A beindulást csak akkor befolyásolhatja, ha tényleg totálisan selejt az egész karbi, amúgy valahogy mennie kell. vagy nem lesz alapjárat, vagy nagyon magas lesz, vagy füstöl vagy melegszik, esetleg az össes együtt

de valamit csinálnia kell. Ha nem is pöffen egyet sem, az gyújtás lehet.
A teljesen felújított karbikkal meg vigyázz, én is vettem felújító szettet, beleraktam, hát az alapjárati fúvóka már a kezemben szétmorzsolódott, és amúgy is 35 volt 45 helyett, tûszelep és a zárás két különálló fogalom, a fõfúvóka 15 el kisebb, úszóból az egyik alapból selejtes, kellett vennem egy másikat majdnem mindenbõl, és sakkozni velük, azzal jó. Ezzel csak azt akarom mondani, ha azzal nem indul nem jelent semmit, csak akkor ha már ki volt próbálva másik motorban és ment vele.
Lehet hogy a kondenzátor lett zárlatos, a tekercs nem szokott meghibásodni, megszakító, vezeték törhetett el, ilyesmi. A legegyszerûbb változat pedig a gyertya, az simán tud okozni ilyet, próbálj ki egy cseredarabot.