Tudomására hozom a Tisztelt klubtagoknak, hogy az idei évadnyitó bográcsolást április 14-én tartjuk Ürömön, azoknak a klubtagoknak akinek jó az időpont, és megtisztelnek részvételükkel. Azért kérnék jelentkezést a létszám miatt! A bogrács 35 literes! Üdvözlettel: Sass Pali
Jövő nyáron Ózdról Amszterdamba majd Kaliforniában csinálunk egy túrát két öreg MZ-vel amit folyamatosan közvetiteni fogunk (http://mztousa.com) . Szuper lenne ha az első napi magyarországi szakaszon csatlakoznátok páran akár csak pár kilóméterre is ha a közeletekben vagyunk.
Sass Pál írta:
Nagyon szívesen elmentem volna veletek, akár Prágáig is, de éppen azon a napon jövök haza az erdélyi túrámról, de lehet, hogy elcsípek egy napot, és Ózdon találkozunk reggel!!!
Sok sikert a túrádhoz, remélem azért találkozunk! Honnan jössz?
Közben kiderült, hogy már előző hét végén itthon leszek!! Viszont abban az időben van a borsodi túránk az MZ klubbal. Az a baj, hogy túl korán indultok, és nem tudunk odaérni olyan korán Abaújszántóról. Pedig melyen szép lenne, ha 20-25 MZ-s kísérne titeket Egerig! Beszéltem a túra szervezővel ő benne lenne, hogy kanyarodjunk arra. Én egyébként budapesti vagyok. Üdvözöllek: Pali
Sass Pál írta:
Nagyon szívesen elmentem volna veletek, akár Prágáig is, de éppen azon a napon jövök haza az erdélyi túrámról, de lehet, hogy elcsípek egy napot, és Ózdon találkozunk reggel!!!
Sok sikert a túrádhoz, remélem azért találkozunk! Honnan jössz?
Jövő nyáron Ózdról Amszterdamba majd Kaliforniában csinálunk egy túrát két öreg MZ-vel amit folyamatosan közvetiteni fogunk (http://mztousa.com) . Szuper lenne ha az első napi magyarországi szakaszon csatlakoznátok páran akár csak pár kilóméterre is ha a közeletekben vagyunk.
Nagyon szívesen elmentem volna veletek, akár Prágáig is, de éppen azon a napon jövök haza az erdélyi túrámról, de lehet, hogy elcsípek egy napot, és Ózdon találkozunk reggel!!!
Jövő nyáron Ózdról Amszterdamba majd Kaliforniában csinálunk egy túrát két öreg MZ-vel amit folyamatosan közvetiteni fogunk (http://mztousa.com) . Szuper lenne ha az első napi magyarországi szakaszon csatlakoznátok páran akár csak pár kilóméterre is ha a közeletekben vagyunk.
Nem akarom offolni fuvaros témáját (lehetett volna neki külön lapot nyitni akár), de kitaláltam egy túrát és gondoltam megosztom veletek, hátha valaki kedvet kap (szerintem nem fog ).
Tehát egy téli túráról lenne szó, körvonalakban:
- Balaton megkerülése
- mindenképpen havas tájban/hóesésben indulnánk
- 3 nap
- legalább 1 alvás a szabadban vadkempingezve, sátorban
- némi havas (éjszakai?) offroad (vadkempinghez), de igény és körülményekhez igazodva akármennyi
- termálfürdőzés közben
- én fürödnék a Balatonban is, csak egy kép kedvéért
Természetesen csak MZ-vel lehet indulni.
Na.. esetleg valaki?
Dénes
Hááát egye fene, megyek, de csak 1 feltétellel: ha -25 foknál hidegebb lesz
Az azért jó,mert akkor meg sem kell kerülni a tavat,egybe lehet kötni,egy kis jégmotorozással!
Fonyódon vendégem vagy egy forró teára és akár meg is melegedhetsz.
Javaslom Csisztapusztán a termált, annak gyógyhatású forró vize van és úgy látom rádfér.
Nem akarom offolni fuvaros témáját (lehetett volna neki külön lapot nyitni akár), de kitaláltam egy túrát és gondoltam megosztom veletek, hátha valaki kedvet kap (szerintem nem fog ).
Tehát egy téli túráról lenne szó, körvonalakban:
- Balaton megkerülése
- mindenképpen havas tájban/hóesésben indulnánk
- 3 nap
- legalább 1 alvás a szabadban vadkempingezve, sátorban
- némi havas (éjszakai?) offroad (vadkempinghez), de igény és körülményekhez igazodva akármennyi
- termálfürdőzés közben
- én fürödnék a Balatonban is, csak egy kép kedvéért
Természetesen csak MZ-vel lehet indulni.
Na.. esetleg valaki?
Dénes
Hááát egye fene, megyek, de csak 1 feltétellel: ha -25 foknál hidegebb lesz
Nem akarom offolni fuvaros témáját (lehetett volna neki külön lapot nyitni akár), de kitaláltam egy túrát és gondoltam megosztom veletek, hátha valaki kedvet kap (szerintem nem fog ).
Tehát egy téli túráról lenne szó, körvonalakban:
- Balaton megkerülése
- mindenképpen havas tájban/hóesésben indulnánk
- 3 nap
- legalább 1 alvás a szabadban vadkempingezve, sátorban
- némi havas (éjszakai?) offroad (vadkempinghez), de igény és körülményekhez igazodva akármennyi
- termálfürdőzés közben
- én fürödnék a Balatonban is, csak egy kép kedvéért
Természetesen csak MZ-vel lehet indulni.
Na.. esetleg valaki?
Dénes
Szerencséd hogy a Hárshegyi panziót pár éve bezárták
Nem akarom offolni fuvaros témáját (lehetett volna neki külön lapot nyitni akár), de kitaláltam egy túrát és gondoltam megosztom veletek, hátha valaki kedvet kap (szerintem nem fog ).
Tehát egy téli túráról lenne szó, körvonalakban:
- Balaton megkerülése
- mindenképpen havas tájban/hóesésben indulnánk
- 3 nap
- legalább 1 alvás a szabadban vadkempingezve, sátorban
- némi havas (éjszakai?) offroad (vadkempinghez), de igény és körülményekhez igazodva akármennyi
- termálfürdőzés közben
- én fürödnék a Balatonban is, csak egy kép kedvéért
szketo írta:Nagy vagy Fuvaros!! Náladnál keresve se lehetne elszántabb,bátrabb, merészebb, mindig a kihívás, a kalandot kereső embert találni, aki egy ETZ-250-sel, neki merne vágni ekkora túrának!.
Óriási Gratuláció!!
egy MZ-vel?! bárhova
Ahogy mondani tetszik Elnök Úr! .Örökké valóságnak készítették ezeket a motorokat a Kelet Németek.Ugyan ez elmondható a Simsonokról is.
Na jó-jó azt látjuk, hogy mind a ketten jól vagytok és ennek nagyon örülünk is, de mondja mester úr a motor az túlélte? Úgy elnyomjátok szegényt pedig a motor is végig csinálta.
szketo írta:Nagy vagy Fuvaros!! Náladnál keresve se lehetne elszántabb,bátrabb, merészebb, mindig a kihívás, a kalandot kereső embert találni, aki egy ETZ-250-sel, neki merne vágni ekkora túrának!.
Nagy vagy Fuvaros!! Náladnál keresve se lehetne elszántabb,bátrabb, merészebb, mindig a kihívás, a kalandot kereső embert találni, aki egy ETZ-250-sel, neki merne vágni ekkora túrának!.
Na jó-jó azt látjuk, hogy mind a ketten jól vagytok és ennek nagyon örülünk is, de mondja mester úr a motor az túlélte? Úgy elnyomjátok szegényt pedig a motor is végig csinálta.
Fuvaros, valóban szinte hihetetlen amit műveltél...
A VG-re én nem megyek, mert egyszerűen nem is érzem magam motorosnak az idei év kb 2000 km-vel... még megszólnának.
Már régóta tervbe van véve egy orosz-mongol túra. Lehet, hogy arrafelé veszem az irányt. Majd meglátjuk.
Még egyeztetnem kell a szlovák barátommal, ugyanis oda együtt mennénk.
Nekem a Kolima Highway vagy más néven Csontok Útja, vagy BAM Road olyan, mint másnak Amerikában a 66-os út. Egyszer az életben végig kell rajta menni.
De az is lehet, hogy csak Vlagyivosztokig mennénk. Esetleg visszafelé a Transzszibériai vasúttal. Azt is jó lenne kipróbálni.
Szóval tervek vannak, aztán majd kiderül, hogy mit lehet megvalósítani belőle.
De már féltelek, túl sokat izgultam érted!
Jövőre nem mehetsz sehova, csak a szomszéd falu egy panziójába, ott a motort bezárod 3-4 hétre, Téged pedig szobafogságra ítélünk.
A teljes ellátás mellé kapsz naponta 3-4 szál füves cigit. Ja, és netet is, de ezt teljesen hektikusan, inkább csak néha-néha.
A csoport úgy tudja majd, hogy pl. a Brazil őserdőben motorozol, látomásaidat heti egyszer-kétszer megosztod itt. Ugyanígy lesz izgalom, drukkolás, de Téged mégis megóvunk minden lehetséges veszélytől! (Már csak egy optimálisan megválasztott szobalányt kell garantálnunk, s oké!)
Jövő októberben pedig élőben is előadod az emlékeid!
Várunk szeretettel a pót VG-n, melyre másfélszeres túlcsordulással töltötted meg a kúriát! A környék panziósaitól olyan részesedést kapok, hogyha risztelünk is, fél évre futja Neked a füves cigire!
ui.: Aludtál már VIP szobában két vizslával és a gazdájukkal? (Nem szobalány! )
Tengermély tisztelet és gratula!!!
Örülök hogy haza értél épségben.
Bár házassági hirdetésekre már nem tudsz jelentkezni mert
azokban az van hogy kalandorok kíméljenek és te maximálisan kimeríted ennek a fogalmát.
jó pihenést már várom az élő beszámolót.
Mentem 15515 km-t, jártam 11(+1) országban, és megismertem a miénktől teljesen eltérő kultúrákat. Motoroztam 50 fok körüli hőségben a sivatagban, és -2 fokban a Kaukázus havas hegyei között.
Háromszor cseréltem kerék- és lánckerék csapágyat, volt 3 defektem, és az első lengéscsillapítóban is ki kell már cserélni a szimmeringet.
Bár néha voltak nehézségek, de azért hatalmas kaland volt.
Ujra van netem, de kozben sem voltam tetlen, folytatodtak a kalandok.
Azerbajdzsanban megneztem a gobustani sziklarajzokat, es Shekiben a kan palotajat. Aztan atmentem Gruziaba. Goriban a Sztalin muzeumot neztem meg, mert egy paranoias tomeggyilkosnak is lehet muzeuma, majd Uplitsikheben a barlanglakasokat tekintettem meg. Ezutan felmentem a Kaukazusba, Ushguliba. Allitolag ez Europa legmagasabban fekvo allandoan lakott telepulese. Azt nem irtak, hogy milyen utakon lehet odajutni. Mentem sartengerben, folyokon, sziklakon at, kb. 120 km-t egyes fokozatban, lattam farkast, lattam medve nyomokat, motoroztam -2 fokban havas hegyek kozott, es eloben lathattam a hires Svan-tornyokat, amikbe a verbosszu elol menekultek az emberek.
Batumiban setalgattam a tengerparton es a varosban, majd 2 nap kesessel megerkezett a hajonk. Delutan elindultunk Ukrajna fele, majd masnap delben megalltunk a tenger kozepen. Mellenk jott egy tartalyhajo, majd fel napig fejtettek at az uzemanyagot. Estere vegeztek vele, a tartalyhajo elment, mi meg nagy gazzal robogtunk tovabb. Visszamentem a kabinba filmet nezni, majd kb. fel ora mulva hatalmas robaj kisereteben megrazkodott a hajo, de ugy, hogy majdnem leestem az agyrol. Megszolalt a veszjelzes, en meg gyorsan magamra kaptam a nadragot es a pulovert, megtomtem a zsebem keksszel, hogy ha el kell hagyni a hajot, legyen mit enni a mentocsonakban. Az utasok a fedelzeten voltak, a szemelyzet meg ossze-vissza rohangalt, kozben folyamatosan szolt a veszjelzes. Semmi tajekoztatast nem kaptunk. En robbanasra gyanakodtam, a hangbol es a hajo megremegesebol, de egy roman srac mondta, hogy kint volt a fedelzeten, es latta, hogy teljes gazzal nekimentunk a tartalyhajonak. Mire en kimentem, a tartalyhajo mar mellettunk allt, kb. 100 m-re. Leeresztettek a mentocsonakot a legenyseg egy reszevel, en meg remeltem, hogy nem hagynak itt minket a sullyedo hajon. Vegul is csak a serulest ellenoriztek, ami joval a vizfelszin folott volt. A masik gond az volt, hogy az utkozeskor leallt az egyik motor, igy egy teljes napig csak 9 km/ h-s sebesseggel tudtunk haladni. A part fele vettuk az iranyt, de mivel ukran hajoval voltunk, es az oroszok nemreg foglaltak el a Krim-felszigetet, igy nem nagyon eroltettek a kikotest. Ezzel a sebesseggel egy het alatt ernenk Odesszaba, a kaja meg ki tudja, hogy meddig elegendo. En meg gondolkoztam rajta, hogy ha fogytan lesz a kaja, a kormanyost vagy a kapitanyt egyem-e meg eloszor. Vegul is masnapra sikerult megjavitani a motort, igy ujra tudtunk rendesen haladni.
Kikotes utan vegelathatatlan burokracia vette kezdetet, majd delutan vegre elindulhattam Moldavia fele. Beleptem a Dnyeszter Menti Koztarsasag nevu szakadar allamba, megneztem a Benderi Varat, majd keresztul robogtam Moldavian, mert Pista baratom mar vart ram Bacauban. Ejfel elott ertem a hotelhez.
régen volt egy mondás: rendőr, katona, postás, vasutas.
most valahogy így hangzana: "hüle" , motoros, kiszsebi, MZ-s, FUVAROS...
ja, és még a "nyóccbetűs".
bár ez utóbbi kettőben nem vagyok biztos
Fuvaros SMS.Most kötünk ki Ukrajnában.Átvágtam Azerbajdzsámon és Grúzián,a tengeren meg összeütköztünk egy tankhajóval:megsérült a hajó és leállt a motorja de megcsinálták.Még 1300km van hátra.