Keresek Ts 250 első fényszórót kompletten, felfogatással együtt.
A 125, 150 ts fényszórók kompatibilisek esetleg?
A lámpatök igen, a felfogatás nem. De a 125-ösén hosszabb a cső, visszavágható méretre.
Arra is figyelj hogy a 32mm és 35mm becsúszószárú modelleknél eltér az arra húzandó cső átmérője! Most nem találom a sajátomat, de kb +8-10 mm a szárhoz képest (tehát ~42 és ~45 - egymás távtargó gumijai nem cserélhetők fel).
Helló!
Nem tudom elküldeni neked az emailt, mindig valami angol nyelvű hibaüzenet jön vissza!
Belinkelem ide, mert túl nagy és nem engedi csatolni. https://postimg.cc/nXZv4cLc
motrosmano írta: ↑2018.10.22. 09:32
Helló!
TS karburátorhoz keresek 90-s főfúvókát. Amit webáruházakban árulnak azok használhatók?
De inkább bontott, gyárit keresnék első körben!
Köszi!
Jó az utángyártott fúvóka is.Ha van ismerősöd,akinek van fúvókadörzsár készlete,azzal ellenőrízni kell a méretet.Esetleg motorkerékpár szerelőnél is érdeklődhetsz.Én nem ragaszkodnék egy régihez,mert a felületi korrózió erősen befolyásolja a méretet.
Nem ennél nem a zsír száradhatott be mert egyáltalán nem mozdul. Én arra gondolok, hogy földúton jártam és amikor áthajóztam egy nagy lankás gödrön fémes csörtést jött alólról és otthon láttam, hogy a spirál végén a meghajtás leszakadt. Arra gondolok, hogy a kerék egészen feljött a teleszkóp összezárt és megfeszült a spirál ami meghúzta az órát. Ez az elképzelés. Majd a műtét igazolja vagy nem. Csak még nem vettem ki mert járok a motorral mivel jó az idő.
popitty írta: ↑2018.10.05. 06:41
Üdv Márkatársak!
Hogy tiszta legyen az ügy mert elég sok hozzászólás keletkezett már a témában összegzem: Tehát a mocim régi tipusú km órája megragadt. Kaptam tippet hol javítják és kitárgyaltuk, hogy az 1983-as években már 100 m-t számláló órákkal szerelték a motorokat de az enyém még a régi óra üresjárati jelzővel és kombinált töltés-index lámpával. Maradnék ennél a tipusnál, hogy ne keljem a vezetékekkel mahinálni. Az órát még nem szedtem ki de a napokban erres is sor kerül és akkor dől el, hogy mi a teendő. Azért ha van valakinek tapasztalata az ilyen hibával kapcsolatosan írja meg mit tett (tökönszúrom magam megoldást én is ismerem) esetleg van egy ilyen felesleges órája alkalom adtán megbótolhatjuk. Nos egyenlőre ez az állás a többi később alakul. Mindeninek köszi a segítséget.
Szia!
Általában a zsír szokott beszáradni és az fogja meg a tengelyt.
Kiszereled, fejreállítod és a spirál csatlakozásához csavarlazítót fújsz a lyukba. (a tengely közepébe) Vársz egy kicsit, aztán próbáld megforgatni, mondjuk a szakadt spirál alkalmas végével. Ezt addig ismétled, amíg meg nem indul. Ha sikerül, akkor meg beolajozod. (Nem szilikonnal, mert az elpárolog.)
Persze a szétszerelés, tisztítás, újrazsírzás lenne a végleges és jó megoldás.
Oké, lefényképezem és elküldöm neked, ha adsz egy email címet!
Az enyém '80-as de már a 100m számlálós van rajta, és tuti, hogy erederi rajta, mert fater azzal hozta ki a boltból újonnan még annak idején!
Egyébként az én Mz-m ezzel az órával van szerelve eredetileg lehet, hogy '83-ban már használt a gyártó más órát is vagy a delux-nál. Az enyém a sima mezei moci fordulatszámláló és lux nélkül.
[/quote]
Üdv Márkatársak!
Hogy tiszta legyen az ügy mert elég sok hozzászólás keletkezett már a témában összegzem: Tehát a mocim régi tipusú km órája megragadt. Kaptam tippet hol javítják és kitárgyaltuk, hogy az 1983-as években már 100 m-t számláló órákkal szerelték a motorokat de az enyém még a régi óra üresjárati jelzővel és kombinált töltés-index lámpával. Maradnék ennél a tipusnál, hogy ne keljem a vezetékekkel mahinálni. Az órát még nem szedtem ki de a napokban erres is sor kerül és akkor dől el, hogy mi a teendő. Azért ha van valakinek tapasztalata az ilyen hibával kapcsolatosan írja meg mit tett (tökönszúrom magam megoldást én is ismerem) esetleg van egy ilyen felesleges órája alkalom adtán megbótolhatjuk. Nos egyenlőre ez az állás a többi később alakul. Mindeninek köszi a segítséget.
popitty írta: ↑2018.10.04. 19:15
Na egyébként tök mindegy nekem ez van benne és nem delux a mocim csak a sima tipus. Viszont ha ez a más fajta óra is használható a mostani helyett akkor ok. A mostani órámnak az a baj, hogy amikor ki akartam cserélni a szakadt spirált az tapasztaltam, hogy nem forog az óra. Még nem néztem meg mi lehet az oka lehet, hogy javítható?
Szia!
Köszi a tippet. Ha én nem tudom javítani elküldöm. Egyébként azért maradnék ennél az óránál mert a fények ezt kívánják. Nekem ezeket jelzik a lámpák a fényszórót nem jelzi semmi. Az index és a töltésjelzés közös az üresjárat meg maga van. Biztosan át lehetne szerelni a fényszóróra de nincs jelentősége.
...és üresjelző helyett távfényvisszajelző volt a töltés/index kombinált visszajelző mellett!
A leírt üresjelzős, csak km-eket számláló óra sokkal korábbi, bőven 1980 előtti (pontos dátumot nem tudok, de a távfényvisszajelzős, üresjelző nélküli változattal már talán 78-tól szerelték a magyar exportot)
Na egyébként tök mindegy nekem ez van benne és nem delux a mocim csak a sima tipus. Viszont ha ez a más fajta óra is használható a mostani helyett akkor ok. A mostani órámnak az a baj, hogy amikor ki akartam cserélni a szakadt spirált az tapasztaltam, hogy nem forog az óra. Még nem néztem meg mi lehet az oka lehet, hogy javítható?
Sass Pál írta: ↑2018.10.02. 21:31
1983-ban már százmétert is számláló óra volt az MZ-ben.
...és üresjelző helyett távfényvisszajelző volt a töltés/index kombinált visszajelző mellett!
A leírt üresjelzős, csak km-eket számláló óra sokkal korábbi, bőven 1980 előtti (pontos dátumot nem tudok, de a távfényvisszajelzős, üresjelző nélküli változattal már talán 78-tól szerelték a magyar exportot)
Na egyébként tök mindegy nekem ez van benne és nem delux a mocim csak a sima tipus. Viszont ha ez a más fajta óra is használható a mostani helyett akkor ok. A mostani órámnak az a baj, hogy amikor ki akartam cserélni a szakadt spirált az tapasztaltam, hogy nem forog az óra. Még nem néztem meg mi lehet az oka lehet, hogy javítható?
Szia!
Én azt keresem ami csak km-t mutat a métereket nem méri. Gondolom ez a régebbi tipus mert a mocim sem mai1983-as kiadású. Egyébként én nem is ismerem azt a fajta órát. A dolog lényege, hogy az órában van a töltésjelzés és az üresjárati lámpácska ezért nem jó pl. az ETZ órája.
Oké, lefényképezem és elküldöm neked, ha adsz egy email címet!
Az enyém '80-as de már a 100m számlálós van rajta, és tuti, hogy erederi rajta, mert fater azzal hozta ki a boltból újonnan még annak idején!
Rendicsek és kösz. Az email-om: herzii@freemail.hu
Idézet popitty
[/quote]
Egyébként az én Mz-m ezzel az órával van szerelve eredetileg lehet, hogy '83-ban már használt a gyártó más órát is vagy a delux-nál. Az enyém a sima mezei moci fordulatszámláló és lux nélkül.
Helló!
Melyik fajtát keresed, azt amelyikbe már van 100 métereket számláló, vagy a régebbit, aminek a km-t számoló részében az összes számnak külön ablakja van, vagy esetleg tökmindegy? Régebbi lehet van egy, holnap megnézem.
Szia!
Én azt keresem ami csak km-t mutat a métereket nem méri. Gondolom ez a régebbi tipus mert a mocim sem mai1983-as kiadású. Egyébként én nem is ismerem azt a fajta órát. A dolog lényege, hogy az órában van a töltésjelzés és az üresjárati lámpácska ezért nem jó pl. az ETZ órája.
Oké, lefényképezem és elküldöm neked, ha adsz egy email címet!
Az enyém '80-as de már a 100m számlálós van rajta, és tuti, hogy erederi rajta, mert fater azzal hozta ki a boltból újonnan még annak idején!
Szia!
Én azt keresem ami csak km-t mutat a métereket nem méri. Gondolom ez a régebbi tipus mert a mocim sem mai1983-as kiadású. Egyébként én nem is ismerem azt a fajta órát. A dolog lényege, hogy az órában van a töltésjelzés és az üresjárati lámpácska ezért nem jó pl. az ETZ órája.
1983-ban már százmétert is számláló óra volt az MZ-ben.
...és üresjelző helyett távfényvisszajelző volt a töltés/index kombinált visszajelző mellett!
A leírt üresjelzős, csak km-eket számláló óra sokkal korábbi, bőven 1980 előtti (pontos dátumot nem tudok, de a távfényvisszajelzős, üresjelző nélküli változattal már talán 78-tól szerelték a magyar exportot)
Helló!
Melyik fajtát keresed, azt amelyikbe már van 100 métereket számláló, vagy a régebbit, aminek a km-t számoló részében az összes számnak külön ablakja van, vagy esetleg tökmindegy? Régebbi lehet van egy, holnap megnézem.
Szia!
Én azt keresem ami csak km-t mutat a métereket nem méri. Gondolom ez a régebbi tipus mert a mocim sem mai1983-as kiadású. Egyébként én nem is ismerem azt a fajta órát. A dolog lényege, hogy az órában van a töltésjelzés és az üresjárati lámpácska ezért nem jó pl. az ETZ órája.
1983-ban már százmétert is számláló óra volt az MZ-ben.
popitty írta: ↑2018.09.26. 18:54
Üdv Márkatársak!
Mz Ts motoromhoz (125/150) km órát keresek. Ha van valakinek bótojuk meg! 20/2767374
Helló!
Melyik fajtát keresed, azt amelyikbe már van 100 métereket számláló, vagy a régebbit, aminek a km-t számoló részében az összes számnak külön ablakja van, vagy esetleg tökmindegy? Régebbi lehet van egy, holnap megnézem.
Szia!
Én azt keresem ami csak km-t mutat a métereket nem méri. Gondolom ez a régebbi tipus mert a mocim sem mai1983-as kiadású. Egyébként én nem is ismerem azt a fajta órát. A dolog lényege, hogy az órában van a töltésjelzés és az üresjárati lámpácska ezért nem jó pl. az ETZ órája.
popitty írta: ↑2018.09.26. 18:54
Üdv Márkatársak!
Mz Ts motoromhoz (125/150) km órát keresek. Ha van valakinek bótojuk meg! 20/2767374
Helló!
Melyik fajtát keresed, azt amelyikbe már van 100 métereket számláló, vagy a régebbit, aminek a km-t számoló részében az összes számnak külön ablakja van, vagy esetleg tökmindegy? Régebbi lehet van egy, holnap megnézem.
Helló!
Lenne valakinek egy eladó mz ts 125/150 főtengelye?
Az a típus kellene, amelyiket a motoros webshop-okban "76 utáni"-ként írnak. A csapágy tengelye 20 mm-s, és a kuplung lánckereke már nincs kiékelve csak kúposan szorul fel.
Akinek esetleg van és el is adná, az rám írna itt, vagy küldene egy sms-t a 06703464638 számra, aztán amikor tudom visszahívom ( sajnos a melóhelyen nem lehet telefonálni+3 műszakban melózok, és ha alszok nem biztos, hogy észre veszem, ha csörög a telefon)
Köszönöm!
Üdv.: Sipos János
Szerk.: Már nem aktuális!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára motrosmano 2018.09.27. 22:31-kor.
Üdv! Etz 125-öst keresek donornak,valamint hengert,kuplungkosarat,óratartót,órát,első sárvédőt, tartályt, főfékhengert. féktárcsát. Valamint van egy tuningolt 150-es hengerem fölöslegbe ha érdekel valakit.
Sziasztok, bal oldali oldaldobozhoz keresek ilyen csillagfogantyús csavarokat. Hol lehet ilyet vásárolni?
Ha használt bontott lenne valakinél, az is tökéletesen megfelelő, sőt, az lenne az igazi.
Köszönöm, Metal
Szia!
Mondjuk itt lehet: http://mz-b.hu/simson-schwalbe-anya-bur ... 0000018348
(Nekem a helyi motorosboltban is sikerült, de az is igaz, hogy pár éve. Van mondjuk olyan változat is, amiből kilátszik a csavaranya. Na az nem túl szép.)
Üdv: Zorka
Sziasztok, bal oldali oldaldobozhoz keresek ilyen csillagfogantyús csavarokat. Hol lehet ilyet vásárolni?
Ha használt bontott lenne valakinél, az is tökéletesen megfelelő, sőt, az lenne az igazi.
Köszönöm, Metal
Üdv mindenkinek! Mz trophy 125/1 -es motoromhoz keresek gázcsövet külön vagy akár fékkonzollal egyben! Ha valakinek van kérem jelezzen nagyon fontos lenne előre is köszönöm!
Elkeztdtem felújítani a Nagypapa TS 125-ösét és sajnálattal tapasztaltam, hogy a több mint 10 éves állás alatt teljesen berozsdásodott a tank belseje
Már sikerült beindítanom, jól halad a project, de jelenleg egy colás falkon a tank
Szeretnék éreklődni, hogy van-e esetleg valakinek eladó, jó állapotú, belül nem rozsdás benzintankja TS 125-höz?
Sziasztok Keresnék 250es ETZ-hez Komplett gyári ülést , picit ki ült az nem probléma csak ne legyen szakadt és ne ez a pár ezer forintos után gyártott változat legyen (gondolok itt: húzat , vagy 11ezer forintos komplett ülés..) .
Előre is köszi !
Jó látni, hogy a rádióamatőrök mindenhol jelen vannak! Időközben találtam egy 30N2-2 típusút, elég korrekt állapotban és jó áron. 4 év állás után kezdtem el újra rendbe rakni a motort, és vannak dolgok amiket elég csúnyán kikezdett az idő vasfoga...
Üdvözöllek a Klub-ban,mint "amatőr".
Nem lesz egyszerű használhatót találni. Jobban jársz,ha más karbival próbálkozol. A fórum "üzemanyagellátás" topikjában egész hosszú eszmefuttatásokat találsz a karbi témáról.
73 & DX
HA5CTX
Üdvözöllek a Klub-ban,mint "amatőr".
Nem lesz egyszerű használhatót találni. Jobban jársz,ha más karbival próbálkozol. A fórum "üzemanyagellátás" topikjában egész hosszú eszmefuttatásokat találsz a karbi témáról.
73 & DX
HA5CTX
Üdv. Sürgősen szükségem lenne egy első villára Trophy 250–hez. Főképp az alumínium részre. Útbaigazítást is szívesen fogadok, hogy hol keresgéljek. Köszönöm!