
Egyébként. A németektől miért is jó karbit venni? Valaki vett màr, és ha igen mennyire volt jó akár egy bvf amit ott eredetiként forgalmaznak?
Erre nem kaptam kielégítő választ mèg.

dehogy, a túrákon ilyenekre nincs idő...Athem írta:Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!
https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png
A motoron lévő karbimmal már nem akarok foglalkozni, mert van neki "más baja" is.zudori írta:Nem olyan bonyolult!Márton írta:Ez nem lesz egyszerű dolog.
Nem olyan bonyolult!Márton írta:Ez nem lesz egyszerű dolog.
Szia!zudori írta:Én csak a saját tapasztalatomat írom le. A motort egy tajwani replikával vettem, kicsit szívtam vele, de sikerült beállítani, jó lett. Utána vettem egy Binget, nem sokáig volt fent, majd fúrás- faragás-felújítás után kapott egy 28-as Dellorto karburátort. Jól ment, de brutálisan sokat evett, 5 liter fölé ment.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.
Mit nézhetnék még meg? Próbáljak meg új alapgázi fúvókát venni? Vagy mit csinálhatnék?z25z írta:hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.
Lámpa nélkül se megy tovább, csak egy kicsivel tovább tartja meg az alapgázt aztán ugyanúgy leáll. Pár másodpercig maradt csak töltés nélkül életben, szóval nem tudom, hogy tovább esik-e a feszültség.(Vezetékezés is tiszta új)MrDok írta:És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.
És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Célszerszám.Dgergely írta: U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
Szimmeringek? Rendesen visszaál alapjáratra? Nem repked a fordulat? Maxi gázon nem fogy el a benya? Összefüggnek a dolgok!Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Normál jól beállított benzinszintel kísérletezz.Dgergely írta: Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.
Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.aronpfabian írta:Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
zudori írta:Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
És mi van az este 9 és reggel 5 közötti idővel? Ott még találhatunk némi szabad időtartamot!
Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
JEEEEEE!kiskampf írta:Üdvözlet Tisztelt Kollégák. ......
MrDok írta: Zsaki!
Mit vársz?
Nem túracimbi, csak FB szökevény...... majd még válaszol is a válaszokra mi?
Tudod mennyi ilyen ír rám különböző kérdésekkel?
Zsaki!zsakfos írta:Jó fej lehet ez a kiskampf nevű emberke is.Benéz ide,kérdez,mi itt törjük magunkat hogy segitsünk,aztán még arra sem veszi a fáradságot hogy utána leirja mi volt vagy mi van,hogy tanuljunk belőle mi is.
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Ilyen hibám vagy legalább is hasonó nekem is volt - kb 80 km/ó-tól lehörgött - és az lett a vége, hogy ki kellett cserélni a karbicsek és a henger közötti összekötőt mert a száma alapján 125-ösé volt.kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
Egyszer csak elkezdődött? Tehát eddig jó volt? Valahol valamilyen dugulásod van. Bedagadt a benzincsapnál a gumi, a benzincsap szűrője eldugult, karbiban az úszó szelep részlegesen fennakad v. eldugult, és a légszűrőt is megnézném ahogy Zsaki mondta.zsakfos írta:Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt ...
Az utanfolyást miből gondolod hogy jó?Hogy nézted?
Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Akkor ezt nézzétek!:
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI () és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
Teljesen hibátlan leírása a dolgoknak! Ezek döglöttek...aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI () és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:Tony91 írta:Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
Ámen!Tony91 írta:hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Oda fogom most vinni
hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég