Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Felhívnám minden olyan kis ETZ tulajnak a figyelmét, aki az oldalon megtalálható javítási útmutatóból szeretné javítani a motorját, hogy a 21. oldalon, a 3.2.6. fejezetben kézzel átjavított rész nem helyes, vagyis a hajtómû lánckerekének anyája JOBBMENETES, és nem bal (mint ahogy kézzel ki van javítva).
A kis ES/TS-é a balmenetes.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

teljesen jó adat, no para! :wink:
ha mégis vmiért nem úgy megy a vas, akkor máshol kell a problémát keresni! :)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Sziasztok.


Megértem a blokkomban (ETZ 251-es ról van szó) hogy mekkora a kompresszió.
Olvastam a gyári könyvet, azt hiszem hogy 10 bar-t írt. Nekem 9-9,3 bar volt a gépben.
Szerintetek ez jó adat, vagy az a 0,7-1 bar más sokat számít egy ETZ-nél?

Köszi elõre a válaszokat.

Üdv.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

ghostrider írta:Mester!

Meddig van még a Gubacsin a piros-vázas vas :?:

Üdv. Ghost
szombatig biztos
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

ghostrider írta:Mester!

Meddig van még a Gubacsin a piros-vázas vas :?:

Üdv. Ghost
Hm nem tudom,a tulaj még nem jelezte,hogy mikor jön érte
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

csikin írta:
csikin írta:Az ETZ 250 "Laser" cikkben olvastam hogy elhagyta a fickó felül görgõkosarat.
Ez hogy lehetséges? Nem estek össze a görgõk? Egymáshoz nem érhetnek elvileg.
Valaki?
Ha a kosár szétesik,a motor iszonyúan elkezd csörögni,és túl sokáig nem fog menni!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

A képek alapján az üllõin van!
Lehet majd látni valahol versenyezni a gépet? :shock:
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Mester!

Meddig van még a Gubacsin a piros-vázas vas :?:

Üdv. Ghost
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: csikin »

csikin írta:Az ETZ 250 "Laser" cikkben olvastam hogy elhagyta a fickó felül görgõkosarat.
Ez hogy lehetséges? Nem estek össze a görgõk? Egymáshoz nem érhetnek elvileg.
Valaki?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

conus írta:
bambi írta:Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése
a váz, tank, idomok is saját készítésûek? :shock:
apropó, apró popó! milyen gyújtás van benne? :roll:
saját mind.bosch gyújtás
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Brembo féknyereg ha jól látom! :shock:
Rengeteg kérdésem lenne de le se merem írni olyan sok! Nagyon jó a gép!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

bambi írta:Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése
a váz, tank, idomok is saját készítésûek? :shock:
apropó, apró popó! milyen gyújtás van benne? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Samu írta:Nagyon jó kis motor, ezt most csinálod?
bambi írta:Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése
Már kész van az idomok fényezése a tulaj dolga
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Nekem is nagyon tetszik a gép! És az a központi rugózás! :P
demy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.12.11. 21:20
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: demy »

bakimate írta:Küldtem privát üzenetet.
Kaptam az e-mail-re 1 üzenetet,hogy jött 1 privi,de ha itt meg szeretném nézni,egyszerûen nincs itt,eltünt,vagy nem is volt :?
MZ mindörökké:)
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Nagyon jó kis motor, ezt most csinálod?
bambi írta:Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése
Pamats
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.11.29. 13:21
Tartózkodási hely: Álmosd

Hozzászólás Szerző: Pamats »

Sziasztok! Köszönöm az ötleteket. Agyujts tuti hogy jo indikátorozva lett. Az uszo nem jo. Most cseréltem szimmeringeket majd mindjárt meglátjuk milyen.
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo »

Kérünk szépen még képet , és infot ha lehet . Nagyon ott van a gép a toppon . :D :D
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Még mindig nagyon tetszik... :D
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Küldtem privát üzenetet.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
demy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.12.11. 21:20
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: demy »

bakimate írta:Ha eljössz hozzám, adok kölcsön szerszámot.
Most néztem,elég közel lakunk 1-máshoz :) Jársz valamikor Érd felé,vagy én menjek? :D
MZ mindörökké:)
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Ha eljössz hozzám, adok kölcsön szerszámot.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
demy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.12.11. 21:20
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: demy »

Üdv!Lenne még egy olyan kérdésem hogy hogyan tudnám "házilag"(persze nem kókányolva:)) leszedni a 150-es tézémrõl a kuplungagyat?Szerszámom nincs hozzá,ezért marad ez a választás...Köszi!
MZ mindörökké:)
tams9
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2008.05.15. 09:45
Tartózkodási hely: Mezõkövesd

Hozzászólás Szerző: tams9 »

Hello!
Mondjatok már véleményt!
Ma kivettem a hengerfejtömítést 0,2-3 mm volt(300-as etz megmunkált hengerfejjel), mert sokaltam az 1,1-2 présteret).
Mentem vele kb 5km-t 3-asban 3-4000 között 50-nel városban, majd kimentem meg akartam nézni, a vége felé, hogy jobban lett-e. kb 1km tljes gáz után felerõsödött a motozaj, recsegve szólt, olyan volt mintha kereplõ szólt volna benne. Azonnal berántottam a kuplungot, a motor abban a pillanatban megállt. Pár perc múltva megpróbáltam idítani és egybõl ment.
Ezután szétszedtem és a dugattyún kopásnyom volt a tõcsavarok felé nézõ részen, de a hengerfalon nem lehetett tapintani semmit.
Most akor megragadt vagy detonált?
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

kobraCode írta:Sziasztok.


ETZ 251-nél mi számít már jó kompressziónak? Milyen értéktõl?

Köszi a válaszokat.

Üdv.
szerintem 8bár már jó. de ez az én véleményem. :)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: csikin »

Az ETZ 250 "Laser" cikkben olvastam hogy elhagyta a fickó felül görgõkosarat.
Ez hogy lehetséges? Nem estek össze a görgõk? Egymáshoz nem érhetnek elvileg.
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Sziasztok.


ETZ 251-nél mi számít már jó kompressziónak? Milyen értéktõl?

Köszi a válaszokat.

Üdv.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Ne igyál inkább gondolj egy szõkére(vagy barnára)sajnos ez tipikus motoros téli depi"majd elmulik ha jön a tavasz.Fel a fejel!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Semmi baj, csak rosszkor jött. Lehet innom kellene fórumozás elõtt.
Jah antialkesz vagyok, akkor törölve az ivás :lol:
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Vörcsi ! ez csak viccelõdés volt (lásd még smile-t is raktak oda hogy félre ne értsd) mert az itt fellelhetõ emberek lazák mint a Riga lánc (bocsi Grafur) :D
Szóval ehez a társasághoz el kell picit lazulni, és meglátod mindenki ott segít a másiknak ahol csak tud!
Üdv Gyurm@
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
Dodi
Safety Car
Safety Car
Hozzászólások: 402
Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
MZ-d típusa: ES 250/2 '72
Tartózkodási hely: Budapest XV.

Hozzászólás Szerző: Dodi »

Vörcsi!
Félre ne értsd. Nem azért írtuk Mátéval,hogy megsértsünk.Ez itt a klubban nem szokás.
Engem például Tigris homályosított fel a "menetes szár és a menetes szál"közti külömbségrõl
Tanultam belõle és ennyi.
Tégy így te is.

Üdv:Dodi.
Trophy 250 UIT-200
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Kössz, hogy elírtam valamit. De mint MZ-zõ Isteneknek akiknek a lelke és az a tettei teljesen szüzek kiktattatok hogy nem tudok heJesen írni egy szót.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Dodi
Safety Car
Safety Car
Hozzászólások: 402
Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
MZ-d típusa: ES 250/2 '72
Tartózkodási hely: Budapest XV.

Hozzászólás Szerző: Dodi »

Valamint kartel van Columbiában is. Vezetõje:"Senor Escobar" :D
Te valószínüleg kartert akartál írni.
Trophy 250 UIT-200
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

kartel - "Vállalatok összehangolt magatartása, amely a gazdasági verseny akadályozását, korlátozását vagy torzítását célozza, vagy szándéktól függetlenül ilyen hatást fejt ki.
Nem tekintheto kartelmegállapodásnak, amennyiben egymástól nem független vállalkozások (például anya- és leányvállalat) alakítják hasonlóan piaci magatartásukat.
A törvényellenes megállapodásoknak elofeltétele, hogy a piactorzító hatás jelentos legyen (ezt jellemzoen a szereplok piaci részesedése alapján mérik)."
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Ez az egyik lehetõség. Mert az a gép gyári, csak az egyik csapágy forog a kartelban. Ha azt veszem számítanom kell hogy költeni kell a blokkjára.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Vörcsi írta:Köszi! Készülök venni egyet, és az egyik eléggé olcsó, csak a jobb kartel sérült és csere szükséges, ha azt kicserélem akkor nem változik a motorszám :)
viszont nem a legegeszsegesebb 2 kulon blokkfelbol csinalni egy blokkot, azokat vonalban furjak...parban van ha jol tudom
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Köszi! Készülök venni egyet, és az egyik eléggé olcsó, csak a jobb kartel sérült és csere szükséges, ha azt kicserélem akkor nem változik a motorszám :)
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: csikin »

A kuplung oldalon (bal). Úgy tudom :)
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

125-ös TS-nek a bal vagy a jobb kartelébe van beleverve a motorszám?
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
mathieu12500
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.11.30. 16:30
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: váltóolaj

Hozzászólás Szerző: mathieu12500 »

majd meglátjuk milyen lesz, azért köszi a hozzászólásokat/tanácsokat/észrevételeket.
Norbedlee írta:
mathieu12500 írta:végül is hirtelen felindulásból tegnap amint megláttam hykomolt vettem mégsem repsolt, remélem nem vot rossz választás...
nyugi én is hykomolt vettem, Samu ajánlotta nagy etz-hez és nekem bejött
U.I: remélem attól még h nagy etz-khez lett ajánlva, jó lesz a kicsibe is :)
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

Stravkó írta:
Vörcsi írta: Akkor valószínûleg a léptetõvillák,vagy a váltó fogaskerekeken a kapcsolókörmök vannak megkopva! Szerintem.
Lehet rajta valamit állítani? Nem akarom széthúzni a blokkot ezért, nincs 5500km-je hogy koppig fel lett újítva.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Vörcsi írta:
horhaus írta: Nem... a fogaskerek jó állapotban vannak a lánc a megfelelõ feszességgel rendelkezik. A váltókaron is érezni ezt a kidobálást.
Akkor valószínûleg a léptetõvillák,vagy a váltó fogaskerekeken a kapcsolókörmök vannak megkopva! Szerintem.
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

horhaus írta:

Mem lehet hogy a laza lánc ugrik át ?
Nem... a fogaskerek jó állapotban vannak a lánc a megfelelõ feszességgel rendelkezik. A váltókaron is érezni ezt a kidobálást.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Én a blokkba 4T-s motorkerékpár olajat teszek,konkrétan Castrol GP 20w-50-est,nekem bevált!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Vörcsi írta:Sziasztok!

Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. Már egy éve hajtom a 250-es Trophy-t és csak most figyeltem ha ki akarok lõni vele 1-esben akkor kattogva kidobja a sebességet, majd újba beáll, majd újra kidobja. Annyira nem volt fontos hogy füstölgõ kerékkel induljak el, csak jó lenne tudni hogy mit okoskodhatok vele, ha egyszer mondjuk egy gödör megfog.
Mem lehet hogy a laza lánc ugrik át ?
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

A lényeg, hogy NE Fullszintetikus legyen! Ásványi, és félszint jöhet :!:
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: coco »

Ha lehetseges hogy ez volt a baj... mondom 34 fok + haladasi sebesseg kb 2-3m/perc :D
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Ok köszönöm a tanácsot!
Maradok a terveimnél váltóba: Castrol EP 80w/90 1 liter 1690Ft benzinbe: Castrol ACT EVO 2T 1 liter 1820Ft
Ha erre jár Bambi mester azért egy megerõsítéssel bisztosíthatna jó döntést hoztam!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

coco írta:Hykomollal szarozott a kuplungom a talalkozon. Most is az van benne s azota semmi baj nem volt. Csak azert irtam hogy lehet hogy tud ilyent is csinalni a Hykomol, vagy csak a meleg rakott oda neki. Amugy semmi bajom vele, lehet hogy mas olaj is meg csinalta volna ugyanezt.... nem tudom...
Egyébként ismerös a dolog nekem is volt már hasonló de szerintem ha nincs meg az a menetszél ami hûtené akkor mindegy mi van benne ez a konctrukció ilyen azért vannak hibái is sajnos.Olya mind egy nõ szeszélyes meg kell szokni.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 63 vendég