Barkácsolás
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Köszönöm a választ z25z .
Akkor lehet, hogy bele sem kezdek. Tíz éve volt egy 250-es ETZ-m amibe 16-os első kerék volt.
Teljesen olyan volt mintha gyári lett volna, a felni is olyan volt mint az első felnik, nem volt széles és lapos mint a hátsó. Én megmondom őszintén azt hittem hogy gyári, és készült olyan MZ amiben ilyen volt az első kerék. Ezért is gondoltam egyszerűbbnek a dolgot, de így már nem olyan csábító.
Akkor lehet, hogy bele sem kezdek. Tíz éve volt egy 250-es ETZ-m amibe 16-os első kerék volt.
Teljesen olyan volt mintha gyári lett volna, a felni is olyan volt mint az első felnik, nem volt széles és lapos mint a hátsó. Én megmondom őszintén azt hittem hogy gyári, és készült olyan MZ amiben ilyen volt az első kerék. Ezért is gondoltam egyszerűbbnek a dolgot, de így már nem olyan csábító.

Re: Barkácsolás
hát...mondjuk 125-ös etz.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
wetzla!
én is megkínlódtam vele amikor műszakira vittem és ki kellett cserélni a reflektor visszajelző égőt.
ha úgy nem megy ahogy z25z leírta akkor csavarhúzóval be kell nyúlni a gumiharangba a fényes krómos perem mellett, az így keletkezett résbe szilikon olajat befújni, ezt körben végigcsinálni, hagyni állni egy kb 5 percet és utána 2 csavarhúzóval a krómozott gyűrű alá nyúlni és óvatosan kigyimátolni. az a baj h ahol fogja körben az alu öntvény ott belül van egy karmantyú a gumi harangban ami rá szokott gyógyulni a fém óratestre.
ha minden jól megy akkor a 7végén tudok képeket csinálni róla.
én is megkínlódtam vele amikor műszakira vittem és ki kellett cserélni a reflektor visszajelző égőt.
ha úgy nem megy ahogy z25z leírta akkor csavarhúzóval be kell nyúlni a gumiharangba a fényes krómos perem mellett, az így keletkezett résbe szilikon olajat befújni, ezt körben végigcsinálni, hagyni állni egy kb 5 percet és utána 2 csavarhúzóval a krómozott gyűrű alá nyúlni és óvatosan kigyimátolni. az a baj h ahol fogja körben az alu öntvény ott belül van egy karmantyú a gumi harangban ami rá szokott gyógyulni a fém óratestre.
ha minden jól megy akkor a 7végén tudok képeket csinálni róla.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Csevegő
wetzla írta:Sziasztok!
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
az oratartobol? es a gumiharangra gondolsz amiben a fordulatszammero van? eloszor ahol a spiral bemegy a "harangba" szokott lenni egy kis zeger gyuru azt leveszed, aztan egyszeruen a spiralnal fogva toljad ki az orat a gumibol felfele....esetleg a spiral iranyabol csavarhuzoval, ha a bowden nagyon hajlekony
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Re: Csevegő
Sziasztok!
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
Attila
Re: Barkácsolás
Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy mekkora a berugótengely átmérője az MZ-n? 

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
megtalaltam
na link: http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... elni#p4689

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
sajnos egy rendszeromlas miatt elveszett a jol osszeszedett kalvariam az atfuzetessel, de megprobalom emlekezetbol...
en vegigjartam az utat, bar nem /1-el.
A lenyeg, hogy eloszor le kell merned, hogy mekkora hosszusagu kullokre van szukseged. En anno ezt hurkapalcaval modelleztem ki. (emlekeim szerint 13,2 cm volt, de biztos mas a dobfekes kerekaggyal szerelt /1-16"-ba valo kullo, mint a tarcsas agy-16" ), szoval ha nincs aki pontos meretet tud adni akkor eloszor modellezes...
Miutan megvolt a meret vegigjartam a motoros boltokat, de abban a vastagsagban(!) es hosszusagban nem talaltam sehol. (4 megye sok boltja, veteranborzek, netes keresgetes, 9 honap) Hosszusag stimmelt, de vastagsag nem, es ugye vekony kullot nagy suly ala nem illik. Hosszabbat tudtam volna venni, gondolvan, levagom a veget es metszek ra menetet. Halott otlet, mint felhomalyositottak rola. Mert a kullo menet nem metszett, hanem mangorolt. Vagyis vastagabb a menetes resz, mint maga a kullo. Maradt a gyartatas.
Ajandekba kaptam apamtol a kulloket, o intezte a postakoltseget stb., de tippre 5 rugo korul volt.
Ezutan mar csak a fuzetes maradt, egyik rokon bicikliszervizes, es ugye pro familia alapon megcsinalta, amugy nem talaltam senkit aki ertelmes osszegert befuzte volna...
szoval ha nincs szerencsed (pl.: jawa 559 dobfekes 16-os kulloi nem kompatibilisek a /1-dobfek-16-ossal es gyartatas marad, valamint jo minosegben dolgozo kerekfuzot kell keresned, hat az sztem 5 szamjegyu osszeg lesz
en vegigjartam az utat, bar nem /1-el.
A lenyeg, hogy eloszor le kell merned, hogy mekkora hosszusagu kullokre van szukseged. En anno ezt hurkapalcaval modelleztem ki. (emlekeim szerint 13,2 cm volt, de biztos mas a dobfekes kerekaggyal szerelt /1-16"-ba valo kullo, mint a tarcsas agy-16" ), szoval ha nincs aki pontos meretet tud adni akkor eloszor modellezes...

Ajandekba kaptam apamtol a kulloket, o intezte a postakoltseget stb., de tippre 5 rugo korul volt.
Ezutan mar csak a fuzetes maradt, egyik rokon bicikliszervizes, es ugye pro familia alapon megcsinalta, amugy nem talaltam senkit aki ertelmes osszegert befuzte volna...
szoval ha nincs szerencsed (pl.: jawa 559 dobfekes 16-os kulloi nem kompatibilisek a /1-dobfek-16-ossal es gyartatas marad, valamint jo minosegben dolgozo kerekfuzot kell keresned, hat az sztem 5 szamjegyu osszeg lesz
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Hello
Van valakinek tapasztalata felni átfűzéssel? Most konkrétan arra gondolok, hogy a /1-esembe átfűzném az első kereket 16-osra. Még régebben volt egy ETZ-m amiben 16-os volt az első és sokkal stabilabb két személlyel az előbbre kerülő súlypont miatt. A ts-em már kér személlyel is nagyon far nehéz /hát ha még csomagokat is rakok rá/. Szóval érdekelne, hogy mi a menete vagy nagyon macerás-e és nem is érdemes vele foglalkozni.
Van valakinek tapasztalata felni átfűzéssel? Most konkrétan arra gondolok, hogy a /1-esembe átfűzném az első kereket 16-osra. Még régebben volt egy ETZ-m amiben 16-os volt az első és sokkal stabilabb két személlyel az előbbre kerülő súlypont miatt. A ts-em már kér személlyel is nagyon far nehéz /hát ha még csomagokat is rakok rá/. Szóval érdekelne, hogy mi a menete vagy nagyon macerás-e és nem is érdemes vele foglalkozni.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
oh az igen akkor az nagy találmánybakimate írta:Adtak igen, az egyik vége a gumiszerelő vas, a másik a kipufogó hollander körmöskulcsa.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Barkácsolás
Adtak igen, az egyik vége a gumiszerelő vas, a másik a kipufogó hollander körmöskulcsa.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Hali
Valaki nem tudja hogy MZ (TS)-hez gyárilag adtak-e gumiszerelő vasat?

Valaki nem tudja hogy MZ (TS)-hez gyárilag adtak-e gumiszerelő vasat?


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Az eső felső sarka a teleszkóp felső csavarjához. (hosszabra van cserélve) Kell alá valami távtartó mert a rugó súrolja a dobozt. A hátsó része a sárvédővel van összekötve egy házilag s alakra hajlított laposvassal.
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Oké! Leginkább az érdekelne hogy a vázhoz hogy van fogatva a doboz alatt!
Ma sikerült kivennem a gyári csomagtartót de szétvertem mire kijött!
Ma sikerült kivennem a gyári csomagtartót de szétvertem mire kijött!

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Vettem krauser csomagtartót és jó lenne látni hogy a /1-re hogy fogattátok fel!
Jó lenne fotó róla! Pl. horhaus
Jó lenne fotó róla! Pl. horhaus

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Én nem rég vettem etz lámpa burát 2800 ft körül volt (üveg+foncsor)Dénes írta:Sziasztok!
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Na, csupa jó hírek!
Köszi. Akkor a továbbiakban még zaklatlak egy kicsit Bambi, hogy mikor, hol vagy elérhető. Majd írok.

Re: Barkácsolás
vanconus írta:trabant-é is jó hozzá, foncsornak hívják, mert egybe van ragasztva a tükrös hátsó résszel. viszontamire nagyon oda kell figyelni h H4-es vagy bilux égő van-e benne? mert a kettő nem kompatibilis egymással!
bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.
,és fék bigyuszka is amit kértél

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
trabant-é is jó hozzá, foncsornak hívják, mert egybe van ragasztva a tükrös hátsó résszel. viszont
amire nagyon oda kell figyelni h H4-es vagy bilux égő van-e benne? mert a kettő nem kompatibilis egymással!
bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.

bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ugyanez a problémámhorhaus írta:Sziasztok
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?

De igazából nem ér annyit az a kis folt a sárvédőn hogy kisebb sugarú ívet/törést rakjak a bowdenbe...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Barkácsolás
Szeva!
Próbáld meg gyorskötegelővel elvezetni a bovdeneket.
Fordulatszám mérő spirál nekem nem ér hozzá a sárvédőhöz, én a spirálhoz kötegeltem hozzá a kuplung bovdent!
Próbáld meg gyorskötegelővel elvezetni a bovdeneket.
Fordulatszám mérő spirál nekem nem ér hozzá a sárvédőhöz, én a spirálhoz kötegeltem hozzá a kuplung bovdent!

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
nekem nem, mert nekem még a motoron vannak a gyári leszorító kötegelők amik a vázhoz szorítva elvezetik ezeket az alkatrészeket 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Sziasztok
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Fújni kell a kis olajával (undorító ragacsos cucc, minden port megfog, kicsiket még jobban mint a száraz) és tisztítani is kell rendszeresen (1-2 havonta alapos kimosás benzinnel vagy a kis mosókájával), és akkor nem lehet vele semmi gond hacsak nincs benn vhol gyártási hiba, ami viszont szemmel látható, és sziloplaszttal vagy epoxival javítható.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Barkácsolás
Én ebben nem lennék olyan biztos...Alfa írta:Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Köszönöm a választ akkor megpróbálkozom vele. Annyi változtatással, hogy a légszűrőházon belülre teszem.Alfa írta:Nincsen semmi gond a direktszűrőkkel azon kívül hogy elállítják a motort és után kell állítani. Nem szűr se rosszabbul, se kevesebbet.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nincsen semmi gond a direktszűrőkkel azon kívül hogy elállítják a motort és után kell állítani. Nem szűr se rosszabbul, se kevesebbet.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Re: Barkácsolás
Hy! Pl cseréld ki a légszűrő házat. Tömítsd el a lukakat, szereld vissza a gyk-t a helyére.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Hello
Lehet hogy nem ebbe a topicba való téma /bár végül is az előző tulaj barkácsolása miatt keletkezett probléma/.
Az előző tulaj a gyújtáskapcsolót áthelyezte a légszűrőházba, a bevezetett vezetékek miatt az egész úgy néz ki mint a szita /mindenhonnan szívja a levegőt csak a légszűrőn keresztül nem/. Erre csak egy megoldást találtam ha a levegőszűrőt a szívócsővel a légszűrőházban direktbe kötöm. Viszont mivel ilyen szűrő a direkt szűrőkön kívül nincs most nem tudom, hogy mit csináljak. A direkt szűrők gyengébb szűrése miatt viszont nem jók. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak azt megköszönném.
Lehet hogy nem ebbe a topicba való téma /bár végül is az előző tulaj barkácsolása miatt keletkezett probléma/.
Az előző tulaj a gyújtáskapcsolót áthelyezte a légszűrőházba, a bevezetett vezetékek miatt az egész úgy néz ki mint a szita /mindenhonnan szívja a levegőt csak a légszűrőn keresztül nem/. Erre csak egy megoldást találtam ha a levegőszűrőt a szívócsővel a légszűrőházban direktbe kötöm. Viszont mivel ilyen szűrő a direkt szűrőkön kívül nincs most nem tudom, hogy mit csináljak. A direkt szűrők gyengébb szűrése miatt viszont nem jók. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak azt megköszönném.
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
KILL3R etz írta:Grafur!
Ezen a linken van egy jó leírás:http://www.hufnagltuning.hu/hasznos.html
Sok sikert!
Köszönöm a linket, meg a tippeket!
A linken végignézve a leírást.... azt hittem egyszerűbb ez a művelet!

Conus: Köszi a felajánlást, lehet élni fogok vele, még nem tudom..
Ha ott leszek a Gyurma turán, akkor még tuti csavaranyákkal alápakolt bowdenekkel leszek, de végülis hibátlanul megy most még ezzel is. A megoldással szerintem ráérek nyárig, addig meg még Bambival is fogok beszélni..

GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
grafur!
én saját magam vágtam simsonhoz is, meg mz-hez is bowdent. kell hozzá egy kis gyakorlat, de ha elhozod akkor én megcsinálom neked.
én saját magam vágtam simsonhoz is, meg mz-hez is bowdent. kell hozzá egy kis gyakorlat, de ha elhozod akkor én megcsinálom neked.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
én egyszer rövidítettem meg bovdent az nem volt drága bár az Jawa-hoz volt de nem votl vészes bár egy újat csináltatni biztos drágább lenne
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Barkácsolás
De-de nekem is az van. Ennyi pénzért nagyon jó, csak a zár kicsit gyenge ratja 

- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nem tudtam jobbat, ezért ebbe a topicba írom:
Karbi átalakítás miatt kellene egyedi bowden a gépemhez.... Nem tudja valaki ki csinál szépen és jól bowdent? Vagy esetleg mennyire húzós szépen megcsinálni?!
Kellene nekem a gázhoz és a szivatóhoz is, ráadásul egyből 3-3 darab, hogy legyen tartalékba..
Van valaki Budapesten, aki direkt ilyenekkel foglalkozik?
Jaigen, az egyedi bowden ide kellene (középen van kép):
http://grafur.freeblog.hu/archives/2009 ... o_gurulas/
Előre is köszönet!
Széles utat!
GrafUr
Karbi átalakítás miatt kellene egyedi bowden a gépemhez.... Nem tudja valaki ki csinál szépen és jól bowdent? Vagy esetleg mennyire húzós szépen megcsinálni?!
Kellene nekem a gázhoz és a szivatóhoz is, ráadásul egyből 3-3 darab, hogy legyen tartalékba..

Jaigen, az egyedi bowden ide kellene (középen van kép):
http://grafur.freeblog.hu/archives/2009 ... o_gurulas/
Előre is köszönet!

Széles utat!
GrafUr
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re:
Hohó, de ismerős, csak nem ZTech 60 literes túradoboz van neked is hátul?!matt1989 írta:Megfogalmazni nem tudom ezt a megoldást, csak annyi, hogy a pálca meg lett hosszabbítva.


GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
A dobozt azt fel lehet csavarozni egy utángyártott krauser tartóta, ami mofánál egykét ezres. Vagy ha van gyári tartó, akkor arra felpattanik. Kulcsok krauserhez valszónû készülnek Gyurma túráigkisbocsi írta:Üdv Mindenki!
Ez az index arrébtétel engem is érdekelni. Meg maga a doboz is, azt hiszem nekem is valami hasonló van valahol a padláson, egyszer már nézegettem, de nem tudom hogy van a felfogatása meg a kulcsok sincsenek meg. Még a tesómé volt.
Minden jót: kisbocsi


Üdv
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Nekem amivel elküldte az elég brutális volt nem kellett nagyon megfogni mert majd odaégett az ember bõreKILL3R etz írta:Ahham köszi!
És mennyire melegszik?

Valami ilyesmi: (ez egyedi másolását én büntetem


Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég