Barkácsolás
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
"nem lóg ki semmi se kívül, sem túloldalon" Így nehezebb lesz kiszedni... két megoldás akad:
"Csavart középen megfúrni, balos menetet vágni a furatba. Behajtani egy balos csavart.. amikor megszorul kihajtod vele a beletört csavart. "
vagy a másik, hogy vékony fémfúróval fúrkálsz bele egy egyenes vonalat, és csavarhúzóval kihajtod..
De ha tudom, akkor van erre célszerszám is
Félreértés ne essen, én még nem próbáltam, és nem biztos hogy mûködik.. egy oldalon olvastam ezeket én is.
"Csavart középen megfúrni, balos menetet vágni a furatba. Behajtani egy balos csavart.. amikor megszorul kihajtod vele a beletört csavart. "
vagy a másik, hogy vékony fémfúróval fúrkálsz bele egy egyenes vonalat, és csavarhúzóval kihajtod..
De ha tudom, akkor van erre célszerszám is
Félreértés ne essen, én még nem próbáltam, és nem biztos hogy mûködik.. egy oldalon olvastam ezeket én is.
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
Segítség !
Ha nem idevaló a téma, tegyed át a megfelelõ helyre, mod Úr !
Lényeg: a teló levétele ok volt, felhelyezéskor azonban (ja, hátsó teló) a jobb oldalinak ment a felsõ rögzítõje szépen kézzel, majd jött volna a kulcs, azzal viszont a második tekerésnék leszakadt a feje a csavarnak. A törésnél látom, hogy mintha zárványhibás, vagy valami belsõ repedés mentén tört volna el. Mind1. A lényeg , hogy bennmaradt, és nem lóg ki semmi se kívül, sem túloldalon. Teendõm? Adjatok tippeket, esetleg ha valaki volt más hasonló helyzetben, hogyan oldotta meg?
Fontos, mert ezen bukik most a motorozásom, ha jó az idõ.
Köszi, üdv.
Ha nem idevaló a téma, tegyed át a megfelelõ helyre, mod Úr !
Lényeg: a teló levétele ok volt, felhelyezéskor azonban (ja, hátsó teló) a jobb oldalinak ment a felsõ rögzítõje szépen kézzel, majd jött volna a kulcs, azzal viszont a második tekerésnék leszakadt a feje a csavarnak. A törésnél látom, hogy mintha zárványhibás, vagy valami belsõ repedés mentén tört volna el. Mind1. A lényeg , hogy bennmaradt, és nem lóg ki semmi se kívül, sem túloldalon. Teendõm? Adjatok tippeket, esetleg ha valaki volt más hasonló helyzetben, hogyan oldotta meg?
Fontos, mert ezen bukik most a motorozásom, ha jó az idõ.
Köszi, üdv.
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
Látod ezért szeretem a mostani Mz-fiatalokat mert még nem is éltek amikor ez menõ voltkupi írta:Tuti kép vigyázz rá ez már motoros történelem,sok mai tizenéves el sem tudja képzelni milyen nehéz idök is voltak motoros szemmel azok a régi szép..
és most mégis szeretik óvják ápolják a motorokat és a hagyományokat.
Ezért szuper ez az oldal és a csapat.
Köszönöm,hogy veletek motorozhatok.
Üdv:Dodi
Ui:Még van egypár képem ami megmaradt majd fokozatosan adagolom vagy elküldöm Samunak hátha kiteszi
valahová.
Trophy 250 UIT-200
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Tuti kép vigyázz rá ez már motoros történelem,sok mai tizenéves el sem tudja képzelni milyen nehéz idök is voltak motoros szemmel azok a régi szép..
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
Sziasztok!
Az én elsõ motorom egy Simson star volt.
LT 32-36
Csak így engedték közlekedni akkoriban mert hiába volt 50 ccm-is utast is vihetett mert
volt rajta utas lábtartó gyárilag.
A nagymotorok meg "O"-s rendszámokat kaptak.
A Trophym meg OI 95-45 volt.
Van egypár ilyen hülye képem de azért ne nevessetek ki.
Az én elsõ motorom egy Simson star volt.
LT 32-36
Csak így engedték közlekedni akkoriban mert hiába volt 50 ccm-is utast is vihetett mert
volt rajta utas lábtartó gyárilag.
A nagymotorok meg "O"-s rendszámokat kaptak.
A Trophym meg OI 95-45 volt.
Van egypár ilyen hülye képem de azért ne nevessetek ki.
Trophy 250 UIT-200
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
coco írta:Sziasztok. Milyen motor tukrei talalnak az ETZ hez valaki nem tudja? Vagy milyent erdemes venni, ami jol is nez ki es nem is draga? Es persze egybol passzol hozza. Elore is koszi.
Esetleg robogó tükrök. Amit én vettem 1200Ft/pár. Jól is néz ki passzol is, és még látok is belõle hátra felé
Ilyenek:
Most nem tudom pontosan de azt hiszem hogy 10-es szára legyen az kell az MZ hez, vagy 8-as? Most nem jut eszembe pontosan, de talán 10-es lesz a nyerõ.
Üdv.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Van egy olyan érzésem, hogy félre lettem értve.. Én a tartó konzolra gondoltam, hogy az etz-n az egybe van a rendszámtartóval. Simsonnál, amik jelenleg futnak, ott tudtammal csak egy ilyen két csavarral felfogatható lámpatartó van. Etz-n viszont három csavarral van felfogatva, mert tatja a rendszámot is. Liinkelnék képet, de telóról vok.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Rendszámos Simson?Nekem ketõ is van mind a ketõ redszámal volt valaha forgalomba helyezve(most nincs) de a gyári hátsó lámpa(nem az utángányolt)mindenképen rendszám világitos mivel a néhai NDK csak rendszámal engedte a kismocikat.De ahogy a rémhirek mondják nemsokára itt is kell a rendszám.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Én is láttam már rendszámos szimót. Nem is olyan rég gyõrben egyet utassal. Meg itt pápa környékén is rejtõzik egy. Múltkor Picimokuskáék vettek börzén egy etz lámpát tartóval együtt. Utólag gondolkodtam el rajta, hogy nem is lesz jó a tz-re, mert nem volt rajt a rendszám helye na az simóhoz való volt..
Attól,hogy nem láttál még,van rendszámos Simson,kettõt is láttam már,de ismerõsöm apjáé is az volt,amíg ki nem vonták a forgalomból.Úgy tudom régebben jópár Szimót rendszámosítottak.kuti írta:Ghost! Simsonon nincs rendszám, és mivel a rendszámtábla tartó a lámpatartóval egybe van, ezért nem ugyanaz. ha a felfogatásra gondoltál, akkor passzolok
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Sárvédõ
Ha gondolod holnapra meg tudom neked mondani, megmérhetem.merojoc írta:Sziasztok
Tudja-e valaki milyen hosszú az Etz251 gyári hátsó sárvédõje/külsõ íven cm/?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Veszel 251-es index tartókat (a másiknál vastagabb rúd, 400 ft/db) és ugyanúgy felrakod mint az elõzõt az alsó villakifli összeszorító csavarjáracoco írta:Sziasztok. Nem tudnatok megmondani hogy tudnam minnel konyebben fel muteni a 251 es indexeket a 150 es gepemere? Legyszi. Elore is koszi a valaszokat
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
szerintem a legtöbb markolatfûtés gond nélkül felmegy a régi helyére, mindenféle átalakítás nélkül Pl sztem ez is: http://motor-alkatresz.hu/index.php?pag ... &Itemid=26
Nekem viszont valami olyan tartó kéne, amibe stabilan lehetne fogatni pda-t, gpst, telefont, vagy akármit.. Amit találtam kormány bilincset, az nem kompatibilis a bluepanther bölcsõjével Tehát ha valaki használ valamilyen maszek tartót, kérem jelezzen nekem
Nekem viszont valami olyan tartó kéne, amibe stabilan lehetne fogatni pda-t, gpst, telefont, vagy akármit.. Amit találtam kormány bilincset, az nem kompatibilis a bluepanther bölcsõjével Tehát ha valaki használ valamilyen maszek tartót, kérem jelezzen nekem
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Basszus, hát tényleg!Alfa írta:
Van MZ nyomaték, fajlagos fogyasztás stb görbék a szerelési kézikönyv (letölthetõ asszem innen is, én szocimotorosról szedtem asszem anno ) 14. oldalán. Persze ez a gyári
Ez annyira egyszerû megoldás, hogy erre nem is gondoltam!
Ráadásul még "fûrészdiagram" is van (fordszám-sebesség diagram)
Mondjuk kicsit érdekes, hogy a 4-es 125-ig tart, az 5. meg 150-ig, 7000-es fordulatszámmal.... Ezekszerint 7000-et kellene pörögnie a gépnek?!
No, mindenestre ezek a legfontosabb diagramok nekem, köszönöm, h felhívtad rájuk a figyelmemet!
Azért Bambi, ha elõkerülnek az általad mért jellegörbék, akkor azok is nagyon érdekelnének. Pláne 300as gépeknek, meg hétköznapi, esetleg lestrapált 250eseknek!
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Van MZ nyomaték, fajlagos fogyasztás stb görbék a szerelési kézikönyv (letölthetõ asszem innen is, én szocimotorosról szedtem asszem anno ) 14. oldalán. Persze ez a gyárigrafur írta:Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Lett mérve Mz,ha még benne van a gépben az adatok ,és ki lehet menteni megszerzem.grafur írta:Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Én olyan kis konzolon gondolkodom, hogy rá lehessen egy szorító gyûrûvel csavarni a kormányra....persze megfelelõ rázkodásvédelemmelkuti írta:én is gondolkoztam ezen, méghozzá szintén lemezbõl hajlítva.. az állvány helyett pedig csavar elvégre az állvány se más.. és a csavart még a tartóra hegeszteni.. meg egy vékonyabb szíjjal még felfogatni én egyszer sima videókamerát fogattam fel sisakhálóval a két óra közé Amúgy kétlem hogy rendõr beleszólna.. nem tiltja a kresz.
Samu! Feltudod rkni a te megoldásodat, egy kis ihleet kellne
Etz 150 87'
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
én is gondolkoztam ezen, méghozzá szintén lemezbõl hajlítva.. az állvány helyett pedig csavar elvégre az állvány se más.. és a csavart még a tartóra hegeszteni.. meg egy vékonyabb szíjjal még felfogatni én egyszer sima videókamerát fogattam fel sisakhálóval a két óra közé Amúgy kétlem hogy rendõr beleszólna.. nem tiltja a kresz.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Hát egy Panasonic Lumixról van szó, és semmi féle örülködésre nem kellene, hanem csak egy pár videót készíteni (persze szabályosat semmi vandálkodás, és tudom hogy rohadt drága egy spec. tartó.....egy 3 lábú állványt meg nem tom hpgy kéne felfogatni, igazából nagyon nem sztném ha a vas sérülne, csak vmi jó kis megoldás kellene.....aki tud segíthet minden ötletet szívesen fogadok (esetleg ábrát is )Samu írta:Még meg is van Az én tartóm lemezbõl van hajlítva és felcsavarozva egy utángyártott óratartóra. A digikamera objektív elé egy kis plexit fogattam a bogarak miatt. Nagyon fontos ha ilyet csinálsz, hogy a rezgések elég erõsek, ajánlatos gumilapokat vagy szivacsot is használni a megfelelõ helyeken...
Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van
Norbedlee írta:Érdeklõdnék, hogy vki nem tudja-e hogyan tudnám a dig. fényképezõmet felszerelni az Mz-re?
Ha jól tudom samunak volt erre egy jó kis szerekezete....
segítsetek!
Üdv
Etz 150 87'
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Még meg is van Az én tartóm lemezbõl van hajlítva és felcsavarozva egy utángyártott óratartóra. A digikamera objektív elé egy kis plexit fogattam a bogarak miatt. Nagyon fontos ha ilyet csinálsz, hogy a rezgések elég erõsek, ajánlatos gumilapokat vagy szivacsot is használni a megfelelõ helyeken...
Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van
Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van
Norbedlee írta:Érdeklõdnék, hogy vki nem tudja-e hogyan tudnám a dig. fényképezõmet felszerelni az Mz-re?
Ha jól tudom samunak volt erre egy jó kis szerekezete....
segítsetek!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég