Üzemanyagellátás
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Én vettem tőlük eredeti Binget, teljesen jó,hibátlan szerkezet.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Hiszem, ha làtom.
))
Egyébként. A németektől miért is jó karbit venni? Valaki vett màr, és ha igen mennyire volt jó akár egy bvf amit ott eredetiként forgalmaznak?
Erre nem kaptam kielégítő választ mèg.

Egyébként. A németektől miért is jó karbit venni? Valaki vett màr, és ha igen mennyire volt jó akár egy bvf amit ott eredetiként forgalmaznak?
Erre nem kaptam kielégítő választ mèg.

"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Üzemanyagellátás
"Azt hiszed,szórakozni járunk mi oda?! ...kemény meló egy ilyen túra!"
- Stephanus -

Amatőr,... a rádióamatőr
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2880
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
dehogy, a túrákon ilyenekre nincs idő...Athem írta:Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!
https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
A motoron lévő karbimmal már nem akarok foglalkozni, mert van neki "más baja" is.zudori írta:Nem olyan bonyolult!Márton írta:Ez nem lesz egyszerű dolog.
Ismerősömtől vettem egy 24N2-es karbit. A súbernél van kopás ami jól látszik ha belevilágítok lámpával.
Úgy látom ezt érdemes lenne perselyezéssel javítani, de kihez tudok ezzel fordulni? Bambi vállal ilyet?
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!
https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!
https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Nem olyan bonyolult!Márton írta:Ez nem lesz egyszerű dolog.

Re: Üzemanyagellátás
Ez nem lesz egyszerű dolog. 

- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Bing csak az eredeti a jó, német oldalakon még lehet kapni. Kínait ne vegyél.
Dellorto 14 ezer.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... L_BING.jpg
Ez az, bár nincs készleten, de mint írtam németországi oldalakon van.
Ez a német.
https://www.zweirad-schubert.de/de/bing ... -etz150-ts
Dellorto 14 ezer.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... L_BING.jpg
Ez az, bár nincs készleten, de mint írtam németországi oldalakon van.
Ez a német.
https://www.zweirad-schubert.de/de/bing ... -etz150-ts
Re: Üzemanyagellátás
Szia!zudori írta:Én csak a saját tapasztalatomat írom le. A motort egy tajwani replikával vettem, kicsit szívtam vele, de sikerült beállítani, jó lett. Utána vettem egy Binget, nem sokáig volt fent, majd fúrás- faragás-felújítás után kapott egy 28-as Dellorto karburátort. Jól ment, de brutálisan sokat evett, 5 liter fölé ment.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.
Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyasztás is lényeges.

Csak kíváncsiságból. A Dellortot mennyiért adod?
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Én csak a saját tapasztalatomat írom le. A motort egy tajwani replikával vettem, kicsit szívtam vele, de sikerült beállítani, jó lett. Utána vettem egy Binget, nem sokáig volt fent, majd fúrás- faragás-felújítás után kapott egy 28-as Dellorto karburátort. Jól ment, de brutálisan sokat evett, 5 liter fölé ment.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
ETZ 150 karburátor téma.
Milyen karburátort érdemes venni rá, gondolok itt olyanra, hogy Bing, Dellorto stb. De ezekből ezer fajta van. Melyik tipus az amelyiket csak rá kell tenni vagy egy kis átalakítással rávarázsolható? Gondolom a bowdenekből is már hosszúságúak kellenek. Lényeges lenne az alkatrészek beszerezhetősége. Tű, fúvóka a behangoláshoz...
Másik lehetőség szerint maradok az eredeti BVF-nél. Ha valakinek lenne egy gyári üres háza arra vevő lennék. Itt a fórumon olvastam, hogy voltak próbálkozások súber perselyezéssel. Ilyenre is nyitott lennék.
20.000, maximum 30eFt-ot szánnék rá.
Előre is köszönöm a segítséget!
ETZ 150 karburátor téma.
Milyen karburátort érdemes venni rá, gondolok itt olyanra, hogy Bing, Dellorto stb. De ezekből ezer fajta van. Melyik tipus az amelyiket csak rá kell tenni vagy egy kis átalakítással rávarázsolható? Gondolom a bowdenekből is már hosszúságúak kellenek. Lényeges lenne az alkatrészek beszerezhetősége. Tű, fúvóka a behangoláshoz...
Másik lehetőség szerint maradok az eredeti BVF-nél. Ha valakinek lenne egy gyári üres háza arra vevő lennék. Itt a fórumon olvastam, hogy voltak próbálkozások súber perselyezéssel. Ilyenre is nyitott lennék.
20.000, maximum 30eFt-ot szánnék rá.
Előre is köszönöm a segítséget!
Re: Üzemanyagellátás
Na, úgy érzem sikerült rájönni, mi volt a baj. Bemelegítettem a motort, rákötöttem a kocsi akksijára, na és még így sem volt alapgáz
. Elkezdtem a karburátornál keresni a hibát, kicsit húztam a szivatót, és úgy(kocsi akksiról) már volt biztos alapgáz. Szóval jóval beljebb tekertem a keverékállító csavart, és még tesztelés alatt áll, de úgy tűnik így már jó lesz. Valószínű viszont, hogy a motor akksija döglődik, mert ahhoz, hogy legyen biztos alapgáz lámpák nélkül kellett újratöltetnem, kb. 25-30 km-enként.

- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Üzemanyagellátás
Nekem szintén produkál leállást fényszóróval az etz,főleg nagy melegbe.Nyáron hőségben volt,hogy leállt bekapcsolt fényszóró nélkül is. Pedig töltés,akksi rendben. Gyertyakép jó,indul,megy,szóval szerintem is a "gyújtás" körön kellene körülnézni. Én is ezt fogom tenni.Lehet rossz a nagyfesz kábel is,vagy döglődik a trafó,de elég egy kontakthiba is.
Amatőr,... a rádióamatőr
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Azt kellene kideríteni, hogy befullad-e vagy elkevesell? Én valahogy így kezdeném: a befulladást egyszerűbb kizárni: elzárod a benzincsapot és alapjáraton hagyni kell kiürülni a karburátort. Csak gondolom itt a bibi, hogy nem bírja addig. Egyszerűen simán le kell állnia anélkül, hogy jelentősen változna az alapjárati fordulatszám bármerre. De ha elzárt csapnál jár, jár jár, majd és elkezd felpörögni akkor normál esetben dús. Esetleg jelzés értékű lehet, hogy ebben a hideg időben keményen kérinie kellene a szivatót is. Ha beindítás után nem kér szivatót hanem szépen jár az is dús-ra utal. Ha meg szegény akkor nem jár "keményen" a motor és gázadás után lassan, erőtlenül esik a fordulat.
Persze ezt az elzárt csapos mutatványt üzemmeleg motornál kellene, mondjuk egy legalább 5-6 km-es kanyar után.
Persze ezt az elzárt csapos mutatványt üzemmeleg motornál kellene, mondjuk egy legalább 5-6 km-es kanyar után.
Re: Üzemanyagellátás
Mit nézhetnék még meg? Próbáljak meg új alapgázi fúvókát venni? Vagy mit csinálhatnék?z25z írta:hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.
Re: Üzemanyagellátás
Lámpa nélkül se megy tovább, csak egy kicsivel tovább tartja meg az alapgázt aztán ugyanúgy leáll. Pár másodpercig maradt csak töltés nélkül életben, szóval nem tudom, hogy tovább esik-e a feszültség.(Vezetékezés is tiszta új)MrDok írta:És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Célszerszám.Dgergely írta: U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Az akkumulátoros dolgot majd hétvégén leellenőrzöm. A szimeringekkel nem hiszem, hogy probléma lenne, mert nemrég (kb.1500km) voltak cserélve, nyélgáznál pedig nem éreztem problémát. Ha bármire rájövök azonnal írok, addig is köszönöm.
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Üzemanyagellátás
Szimmeringek? Rendesen visszaál alapjáratra? Nem repked a fordulat? Maxi gázon nem fogy el a benya? Összefüggnek a dolgok!Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Amatőr,... a rádióamatőr
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Normál jól beállított benzinszintel kísérletezz.Dgergely írta: Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.
Ha lassan beledöglik a benyába, akkor inkább az alapjárati fúvókának a pontos méretét nézném meg. Pontos, nem ráírt.......
De alapjáraton nincs töltés. Az aksi látja el árammal a szikrát. Mondjuk trafónál mérve ellenőrizd a feszültséget alapjáraton. Ha lassan visszaesik, (min 11.5 legyen, de inkább több) akkor aksi csere.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.aronpfabian írta:Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zudori írta:Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
És mi van az este 9 és reggel 5 közötti idővel? Ott még találhatunk némi szabad időtartamot!
Igaz a mondás, miszerint "Minél többet alszol, annál kevesebbet élsz", de elég fárasztó ennyi alvással is...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
És mi van az este 9 és reggel 5 közötti idővel? Ott még találhatunk némi szabad időtartamot!

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3130
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Fb szökevény ...
ez jó
Nna indulok a pótra ...




Nna indulok a pótra ...

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
JEEEEEE!kiskampf írta:Üdvözlet Tisztelt Kollégák. ......
ÜDVRIVALGÁS!
Tényleg elférne a kérdés megválaszolása után egy két reakció. Pl.: Ok, megnézem, megcsináltam, helyrejött, elromlott.........
De ezt ne vedd személyes ügynek. Nem rólad szól. Általánosítás. Nincs bántó szándék, csak vélemény. Részemről.

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Üdvözlet Tisztelt Kollégák. Előrebocsájtom hogy nem vagyok Fb-szökevény sem pedig Buckalakó.Csak egy elfoglalt dolgozó ember,akinek kevés az ideje még ahhoz is sokszor,hogy benézzen ide. És nem csak kérdezni szoktam,hanem tanácsot adni is. 1. Eddig kitisztítottam a tanksapkát teljesen,úgy hogy felfordítva benzinnel töltve szép szabályosan csurog a kis furaton a benzin. 2. Kicseréltem a benzincsapot,mert mérések alapján az utángyártott csapok áteresztő képessége jóval kisebb literben mérve mint az eredeti. 3. Hengeren a szívócső tömítését cseréltem. Rövid utakon eddig javulás mutatkozik,de hosszan még sajnos nem volt időm kipróbálni. Ha esetleg most sem lesz jó,akkor fojtatom a karburátor teljes átnézésével. Úszószint ellenőrzés,stb... Üdvözlettel: Kiskampf 

- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Én hálás vagyok az építő jellegű kommenteknek... Még az utóbbiaknak is. Az ilyeneket Bucka lakóknak hívom, akik csak kérdeznek és nem köszönik meg a segítséget...
Fött!
Fött!
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
MrDok írta: Zsaki!
Mit vársz?
Nem túracimbi, csak FB szökevény...... majd még válaszol is a válaszokra mi?
Tudod mennyi ilyen ír rám különböző kérdésekkel?
Ja ne kezd már te is.Rokonok vagytok Hell-el?

Mi az hogy FB szökevény?
Tudod hányan FB-oznak a túracimbik közül is?
A többivel egyetértek.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zsaki!zsakfos írta:Jó fej lehet ez a kiskampf nevű emberke is.Benéz ide,kérdez,mi itt törjük magunkat hogy segitsünk,aztán még arra sem veszi a fáradságot hogy utána leirja mi volt vagy mi van,hogy tanuljunk belőle mi is.
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Mit vársz?
Nem túracimbi, csak FB szökevény...... majd még válaszol is a válaszokra mi?
Tudod mennyi ilyen ír rám különböző kérdésekkel?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Jó fej lehet ez a kiskampf nevű emberke is.Benéz ide,kérdez,mi itt törjük magunkat hogy segitsünk,aztán még arra sem veszi a fáradságot hogy utána leirja mi volt vagy mi van,hogy tanuljunk belőle mi is.
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- popitty
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
- MZ-d típusa: MZ Ts 150
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen hibám vagy legalább is hasonó nekem is volt - kb 80 km/ó-tól lehörgött - és az lett a vége, hogy ki kellett cserélni a karbicsek és a henger közötti összekötőt mert a száma alapján 125-ösé volt.kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3130
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Egyszer csak elkezdődött? Tehát eddig jó volt? Valahol valamilyen dugulásod van. Bedagadt a benzincsapnál a gumi, a benzincsap szűrője eldugult, karbiban az úszó szelep részlegesen fennakad v. eldugult, és a légszűrőt is megnézném ahogy Zsaki mondta.zsakfos írta:Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt ...
Az utanfolyást miből gondolod hogy jó?Hogy nézted?
Tanksapka szellőző furata tiszta?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
Az utanfolyást miből gondolod hogy jó?Hogy nézted?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.Ki mit gondolna arról,hogy Trophy-125-ös hogyan működne Etz-125 karburátorral.Mert őszintén szólva elgondolkodtam a felszerelésén.
Továbbá keresek Trophy 125-höz való eredeti oldalcsomagtartó párt.


-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Akkor ezt nézzétek!:
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI () és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Teljesen hibátlan leírása a dolgoknak! Ezek döglöttek...aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI () és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.

- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI (

Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:Tony91 írta:Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ja igen és a fia vitte tovább a boltot valóban, de az szeret iszogatni mostanában(persze ettől még tud, de ha épp szar napját fogja ki az ember akkor a fene tudja)...
De nem kell agódni a fúrást egy öreg foszer csinálja aki már az öreg Horváth idejében is ott volt és az keni vágja a témát! Volt kitől megtanulnia... /Ez csak a pontoság kedvéért...
/


- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ámen!Tony91 írta:hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Oda fogom most vinni


- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Oda fogom most vinni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég