
Elektronika topik - a pokol kapuja
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Etz 150 87'
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Miért? Mekkora aksid van?Norbedlee írta:nekem fordítva nagy, egyik széle lelóg tartórólpnlaci írta:Kétharmada az eredetinek az enyém is.Na és? Kiékeltem egy gumilappal és annyi.Így legalább jobban elfér a többi cucc.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
nekem fordítva nagy, egyik széle lelóg tartórólpnlaci írta:Kétharmada az eredetinek az enyém is.Na és? Kiékeltem egy gumilappal és annyi.Így legalább jobban elfér a többi cucc.

Etz 150 87'
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Kétharmada az eredetinek az enyém is.Na és? Kiékeltem egy gumilappal és annyi.Így legalább jobban elfér a többi cucc. 

A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
pnlaci írta:Nekem is riasztó aksi van a gépben,ráadásul 9Ah helyet 5,5Ah és semmi bajom vele.( 250-es ETZ)Úgy tudom a kis ETZbeNorbedlee írta:Sziasztok!
Ha már akkumulátor, kis 150-es Etz-be mekkora méretű, ill Ah-s akku ami még elfér? Ill szünetmenteshez használt "zselés" akku mehet bele igaz?
5,5ös való,vagy nem?
nekem is riasztó akku van benne csak a méret nem stimmel, egyébként teszi a dolgát nincs vele gond
Etz 150 87'
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nekem is riasztó aksi van a gépben,ráadásul 9Ah helyet 5,5Ah és semmi bajom vele.( 250-es ETZ)Úgy tudom a kis ETZbeNorbedlee írta:Sziasztok!
Ha már akkumulátor, kis 150-es Etz-be mekkora méretű, ill Ah-s akku ami még elfér? Ill szünetmenteshez használt "zselés" akku mehet bele igaz?
5,5ös való,vagy nem?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Ha már akkumulátor, kis 150-es Etz-be mekkora méretű, ill Ah-s akku ami még elfér? Ill szünetmenteshez használt "zselés" akku mehet bele igaz?
Ha már akkumulátor, kis 150-es Etz-be mekkora méretű, ill Ah-s akku ami még elfér? Ill szünetmenteshez használt "zselés" akku mehet bele igaz?
Etz 150 87'
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok, jó tanács mindenkinek, Banner Bike Bull AGM+SLA 11Ah akksit ne vegyetek, 2014.08 vettem. Télen se túl hideg se túl meleg helyen nem tároltam, motorból mindig ki volt véve, rendszeresen ellenőrizve és töltve.
Ide szezont nem kezdte meg, bár 12,6 - 12,8 V van benne, de indítani nem képes, csak kerreg tőle az önindító, de nem hajt.
Szomorú vagyok, 13e Ft volt, soha többé ilyen drága, inkább no name 5-6 ért és akkor 2-3 évente csere.
Ide szezont nem kezdte meg, bár 12,6 - 12,8 V van benne, de indítani nem képes, csak kerreg tőle az önindító, de nem hajt.

Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy a motor 1 rugásra indul viszont menet közven néha prüsszent egyet, illetve mintha kicsit ingadozna a teljesítmény, zrafó, kondi, cserélve volt és kizárva....
Olyan gondom akadt, hogy a motor 1 rugásra indul viszont menet közven néha prüsszent egyet, illetve mintha kicsit ingadozna a teljesítmény, zrafó, kondi, cserélve volt és kizárva....
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
15A is elég lesz. A 6V rendszernél ez teljesen lefedi a dinamó csúcsteljesítményét (90W), a 12V rendszernél is megfelel a tipikus 180W teljesítménynek (névleges 190-210W de ennyit úgyse kötsz rá)
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok, olyan problémám akadt, hogy most kellett késes biztitáblát felraknom, és sehol nem találok 16A-es késes biztosítékot. Viszont 15A-est már találtam. Kiment a "divatból" a 16A-es vagy csak többet kéne keresnem, vagy tökéletes a 15-ös is?
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszi már érdeklődtem nálacsoka írta:Müller Szabinál tudsz venni "kitt"-et.Abban benne van minden,csak össze kell forrasztanod.(mullerelectronics.hu)Norbedlee írta:Üdv,
tudja valaki, akinek esetleg van, hogy mennyi lenne led panelből építeni a hátsó világítást-féklámpát?

Etz 150 87'
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Müller Szabinál tudsz venni "kitt"-et.Abban benne van minden,csak össze kell forrasztanod.(mullerelectronics.hu)Norbedlee írta:Üdv,
tudja valaki, akinek esetleg van, hogy mennyi lenne led panelből építeni a hátsó világítást-féklámpát?
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szia. Ledet és ellenállást fillérekért megkapod. Az Üllői úton van az elektronikai bolt,tavaly ott vettem 8db ledet+ ellenállástNorbedlee írta:Üdv,
tudja valaki, akinek esetleg van, hogy mennyi lenne led panelből építeni a hátsó világítást-féklámpát?
párszáz pénzért.(nem emlékszem a pontos összegre,bocsi.Talán két-háromszáz !)
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Üdv,
tudja valaki, akinek esetleg van, hogy mennyi lenne led panelből építeni a hátsó világítást-féklámpát?
tudja valaki, akinek esetleg van, hogy mennyi lenne led panelből építeni a hátsó világítást-féklámpát?
Etz 150 87'
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Zalaegerszeg
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Merre laksz? nekem van egy gyári új szabályzóm, amivel ki lehetne próbálni, de nem eladó!!!Jawa68 írta:Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy van egy jawa 250 es motorom aminek az elektronikája Ts Mz re lett átalakítva. A gondom az hogy az istenért nem tölt rendesen... A fesszab körül lehet a gond, mivel ha mechanikus szabályozót rakok rá akkor tölt csak sokat és az istenért nem tudom beállítani rendesen... Fel is adtam.. Beleraktam egy elektronikus szabályozót azzal meg az alábbi értékeket mérek:
Fogyasztó nélkül 6,2v alapjáraton, kisgáz nagygáz után 6,5v ig enged- megy fel a feszültség
Ha minden felvan kapcsolva akkor alapjáraton 5,8v gázadás után szintén 6,5v re viszi fel. Ez a szabályozò a 2. elektronikus fesszab ami 6,5 ig enged tölteni pedig 7,1-7,2 lenne a normális...
Segítsetek merre induljak!
Köszi!
Üdv: Adrián!
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy van egy jawa 250 es motorom aminek az elektronikája Ts Mz re lett átalakítva. A gondom az hogy az istenért nem tölt rendesen... A fesszab körül lehet a gond, mivel ha mechanikus szabályozót rakok rá akkor tölt csak sokat és az istenért nem tudom beállítani rendesen... Fel is adtam.. Beleraktam egy elektronikus szabályozót azzal meg az alábbi értékeket mérek:
Fogyasztó nélkül 6,2v alapjáraton, kisgáz nagygáz után 6,5v ig enged- megy fel a feszültség
Ha minden felvan kapcsolva akkor alapjáraton 5,8v gázadás után szintén 6,5v re viszi fel. Ez a szabályozò a 2. elektronikus fesszab ami 6,5 ig enged tölteni pedig 7,1-7,2 lenne a normális...
Segítsetek merre induljak!
Köszi!
Üdv: Adrián!
Abban kérném a segítségeteket, hogy van egy jawa 250 es motorom aminek az elektronikája Ts Mz re lett átalakítva. A gondom az hogy az istenért nem tölt rendesen... A fesszab körül lehet a gond, mivel ha mechanikus szabályozót rakok rá akkor tölt csak sokat és az istenért nem tudom beállítani rendesen... Fel is adtam.. Beleraktam egy elektronikus szabályozót azzal meg az alábbi értékeket mérek:
Fogyasztó nélkül 6,2v alapjáraton, kisgáz nagygáz után 6,5v ig enged- megy fel a feszültség
Ha minden felvan kapcsolva akkor alapjáraton 5,8v gázadás után szintén 6,5v re viszi fel. Ez a szabályozò a 2. elektronikus fesszab ami 6,5 ig enged tölteni pedig 7,1-7,2 lenne a normális...
Segítsetek merre induljak!
Köszi!
Üdv: Adrián!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.03.27. 19:25
- MZ-d típusa: TS 250
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszönöm szépen nektek a segítséget!
Most mentem egy viszonylag nagyobb kört, tökéletesen működik minden.
Most már világos akkor, hogy miért nem kell bele a tekercs.
Most mentem egy viszonylag nagyobb kört, tökéletesen működik minden.
Most már világos akkor, hogy miért nem kell bele a tekercs.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A relés nem csak ki-be kapcsol hanem nagy fordulaton testel is, viszont lassabban reagál, ezért közepes fordulaton a tekercs adja az üzemszerű gerjesztést.
Ezt a működést sokkal bonyolultabb elektronikával lehetne elérni és teljesen felesleges a tranzisztor kapcsolási idejével, viszont az egyszerű ki-be kapcsolgató tranzisztoros rendszerbe bezavar az áthidaló ellenállás.
Ezt a működést sokkal bonyolultabb elektronikával lehetne elérni és teljesen felesleges a tranzisztor kapcsolási idejével, viszont az egyszerű ki-be kapcsolgató tranzisztoros rendszerbe bezavar az áthidaló ellenállás.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A tekercs akkor is ad gerjesztőáramot az állórésznek amikor a fesz.szab. kikapcsol. Ezzel a dinamó feszültsége túl magas lesz, túlterhelődik ill. a rendszer feszültségre érzékeny elemei (pl. akku, elektr.fesz.szab.) károsodnak.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.03.27. 19:25
- MZ-d típusa: TS 250
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Igen a fekete dobozosat vettem.
Az első egyáltalán nem működött, a második viszont már igen, eddig a napig.
Mondjuk 2-3000 km-t mentem ezzel a fesszabályzóval, de ennek talán jobb a minősége.
Gondoltam még, hogy beszerzem a Müller electronics-tól ugyanezt, nem tudom esetleg javaslod e,
mert akkor beruházok rá.
Az első egyáltalán nem működött, a második viszont már igen, eddig a napig.
Mondjuk 2-3000 km-t mentem ezzel a fesszabályzóval, de ennek talán jobb a minősége.
Gondoltam még, hogy beszerzem a Müller electronics-tól ugyanezt, nem tudom esetleg javaslod e,
mert akkor beruházok rá.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Azért nem mondja a boltos,mert gondolom nem tudja.A gyártó feladata lenne hogy egy kis leírást mellékel hozzá,de mit várjon az ember egy olyan gyártótól aki sem a felfogatás furatait nem tudja rendesen megcsinálni,sem pedig a jelöléseket nem tudja úgy ráírni ahogy a gyári fesszabon van?Benedek1991 írta:zsakfos köszönöm a segítséget!
1 évig közlekedtem úgy, hogy bent volt a tekercs,
esetleg van ötleted, hogy miért nem volt gond vele eddig?
A legjobban az bosszant, hogy mikor megvettem a boltban,
semmit nem fűztek hozzá, hogy "figyi iktasd ki a tekercset" vagy legalább
a fesszabályzóhoz adtak volna valami kapcsolási rajzot vagy ilyesmit...
Még egyszer köszönöm!
Gondolom a fekete dobozost vetted,mert talán nincs is más a boltban.
Elégggé szórt a megbízhatósága azoknak a fesszaboknak legyen az 6 vagy 12 V-os.
Hogy miért ment a tekerccsel is közel 1 évig?
Fogalmam sincs,de pont a silány utángyártott fesszab miatt minden lehetséges

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.03.27. 19:25
- MZ-d típusa: TS 250
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
zsakfos köszönöm a segítséget!
1 évig közlekedtem úgy, hogy bent volt a tekercs,
esetleg van ötleted, hogy miért nem volt gond vele eddig?
A legjobban az bosszant, hogy mikor megvettem a boltban,
semmit nem fűztek hozzá, hogy "figyi iktasd ki a tekercset" vagy legalább
a fesszabályzóhoz adtak volna valami kapcsolási rajzot vagy ilyesmit...
Még egyszer köszönöm!
1 évig közlekedtem úgy, hogy bent volt a tekercs,
esetleg van ötleted, hogy miért nem volt gond vele eddig?
A legjobban az bosszant, hogy mikor megvettem a boltban,
semmit nem fűztek hozzá, hogy "figyi iktasd ki a tekercset" vagy legalább
a fesszabályzóhoz adtak volna valami kapcsolási rajzot vagy ilyesmit...
Még egyszer köszönöm!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szedd ki a tekercset és a képen pirossal karikázott kis vezetékdarabot csavarozd vissza a testre.NE KÖSS ÖSSZE SEMMIT SEMMIVEL.Csak azt kösd vissza testre.Benedek1991 írta:Üdv! Olvasgattam egy darabig, és kerestem a választ de nem találom.
6V-os elektronikus feszültségszabályzót vettem, beépítettem, ment is egy darabig.
Jelenleg nem tölt, a wiki szerelésben olvastam, hogy ki kell kötni az előtétellenállást.
Így is tettem, most már jónak tűnik 6,3 V-ot tölt talán kicsit többet ha pörgetem,
de a lényeg hogy most már tölt.
A kérdésem, hogy a fekete vezetéket amire az ellenállás egyik lábát kellett kötni, azt kössem csak rá
arra a foglalatra ahova rögzíteni kell az ellenállás egyik végét, vagy kössem össze az ellenállás másik rögzítési pontjához tehát a töltőkébellel kössem össze vagy csavarozzam csak fel hogy ne lógjon magába?

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.03.27. 19:25
- MZ-d típusa: TS 250
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Üdv! Olvasgattam egy darabig, és kerestem a választ de nem találom.
6V-os elektronikus feszültségszabályzót vettem, beépítettem, ment is egy darabig.
Jelenleg nem tölt, a wiki szerelésben olvastam, hogy ki kell kötni az előtétellenállást.
Így is tettem, most már jónak tűnik 6,3 V-ot tölt talán kicsit többet ha pörgetem,
de a lényeg hogy most már tölt.
A kérdésem, hogy a fekete vezetéket amire az ellenállás egyik lábát kellett kötni, azt kössem csak rá
arra a foglalatra ahova rögzíteni kell az ellenállás egyik végét, vagy kössem össze az ellenállás másik rögzítési pontjához tehát a töltőkébellel kössem össze vagy csavarozzam csak fel hogy ne lógjon magába?
6V-os elektronikus feszültségszabályzót vettem, beépítettem, ment is egy darabig.
Jelenleg nem tölt, a wiki szerelésben olvastam, hogy ki kell kötni az előtétellenállást.
Így is tettem, most már jónak tűnik 6,3 V-ot tölt talán kicsit többet ha pörgetem,
de a lényeg hogy most már tölt.
A kérdésem, hogy a fekete vezetéket amire az ellenállás egyik lábát kellett kötni, azt kössem csak rá
arra a foglalatra ahova rögzíteni kell az ellenállás egyik végét, vagy kössem össze az ellenállás másik rögzítési pontjához tehát a töltőkébellel kössem össze vagy csavarozzam csak fel hogy ne lógjon magába?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszi szépen! 

- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Igen, van is itt a klubban aki ezt használja.Cerebellumm írta:Sziasztok!
Van egy új feszültség szabályzóm, valószinüleg Wartburg, vagy Robur autókhoz való. Kérdésem: ez beépithető az ETZ 250 motorba? Köszi.
Bekötésről info: http://mz.techforum.tk/wiki/doku.php?id ... szabalyzok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Van egy új feszültség szabályzóm, valószinüleg Wartburg, vagy Robur autókhoz való. Kérdésem: ez beépithető az ETZ 250 motorba? Köszi.
Van egy új feszültség szabályzóm, valószinüleg Wartburg, vagy Robur autókhoz való. Kérdésem: ez beépithető az ETZ 250 motorba? Köszi.
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Ts 125 öm van, dinamó helyett egy 12 v os generátort szeretnék rárakni. Kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatba?
Kicseréltem 25/25w os izzóra a 40/45 w ost, a műszerfalba ledeket építettem, az első helyzetjelzőt 4w ról 2 re csökkentettem, kb 40w ra sikerült a fogyasztói oldalt leredukálni, de nem tudom megoldani, hogy ennyit is töltsön.
Ts 125 öm van, dinamó helyett egy 12 v os generátort szeretnék rárakni. Kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatba?
Kicseréltem 25/25w os izzóra a 40/45 w ost, a műszerfalba ledeket építettem, az első helyzetjelzőt 4w ról 2 re csökkentettem, kb 40w ra sikerült a fogyasztói oldalt leredukálni, de nem tudom megoldani, hogy ennyit is töltsön.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Dehogy lesz itt megkövezés! Szó nincs róla örömmel látom iszol rendesen! Vagy túl keveset vagy túl sokat itt csak az lehet a baj.
Majd lesz tapasztalat az a cucc biztosan jó lesz, roppantul várom(juk) páran biztosan milyen és mit tud...

-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
NEKEM MEG NINCS TAPASZTALAT VELEBlackIce írta:Ha már gyújtás. Jó dolog a Vape, de nagyon drága. Én optikait használok és nincs vele gondom, pedig már 10.000 km-t megtettem vele. (Mecseki-féle) Ja és ETZ-m van.
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- BlackIce
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 487
- Csatlakozott: 2015.05.09. 21:42
- MZ-d típusa: MZ ETZ "250"
- Tartózkodási hely: Budapest, XI.ker.
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Ha már gyújtás. Jó dolog a Vape, de nagyon drága. Én optikait használok és nincs vele gondom, pedig már 10.000 km-t megtettem vele. (Mecseki-féle) Ja és ETZ-m van.
"A benzin a drogom, a Shell a dílerem..."
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Bowdenes első fék? Most akkor a TS-ről van szó? Arra nem kár a VAPE-t feltenni. Az zavart meg minket hogy az aláírásodban meg ETZ 250 van!Mattila2016 írta:lebuktam ma vagyok 28 itam ezét a "héber" irás ) 90 03 18 as vagyok nekővezettek meghell írta:Így van telóról maradjunk annyiban! De ez nem mentség ennyi hibára!![]()
Na jó te tudod az a lényeg nekem se több se kevesebb. Remélem örökre patent lesz a gép és nem fogod eladni soha, de soha! Persze a tesztre vagy beszámolóra és fénykép hegyekre kíváncsi lesz itt a tisztelt nép! Köszönöm mindenki nevében előre is ilyen gépekre mindíg kíváncsiak vagyunk had ámuljunk...
meg volt a tura 5km tetem meg a gépel én nem tudom hogy pech vagy sIVÁS de első fék bovden elszakladt pontosabban kiszakadt a diobol a bovden a karnál igaz bicaj bovden volt beépítve ideiglenesenrra leszek kivéáncsi mikor meg jöna Vape cuc azal mit is nyetem vgy buktam
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
lebuktam ma vagyok 28 itam ezét a "héber" irás ) 90 03 18 as vagyok nekővezettek meghell írta:Így van telóról maradjunk annyiban! De ez nem mentség ennyi hibára!![]()
Na jó te tudod az a lényeg nekem se több se kevesebb. Remélem örökre patent lesz a gép és nem fogod eladni soha, de soha! Persze a tesztre vagy beszámolóra és fénykép hegyekre kíváncsi lesz itt a tisztelt nép! Köszönöm mindenki nevében előre is ilyen gépekre mindíg kíváncsiak vagyunk had ámuljunk...
meg volt a tura 5km tetem meg a gépel én nem tudom hogy pech vagy sIVÁS de első fék bovden elszakladt pontosabban kiszakadt a diobol a bovden a karnál igaz bicaj bovden volt beépítve ideiglenesen

MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Így van telóról maradjunk annyiban! De ez nem mentség ennyi hibára!
Na jó te tudod az a lényeg nekem se több se kevesebb. Remélem örökre patent lesz a gép és nem fogod eladni soha, de soha! Persze a tesztre vagy beszámolóra és fénykép hegyekre kíváncsi lesz itt a tisztelt nép! Köszönöm mindenki nevében előre is ilyen gépekre mindíg kíváncsiak vagyunk had ámuljunk... 



- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A boltban kapható fekete dobozos, elfúrt alaplemezű fesz.szab. szemétbevaló egy tákolmány valóban, mind a 6V mind a 12V változata. Lejjebb viszont jó minőségű, autó generátorhoz árult szabályzókról volt szó, amiknek semmi közül az MZ-hez készülő borzalomhoz. 6V rendszerhez sajnos csak az a borzalmas kapható... a cseheknél meg a németeknél forgalmazzák a VAPE 6V (Jawa?) dinamószabályzót, az elvileg jó minőség, vagy csak a remény beszél belőlem? 

-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
mind mondottam egyszer fizetek sokathell írta:Hát én nem tudom, de azért maradjunk a földön. Csak egy MZ. El lehet szállni az árakkal az tény, de azért őrületes nagy bajok vannak az alkatrészek minőségévél. Mivel eredeti alkatrész már nagyon ritka. Biztosan nem ölnék ennyi pénzt rá. Persze ez az én véleményem!!! Nem akarok durkálni senki zsebében sem félreértés ne essék persze. Nincs másik motorom 15 éve van ez meg lassan és azóta egyszer hagyott cserben. Szabi féle elektronika megdöglött amit a megszakítóhoz csinált annó. Most gyári elektronikus van 3 éve hozzá se nyultam. Na igen ez előnye, de nem egy vagyonért vettem. Megszakítóssal 10+ évig a világon semmi gondom nem volt. Minden szezon elején megnéztük vagy amikor már rosszul szólt azt annyi. Jó most azért erőlködöm egy kicsit a prox, DID és egyéb okosságokat megvettem már csak az a kérdés jó lesz-e....

A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Mattila2016 2016.03.18. 21:05-kor.
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Hát én nem tudom, de azért maradjunk a földön. Csak egy MZ. El lehet szállni az árakkal az tény, de azért őrületes nagy bajok vannak az alkatrészek minőségévél. Mivel eredeti alkatrész már nagyon ritka. Biztosan nem ölnék ennyi pénzt rá. Persze ez az én véleményem!!! Nem akarok durkálni senki zsebében sem félreértés ne essék persze. Nincs másik motorom 15 éve van ez meg lassan és azóta egyszer hagyott cserben. Szabi féle elektronika megdöglött amit a megszakítóhoz csinált annó. Most gyári elektronikus van 3 éve hozzá se nyultam. Na igen ez előnye, de nem egy vagyonért vettem. Megszakítóssal 10+ évig a világon semmi gondom nem volt. Minden szezon elején megnéztük vagy amikor már rosszul szólt azt annyi. Jó most azért erőlködöm egy kicsit a prox, DID és egyéb okosságokat megvettem már csak az a kérdés jó lesz-e....
-
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2015.09.06. 12:03
- MZ-d típusa: Mz Es250/2 Trophy
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
[quote="zsakfos]
A Trophyra még megértem,de az Etz-re viszont nagyon felesleges pénzkidobás.
Ha megbízható Etz-t akarsz ilyen szinten,akkor a töredék árért megteheted.
Fesszabnak valamelyik autóé(Wartburg,Lada) vagy Bambitól veszel egy szintén megbízható elektronikust,gyújtásnak meg a Mecseki félét és ugyanazt kapod üzembiztonságra mint a Vape.
Csak nem 80000-ért hanem 20000-ért.
Szerintem[/quote]
Szia ! Nem kötekedni akarok, de pont így indult a Trophy is. Először merülgetett az akkumulátor, Vapéhoz ez ugye nem kell, ki lehet hagyni. Utána kiderült rossz a feszszabályzó.
Na vegyünk bele egy másikat, de eredetit ami elvileg a polcon pihent nem lett jó. Örültem, hogy túráról hazajött, mert az utángyártott szénkefék a dinamóba 300 km alatt elkoptak.
Vissza raktam a régieket. 20 km majdnem teljes sötétben vezetés után, majd kiesett a szemem, mire hazaértem, mert megint nincs töltés. Megint jött az ötlet vegyünk elektromos fesszabályzót. Túra közbe elkezdett világítani a töltésjelző és ledurrant a kisipari csodáról a dióda vagy mi a bánat a közepén, mert szétszedve a szép kis dobozát kiderült akkora egy gányolt valami, hogy nem is tudom, hogy merik boltba árulni. Már az gyanús volt, hogy a furataiból az egyik nem is passzolt a motorhoz, mert el volt félig fúrva. Na ezek után elegem lett , hogy míg mások vígan motoroznak én mindig azon görcsölök, hogy mikor áll meg a motor. A sok szemétbe a Vape fele ára ráment, mert én ebayról rendeltem és ott olcsóbban meg tudtam venni. Amit leírtál az mind oké, csak még mindig ott van a generátor kérdése, a Vapéban meg ezek mind egybe vannak építve. Egy álom a motor, igaz most meg a kuplungtól félek, mert kicsit el van kopva.
A Trophyra még megértem,de az Etz-re viszont nagyon felesleges pénzkidobás.
Ha megbízható Etz-t akarsz ilyen szinten,akkor a töredék árért megteheted.
Fesszabnak valamelyik autóé(Wartburg,Lada) vagy Bambitól veszel egy szintén megbízható elektronikust,gyújtásnak meg a Mecseki félét és ugyanazt kapod üzembiztonságra mint a Vape.
Csak nem 80000-ért hanem 20000-ért.
Szerintem[/quote]
Szia ! Nem kötekedni akarok, de pont így indult a Trophy is. Először merülgetett az akkumulátor, Vapéhoz ez ugye nem kell, ki lehet hagyni. Utána kiderült rossz a feszszabályzó.
Na vegyünk bele egy másikat, de eredetit ami elvileg a polcon pihent nem lett jó. Örültem, hogy túráról hazajött, mert az utángyártott szénkefék a dinamóba 300 km alatt elkoptak.
Vissza raktam a régieket. 20 km majdnem teljes sötétben vezetés után, majd kiesett a szemem, mire hazaértem, mert megint nincs töltés. Megint jött az ötlet vegyünk elektromos fesszabályzót. Túra közbe elkezdett világítani a töltésjelző és ledurrant a kisipari csodáról a dióda vagy mi a bánat a közepén, mert szétszedve a szép kis dobozát kiderült akkora egy gányolt valami, hogy nem is tudom, hogy merik boltba árulni. Már az gyanús volt, hogy a furataiból az egyik nem is passzolt a motorhoz, mert el volt félig fúrva. Na ezek után elegem lett , hogy míg mások vígan motoroznak én mindig azon görcsölök, hogy mikor áll meg a motor. A sok szemétbe a Vape fele ára ráment, mert én ebayról rendeltem és ott olcsóbban meg tudtam venni. Amit leírtál az mind oké, csak még mindig ott van a generátor kérdése, a Vapéban meg ezek mind egybe vannak építve. Egy álom a motor, igaz most meg a kuplungtól félek, mert kicsit el van kopva.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
aronpfabian írta:Szikrának a feszültségét nem igazán érdemes mérni. Ha a gyertyán már megjelenik, akkor működik a trafó, és minden ami mögötte van (a gyújtásidőpont fontosabb de a te problémádra annyira nem jellemző ilyen irány)Mattila2016 írta:üdv nem tudom hogy blokk üzemanyagellátás vagy elektronika a baj etz 250blokk adott berofentetem 500m mentem vele utána leállítottam indítanám és semmi a kipufogóból folyt a benzin szikra van 230v műszerszerint karbit helyszínen szétszedtem tűszelep zárt rendesen akkor mi a gázz szimeringek ujak tömitések újjak !!
A kipufogóból folyó benzint fennakadt tűszelep is okozhatja, ez visszaugorhatott amikor leszedted a karburátort. Ha sokat rúgdostad amikor nem indult, szintén köpködhet a kipufogón. Ezen kívül a gyertya sem szereti ha vastagon kormos, olajos vagy benzines. Először gyertyát cserélnék.
áron a jelentem a problémát megferjtettem gyertya kétp kicsit sok let az olaj emmelet nem volt meg az aksi feszűltsége


MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szikrának a feszültségét nem igazán érdemes mérni. Ha a gyertyán már megjelenik, akkor működik a trafó, és minden ami mögötte van (a gyújtásidőpont fontosabb de a te problémádra annyira nem jellemző ilyen irány)Mattila2016 írta:üdv nem tudom hogy blokk üzemanyagellátás vagy elektronika a baj etz 250blokk adott berofentetem 500m mentem vele utána leállítottam indítanám és semmi a kipufogóból folyt a benzin szikra van 230v műszerszerint karbit helyszínen szétszedtem tűszelep zárt rendesen akkor mi a gázz szimeringek ujak tömitések újjak !!
A kipufogóból folyó benzint fennakadt tűszelep is okozhatja, ez visszaugorhatott amikor leszedted a karburátort. Ha sokat rúgdostad amikor nem indult, szintén köpködhet a kipufogón. Ezen kívül a gyertya sem szereti ha vastagon kormos, olajos vagy benzines. Először gyertyát cserélnék.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
üdv nem tudom hogy blokk üzemanyagellátás vagy elektronika a baj etz 250blokk adott berofentetem 500m mentem vele utána leállítottam indítanám és semmi a kipufogóból folyt a benzin szikra van 230v műszerszerint karbit helyszínen szétszedtem tűszelep zárt rendesen akkor mi a gázz szimeringek ujak tömitések újjak !!
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
valjúk be a megszakítos elállítódik bizonyos km után legalábbis nekem el ment !!! UI vagy arúgó nem feszített annyirazudori írta:Ha nekem TS-em lenne én sem gondolkodtam volna másban, csak VAPE-ban. Így igaz, egyszer kell megvenni és utána semmi gond sincs többé!
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Ha nekem TS-em lenne én sem gondolkodtam volna másban, csak VAPE-ban. Így igaz, egyszer kell megvenni és utána semmi gond sincs többé!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
aronpfabian írta:Fényképeket kérhetünk majd, mit kaptál a csomagban?
természetesen igen! osztjuk a tapasztalotokat keddre várom a csomagot unboxing csinálok és működés közben is illetve szerelés videót is készítek! meg egy pár műszeres teszt meg van e az annyi

nehogy úgy legyen mint a KTM nél ,hogy a önindító néha meg van nézve .. meg ugye a KTM 450 exc se kp rendeztem a részletet perkánlni kell az után is ,de hallod T125 vagy etz 250 mész utána felülsz Ktm 450 re jóember mikor tanultam motorozni ts-mz-n hirtelen kiengetem a kuplungot az lefúlt a KTM 450 meg ki repül alólad az a nyomaték ami van benne hiába 450 ccm
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mattila2016 2016.03.18. 13:55-kor.
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
fu lallod örökölt motor 100k rá vertem csak a blokkra főtengely csere mert ütött a primer résznél kuplung tárcsák összes csapágy szimering csere volt vázat fúlra csiszoltam újrafújtam az elemeket kéne még fújni csak színkód kéne a színhez lejárt (2002) műszakiban annyi áll almazöld ..hell írta:Egészség a lényeg pénz nem számít!![]()
Várjuk a teszteredményeket!
ui én úgy vagyok vele egyszer fizessek sokat de az tartson ki évekig mert ez a megszakítós gyújtás jó jó elemeli ,de akor sem olyan pontos mit egy mágneses főleg ha nagy fordulaton megy ideje nincs csukódni szerintem félhavi fizú ráment ere a vape témára

MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Fényképeket kérhetünk majd, mit kaptál a csomagban? 

- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Egészség a lényeg pénz nem számít!
Várjuk a teszteredményeket! 



-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
meg is rendeltem ezt a Vape cuccot 

MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég