bambi írta:bambi team készítboors írta:Ismer valaki olyan szakit, aki a csatornákat át tudná alakítani?
Egy elérhetõséget kérhetnék?
Akkor marad a polírozás, és/vagy az ablakok módosítása (bár az nem igazán a használhatóság és a fogyasztás javulását szolgálja).boors írta:jahm ezeket ismerem, de nekem már van egy átalakított hengererm, amin van már membránmeg jobb karbi, amit az rzt-nél adnának..csak kéne még valami henger nyílásait módosító tuning
Az RZT-nél lehet kapni tuninghengereket, 300-as 6 felömlõs a legbrutálabb...boors írta:üdv mindenkinek..
Van egy nagyonjó 150-es etz-m, amit átalakítottam membrános vezérlésûre, egy yamaha rd350-es mámbránnal, meg hozzáraktam az rd350-es 28 mm-es mikuni karburátorját.. minden faszán illeszkedik, nincs a teljesítményben lyuk, nagyon egyneletes alapjárata van, egészen megvéltozott a ahngja.., de mivel a felömlõkön , kipuffogónyíláson ,és a kipufogón nem változtattam, nem lett sokkal erõsebb a motor, (elllenben feleannyit eszik).. a kérdésem az volna, hogy ebbe a hengerbe bele lehet valahogy marni még két felömlõt, vagy tud valaki segíteni, hogy milyen további átalakítást kellene végezni ahhoz, hogy erõsebb legyen a motor?-elsõsorban hengerátalkításra gondolok
Csak a rendszámot vitték el matricázniMatee86 írta:matt1989 írta: szerintem csak azért gondolod,hogy stabilabb a váz,mert a 250esé jóval hosszabb...teljesen más az üléspozíció,stb...de hogy erõsebb lenne...?
egyébként szép a motor
és melyik vizsgabiztos eszi meg a mûszaki vizsgán h ez 125-ös?matt1989 írta:Sokkal stabilabb váza van, mint a 250esnek, nem nyúlik meg semmi, sokkal mozgékonyabb egyszóval nagyon KIRÁLY imádom a kicsikém
Ez komolyan 125ösként van fogalomba? Am tetszik a kipuffogó Eredeti kérdésedre válaszolva a mofakernél újan kapni 5 ezer pénzért.. www.mofaker.hu Használttal nem tudok szolgálnimatt1989 írta:
Sziasztok!
125ös ETZ-re keresek túradoboztartó állványt, ha valakinek van eladó kérem írjon email-t: 2108kfts@citromail.hu
megvaltozik a blokkbol jovo hang, felemelkedik a hangfrekvencia, hirtelen éles sivito hangot hallasz (ezt egy picit megelozi, hogy erotlenne valik) megoldasa: kuplung be, szivato ra, hogy a friss keverek es a menetszel hutse a csuszo alkatreszeketmesu írta:hát igazábol pörgetni max 5000-ig szoktam de inkább 4200-4500-ig használom és 1:33-as keveréket használok.de ha ne adj isten mégis megtörténne a baj milyen elõjelei vannak és mit kell gyorsan reagálni?kuplung gyorsan be?
mesu írta:ja és still olajat használok.idáig szerencsére nem volt az olajal problémám.
Hello!mesu írta:neharagudjatok h megkérdezem de itt novi és tz rider beszélgetésébe elhangzott ez az de mit takar pontosan az h,, a bejáratás alatt megragad"?megszorul egy pillenetra a dugó v mi?neharagudjatok de most furattam meg az én mz-m és kiváncsi vagyok.válaszotok elõre is köszi!
Egy próbát ez is megér.Samu írta:Csá! A súbertût vedd vissza eggyel, lehet kicsivel több benzint kap és azért nem megy egyenletesen... Motorféket pedig Bambi szerint is lehet használni, tehát az úgy is van
merojoc írta:Hát nem hiszem mert újítottam fel már pár etz-t és ilyet egyiknél sem tapasztaltam de bõvebben majd a csere után tudok nyilatkozni.
Szia!TZrider250 írta:Szia Novi!
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég