https://www.aliexpress.com/item/1Pc-LM2 ... 2e0eDSZrHd
Az én 7W COB LED paneljeimhez 22V feszültség kellett, erre állítottam be, és a LED névlegesnél valamivel alacsonyabb (ne melegedjen, így is kiveri a szemedet

Mivel ezeknél az átalakítóknál a be- és kimeneti áramkör közt nem lehet kapcsolat, a hátsó indexek testjét felszedtem a középdoboz testpontról és közvetlenül a lámpába vezettem egy külön vezetéken, egy saját vezetékösszekötővel. Ugyanígy a lámpában lévő indexekét is ebbe az összekötőbe.
Egy 24V-os kínai villogóautomatát használok, bár kissé mókoltam (túl lassan villogott 22V-on, most mondjuk kicsit gyors, lehet inkább úgy kellett volna hagyni...

A kombinált töltés-index visszajelző vezérlése elég bonyolult lett így, de megoldható (DIP mini relé akkor nyit amikor az indexek felkapcsolnak, így "szimulálja" a gyári hőszálas viselkedését, a 22V-os rendszer 6V-ossal összeeresztése nélkül)
Van erről egy nagyon ronda rajzom, mert ilyen bonyolult rendszernél még azt is külön tervezni kell, hogy olvasható legyen

7.5V-os Power LED-nél annyi a különbség hogy valószínűleg egy 6V elektronikus villogóautomata meg fog felelni (ilyet Kínában még nem találtam)
http://www.motorosoknak.hu/premium-part ... qoo78le8i2
Nagy teljesítményű, indexelésre alkalmas LED-ből (COB v. power 5W felett) nem hiszem hogy van olyan, ami az 5-7V tartományban már működik, de ez nem is lenne túl kényelmesen beépíthető (áramkorlátozásra LED-enként bazinagy kerámia előtétellenállás kellene a kis feszültség - nagy áramerősség miatt). Én 2 évvel ezelőtt nem találtam.