Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

forgórész

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

Igen, sztm akkor a szénkefe tört le, mert olyan grafitos dolog.Sohasem tudtam h mi az, nem értek az elektronikához annyira. Köszi, hogy írtál.
imádom az etz m
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

forgórész

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

Elõször is köszönöm a választ, tehát akkor nem kell új forgórész, csak megcsinálják amit kell. A Barti.... utca az merre van mert ismerõs, lehet h voltam már ott, de most hirtelen nem ugrik ne h hol van. Elmondanád merre találom?
imádom az etz m
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Ha a forgórészbõl tört le akkor annyi, ha szerencséd van akkor a szénkefébõl törtél le egy darabot ez nem derült ki pontossan a leírásból.
ETZ 251
zsilobali
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2008.12.25. 22:02
Tartózkodási hely: Fejér megye, Seregélyes

Hozzászólás Szerző: zsilobali »

Hello bartucz! Szerintem belefojott a víz a gyertya helyén, mert valaki elfelejtett gyertyát rakni bele. Szólj ha valami alkatrészre van szükséged. Tel 0670 230 34 23
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Hozzászólás Szerző: misi »

szia
sajnos ujjat kell venned . warburg vagy a trabanté jó hozzá a négy utemüé.2000ft.rézböl van és soha nem megy tönkre.
ha kecskeméten jársz a prohászka villamosságnál lehet venni. cim régi mentö álmás utcája a Bajcskizsilincki utcavégénvan én is ott vettem.vidd be aforgo részt ott meg is csinálják
Udv:misi
Kép
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

forgórész

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

Sziasztok, én is belefogtam immáron másodszor imádott motorom szerelésébe,egyszer már összejött, de most egy pici problémába ütköztem. Mikor szedtem le a forgórészt a fõtengelyrõl, lerakás után véletlen leppattant valami belõle. Nézegetem, fogdostam és arra jutottam hogy ez valami grafit vagy szén darab. Az lenne a kérdésem, h ezzel lehet e valamit csinálni, mit lehet vele tenni vagy újat kell e vennem? Válaszotok elõre is Köszönöm! Üdv:Gyuri
imádom az etz m
zsilobali
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2008.12.25. 22:02
Tartózkodási hely: Fejér megye, Seregélyes

Hozzászólás Szerző: zsilobali »

Hello gyuri! Újat kell venned mert az a széngyûrû tört le amin a szénkefe fut.
Avatar
Bartucz
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.10.14. 16:37
MZ-d típusa: Simson S51B 1-3-H
Tartózkodási hely: Budapest, XVI.

Hozzászólás Szerző: Bartucz »

Üdv!

Megvettem az áhított motort... és ez a kép fogadott mikor lekaptam a hengert... a csávó úgy árulta, hogy a dugo van megragadva, hát szerencsére az nem, viszont a fõtengely igen... Érdemes lenne foglalkozni vele, elég piti pénzé vettem, gondoltam felújítgatom, de egy komplett motor kibelezés, talán mégse olyan olcsó mulatság: ötlet, bár ha szétkapom, gondolom több kiderül.. ahogy látszik rozsda áldozata lett, viszont tökéleteesen volt rajta a henger, talán még bontatlan is, akkor mégis hogy került bele hogy?... itt van pár kép róla:

Kép
Kép

Ja igen, új vagyok errefelé, kis off:
hogy lehet úgy beilleszteni a képet, hogy kis képbe legyen látható, és abból lehessen nagyra linkelni?
Mz ETZ 125-ös motort keresek, Pest megyében!
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg »

tigris írta:taiwani ETZ250 fõtengellyel kinek van tapasztalata :?:
a gyáriaknak maximum, én nem hallottam olyan emberrõl aki vett volna, vagy ha mégis, akkor bevált volna.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

taiwani ETZ250 fõtengellyel kinek van tapasztalata :?:
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
darren17
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.02.01. 17:01
MZ-d típusa: Mz Ts 125 de luxe
Tartózkodási hely: Szank

Hozzászólás Szerző: darren17 »

Igazából közútra szeretném,de a földesutat se vetem meg mert horgász is vagyok..
De nem szeretném nagyon crossosra megcsinálni. Inkább szolid kis gépet szeretnék mert a rendöröket nem szeretném megint magamra haragítani:S Az erejét szeretném megnövelni ezért találtam ki az etz blokkos megoldást.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

flashpointer írta:Sziasztok!
Egy gyors kérdés: ETZ 125 standard kivitelû blokk és a nem standard :) (fordulatszámmérõs) mennyire kompatibilis egymással, az járható út hogy egyik blokkfél egyikbõl van a másik a másikból?
Elõre is kösz a választ
üdv
deluxe-n van fordulatszámmérõ kihajtás a jobb blokkfélen.

megosztja az embereket a blokkfél összepárosítás. sokan fáznak tõle, de eddig még nem hallottam olyat h beállt a fõtengelycsapágy vagy a váltócsapágy.

nekem a jobb blokkfél lett cserélve, 500km van a blokkban gerenál óta, a legnagyobb etap amit azóta mentem vele az 4x15 km volt, eddig semmi gond nincs a csapágyakkal, szépen ketyeg a szerkezet. :twisted:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
csaba_bayer
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
MZ-d típusa: 250.ETZ
Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: csaba_bayer »

darreen felvetelek msn-re üdv Csaba.
csabika brüm brüm
Avatar
csaba_bayer
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
MZ-d típusa: 250.ETZ
Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
Kapcsolat:

etz blok

Hozzászólás Szerző: csaba_bayer »

öszelehet párositani a standart és a fordulat szm mérõst csak a kétblok kõzöt odekel figyelni hogy megfelelõ olaj és benzinálo tõmitõanyag legyen különben megszivod!mert a forgatyus háznál elöszeretetel kifog fujni mivel nem gyári öszeszerelés!!
csabika brüm brüm
darren17
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.02.01. 17:01
MZ-d típusa: Mz Ts 125 de luxe
Tartózkodási hely: Szank

Hozzászólás Szerző: darren17 »

Van msn ed azon gyorsabban tudnánk beszélni darren17@freemail.hu az msncimem.
ui: köszi h írtál!
Avatar
csaba_bayer
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
MZ-d típusa: 250.ETZ
Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: csaba_bayer »

helo az eleje nehezeblesz +nemártana ilõre tárcsafék ami meg is álit valamint erõseb rogok. de akormár egyszerüb egy komplet 250-es etz eleje de az atol füg hogy mihez akarod használni!
Kép
csabika brüm brüm
darren17
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.02.01. 17:01
MZ-d típusa: Mz Ts 125 de luxe
Tartózkodási hely: Szank

Hozzászólás Szerző: darren17 »

Hellósztók!
1 kérdésem lenne ha egy ts 125 mz-be 250 etz blokkot rakok akor mennyire változik meg a súlyelosztása a motornak??
Meglehet csinálni vagy szar a terv?
flashpointer
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009.02.01. 15:34

Hozzászólás Szerző: flashpointer »

Sziasztok!
Egy gyors kérdés: ETZ 125 standard kivitelû blokk és a nem standard :) (fordulatszámmérõs) mennyire kompatibilis egymással, az járható út hogy egyik blokkfél egyikbõl van a másik a másikból?
Elõre is kösz a választ
üdv
szia :-)
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Köszi!

Holnap meg is tudom rendelni. FAG-okat meg szilikon szimmeringeket veszek. Sajnos egy fõtengõt is kerítenem kell, mert elforog azon is a csapágy...

ui: 2009.01.29 sikerült szereznem egy felújított fõtengelyt :)
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Ja tényleg, bocs.
Akkor íme a lista

MZ TS 125/150 (késõi kiadás) csapágyszámok és szimmeringméretek:
----------------------------------------------------------------
Csapágyak:
Fõtengely: 2 db 6204 C4, 1 db 6304 C4
Váltó: 1 db 6202 C3, 1 db 6004 C3, 1 db 6201 C3
Szimmeringek:
Fõtengely: 2 db 20x30x7
Lánckerék alatt: 1 db 25x35x7
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

bakimate írta:Pár oldallal visszább leírtam.
pár oldallal visszább szerepel 1 simmering, és 2X 1 csapágyméret, már néztem. Nekem az egész blokkról kellene, mert mint mondtam csak pár méretet tudtam leolvasni, a szimmerinek nagyrészén is használhatatlan a szám.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Vörcsi!

Esztergás számát légyszíves küldd el priviben :)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Pár oldallal visszább leírtam.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Üdv!

Tudnátok egy kicsit segíteni? Szétszedtem a ts blokkot ( /2-es, kétsoros lánca van neki és a fõtegely vége nem ékes, meg delux)és rendelném hozzá a csapágyakat és a szimeringeket, de csak páron olvasható le hogy milyen méretõek, mert vagy lekoptak, vagy egyszerûen nincsenek rajta.
Kerestem az interneten blokk bontott ábrát, de az a 125-ös Trophy-ról van csak, de ez eltér attól a csapágyakban, meg kuplungban és azon sincsenek rajta a csapágyszámok.

Elõre is köszi.
UI: a kartereket egy esztergás megcsinálja simán, csak kellene egy új fõtengely, mert azon is csúsztak a csapágyak.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
kr
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: kr »

Kösz a hozzászólásokat!

Én a blokk-közepet még nem húztam szét, nem tudom mi lehet belül.
Kiszetdtem a fokozatrögzítõt is, az egy 8-as golyó, és a helyén volt. Félek, hogy egy csapágy széthullott a váltóban és azt találtam meg - bár nem tudom hanyas golyók vannak a váltócsapágyakban(a 6-os kicsit nagynak tûnik)-azok ráadásul acélkosarasok, és elég jól szokták bírni.
oTomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2008.06.28. 23:41

Hozzászólás Szerző: oTomotor »

Kép

Hello!

100%-ig biztos vagy benne, hogy a fokozatrögzítõ a helyén van és nem a kép szerinti 23-as sz. golyot találtad meg?
Egyetlen egy esetrõl tudok, amikor a golyo kiszabadult a csapágybol: fõtengely esetén mûanyagkosaras csapágyat használtak ugy hogy a szimering kívûl van, így a nagy hõ hatásásra a kosár megolvadt a csapágygolyók pedig nem túl egyenletes irányú és sebességû mozgásba kezdtek, ami hatákonyan tett tönkre rövid idõ alatt fõtengelyt, hajtókart, dugattyút és hengert, valamint gyújtást...
Nem hiszem, hogy egy csapágy golyó csak ugy "kiugrik" a heyérõl... Aki meg ilyen nem oda nem illõ alkatrészeket hagy benne a motorban, az talán keressen új szakmát...
oTo
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

kr írta:Hali!

TZ 250-es olajleeresztõ csavarjával jött egy 6-os csapágygolyó is. Fokozatrögzítõ a helyén. Van ilyen csapágy a blokkban? Nem vettem észre semmi furát. Köszi!
Szia te újitotad fel? Mert lehet az elözõ javitásnál került még bele és aki csinálta nem foglalkozott vele (sajnos nem minden szerelõ lelkis)de akkor nagy szerencséd volt,hogy nem darálta be.Én már találtam fúrószárat is Pannonia motorba és egy marék anyát Dáciába ,minden lehetséges..
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
kr
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: kr »

Hali!

TZ 250-es olajleeresztõ csavarjával jött egy 6-os csapágygolyó is. Fokozatrögzítõ a helyén. Van ilyen csapágy a blokkban? Nem vettem észre semmi furát. Köszi!
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Hy!
Mikor hideg a motorom kb 3000es fordulaton picit csörög, amint bemelegszik ez megszûnik. Ez gyújtás gond lehet?
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

Segítsetek!

Dekniket (is) lekaptam festés miatt. Összerakás után olyat csinál, amit elõtte nem! Mégpedig üresben zörög, hangosan csörög valami, amint viszont sebességbe teszem, azonnal finom, zajtalan a járása. Mi a gáz, mit rontottam el? Hogy javíthatom?

Köszi, üdv.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Nem hiszed el,de tényleg az van,hogy 90-100 között,amikor a kisTZ már szétpörgi az agyát,a nagynak meg utazótempó,akkor a kicsi többet eszik.Elõször én sem hittem.De menjünk át inkább zúzda topicba,mert OFFolunk :wink:
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

tigris írta:KisTZ 7 liter? :smt104

Szerintem a legnagyobb fogyasztásom tartós 95-nél volt,5-6 liter körül,de egy csapatáskor sem eszik meg 4,5-5-nél többet.
Valami naon nem faja.
Mondjuk most eszik a legkevesebbet,a polcon :D
Jövõ héten fúrás,aztán kezdõdik a bejáratás hálátlan 1000 kilómétere.
Tigris a te motorod köbcentibe fele az enyémnek és evett már annyit mint az enyém? :) Áhán Tigris tuning :twisted: sok benya = jó csapatás :lol:
Na jó nem bántalak :)
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

tigri!

fõtengõkönnyítésen nem agyalsz véletlenül? :twisted:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

KisTZ 7 liter? :smt104

Szerintem a legnagyobb fogyasztásom tartós 95-nél volt,5-6 liter körül,de egy csapatáskor sem eszik meg 4,5-5-nél többet.
Valami naon nem faja.
Mondjuk most eszik a legkevesebbet,a polcon :D
Jövõ héten fúrás,aztán kezdõdik a bejáratás hálátlan 1000 kilómétere.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

kuti írta:
bakimate írta: Ebben az esetben a dúsító rendszer nem is mûködik!
én csak azt tudom, hogy amikor megvettem a motort, akkor mindig pöccre indult, stabil alapjárattal. 7 litert megette városba. Most 3.5be megált nyáron, de még 30 fokba is csak 2-3. Rugásra indult. :D de hiszek neked, hisz nem én vagyok szakmabeli :D
7 litert? 250-es MZ-hez képest szerintem sok. Enyém városba eszik 4.89-et. Ja és 2 rugásra indul mindig :)
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

bakimate írta:
kuti írta:hagyd rajt szivatót kicsit, és kis gázt húzz neki..
Ebben az esetben a dúsító rendszer nem is mûködik!
én csak azt tudom, hogy amikor megvettem a motort, akkor mindig pöccre indult, stabil alapjárattal. 7 litert megette városba. Most 3.5be megált nyáron, de még 30 fokba is csak 2-3. Rugásra indult. :D de hiszek neked, hisz nem én vagyok szakmabeli :D
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

MZ/X írta:Sziasztok véletlen nem tudjátok hogy mekkora minimum vagy maximum a kompreszió etz 150-hez
a max 10, a min meg a szájíz függvénye :wink:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Mint mondtam nincs papírom róla. Nem azért vettem Deluxot, hogy utána csak dísznek legyenek rajta az órák.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Vörcsi!
Valamit félreértettél! Én nem mondtam,hogy vegyél mégegy motort! A már meglévõ,és jó állapotú blokkodról kell egy bontóspapír,vagy adásvételi,a lényeg hogy egy származást igazoló papír legyen róla,hogy nem lopott!!! Max nem lesz fordulatszámmérõd,na bumm. Anélkül lehet élni!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Nekem az is jó, csak tudjam összerakni a gépet, meg forgalomba tolni mielõtt elfogy a keretem rá.
Bal kartert nem akarok cserélni, mert így egy forgalomból kivont gép ez és csak egy hatósági igazolásom van róla. Van most egy másik blokkom, visszább nézel képet is raktam fel, meg blokkszámot is írtam oda. Ha nem jó, akkor nem tudok keríteni egy jobb kartert, megy esztergáshoz perselyeztetni.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Vörcsi írta:bakimate állítása szerint elég egy jobb kartert cserélni,
Nana, én nem emlékszem, hogy ilyet mondtam volna...

És ha azt mondom, hogy lehet, hogy van egy gyári új karterem elfekvõbe? :shock: 8)
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

kuti írta:hagyd rajt szivatót kicsit, és kis gázt húzz neki..
Ebben az esetben a dúsító rendszer nem is mûködik!
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Ha biztosan tudom, hogy tiszta, meg akkor miért ne vennék még egy komplett mortort? Pénzt tudsz rá adni?
Ennyim van: két blokkom az egyiknak kivan a csapágyhelye a jobb oldalon, örülök majd ha vizsgára lesz pénzem meg papírokra, nemhogy még vagy 2 gépet vegyek. bakimate állítása szerint elég egy jobb kartert cserélni, nem az egész blokkot. Tiszta blokkot meg úgyse kapni, sosincs papírja neki!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Vörcsi írta:Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
Tipusazonos blokkot lehet cserélni,csak származási papír kell róla! Írni kell róla egy adásvételit,ha biztosan tudod hogy tiszta.
Nem akkora macera,mint egy honda blokk lepapírozása!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

Vörcsi írta:Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
nem biztos, hogy megtudja ugy csinalni, hogy kozpontos legyen utanna a 2 fel!
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Papszi írta:Hy!

250-es ETZ-nél az normális hogy télen a hidegben alapjáraton leáll vagy a leállás határán van a fordulat? A simsonomnak volt másabb az alapjárata hidegben.
teljesen normális, hogy hidegbe az elején nem stabil az alapjárat... Szinte semmilyen gépnél sem az :) hagyd rajt szivatót kicsit, és kis gázt húzz neki.. Kis idõ után szivató le, és menni fog.. Karbin lehetne állítani, hogy ne legyen ennyire vészes, de az meg sokat dob a fogyasztáson...
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vörcsi 2009.01.22. 20:38-kor.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Vörcsi!
Ha a gyári blokk kuka,és a tartalék jó,akkor inkább írasd át a motorszámot a forgalmiban,mert a blokkfelek központba vannak fúrva! Ha összevariálod a kettõt,lehet hogy nem lesz tartós,szorulni fog,vagy ilyesmi. De volt már ez téma regebben is,olvass vissza!
Üdv:Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Hy!

250-es ETZ-nél az normális hogy télen a hidegben alapjáraton leáll vagy a leállás határán van a fordulat? A simsonomnak volt másabb az alapjárata hidegben.
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Kössz, dupla ajkas szilikon simmeringek vannak a 250-es trophy-ba és nincs baj vele. Arra mondják hogy szinte atomálló :D

De jobban a többi dolog érdekel amit lentebb leírtam, mert a fél gyári blokk kuka, és nem tudom mennyire lehet passzítani azzal ami megvan
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 42 vendég