
Amúgy esőben jobb valamivel mint a teli tárcsa, de inkább csak dizájn...

Pappszii írta:Ahoj! Az első tárcsafékre (250 etz) fúrt-e már valaki lyukakat? Vagy használ-e esetleg valaki olyan tárcsaféket ami lyukakkal van ellátva? Érdemes-e megcsinálni vagy fölösleges időpazarlás lenne.
Háááát az ár nem titkos de inkább nem ijesztgetem a nagyközönséget. Utángyártottból (twn) jópár garnitúrát kifutott volna, a motoralkatresz24-en gyárinak hirdetettből kb. 1,5-et. Ez utóbbi esetében felmertül a gyanú, hogy tényleg eredeti gyári-e. Lehet, hogy csak annak van hirdetve valójában felújított (eredeti pofára újra ragasztott) darab, azonban meglepően jó. Ezt már próbáltam: Igaz, hogy többszöröse a tajvaninak, de megkrétázva és bepróbálva nem látszott, hogy után kellene csiszolni. De forgatva a kereket és a féket az anyával szorítva azért érződött, hogy van egy kis egyenetlensége. Viszont olyan minimális, hogy egy kb. 30 km-es városi kanyar után utánállítottam és azóta köszöni jól van. És nagyon brutális fékhatása van az előző tajvanihoz képest. (mint írtam az több ezer km után sem feküdt fel végig).sell írta:Hali, ezért mennyi királyi forintot kellett legombolni? Már ránézésre sem keveset.Véleményedet (tapasztalatod) oszd majd meg velünk.
Ragasztatni kell vastagabb betétetButcher88 írta:Köszi a vàlaszt!KILL3R etz írta:Nem árt ha a kerék be van fűzve, kicentírozva, és úgy állsz neki dobot szabályozni. A küllők feszítése miatt előfordulhat hogy minimális mértékben deformálják a dobot.
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
Azt tudod,hogy kb. mekkora az az àtmérő ameddig lehet szabályozni?
Csak az miatt is,mert ha jól tudom különböző méretű lemezekkel lehet szabályozni a pofák nyitását de nyilván nem a végtelenségig.
Attól tartok az én dobjaim túl kopottak,mert a fékező felület már egy síkban van a küllőknek kialakított bügykökkel. ( bàr nincs viszonyítási alapom,nem tudom mekkora kéne legyen az átmérő )
Köszi a vàlaszt!KILL3R etz írta:Nem árt ha a kerék be van fűzve, kicentírozva, és úgy állsz neki dobot szabályozni. A küllők feszítése miatt előfordulhat hogy minimális mértékben deformálják a dobot.
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
az bajjura györgy írta:sziasztok csak a 12-es furattal az a gond hogy ovális, lehet hogy 12/14 üdv. juragy
12-es menetbe pont jó a 10-es helicoiljura györgy írta:sziasztok igazándiból annyi a gondja hogy valaki keresztül barmolta 12-es fúróval a tükör helyét de van 1 másik abba meg ez a tartályrész nincs benne üdv. juragy
Ha jól emlékszem valami belső bordázata van, amibe megy valami célszerszám.........jura györgy írta:sziasztok főfékben van az a műanyag rész (tartály ) azt hogy tudnám kihajtani próbálkozott már pár erős embert nem bírtak vele üdv. juragy
hell írta:Szinter kell a francnak.Leeszi a tárcsát azt csak a baj van. Nekem azt írja van minden van készleten. Nem olcsó az tény de jó. Bár nyikorogni ez is tud...
hell írta:Unixban ott van ami nekünk kell.Sőt akinek jó ismeretsége van csodakártyára 46% engedménnyel meg is kapja...
csoka írta:Én ferrodo platinum-ot használok (ETZ125),és teljesen jó.... inkább ez fogyjon el,mint a tárcsa...
volt egy ilyen megérzésem, túl szép lett volna, hogy igaz legyen, hogy lehet még eredeti gyárit kapni....aronpfabian írta: Szürke ferodollal de gyári öntvénnyel valószínűleg felújított darab.
Szürke ferodollal de gyári öntvénnyel valószínűleg felújított darab. Ez nem probléma, a használt gyárit is inkább vinném felújítani mint megvenni a "roppanós" magyartz25z írta:jó kérdés, hátsót még nem kerestem, mert van egy tartalék gyárim (ha tényleg az...), ha a motorban levő utángyári megadja magátDgergely írta:Kis Etz-n hátsó fékpofának a ferodo fsb 823 nevű pofa megfelelő?
de a netes kutakodás alapján megfelelőnek tűnik. Úgyis mennem kell az autósboltba ahol az elsőt vettem majd belekukkantunk a katalógusba.
jó kérdés, hátsót még nem kerestem, mert van egy tartalék gyárim (ha tényleg az...), ha a motorban levő utángyári megadja magátDgergely írta:Kis Etz-n hátsó fékpofának a ferodo fsb 823 nevű pofa megfelelő?
Nem vagyok nagy szakértő... ezek a betétek használhatóak kis etz-n is?z25z írta:EBC, Ferodo jól bevált márkák. Többünknél bizonyított már. EBCből az FA 18HH, ferodo-ból a 148 p a platinum ez kevlár, vagy a 148 ST szinter betétje kitűnő, bár nem olcsó mulatság…
Nagyon köszönöm az ajánlatot. Azonnal élnék is vele ha nem számomra a világ másik felén lenne...jura györgy írta:sziasztok , hell ha vasba jársz gyere be hozzám Kissomlyóra a kifurkáltat meg kapod ingyen én is ingyen kaptam van még egy kupac akatrész válogathatsz belőle nem nagy érték de hátha valami kell üdv. juragy
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég