

Döntöttem. Mivel nem terem minden fán bontott, főleg meg bizonytalan, hogy jó állapotú-e, ragasztás lett a vége. Kifaggattam az eladót a csapágyboltban. Szóval ez a ragasztó elvileg 0,15 mm-es rést tud áthidalni. Ha ez körkörös akkor ugye másik oldal ugyanennyi, na ekkora hézag azért nem volt. Nem kottyant a fészekben, de kézzel kisebb erővel ki lehetett tolni a helyéről. Érdekes egy ragacs: anaeorób, vagyis a levegőn folyékony, levegőtől elzárt területen a fémionok hatására szilárdul megszketo írta:
Hát,én a ragasztás helyett,a kuplungkiemelő hengert cserélném ki,egy jó használtra,amibe tuti nem forog meg a csapágy.
![]()
De, Ön dönt kérem!
Hát,én a ragasztás helyett,z25z írta:Szerintetek a csapágyragasztó mennyire strapabíró megoldás? Van a loctite-nak egy terméke (648) ami 180 fokig hő és olaj (?) álló. Adott egy kuplungkiemelő henger, ebben megforog a 6302-es csapágy. Ennek kellene megoldást találnom. Szóval jó a ragasztás vagy köríves javítás?
KILL3R etz írta:Az eredeti kérdésre válaszolva egy jobb Reugeot 200-250°C-t simán tud. Szóval csapágyat direktbe rárakni nem érdemes, de öntvényt nyugodtan.
"A szakszervízben" is használja a mester, szerintem ne izgulj ezen.z25z írta:Keresgetem de nem találom a választ, hátha itt tudja valaki: a villanyrezsó hány fokra melegíti fel a ráhelyezett dolgokat? Gondolok arra, hogy kurva jó vele szerelni, mert a váltótengely 6203-as csapágya 20 perc után kiesik (nem kell szopni a kicsalogatással belső csapágykihúzó híján) de nem tesz semmilyen kárt vajon az öntvényben?
Na tessék ne beszélj ilyen csúnyán, már lefele mész a kuplungagy árával is. Az fasza mire elhozom már ingyen kéne mi na szép.z25z írta:hell írta: Hála a jó istennek nem is te tetted fel ezt a szemetet.![]()
![]()
Ha meg nem tetszik majd leveszem és eladó lesz...Persze már most is eladó ha valaki komolyan meg akarja venni. Ne legyél irígy amúgy mert neked is eladó ez azt majd alakítod ahogy neked tetszik...
![]()
Bambi mondta annó azt rakták fel így beszereztem és kipróbálom. Na jó a gumi amiben van az nem ezé de mást hirtelen nem találtam...
Hááát ha teszel mellé még egy kifogástalan állapotú kuplungagyat akkor adok érte 4000-et és már megyek is érte.![]()
![]()
hell írta: Hála a jó istennek nem is te tetted fel ezt a szemetet.![]()
![]()
Ha meg nem tetszik majd leveszem és eladó lesz...Persze már most is eladó ha valaki komolyan meg akarja venni. Ne legyél irígy amúgy mert neked is eladó ez azt majd alakítod ahogy neked tetszik...
![]()
Bambi mondta annó azt rakták fel így beszereztem és kipróbálom. Na jó a gumi amiben van az nem ezé de mást hirtelen nem találtam...
Hála a jó istennek nem is te tetted fel ezt a szemetet.z25z írta:Háááát szerintem egyrészt csesznye, nagyon rontja az összképet ráadásul feleslegen túl van kalibrálva. Mivel javarészt 2-6000-ig használod ki (és akkor sokat mondtam) ezen az órán ez durván egy 80 fokos szöget bezáró tartomány. Míg a saját mérőn ugyanez majdnem 180 fok ezért sokkal pontosabban saccolhatod mennyivel forog. Összegezve: a faszom se tenné fel ezt az ocsmányságot.![]()
Egyszerű megoldás: simán visszahegeszted, használod tovább.torokb írta:Sziasztok!
ETZ250-es elsőlámpa tartólemez végleg megadta magát, és letört az öntvényről. Gondolom nem az enyém az elsőSzokás visszahegeszteni? Az öntvény acél, vagy alu? Valakinek valami jó barkácsmegoldása?
köszi: Bence
Köszi a segítséget.behan írta:Ezek szerint a zégergyürüs oldal jó! Akkor a másik oldalon kell le flexelni a hosszából,kb.10mm logjon ki a tengely a sztender szélétől!Butcher88 írta:A hátsó lengővilla sikeresen kijött,az első még vissza van.Remélem nem lesz nehezebb!
A hátsó lengéscsillapító felső csavarjával jobban megszenvedtem,de a kúpos csavarkiszedő segített.
Ezen kívül lenne egy újabb kérdésem.
A sztendermnél is valami mókolás történhetett az évek alatt,mert sehogy se bírom lehúzni a csőtengelyről.
Nem szorul vagy ilyesmi,hanem a cső hosszabb mint az állvány.( hegesztgetés nyomai láthatók a csőtengelyen )
Találtam az egyik felén egy rigós biztosítót de ha azt leveszem se jön le.
Hogy van ez kialakítva gyárilag?
Ezek szerint a zégergyürüs oldal jó! Akkor a másik oldalon kell le flexelni a hosszából,kb.10mm logjon ki a tengely a sztender szélétől!Butcher88 írta:A hátsó lengővilla sikeresen kijött,az első még vissza van.Remélem nem lesz nehezebb!
A hátsó lengéscsillapító felső csavarjával jobban megszenvedtem,de a kúpos csavarkiszedő segített.
Ezen kívül lenne egy újabb kérdésem.
A sztendermnél is valami mókolás történhetett az évek alatt,mert sehogy se bírom lehúzni a csőtengelyről.
Nem szorul vagy ilyesmi,hanem a cső hosszabb mint az állvány.( hegesztgetés nyomai láthatók a csőtengelyen )
Találtam az egyik felén egy rigós biztosítót de ha azt leveszem se jön le.
Hogy van ez kialakítva gyárilag?
Köszibehan írta:Hosszú csavar,nagy alátét,és behúzatod a helyére!Butcher88 írta:Ha már lengővilla,a perselyeket,szilenteket milyen technikával szoktátok berakni? ( a teleszkóp is érdekel )
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég