Hozzászólás küldésénél a szövegablak alatt a "Kép beillesztése a hozzászóláshoz" gombra kattints
 
 Ezek a csatolmányos hozzászólások hamarosan törlésre kerülnek...
Üdv. Ghost
 
 
 
  Moderátorok harapnak rá
  Moderátorok harapnak rá  


 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------

 Elvert az eso, dog voltam megmosni 1 hetig, utanna megmostam es mikor torulgettem mar a rozsda kikezdte, es a festek is jon le rola..
 Elvert az eso, dog voltam megmosni 1 hetig, utanna megmostam es mikor torulgettem mar a rozsda kikezdte, es a festek is jon le rola.. 

ha vársz még 1 hetet,akkor pontos árat tudok mondani,mert anyag ár változásoktörténnek sajnos,de kb 5-10% nyomaték növekedést intéz.lesz fékpadi mérés is.Etz250szombathely írta:Szevasz Bambi
Annyi vagy hogy legnagyobb túlméretes semmi,extra,de gondolkoztaqm már kuplunk lekönnyitésen,de most ez kipufogós dolog érdekelne ,lényegbében mennyit javitanna ha fent lene az általatok készitett rezonátor?Köszi

Szia "kompos"!zsakfos írta:http://nepszotar.com/?szo=dekni
http://nepszotar.com/?szo=dekli
Persze ez is csak egy webhely ahol mindkettõrõl van szó.Nem szentirás.



Szia Klau!MZKlaudia írta:Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy tud-e valaki krómozott bontott vagy utángyártott kipufogót Mz Etz 125-höz!
Elég lenne a dob is, a könyök elfogadható állapotban van.
Egy másik kérdés...
Szeretném lefesteni a blokknál lévõ dekliket (ugye deklinek mondják nem dekninek?).
A bal oldali dekli leszedéséhez tényleg le kell engednem a váltóolajat?
Vagy nem tudtok esetleg egy fényezõt somogyban?
Elõre is köszönöm!
 Ám a fájdalomküszöbömön a dekLi is belül van még, pláne hogy lehet pont ez a helyes. Azért viszont például forognak a szemeim ha a tiRisztort tiLisztornak írják
 Ám a fájdalomküszöbömön a dekLi is belül van még, pláne hogy lehet pont ez a helyes. Azért viszont például forognak a szemeim ha a tiRisztort tiLisztornak írják   
  Bal deknit úgy is leveheted, hogy akksit ki, jobbos visszapillantót behajt, aztán leborítani a jobb felére (persze nem árt ha nincs tele a tank). Fényezõt én továbbra is az Erdõ Attilát tudnám ajánlani Szentbalázson (tel: 82/három70-3nyolcvanhét), sztem emberi árban meg lehet vele egyezni, ez tapasztalat
 Bal deknit úgy is leveheted, hogy akksit ki, jobbos visszapillantót behajt, aztán leborítani a jobb felére (persze nem árt ha nincs tele a tank). Fényezõt én továbbra is az Erdõ Attilát tudnám ajánlani Szentbalázson (tel: 82/három70-3nyolcvanhét), sztem emberi árban meg lehet vele egyezni, ez tapasztalat   
 
tudunk,de nem olcsó.tuning van a motorban?Etz250szombathely írta:szavasztok, van itt olyan aki esetleg tudna csinálni rezonátoros kipufogót,ami rendesen megvan szerkesztve kivan számolva,mert az bolti szutyok az nem jóó:S:S köszz elöre is



Köszi, megpróbálom holnap lepucolni így, mert nem "akarok" pénzt, fõleg annyit adni az újért!KILL3R etz írta:Joe!
Én fékolajjal szoktam lepucolni az odaégett olajat meg hasonlókat... 2-3x átkened ecsettel kicsit hagyod állni és lejön ronggyal
Én a krómozás nem nagyon ajánlom... Sztem akkor már érdemesebb újat venni... Asszem 4 ropi körül van mofánál.
De nekem speciel tetszik amikor kékes



Krómozott utángyártott kipuff minden sarkon terem MZvel is foglalkozó mocisboltokban, igazából lutri hogy mit kapsz, lehet hogy 100km után szétesik a bele, lehet hogy örök életre jó leszMZKlaudia írta:Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy tud-e valaki krómozott bontott vagy utángyártott kipufogót Mz Etz 125-höz!
Elég lenne a dob is, a könyök elfogadható állapotban van.
Egy másik kérdés...
Szeretném lefesteni a blokknál lévõ dekliket (ugye deklinek mondják nem dekninek?).
A bal oldali dekli leszedéséhez tényleg le kell engednem a váltóolajat?
Vagy nem tudtok esetleg egy fényezõt somogyban?
Elõre is köszönöm!
 
  Úgyis tél van, olajcsere ideje, primer hajtásra kuplungra is rá érdemes pillantani ilyenkor stb
  Úgyis tél van, olajcsere ideje, primer hajtásra kuplungra is rá érdemes pillantani ilyenkor stb  


nézd meg eztcsikin írta:Egyszer próbáltam ki így ahogy a képen van, eléggé szorult ugy gondoltam nem esik ki, de majdnem kiesett kb 2 km után:).
5500 ra méreteztem és eléggé nagyot dob rajta, de mivel elmozdult így változott a hangolás is:) ezért nem tudom mennyire használható, de ezért akarom állíthatóra. Szerintem nem azért dobott rajta mert eltömõdott a gyári:) Van egy jó elképzelésem az állíthatóságra is.
http://csikin.extra.hu/kipuff.jpg
http://csikin.extra.hu/kipuff2.jpg
Csikin

 (és magyar!)
 (és magyar!) 
  )
 ) )
 ) )
 )
 
 




 
 


Csikin!csikin írta:Hello!
Próbálkozott már valaki állítható rezóval?
Én egy ilyet tervezek 251-esemre. Szétvágtam egy 250es kifuffot a bilincsnél és annyival hátrébb hogy a kiesõ hosszal akkora legyen mit a 251-é.
Így simán kijött a hangtompító és kiszedtem a gyári konfúzort. Elkészítettem a megfelelõ kúpot a nagy átmérõ pont belepasszol a kipuff belsejébe.
Eddig van kész, ezután csak ötleteim vannak még.
Ha érdekel valakit akkor írok még. És várok ölteteket is.
Üdv.: Csikin


Vagy létezik olyan is hogy kipufogótömítõ paszta. Szürkés barnás színe van. Faterom autószerelõ és õ hozta a munkahelyérõl. De az FBS-t tényleg sokan istenítik.kobraCode írta:bg írta:azt kérdezném, hogy gyári kipufogóval, a könyök, és a hosszú dob csatlakozását, mivel lehet szigetelni, tömíteni, hogy ne fújjon ki?
Hali.
Nekem is úgy tanácsoltak a többiek itt. De nálam bevált.
F.B.S szilikon bázisú tömítõanyag (100% szilikon)
Speciális ecetvas rendszerû egykomponensû ragasztó és tömítõ. Különösen ajánlott akvárium ragasztásra. Mivel széles hõmérséklet tartományban (-50 oC + 200 oC) megtartja tulajdonságait, ezért pl. kipufogó-tömítésként, ill. olajteknõ tömítéseinek kiegészítésére alkalmazható.
Mielõtt bekened a cuccodat, pucold meg alaposan, zsír és olajtalanítsad le. Arra meg ott a brigéciol.
Üdv.

kobraCode írta:bg sok sikert hozzá, és itasd meg rendesen a gépet
Üdv.


Ötletet adtál! A felfogatást kívülrõl”, szóval az jutott eszembe hogy a bilincset kihúzom úgy, kb. fél centivel lelógjon a hátsó dobról, elõre a könyök felé. Szétfeszítem, és körbetuszkolom azbesztzsinórral. /hála apu sofõrmúltjának, van bõven/ így mivel vastagabbra lesz tömve, mint a vas átmérõje, meghúzáskor elõször ezt fogja tömíteni, szigetelni, aztán a könyököt.kobraCode írta:bg.
Nálam sincs ott semmi hely, de azért bekentem, és mikor összetoltam a csonk találkozásánál is megkentem kívülrõl. A felfogatás miatt meg sem látszik hogy kenve van. Már olyan 1600 km-óta így van, és nem jött még le, és profin tömít. A lényeg hogy tiszták legyenek a felületek.
Üdv.

kobraCode írta:bg írta:azt kérdezném, hogy gyári kipufogóval, a könyök, és a hosszú dob csatlakozását, mivel lehet szigetelni, tömíteni, hogy ne fújjon ki?
Hali.
Nekem is úgy tanácsoltak a többiek itt. De nálam bevált.
F.B.S szilikon bázisú tömítõanyag (100% szilikon)
Speciális ecetvas rendszerû egykomponensû ragasztó és tömítõ. Különösen ajánlott akvárium ragasztásra. Mivel széles hõmérséklet tartományban (-50 oC + 200 oC) megtartja tulajdonságait, ezért pl. kipufogó-tömítésként, ill. olajteknõ tömítéseinek kiegészítésére alkalmazható.
Mielõtt bekened a cuccodat, pucold meg alaposan, zsír és olajtalanítsad le. Arra meg ott a brigéciol.
Üdv.

bg írta:azt kérdezném, hogy gyári kipufogóval, a könyök, és a hosszú dob csatlakozását, mivel lehet szigetelni, tömíteni, hogy ne fújjon ki?


igen.bakimate írta:Teszel fel a gépedrõl egy képet?

bakimate írta:A kipufogó könyök ugyanaz, a dob nem (ES ferdén levágott "szalámis" végû, TS egyenesen levágott). Motoron belül más a fõtengely, más a fõtengely csapágyazása, a meghajtólánc ES-nél egysoros, TS-nél kétsoros.bg írta:Motorikusan az MZ ES 150, és az MZ TS 150, egyforma-e? Konkrétan a kipufogó, kompatibilitása, érdekelne. Úgy mint könyök, illeszkedése, stb.

A kipufogó könyök ugyanaz, a dob nem (ES ferdén levágott "szalámis" végû, TS egyenesen levágott). Motoron belül más a fõtengely, más a fõtengely csapágyazása, a meghajtólánc ES-nél egysoros, TS-nél kétsoros.bg írta:Motorikusan az MZ ES 150, és az MZ TS 150, egyforma-e? Konkrétan a kipufogó, kompatibilitása, érdekelne. Úgy mint könyök, illeszkedése, stb.

ÜDVbambi írta:a gyári kipufogó,elég alacsonra van méretezve.egy kicsit lehet talán javítani rajta.az átalakításhoz,kellene a mérete mostani rezonak.soldier84 írta:Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 250-es ETZ-m. Szereztem hozzá egy rezót de nem igazán jó. Szerintem úgy lett méretezve hogy "magas" fordulaton (4300+) érezhetõ csak a plusz. Én át szeretném olyanra alakítani hogy inkább az alacsonyabb fordulaton éreztesse hatásást.
Az lenne a kérdésem az hogy ez egyáltalán lehetséges e? Röviden lehet olyanra méretezni egy rezót ami a nyomatékot növeli és nem a lóerõket.....???? Sajnos én nem értek a méretezéshez szóval minden tanácsot szivesen fogadnék.
Válaszotokat elõre is köszönöm
Gábor
a gyári kipufogó,elég alacsonra van méretezve.egy kicsit lehet talán javítani rajta.az átalakításhoz,kellene a mérete mostani rezonak.soldier84 írta:Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 250-es ETZ-m. Szereztem hozzá egy rezót de nem igazán jó. Szerintem úgy lett méretezve hogy "magas" fordulaton (4300+) érezhetõ csak a plusz. Én át szeretném olyanra alakítani hogy inkább az alacsonyabb fordulaton éreztesse hatásást.
Az lenne a kérdésem az hogy ez egyáltalán lehetséges e? Röviden lehet olyanra méretezni egy rezót ami a nyomatékot növeli és nem a lóerõket.....???? Sajnos én nem értek a méretezéshez szóval minden tanácsot szivesen fogadnék.
Válaszotokat elõre is köszönöm
Gábor
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég