeretnék rá 251es etz tankot, idomokat. Csak azt nem tudom, hogy ez lehetséges egyáltalán? Tehát ugyanolyan a felfüggesztése a kettőnek? Valamint tulajdonképpen miben különbözik a kettő?
Mert tulajdonképpen a specifikációi ugyanolyanok. De ha tévedek javítsatok ki. 
Köszi a választ előre is.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem van egy 250es etz-m, de szeretnék rá 251es etz tankot, idomokat. Csak azt nem tudom, hogy ez lehetséges egyáltalán? Tehát ugyanolyan a felfüggesztése a kettőnek? Valamint tulajdonképpen miben különbözik a kettő?


Köszi a választ előre is.

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Motocuccnál lehet kapni ilyet gyáriban.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Sástó túra utolsó napján jól jött volna. http://www.a5.hu/cikkek/75/33906.shtml
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Barkácsolás
Sziasztok megtudná nekem mondani valaki,hogy hogyan vagy miből tudnék csinálni 125tz-hez
Hármas óratartót ? előre is köszönöm (a középsőbe hőfokmérőt szeretnék)
üdv.:ate_22
Hármas óratartót ? előre is köszönöm (a középsőbe hőfokmérőt szeretnék)
üdv.:ate_22
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Barkácsolás
Mielőtt nekiesel az eddig leírt módszerek alapján!Fontos megyőződni róla, hogy nincs esetleg az adott felület matricázás után lelakkozva.
Csak magamból indulok ki, mert mikor megkapta a mocim az új szint és a matricákat a festő ajánlotta, hogy a matrica így tartósabb lesz.Nem fakul olyan gyorsan ill. nem jön le.
Csak magamból indulok ki, mert mikor megkapta a mocim az új szint és a matricákat a festő ajánlotta, hogy a matrica így tartósabb lesz.Nem fakul olyan gyorsan ill. nem jön le.
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Barkácsolás
A melegítés a megolás valóban, és valamilyen műanyaggal óvatosan lekaparni. Az ott maradt ragasztót pedig Clin citrus-sal, vagy bármilyen alkohollal le lehed szedni festékkárosodás nélkül. Azért ne pálinkát használj! 

Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
En ra ragasztottam a regire 

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
hajszárítóval jól felforrósítod, aztán fogpiszkálóval
vagy feltöltőkártyával alányúlsz.
az is nagy segítség ha kitolod a napra és hagyod kb 1 órát h felmelegedjen
vagy feltöltőkártyával alányúlsz.
az is nagy segítség ha kitolod a napra és hagyod kb 1 órát h felmelegedjen



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom lenne hogy hogyan tudnék leszedni az Mzről matricát úgy hogy ne jöjjön le a festék!? Mikor megvettük a 150 ccm Etz-t akkor végig 125 matrca van rajta! Mindig le 125-zik a mocit ami valójában nem is annyi hanem 150-es! Meg is vannak a 150-es matricák csak a kérdés hogyan tudnám én a régit leszedni hogy ne festékkel együtt jöjjön le?
Nekem egy olyan gondom lenne hogy hogyan tudnék leszedni az Mzről matricát úgy hogy ne jöjjön le a festék!? Mikor megvettük a 150 ccm Etz-t akkor végig 125 matrca van rajta! Mindig le 125-zik a mocit ami valójában nem is annyi hanem 150-es! Meg is vannak a 150-es matricák csak a kérdés hogyan tudnám én a régit leszedni hogy ne festékkel együtt jöjjön le?
Re: Barkácsolás
Köszi a válaszod. Úgy különösen képpen nincs baja, jó, a gyári, csak láttak videókon, hogy másoknak 1 pill. alatt feletekeredik 6 7 8 ezerre. (nem a motorom a szar.)



- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
emberek!
van olyan akinek klauzer csomagtartó van a MZ-jén és bőrtáskákat fogat fel vele?
klauzer-hez milyen táskát vagy dobozt lehet a legkevesebb nyűggel felszerelni?

van olyan akinek klauzer csomagtartó van a MZ-jén és bőrtáskákat fogat fel vele?
klauzer-hez milyen táskát vagy dobozt lehet a legkevesebb nyűggel felszerelni?




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Szerintem nincs sok értelme ezzel foglalkozni... Ha ki akarják nyitni akkor akármit kinyitnak... 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Elektronika
Szia nem tudom mit értes lassuság alatt de ha arra gondolsz,hogy gázadásra nem a fordulattal arányosan negy fel a mutató az már nekem sajnos ismerös eset.Én két évig küzdötem a jelenséggel ami meleg motornál és csak néha jelentkezet és akkor katogó hang is halható volt.(berugó dacsi) A hiba a kihalytó tengely és a müanyag hüvelye"(ami a blokba van)tul szoros volt ki tudja miért talán megolvadt?,cseréltem azota tuti.Nekem TS125 van és ETZ 125 ét kaptam bele(ugyátszik a két blok belsöre nagyon hasonló)persze kicsit igazitani azért kelett hisz utángyártott a cucc.mz nopek írta:sziasztok. 1 olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek hogyan lehetne a 125-ös etz men a fordulatszámmérőmet gyorsabbá tenni. Mert most baromi lassú. pedig a spirál kilett cserélve és olajat is tettem bele. légyszi írjatok![]()
Danke
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nem elég... Tegnap reggelre kulcs nélkül is kinyitották ismeretlen tettesek, hogy #########
Sajnos rángatássra ki tud akadni a zárnyelv vagy a rögzítőfülekből a fedél.

Sajnos rángatássra ki tud akadni a zárnyelv vagy a rögzítőfülekből a fedél.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Lehet még jó benne a csillapítás
Örülj neki 


- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Fogd be a fúróba a spirál végét, attól tuti kiakad
De hogy érted ezt a "gyorsabbá tenni"-t? Lassan reagál vagy mi?

De hogy érted ezt a "gyorsabbá tenni"-t? Lassan reagál vagy mi?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
sziasztok. 1 olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek hogyan lehetne a 125-ös etz men a fordulatszámmérőmet gyorsabbá tenni. Mert most baromi lassú. pedig a spirál kilett cserélve és olajat is tettem bele. légyszi írjatok
Danke 



- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Akkor egy igazi barkács kérdés...
Miként lehetne megoldani, hogy az ETZ (250) akksifedelét ne lehessen rángatással kinyitni? Gondolom az akksitálcát kell kimerevíteni....
Miként lehetne megoldani, hogy az ETZ (250) akksifedelét ne lehessen rángatással kinyitni? Gondolom az akksitálcát kell kimerevíteni....

MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Szia SamuSamu írta:Néhány héttel ezelőtt barkácsoltam egy kicsit, pontosabban egy burkolatot a motor hátsó sárvédőjével párhozamosan ami védi az egész elektronikát a retektől, kosztól. Egy kicsit benyúlik a jobb oldali dekni alá is, illetve az akksitartó köré-alá is csináltam egy burkolatot.
Az eredmény több túra és szakadó esős szakasz után: tökéletes védelem, a víz, sár nem jut be sehova! Csak ajánlani tudom mindenkinek, néhány óra alatt össze lehet ütni egy ilyet egy papírvékony alulemez, 2 mm-es gumilap és pár gyorskötöző segítségévelÉs mellesleg levágtam az összes gyári oxidos sarumat és újakat forrasztottam fel a helyükre
Engem érdekelne ez a dolog , esetleg képeket nem tudnál felrakni róla ?

Powered by Bambi MZ ts 250/1
Re: Barkácsolás
Néhány héttel ezelőtt barkácsoltam egy kicsit, pontosabban egy burkolatot a motor hátsó sárvédőjével párhozamosan ami védi az egész elektronikát a retektől, kosztól. Egy kicsit benyúlik a jobb oldali dekni alá is, illetve az akksitartó köré-alá is csináltam egy burkolatot.
Az eredmény több túra és szakadó esős szakasz után: tökéletes védelem, a víz, sár nem jut be sehova! Csak ajánlani tudom mindenkinek, néhány óra alatt össze lehet ütni egy ilyet egy papírvékony alulemez, 2 mm-es gumilap és pár gyorskötöző segítségével
És mellesleg levágtam az összes gyári oxidos sarumat és újakat forrasztottam fel a helyükre 
Az eredmény több túra és szakadó esős szakasz után: tökéletes védelem, a víz, sár nem jut be sehova! Csak ajánlani tudom mindenkinek, néhány óra alatt össze lehet ütni egy ilyet egy papírvékony alulemez, 2 mm-es gumilap és pár gyorskötöző segítségével


- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Re: Barkácsolás
Ez az átfűzés 11000ft volt nekem a küllő gyártással és postával eggyütt.
Tökéletes munkát végeztek 0-ás lett a felni miután centirozógépre rakattam.
Nekem bejön.
Tökéletes munkát végeztek 0-ás lett a felni miután centirozógépre rakattam.
Nekem bejön.
Nandor írta:Köszönöm a választ z25z .
Akkor lehet, hogy bele sem kezdek. Tíz éve volt egy 250-es ETZ-m amibe 16-os első kerék volt.
Teljesen olyan volt mintha gyári lett volna, a felni is olyan volt mint az első felnik, nem volt széles és lapos mint a hátsó. Én megmondom őszintén azt hittem hogy gyári, és készült olyan MZ amiben ilyen volt az első kerék. Ezért is gondoltam egyszerűbbnek a dolgot, de így már nem olyan csábító.
ETZ 251
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég