Felejtsd el, vegyél helyette kínai PWK-t, Koso-t vagy valami hasonlót!
Fúvókázáshoz útmutatót pedig itt, ebben a fórumban találsz egy Google drive-os táblázatot.
Felejtsd el, vegyél helyette kínai PWK-t, Koso-t vagy valami hasonlót!
szraga írta: ↑2023.10.21. 13:53 Márkatársak!
Szeretném megkérdezni, hogy egy TS125 "százötvenesítése" során eddig még a szívócsonkot nem sikerült cserélnem. A karburátor egy 24- es légtorkú utángyártott ETZ 150-es porlasztó lett a súberállító csavar lehetősége okán.
A motor hidegen jól indul, pattogósan jár, de idővel fuldoklik. Beállítottam a benzinszintet a 27-34 mm szintre, így jobb, de még mindig fullad. Lehet- e oka a kisebb szívócsonk?
Henger frissen fúrt, csapágyak, szimmeringek cserélve.
Sajnos gyűrűciripelés is jött a friss hengerhez. Gondolom amíg össze nem kopnak, velem lesz:)
Üdv.
Ha a minimális tiszteletet megkapom, akkor visszaadom. Itt ez nem történt meg a lekezelő okoskodás meg bosszant. Ha visszaolvasod kiderül, haverság ide vagy oda.
Azért a megfelelő hangvételű válaszon gondolkodhattál volna még egy kicsit. A minimális tisztelet az mi??
Azért mert annyira hülye vagyok, hogy direkt megkérek minden szerelőt, hogy ne oldja meg a problémákat. Jézusom.sunbim írta: ↑2023.05.30. 19:43bakondij írta: ↑2023.05.28. 11:07 Sziasztok!
Az alany egy ETZ 250, gyári elektronikus gyújtással, friss szimeringcserével(Bambi). A karburátor tiszta, az úszószint jó, 130as főfúvóka, minden más gyári érték. Új légszűrő és cső. Súber alulról az utolsó elöttiben. Brisk n14 C gyertya.
Az alapjárat nem akar összejönni, felhúzott sztenderen mindig leesik a fordulat és leáll, a levegőcsavarra nem reagál.
Állványról levéve az alapjárati csavarra jól reagál a melléklevegőre kevésbé. Az alapjárat jelenleg 12-1500 re van beállítva, menet közben nem áll le, nem is gyorsul túl dinamikusan(kissé keményen jár alapjáraton), ha felveszem 2000 körülre és lejjebb teszem a tűt akkor megy, de zabál. Ha marad a tű és dúsítok akkor meg nagyobb sebességen hajlamos durrogni és szaggatni.
Valakinek valami ötlete van? Ha tartósan 2000 alapjáraton használom okozhat problémát?
Így első olvasatra valahol falsol. Ha a levegő csavarra nem reagál! ..Gondolom azért vitted Bambihoz szimering cserére. De akkor miért nem kértél tőle teljes körű javítást hogy ez megszűnjön ??
bakondij írta: ↑2023.05.28. 11:07 Sziasztok!
Az alany egy ETZ 250, gyári elektronikus gyújtással, friss szimeringcserével(Bambi). A karburátor tiszta, az úszószint jó, 130as főfúvóka, minden más gyári érték. Új légszűrő és cső. Súber alulról az utolsó elöttiben. Brisk n14 C gyertya.
Az alapjárat nem akar összejönni, felhúzott sztenderen mindig leesik a fordulat és leáll, a levegőcsavarra nem reagál.
Állványról levéve az alapjárati csavarra jól reagál a melléklevegőre kevésbé. Az alapjárat jelenleg 12-1500 re van beállítva, menet közben nem áll le, nem is gyorsul túl dinamikusan(kissé keményen jár alapjáraton), ha felveszem 2000 körülre és lejjebb teszem a tűt akkor megy, de zabál. Ha marad a tű és dúsítok akkor meg nagyobb sebességen hajlamos durrogni és szaggatni.
Valakinek valami ötlete van? Ha tartósan 2000 alapjáraton használom okozhat problémát?
Azóta már írogattunk egymásnak messze ndzseren, fent el bírja a 125-öst, kiforogja szépen, a jet is jól érezhető, a megoldás a felül vastagabb tű lesz. Megvárjuk a kínai tű csomagot, aztán tesztelünk tovább.
Ezek szerint, nagyon nem foroghatott 5000 fölé, 5.-ben.
Hello.bakondij írta: ↑2023.05.28. 11:07 Sziasztok!
Az alany egy ETZ 250, gyári elektronikus gyújtással, friss szimeringcserével(Bambi). A karburátor tiszta, az úszószint jó, 130as főfúvóka, minden más gyári érték. Új légszűrő és cső. Súber alulról az utolsó elöttiben. Brisk n14 C gyertya.
Az alapjárat nem akar összejönni, felhúzott sztenderen mindig leesik a fordulat és leáll, a levegőcsavarra nem reagál.
Állványról levéve az alapjárati csavarra jól reagál a melléklevegőre kevésbé. Az alapjárat jelenleg 12-1500 re van beállítva, menet közben nem áll le, nem is gyorsul túl dinamikusan(kissé keményen jár alapjáraton), ha felveszem 2000 körülre és lejjebb teszem a tűt akkor megy, de zabál. Ha marad a tű és dúsítok akkor meg nagyobb sebességen hajlamos durrogni és szaggatni.
Valakinek valami ötlete van? Ha tartósan 2000 alapjáraton használom okozhat problémát?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Üdv, azt nagyon megköszönném.
Speciális tankbefogóval és gépi forgató berendezéssel nem sok ember rendelkezik. Plusz a gyantázás előtt le is kezelik a tank belsejét a rozsdásodás ellen. Egy ilyen normális kezelés után a tank rozsdásodásának az esélye kb. nulla, hacsak nem töröd meg. Az én tankom teljesen berozsdásodott, azt máshogy nem hiszem, hogy meg lehetne menteni, azt már hiába citromsavaznád.
Nem tudok róla, hogy lenne utángyártott tank MZ-hez. Pláne nem műanyagból.Úgyhogy marad az a verzió,hogy gyantáztatod. ( hogy ne legyen szőrösMatthej01 írta: ↑2022.09.21. 07:36Zorka írta: ↑2022.09.20. 08:59
Hát... ez mindaddig be fog válni, ameddig tudsz szerezni az átrohadt tank helyett csere darabot. Vagy ameddig nem kell tartalékra kapcsolnod. Vagy olyan motort használsz, aminek eleve műanyag a tankja. De! amint hegesztve lett, lehetsz te bármilyen alapos is, biztosan lesz egy lyukacska, amit előbb vagy utóbb megtalál a büdös benzinje és már púposkodik is a festés. Jobb esetben. Vagy dúrja le az egész fényezést és folyik a vakvilágban szerte és szét. Csak mondom, hogy az a tank, ami most az enyémen van, a tanulópénzzel együtt, immáron gyantázva, úgy ~ 300e ft-mba fáj. Az is igaz, hogy van így egy gyantázatlan tartalék is. Viszont egy kétszer festett, javított és garanciában újragyantázott tank kuka lett. Hála az érdi "mester" ( áldásos) tevékenységének. Úgyhogy én inkább azt mondtam, hogy jobb ma egy közepesen drága, de jó gyantázás, mint a folyamatos, de legalább sokkal drágább szívás.
Ez ilyen. Én választom a legolcsóbb saját megoldást, ha esetleg kilyukadna a tank. Mindenki úgy oldja meg ahogy tudja. Egy olyan ember számára aki nem ért efféle dolgokhoz egy rozsdás 2 helyen horpadt tank esetében, érdemes egy utángyártottat venni mert amaz csak egy egy javított ócskaság lesz, mert kitudja, mikor borul össze a bele. És kb árban is ugyanott van.
Zorka írta: ↑2022.09.20. 08:59Hát... ez mindaddig be fog válni, ameddig tudsz szerezni az átrohadt tank helyett csere darabot. Vagy ameddig nem kell tartalékra kapcsolnod. Vagy olyan motort használsz, aminek eleve műanyag a tankja. De! amint hegesztve lett, lehetsz te bármilyen alapos is, biztosan lesz egy lyukacska, amit előbb vagy utóbb megtalál a büdös benzinje és már púposkodik is a festés. Jobb esetben. Vagy dúrja le az egész fényezést és folyik a vakvilágban szerte és szét. Csak mondom, hogy az a tank, ami most az enyémen van, a tanulópénzzel együtt, immáron gyantázva, úgy ~ 300e ft-mba fáj. Az is igaz, hogy van így egy gyantázatlan tartalék is. Viszont egy kétszer festett, javított és garanciában újragyantázott tank kuka lett. Hála az érdi "mester" ( áldásos) tevékenységének. Úgyhogy én inkább azt mondtam, hogy jobb ma egy közepesen drága, de jó gyantázás, mint a folyamatos, de legalább sokkal drágább szívás.
Hát... ez mindaddig be fog válni, ameddig tudsz szerezni az átrohadt tank helyett csere darabot. Vagy ameddig nem kell tartalékra kapcsolnod. Vagy olyan motort használsz, aminek eleve műanyag a tankja. De! amint hegesztve lett, lehetsz te bármilyen alapos is, biztosan lesz egy lyukacska, amit előbb vagy utóbb megtalál a büdös benzinje és már púposkodik is a festés. Jobb esetben. Vagy dúrja le az egész fényezést és folyik a vakvilágban szerte és szét. Csak mondom, hogy az a tank, ami most az enyémen van, a tanulópénzzel együtt, immáron gyantázva, úgy ~ 300e ft-mba fáj. Az is igaz, hogy van így egy gyantázatlan tartalék is. Viszont egy kétszer festett, javított és garanciában újragyantázott tank kuka lett. Hála az érdi "mester" ( áldásosMatthej01 írta: ↑2022.09.19. 20:42Ez jó! Bizony inkább én is beletankolom.
sunbim írta: ↑2022.09.18. 14:02
Ne legyél kicsinyes Máté!Már ott tart a piac, hogy milliós értékű motorokkal motorozunk ! Mi az a harminc ezer plusz fa ,igazán beleférhetne.
...ha meg minőségileg valami nem jön össze akkor a leváló gyanta darabok okoznak dugulást.
Én sem csináltatom meg, ...skót vagyok nna.
![]()
Inkább betankolom. Ez majd 100liter benzin ára.
sunbim írta: ↑2022.09.18. 14:02Ne legyél kicsinyes Máté!Már ott tart a piac, hogy milliós értékű motorokkal motorozunk ! Mi az a harminc ezer plusz fa ,igazán beleférhetne.
...ha meg minőségileg valami nem jön össze akkor a leváló gyanta darabok okoznak dugulást.
Én sem csináltatom meg, ...skót vagyok nna.
![]()
Inkább betankolom. Ez majd 100liter benzin ára.
Hello.Matthej01 írta: ↑2022.09.18. 09:41Chris1979 írta: ↑2022.08.21. 12:43
Hello.
Én a linkelt céghez fogom elküldeni, van hozzá megfelelő felszerelésük, hogy egyenletes gyantaréteg legyen a tank belsejében. Évekkel ezelőtt már beszéltem velük, csak sajnos eltolódott a motor felújítása autóvásárlás miatt. Postán el lehet hozzájuk küldeni, majd amikor végeztek visszapostázzák. Persze el lehet vinni személyesen is.
http://motortank.hu/?option=home
Rohadt drágán dolgoznak! Harmad áron megcsinálom magamnak ha majd egyszer érdekel, hogy van-e rozsda a tankban!![]()
Ne legyél kicsinyes Máté!
Chris1979 írta: ↑2022.08.21. 12:43Hello.
Én a linkelt céghez fogom elküldeni, van hozzá megfelelő felszerelésük, hogy egyenletes gyantaréteg legyen a tank belsejében. Évekkel ezelőtt már beszéltem velük, csak sajnos eltolódott a motor felújítása autóvásárlás miatt. Postán el lehet hozzájuk küldeni, majd amikor végeztek visszapostázzák. Persze el lehet vinni személyesen is.
http://motortank.hu/?option=home
Szia!popitty írta: ↑2022.09.15. 19:06 Sziasztok.
Továbbra is üzag.
Tud-e valaki valami módszert arra, hogyan lehet a karbicseket annak belső járatait átmosni. Van-e valami amibe be lehet áztatni mint ecetes vízbe a kávéfőzőt a feloldódás veszélye nélkül, vagy erre egyáltalán nincs szükség még sok évtizedes használat után sem. Jó lenne visszatérni a benzin használatára mert amit most lehet kapni az valami könnyen romló kukoricalé.
Sziasztok!Zorka írta: ↑2022.08.22. 10:44Nem kezdi ki. Persze nem kell hónapokig bennehagyni. Viszont a spiátert szereti, úgyhogy a benzincsap szép lassan feloldódik tőle. Sajnos nem tudok elérhetőséget gyantázásra. Nekem eddig kettő helyen csinálták. Az egyiket nem ajánlom (tankjavítás.hu érdi cég. Csak rossz tapasztalatom van vele, minden tekintetben.). A másik helyen pedig egy nagyobb tételhez sikerült hozzácsapatnom, így nem is tudom hol csinálták.
Nem kezdi ki. Persze nem kell hónapokig bennehagyni. Viszont a spiátert szereti, úgyhogy a benzincsap szép lassan feloldódik tőle. Sajnos nem tudok elérhetőséget gyantázásra. Nekem eddig kettő helyen csinálták. Az egyiket nem ajánlom (tankjavítás.hu érdi cég. Csak rossz tapasztalatom van vele, minden tekintetben.). A másik helyen pedig egy nagyobb tételhez sikerült hozzácsapatnom, így nem is tudom hol csinálták.
popitty írta: ↑2022.08.21. 19:40Nincs mit. Az biztos, hogy nem olcsó de pl. az én használhatatlanná rozsdásodott tankom is meg tudják menteni és a rajta lévő horpadást is eltüntetik persze nem ingyen. És így már nem lehet gond a benzinben lévő etanollal mert nem tudja rozsdásítani a tankot.Chris1979 írta: ↑2022.08.21. 12:43
Hello.
Én a linkelt céghez fogom elküldeni, van hozzá megfelelő felszerelésük, hogy egyenletes gyantaréteg legyen a tank belsejében. Évekkel ezelőtt már beszéltem velük, csak sajnos eltolódott a motor felújítása autóvásárlás miatt. Postán el lehet hozzájuk küldeni, majd amikor végeztek visszapostázzák. Persze el lehet vinni személyesen is.
[url]http:
Szia!
Köszi a tippet. Megnéztem a cég lapját az egyik tankomat elküldöm egy gyantázásra. (igaz 30.000,- Ft az Mz tank de egye fene.)
Chris1979 írta: ↑2022.08.21. 12:43Hello.
Én a linkelt céghez fogom elküldeni, van hozzá megfelelő felszerelésük, hogy egyenletes gyantaréteg legyen a tank belsejében. Évekkel ezelőtt már beszéltem velük, csak sajnos eltolódott a motor felújítása autóvásárlás miatt. Postán el lehet hozzájuk küldeni, majd amikor végeztek visszapostázzák. Persze el lehet vinni személyesen is.
[url]http:
Szia!
Köszi a tippet. Megnéztem a cég lapját az egyik tankomat elküldöm egy gyantázásra. (igaz 30.000,- Ft az Mz tank de egye fene.)
Hello.
Köszi.Zorka írta: ↑2022.08.20. 20:20Citromsav. Háztartási boltban van. Utána át kell mosni mosogatószerrel, majd kiszárítani. Ha ezzel megvagy és használod, így is rozsdásodni fog egy idő után. A gyantázás a végleges megoldás, már ha szakszerűen meg van csinálva.popitty írta: ↑2022.08.20. 13:37 Helo Mindenkinek!
Nincs valami nagy élet itt ezen a fórumon pedig én egy választ keresek. A motoromra átmenetileg új tankot - ami valójában használt - akarok felszerelni ami belül az üzag. csap mellett kis helyen rozsdás. Egyébként hibátlan. A tisztításhoz tehetek - e bele rozsdamarót vagy mossam ki gázolajjal ( ami már nem olyan mint a régi volt) illetve van - e valakinek tapasztalata vagy ötlete mivel tisztíthatom ki?
Ez a nagy kérdés!
Citromsav. Háztartási boltban van. Utána át kell mosni mosogatószerrel, majd kiszárítani. Ha ezzel megvagy és használod, így is rozsdásodni fog egy idő után. A gyantázás a végleges megoldás, már ha szakszerűen meg van csinálva.popitty írta: ↑2022.08.20. 13:37 Helo Mindenkinek!
Nincs valami nagy élet itt ezen a fórumon pedig én egy választ keresek. A motoromra átmenetileg új tankot - ami valójában használt - akarok felszerelni ami belül az üzag. csap mellett kis helyen rozsdás. Egyébként hibátlan. A tisztításhoz tehetek - e bele rozsdamarót vagy mossam ki gázolajjal ( ami már nem olyan mint a régi volt) illetve van - e valakinek tapasztalata vagy ötlete mivel tisztíthatom ki?
Ez a nagy kérdés!
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 1 vendég