Üzemanyagellátás
- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 488
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Üzemanyagellátás
Nekem szintén produkál leállást fényszóróval az etz,főleg nagy melegbe.Nyáron hőségben volt,hogy leállt bekapcsolt fényszóró nélkül is. Pedig töltés,akksi rendben. Gyertyakép jó,indul,megy,szóval szerintem is a "gyújtás" körön kellene körülnézni. Én is ezt fogom tenni.Lehet rossz a nagyfesz kábel is,vagy döglődik a trafó,de elég egy kontakthiba is.
Amatőr,... a rádióamatőr
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Azt kellene kideríteni, hogy befullad-e vagy elkevesell? Én valahogy így kezdeném: a befulladást egyszerűbb kizárni: elzárod a benzincsapot és alapjáraton hagyni kell kiürülni a karburátort. Csak gondolom itt a bibi, hogy nem bírja addig. Egyszerűen simán le kell állnia anélkül, hogy jelentősen változna az alapjárati fordulatszám bármerre. De ha elzárt csapnál jár, jár jár, majd és elkezd felpörögni akkor normál esetben dús. Esetleg jelzés értékű lehet, hogy ebben a hideg időben keményen kérinie kellene a szivatót is. Ha beindítás után nem kér szivatót hanem szépen jár az is dús-ra utal. Ha meg szegény akkor nem jár "keményen" a motor és gázadás után lassan, erőtlenül esik a fordulat.
Persze ezt az elzárt csapos mutatványt üzemmeleg motornál kellene, mondjuk egy legalább 5-6 km-es kanyar után.
Persze ezt az elzárt csapos mutatványt üzemmeleg motornál kellene, mondjuk egy legalább 5-6 km-es kanyar után.
Re: Üzemanyagellátás
Mit nézhetnék még meg? Próbáljak meg új alapgázi fúvókát venni? Vagy mit csinálhatnék?z25z írta:hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.
Re: Üzemanyagellátás
Lámpa nélkül se megy tovább, csak egy kicsivel tovább tartja meg az alapgázt aztán ugyanúgy leáll. Pár másodpercig maradt csak töltés nélkül életben, szóval nem tudom, hogy tovább esik-e a feszültség.(Vezetékezés is tiszta új)MrDok írta:És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És megy lefelé, vagy akkor megáll már?Dgergely írta:Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Célszerszám.Dgergely írta: U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Az akkumulátoros dolgot majd hétvégén leellenőrzöm. A szimeringekkel nem hiszem, hogy probléma lenne, mert nemrég (kb.1500km) voltak cserélve, nyélgáznál pedig nem éreztem problémát. Ha bármire rájövök azonnal írok, addig is köszönöm.
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?
- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 488
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Üzemanyagellátás
Szimmeringek? Rendesen visszaál alapjáratra? Nem repked a fordulat? Maxi gázon nem fogy el a benya? Összefüggnek a dolgok!Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Amatőr,... a rádióamatőr
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Normál jól beállított benzinszintel kísérletezz.Dgergely írta: Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.
Ha lassan beledöglik a benyába, akkor inkább az alapjárati fúvókának a pontos méretét nézném meg. Pontos, nem ráírt.......
De alapjáraton nincs töltés. Az aksi látja el árammal a szikrát. Mondjuk trafónál mérve ellenőrizd a feszültséget alapjáraton. Ha lassan visszaesik, (min 11.5 legyen, de inkább több) akkor aksi csere.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.aronpfabian írta:Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ha lassan csökken és lefullad akkor jó eséllyel mégis sokat kap. Ha a tűszelep kicsit ereszt, akkor állásban (kevés fogyasztásnál) megemelkedhet a benzinszint.Dgergely írta:Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zudori írta:Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
És mi van az este 9 és reggel 5 közötti idővel? Ott még találhatunk némi szabad időtartamot!
Igaz a mondás, miszerint "Minél többet alszol, annál kevesebbet élsz", de elég fárasztó ennyi alvással is...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Csabikám!Tony91 írta:Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
És mi van az este 9 és reggel 5 közötti idővel? Ott még találhatunk némi szabad időtartamot!
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jelentkezem már, hogy lássátok, nem vesztem el...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
Sűbertű dologgal kapcsolatban:
Ideiglenesen szünetel, mivel jelenleg ott tartok, hogy aludni és fürödni van időm hazajutni... Meló mellett CNC suliba járok, tehát reggel 5-kor elmegyek otthonról melóba, meló után azonnal tovább Csongrádra suliba, és este 9-re hazaérek..
Amint lesz időm, folytatva lesz, megvalósításra vannak elképzelések, csak lenne rá időm...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3103
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Fb szökevény ... ez jó
Nna indulok a pótra ...
Nna indulok a pótra ...
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
JEEEEEE!kiskampf írta:Üdvözlet Tisztelt Kollégák. ......
ÜDVRIVALGÁS!
Tényleg elférne a kérdés megválaszolása után egy két reakció. Pl.: Ok, megnézem, megcsináltam, helyrejött, elromlott.........
De ezt ne vedd személyes ügynek. Nem rólad szól. Általánosítás. Nincs bántó szándék, csak vélemény. Részemről.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Üdvözlet Tisztelt Kollégák. Előrebocsájtom hogy nem vagyok Fb-szökevény sem pedig Buckalakó.Csak egy elfoglalt dolgozó ember,akinek kevés az ideje még ahhoz is sokszor,hogy benézzen ide. És nem csak kérdezni szoktam,hanem tanácsot adni is. 1. Eddig kitisztítottam a tanksapkát teljesen,úgy hogy felfordítva benzinnel töltve szép szabályosan csurog a kis furaton a benzin. 2. Kicseréltem a benzincsapot,mert mérések alapján az utángyártott csapok áteresztő képessége jóval kisebb literben mérve mint az eredeti. 3. Hengeren a szívócső tömítését cseréltem. Rövid utakon eddig javulás mutatkozik,de hosszan még sajnos nem volt időm kipróbálni. Ha esetleg most sem lesz jó,akkor fojtatom a karburátor teljes átnézésével. Úszószint ellenőrzés,stb... Üdvözlettel: Kiskampf
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Én hálás vagyok az építő jellegű kommenteknek... Még az utóbbiaknak is. Az ilyeneket Bucka lakóknak hívom, akik csak kérdeznek és nem köszönik meg a segítséget...
Fött!
Fött!
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
MrDok írta: Zsaki!
Mit vársz?
Nem túracimbi, csak FB szökevény...... majd még válaszol is a válaszokra mi?
Tudod mennyi ilyen ír rám különböző kérdésekkel?
Ja ne kezd már te is.Rokonok vagytok Hell-el?
Mi az hogy FB szökevény?
Tudod hányan FB-oznak a túracimbik közül is?
A többivel egyetértek.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zsaki!zsakfos írta:Jó fej lehet ez a kiskampf nevű emberke is.Benéz ide,kérdez,mi itt törjük magunkat hogy segitsünk,aztán még arra sem veszi a fáradságot hogy utána leirja mi volt vagy mi van,hogy tanuljunk belőle mi is.
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Mit vársz?
Nem túracimbi, csak FB szökevény...... majd még válaszol is a válaszokra mi?
Tudod mennyi ilyen ír rám különböző kérdésekkel?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Jó fej lehet ez a kiskampf nevű emberke is.Benéz ide,kérdez,mi itt törjük magunkat hogy segitsünk,aztán még arra sem veszi a fáradságot hogy utána leirja mi volt vagy mi van,hogy tanuljunk belőle mi is.
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Bírom az ilyet nagyon.
Azt már nem is merem remélni hogy meg is köszönje
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- popitty
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
- MZ-d típusa: MZ Ts 150
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen hibám vagy legalább is hasonó nekem is volt - kb 80 km/ó-tól lehörgött - és az lett a vége, hogy ki kellett cserélni a karbicsek és a henger közötti összekötőt mert a száma alapján 125-ösé volt.kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3103
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Egyszer csak elkezdődött? Tehát eddig jó volt? Valahol valamilyen dugulásod van. Bedagadt a benzincsapnál a gumi, a benzincsap szűrője eldugult, karbiban az úszó szelep részlegesen fennakad v. eldugult, és a légszűrőt is megnézném ahogy Zsaki mondta.zsakfos írta:Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt ...
Az utanfolyást miből gondolod hogy jó?Hogy nézted?
Tanksapka szellőző furata tiszta?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Levegő útja is rendben van?kiskampf írta:Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
Az utanfolyást miből gondolod hogy jó?Hogy nézted?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.Ki mit gondolna arról,hogy Trophy-125-ös hogyan működne Etz-125 karburátorral.Mert őszintén szólva elgondolkodtam a felszerelésén. Továbbá keresek Trophy 125-höz való eredeti oldalcsomagtartó párt.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Akkor ezt nézzétek!:
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Teljesen hibátlan leírása a dolgoknak! Ezek döglöttek...aronpfabian írta:Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)gacsat írta: Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.
Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Re: Üzemanyagellátás
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:Tony91 írta:Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA
Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 0b6919763/?_
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ja igen és a fia vitte tovább a boltot valóban, de az szeret iszogatni mostanában(persze ettől még tud, de ha épp szar napját fogja ki az ember akkor a fene tudja)... De nem kell agódni a fúrást egy öreg foszer csinálja aki már az öreg Horváth idejében is ott volt és az keni vágja a témát! Volt kitől megtanulnia... /Ez csak a pontoság kedvéért... /
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ámen! Nekem 15 éve volt ott meg most nemrégen. 35000+ km simán kibírt(gyűrűk koptak el veszetül és vele az erő is ) elsőre és Bertát tesz bele az öreg szaki azt mondta az tuti jó ők arra esküsznek. Bár én nem feszegettem tartósan a 100+km/h és sokat ki is bírt viszonylag. Sokan mondták talán azért bírt ki ennyit mert nem cibáltam a fülét. Fene tudja...Tony91 írta:hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Oda fogom most vinni
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
Oda fogom most vinni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Stephanus írta:Ha lent sok, fent kevés, akkor nagyobb főfúvóka, lentebb engedett súbertű lesz valószínűleg a megoldás.Tony91 írta:A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...
OK, hogy 130 a gyári ajánlás a csatos karbihoz, de a karburálás végeredménye nagyon sok mindentől függ. Pl kipufogó, légszűrő, stb. Egy csomó minden hat rá.
Nekem, bár nem ellenőrzött, 140-es vagy 145-ös van bent. Egyszerűen ezzel megy legjobban nyélgázon. Úszószint poháron beállítva pontosan, a súbertút meg megintcsak érzésre, hogy ne is legyen durva a járása alacsony részterhelésen (dús keverék), de ne is torpanjon meg félgáz körül, mikor nyitod a gázt (szegény keverék).
A fogyasztásom 5,5 körül, de az aláírásomban az MZ-re kattintva ezt részletesebben is meg lehet tekinteni. A gyertyaképem 7-es vagy 8-as NGK-val (mikor melyik) teljesen jó. A napi használat nálam kb 35km-re való ingázást jelent (napi 70-80km), kb harmada város, harmada M0 110-120mk/h, harmada közút 90-110 km/h. A fenti tapasztalatok erre az igénybevételre érvényesek.
Most jelenleg kicseréltem 135-ösre a főfúvókát a karbiban, eleve azzal is vettem, már az volt benne. Szeptemberben lesz megfúratva, meglátjuk, mi lesz... Én is a főfúvóka kérdés fele hajlok, mert mindkettő közel 110-es tempónál szorult meg...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Üzemanyagellátás
Ha lent sok, fent kevés, akkor nagyobb főfúvóka, lentebb engedett súbertű lesz valószínűleg a megoldás.Tony91 írta:A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...
OK, hogy 130 a gyári ajánlás a csatos karbihoz, de a karburálás végeredménye nagyon sok mindentől függ. Pl kipufogó, légszűrő, stb. Egy csomó minden hat rá.
Nekem, bár nem ellenőrzött, 140-es vagy 145-ös van bent. Egyszerűen ezzel megy legjobban nyélgázon. Úszószint poháron beállítva pontosan, a súbertút meg megintcsak érzésre, hogy ne is legyen durva a járása alacsony részterhelésen (dús keverék), de ne is torpanjon meg félgáz körül, mikor nyitod a gázt (szegény keverék).
A fogyasztásom 5,5 körül, de az aláírásomban az MZ-re kattintva ezt részletesebben is meg lehet tekinteni. A gyertyaképem 7-es vagy 8-as NGK-val (mikor melyik) teljesen jó. A napi használat nálam kb 35km-re való ingázást jelent (napi 70-80km), kb harmada város, harmada M0 110-120mk/h, harmada közút 90-110 km/h. A fenti tapasztalatok erre az igénybevételre érvényesek.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Re: Üzemanyagellátás
[quote="sunbim"][quote="Atus250"][quote="aronpfabian"]Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal[/quote]
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...[/quote]
Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.[/quote]
Nos, egyelőre megoldódott, megkérdeztem Bambit, használható-e az itthoni utángyártott, azt mondta, igen. Vettem egy ilyet: http://www.mofaker.hu/termek/Subertu-ET ... TZ__305740
Tudom, mofakeres... de a mocim abbahagyta a rángatást részterhelésen, szépen veszi a lapot. A tűt a szervízkönyv szerinti, 4 bevágásba raktam, elsőre jó lett. A régi tűvel füstölt rendesen, vagy füstölt és rángatott (4es, 5ös rovátka). 120 Forintot igazán megért.
Ja, egy kicsit azért kellett henkölni: a kis zégergyűrű rovátkája nem volt elég mély, de tűreszelővel megoldottam.
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...[/quote]
Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.[/quote]
Nos, egyelőre megoldódott, megkérdeztem Bambit, használható-e az itthoni utángyártott, azt mondta, igen. Vettem egy ilyet: http://www.mofaker.hu/termek/Subertu-ET ... TZ__305740
Tudom, mofakeres... de a mocim abbahagyta a rángatást részterhelésen, szépen veszi a lapot. A tűt a szervízkönyv szerinti, 4 bevágásba raktam, elsőre jó lett. A régi tűvel füstölt rendesen, vagy füstölt és rángatott (4es, 5ös rovátka). 120 Forintot igazán megért.
Ja, egy kicsit azért kellett henkölni: a kis zégergyűrű rovátkája nem volt elég mély, de tűreszelővel megoldottam.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Kipróbáltam a német webáruházat, és amit kaptam... inkább hagyjuk. Ugyanaz mint itthon.
a képen látható töröttet rendeltem, formára és minden másra ugyan olyan mint amit itthon vehet az ember bárhol... Tanuló pénzből ezt is tudjuk...
a középső van most benne a karbiba, és a baloldalival vettem a motort...
a képen látható töröttet rendeltem, formára és minden másra ugyan olyan mint amit itthon vehet az ember bárhol... Tanuló pénzből ezt is tudjuk...
a középső van most benne a karbiba, és a baloldalival vettem a motort...
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Első helyzetjelentés:
Első próbálkozás kudarcot vallott, műszerészesztergával sem olyan egyszerű legyártatni...
Erdélyig szüneteltetem a dolgot (augusztus 8-14), aztán jön a második ismerősöm, aki foglalkozik ilyenekkel, jön a következő kísérlet
Igen, tudom, hogy nem lett tű napokon belül, stb, de nem olyan egyszerű ezt megoldani, én ahogy tudok, rajta vagyok a dolgokon. Csak az anyagot előkeríteni telt 2 hétbe.
Igyekszem minél hamarabb megoldani a gyártást, de csodákra nem vagyok képes
Első próbálkozás kudarcot vallott, műszerészesztergával sem olyan egyszerű legyártatni...
Erdélyig szüneteltetem a dolgot (augusztus 8-14), aztán jön a második ismerősöm, aki foglalkozik ilyenekkel, jön a következő kísérlet
Igen, tudom, hogy nem lett tű napokon belül, stb, de nem olyan egyszerű ezt megoldani, én ahogy tudok, rajta vagyok a dolgokon. Csak az anyagot előkeríteni telt 2 hétbe.
Igyekszem minél hamarabb megoldani a gyártást, de csodákra nem vagyok képes
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos írta:Ami jól meg is álltzudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
Megállt, mert aki csinálná, tele van maszekkal, ha azokkal végez, hozzákezd. Júliust ígérte, de nincs kizárva, hogy augusztusra csúszik át. Sürgetni nem tudom, meg nem is akarom, ahogy odajut, elkezdi esztergával csinálni. Anyagot találtunk neki, le vannak méretre vágva, most várakozás zajlik.... Sajnos mivel nincs itthon műszerész esztergám, nem tudom én megcsinálni. Amennyire tőlem telik, igyekszem....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3103
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.Atus250 írta:A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ami jól meg is álltzudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Igen, olvastam róla nagy örömmel, de csak érdekelt volna milyen minőségű amit árulnak.zudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Sok mindent, de jelenleg egy normális c6-os részterhelés tűt egy bvf 30n2-4-es karbiba.zudori írta:Attól függ, mit szeretnél.
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég