Athem írta:Nagyon jók ezek a dolgok, ha megosztod.
Engem érdekelne egy kicsit hosszabb beszámoló, hogyan miként oldottad meg a szívócsonk és a karburátor találkozását, és milyen anyagból van a közrefogó cső darab amit 2db bilinccsel oldottál meg. A Koso 30-as karbimra én csináltattam egy közdarabot és úgy bele cuppant a szívótorokba. Gondolom ez a megoldás jobb. De volt arról szó valahol, hogy a 32-es karbik már jók méretre a szívó torok felől, csak a levegőszűrőél nagyobbak. Tehát, akkor lehet nem is kell nekem ez a közdarab? Mi a véleményed?
Szilikoncsőből ezt vettem konkrétan:
http://importtuning.hu/szilikon-csatlak ... -6768.html
A szívócsonk nekem eleve le van esztergáltatva, a gyári megoldás a 250/251-es ETZ esetében eleve egy szar konstrukció szerintem
A 30-as KOSO-ra így vannak megcsinálva a közgyűrűk, a BVF karbi átmérőivel azonos méretűre esztergáltatva, majd 2 komponensű fémragasztóval rögzítve (ami ugyebár tömít is egyben)
A 32-es karbira valóban nem kell közdarab, a légszűrő felől minimálisan nagyobb, de a gyári légszűrőgumit rá lehet húzni a 32-es karbira, tehát nincs semmi gond. A szívócsonk felől nálam megint az a helyzet, hogy nekem esztergált, így szintén a szilikoncsővel van rögzítve. Ha viszont gyári szívócsonkba teszed, akkor a 2 csavar helyébe beleütközhet a karburátor egy része, ott faragni kell a csonkon, de ezt Zizi jobban megtudja mondani, neki nem esztergált csonkban van a 32-es PWK
Annyit említenék a 32-es karbival kapcsolatban, hogy mivel a karbi mindkét oldalt rövidebb, mint a BVF, így a szívócsonkhoz valamivel közelebb lesz, a túlfolyó nálam majdnem hozzáér a blokkhoz, a légszűrőgumit meg előrébb kell nyújtani. A karbi és a csonk közé még esztergáltatni fogok egy 7-8 mm hosszú gyűrűt, és ezzel visszakerül az eredeti helyzetébe megközelítőleg
A képek:
A túlfolyó közelsége nálam, mivel előrébb van az egész karburátor
A 30-as KOSO így néz ki nálam a közdarabbal az esztergált csonkhoz képest
Felszerelve így mutatottt a 30-as
