

z25z írta:Tony91 írta: Nekem most csinál ilyet, szétszedtem a hátsó kereket, fényes a fékpofa felülete, megéghetett
Mert a Tátrában nem a féket kellett volna nyomni hanem húúúúúúzni neki![]()
![]()
![]()
Na de viccet félretéve, milyen fékbetéted van? Nem jól emlékszem, hogy EBC?
Tony91 írta: Nekem most csinál ilyet, szétszedtem a hátsó kereket, fényes a fékpofa felülete, megéghetett
Nekem most csinál ilyet, szétszedtem a hátsó kereket, fényes a fékpofa felülete, megéghetettbigudemeter írta:Sziasztok, valaki tudna segíteni, az etz 250-esnek a hátsó keréknek a féke nem nagyon fog, es mikor megnyomom a lábféket eléggé kemeny és nehezen lehet nyomni és menetközben ha csak azzal fékezek szinte nem is fékezi le a motort, és ha sztenderre rakom a motort és pörgetem a hátsó kereket és fékeezek utána, akkor jól lefékezi a kereket...
engem kihagytál a sorból...Sass Pál írta: Hondusnak, és Zsakinak is tárcsás a TS-e. Valahogy le lettek vizsgáztatva!
Hondusnak, és Zsakinak is tárcsás a TS-e. Valahogy le lettek vizsgáztatva!aronpfabian írta:De. Főleg ha már készült hivatalos fénykép (eredetvizsga, korábbi műszaki) a motorról. De ha jól tudom, TS-en akkor sem lehet, ha még nem történt ilyen (dobos ETZ 250-nél mivel van gyárilag tárcsás, ez volt a "trükk" az átépítésre)Fülemüle írta:Érdeklődni szeretnék, hogy Ts-re ha tárcsaféket teszek nem lesz gond műszakin?
De. Főleg ha már készült hivatalos fénykép (eredetvizsga, korábbi műszaki) a motorról. De ha jól tudom, TS-en akkor sem lehet, ha még nem történt ilyen (dobos ETZ 250-nél mivel van gyárilag tárcsás, ez volt a "trükk" az átépítésre)Fülemüle írta:Érdeklődni szeretnék, hogy Ts-re ha tárcsaféket teszek nem lesz gond műszakin?
de valószínűleg gond lesz, mert átalakításnak minősül ráadásul a fékért nagyon harapnak. De a legjobban akkor jársz ha elmész előtte arra a vizsgabázisra ahol műszakiztatni szeretnéd és megérdeklődöd ez még nem kerül pénzbe a többi meg hááát ahogy meg tudtok egyezni.....Fülemüle írta:Érdeklődni szeretnék, hogy Ts-re ha tárcsaféket teszek nem lesz gond műszakin?
A hibajelenség elég egyértelműnek tűnik(távtartó),de mivel pofacsere után jött elő,az sem kizárt,hogy az új alkatrész szorul, pl. a széle a dobban,esetleg "vállas" már a dob,vagy csak simán be kellene csiszolni a pofát(ami egyébként is ajánlott!). Ha így szorulósan megjáratod kicsit bakon,szétszedés után látszani fog ,hogy a pofa okozza-e.kiszsebi írta:A kerékagyban lévő csapágy távtartó roskadt meg, azért szorul, ha meghúzod a tengelyt.B.Jozsef írta:Sziasztok!
Fékpofákat szándékoztam cserélni az etz-ben. A futárról rendeltem a következő terméket: http://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-t ... eg----6877
A problémám az, hogy ugyan szépen belemegy a dobba, össze is tudom rakni, de ha meghúzom a tengelyt megszorul a kerék, kézzel csak nehezen mozdítható. Ha engedek a tengelyen egy fordulatot kifelé már teljesen jó.
Szerintetek merjem hézagolni egy plusz alátéttel? Mi lehet a megoldás?
A kerékagyban lévő csapágy távtartó roskadt meg, azért szorul, ha meghúzod a tengelyt.B.Jozsef írta:Sziasztok!
Fékpofákat szándékoztam cserélni az etz-ben. A futárról rendeltem a következő terméket: http://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-t ... eg----6877
A problémám az, hogy ugyan szépen belemegy a dobba, össze is tudom rakni, de ha meghúzom a tengelyt megszorul a kerék, kézzel csak nehezen mozdítható. Ha engedek a tengelyen egy fordulatot kifelé már teljesen jó.
Szerintetek merjem hézagolni egy plusz alátéttel? Mi lehet a megoldás?
Ne az mz-kez kínált utángyártottat vedd meg, hanem keress inkább egy jó állapotú japán vagy olasz motorról bontottat.Ramm írta:Sziasztok!
Évek óta küzdök azzal a problémával, hogy a főfékhenger engedi az olajat.
A régebbi típusú henger alakú tartállyal szerelt verzió van fent.
Próbálta már valaki az újabb, téglatest alakút? Mik a tapasztalatok? Érdemes lecserélni kompletten?
Köszi, Ramm
Egyértelműen érdemes, ~10.000 Ft és egy jó ideig elfelejtheted a főfékhenger-problémákat.Ramm írta:Sziasztok!
Évek óta küzdök azzal a problémával, hogy a főfékhenger engedi az olajat.
A régebbi típusú henger alakú tartállyal szerelt verzió van fent.
Próbálta már valaki az újabb, téglatest alakút? Mik a tapasztalatok? Érdemes lecserélni kompletten?
Köszi, Ramm
"Bambi" nevű felhasználóval érdemes felvenni a kapcsolatot. Ő Pesten szerel.MMMNNN írta:Sziasztok.
MZ szerelőt keresek!!! Az első fékdobban vmi tönkrement egy 73-as 250 Trophyban..
Az oldalon nem találtam sem hírdetést, sem ajánlást.
Segítségeteket előre is köszönöm.
M. Nándi
Kösz! Sejtettem, hogy ez is ETZ betegség lehetz25z írta:Inkább a "nem kell vele foglalkozni" kategória lesz. Személy szerint olyat még nem láttam, ami egyáltalán nem ér hozzá. Sőt egy kis súrlódástól sem kell megijedni, ameddig nem olyan mértékű, hogy akár csak langyosodjon is egy hosszabb út után akkor nem érdemes bolygatni. Nekem volt EBC-m, szerettem, nagyon jó volt a vizes fékhatása. Újabban ferodo-t használok (platinum és szinter) , de ha nem lehetne kapni ezeket akkor csak EBC-ben gondolkoznék.
fordítva a magasabb rész van az olaj fele, de itt van elkanolva az utángyártott kisipari g...ci, mert gyárilag négyzet a keresztmetszet és helyére téve jön ki a helyes profil. Orbitális szopásoknak nézhetsz sajnos elébe, de ha nagyon szerencséd van előferdülhet hogy használható lesz.
Rossz helyre hordod ,Zoli!z25z írta:Nekem lenne egy észrevételem/kérdésem. Miért nem lehet a motoron "sport" kormány, simán árulják a boltokban, van mellé csatolva műbizonylat, ennek ellenére vizsgán bukta...Lóri írta:Sziasztok!
Ha műszaki vizsgával kapcsolatos kérdésetek van, szóljatok, szivesen segítek, mert műszaki vizsgabiztos vagyok. Abban is dolgozom!
Üdv
Nekem lenne egy észrevételem/kérdésem. Miért nem lehet a motoron "sport" kormány, simán árulják a boltokban, van mellé csatolva műbizonylat, ennek ellenére vizsgán bukta...Lóri írta:Sziasztok!
Ha műszaki vizsgával kapcsolatos kérdésetek van, szóljatok, szivesen segítek, mert műszaki vizsgabiztos vagyok. Abban is dolgozom!
Üdv
Én is ezt gondoltam, de egyik kollégámat tavaly nyáron Egerben elhajtották egy maszek vizsgahelyről, mert nem volt fent a Dominátora kipufogóján valami hővédő lemez, aminek állítólag a dizájnon kívül semmi jelentősége nincs. Vannak nagy különbségek.zsakfos írta:A Tamásnak van igaza.
Ha maszekhoz viszed tuti nem fog belekötni a fúrt féktárcsába,mert elmegy a híre,azta kutya nem viszi oda.
Persze azért ez nem jelenti azt hogy szar fékekkel meg kirívó hibákkal is átengedi,de a fúrt féktárcsa biztos nem fog bukást eredményezni.
Itt eléggé sok a ha. Egy szösszenet a tavalyi műszakimról:aronpfabian írta: Hivatalosan nem engedhet át mert nincs műbizonylatod az így átalakított gyári féktárcsára. Más kérdés, nézi-e egyátalán, ha látja, tudja-e hogy ebbe beleköthet, és ha tudja, akkor bele akar-e kötni.
Hivatalosan nem engedhet át mert nincs műbizonylatod az így átalakított gyári féktárcsára. Más kérdés, nézi-e egyátalán, ha látja, tudja-e hogy ebbe beleköthet, és ha tudja, akkor bele akar-e kötni.Pappszii írta:Műszakiztató cégnél voltam bent, azt mondták, hogy nem megy át a vizsgán. De akkor lehet, hogy csak ők nem engedik át? Bár azt kérlem... Holnap rákérdek még pár cégnél. De köszi! Ha mégis engedik, akkor én is teszek rá pár lyukat.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég