Kiderült....zsakfos írta:Ilyen tiszta a gyári zsír új dobozából kivett hengerem sem volt.Nem semmi.Nagyon csecse.![]()
![]()
![]()
De azért csak kiderült hogy nem elég csak úgy körbefújkálni egyszer,azt mindjárt ilyen lesz ugye?


Kiderült....zsakfos írta:Ilyen tiszta a gyári zsír új dobozából kivett hengerem sem volt.Nem semmi.Nagyon csecse.![]()
![]()
![]()
De azért csak kiderült hogy nem elég csak úgy körbefújkálni egyszer,azt mindjárt ilyen lesz ugye?
Kösz!!hell írta:Aha akkor nem volt az csak annyi..."egy napot ázott a henger mosóporos, langyos vízben" ezt hogy csináltad mindíg langyos maradt a víz?
![]()
![]()
A lényeg nagyon szép munka gratulálok hozzá!
Köszi, anno (vagy 2 éve) takarítás után nálad lett fúrva ez a henger.
Csak a koromra fújtad, a többit lemaszkoltad? Én hengert pucoltam vele nemrég (persely persze vastagon bezsírozva és nyílások ronggyal bedugva, ahhoz nem érhet) de 10 percig nem mertem rajtahagyni mert már nagyon szaga volt fél perc után isz25z írta:És egy újabb kísérlet, korom mechanikai behatás nélküli eltávolítása (kefe, csiszolópapír stb nélkül):
Egyszer mikor nem volt más kéznél a kályha üvegét well done st. moritz hideg zsíroldóval takarítottam le és meglepően jól bevált. Most kipróbáltam a motornál is: ráfúj 10 percig áll, majd rongygyal letöröl:
(a képfeltöltés nem jelenleg nem működik ezért linket tettem be)
https://picasaweb.google.com/1182944053 ... 2572279650
Mondjuk én kézzel szoktam meghúzni érzéssel,csak olyan kevéskének tűnt ez a 10Nmaronpfabian írta:
A TS 125 könyvében benne van, ott "legfeljebb 1,3 kpm"-et írnak, tehát a 10 Nm nem tűnik túl kevésnek. Ezek 5.8-as szilárdságú hornyos csavarok, aluöntvény menetben, ha sokkal erősebben húznád, mindkettő károsodna.
Nos, igen. Bocsánat nem szeretnék a ,,felnőttek,,dolgába belecsipogni,ép a mi nap jutottam odáig ,hogy a blokk csavarokat,mondván.. ki kellene próbálni a vadi új nyomaték kulcsomat,,hát adj neki.((( Jó nem ez volt az első próbálkozás természetesen)))aronpfabian írta:A TS 125 könyvében benne van, ott "legfeljebb 1,3 kpm"-et írnak, tehát a 10 Nm nem tűnik túl kevésnek. Ezek 5.8-as szilárdságú hornyos csavarok, aluöntvény menetben, ha sokkal erősebben húznád, mindkettő károsodna.zsakfos írta:Köszi.
Akkor ezek szerint,mivel külön nem írják,a blokkösszefogató csavarokat 10Nm-el kell meghúzni?
A TS 125 könyvében benne van, ott "legfeljebb 1,3 kpm"-et írnak, tehát a 10 Nm nem tűnik túl kevésnek. Ezek 5.8-as szilárdságú hornyos csavarok, aluöntvény menetben, ha sokkal erősebben húznád, mindkettő károsodna.zsakfos írta:Köszi.
Akkor ezek szerint,mivel külön nem írják,a blokkösszefogató csavarokat 10Nm-el kell meghúzni?
Bevallom őszintén nem számoltam meg őketsell írta:Egész pofás ez a készlet, végülis mennyi betétet mellékeltek méretenként? Azért van jópár darab ahogy látom. Pótlólagos betétek amúgy milyen áron vannak?
méretfüggő 80-240 -ig láttamsell írta:Pótlólagos betétek amúgy milyen áron vannak?
Igen arra rájöttem,de a bevágás akkor is hosszú.Elég lett volna mondjuk a betét szálátmérőjének mondjuk a 4X-ese is.Most mondtam egy példát.z25z írta:Nahh tök jó! Az ne zavarjon, hogy milyen mély. (de ha nagyon, akkor köszörüld le)Azt a kis gyűrűt ami a száron van, van benne egy kis csavar azzal odapozicionálod ahova akarod, és akkor rögtön nem megy le a betét tövig a behajtón. Azzal tudod azt beállítani a különböző 1-2,5 d betétekhez is.
Á dehogy!?.Dgergely írta:Akkor fojtás is vagy rosszul gondolom?
Szívászajcsökkentő gumizsakfos írta:Fontos.
Az a szívórendszer egyik alkatrésze.
Fontos.
A rugóút még hagyján, de milyen a hossza a tengelytől a tetejéig? Az azért rendesen el tudja rontani a futómű geometriát, ha változtatjuk. Na meg az NSR 125 és a 250-es MZ súlya sem egy kategória...xl2 írta:a rugo utat azt nem néz tem ugy hogy a álitásomat viszavonom ha nem hejes elnézésr a révedésért
Rákeresve a 125-ös NSR-re, azt írja a Wiki, hogy 118 mm első rugóúttal. Az ETZ-knél ez a könyve szerint 185 mm... Azért ebben érzek némi különbséget. Mit szóltok hozzá?xl2 írta:akinek pattog a MZ Ts-e az tegyen a motorjába Honda NSR 125-ös első teleszkópot. Nem kell semmit sem módosítani, mivel az is 35 mm-es, így az MZ villakiflibe mindenféle módosítás nélkül belemegy. Az MZ sárvédőt meg úgy kell felfogatni, hogy szerzel 2 db Simson sárvédő felfogató bilincset, és elviszed az esztergályoshoz, hogy esztergálja ki a teleszkóphoz.
Az MZ kerék fékpálcáját meg a Honda NSR teleszkópon található fékmunkahenger felfogató helyére fogassuk fel. Így lesz egy jó csillapítással rendelkező MZ, ami arányaiban a régi formáját megtartotta, de a pattogás megszűnik.
Versenyzőknek is ajálom ezt a megoldást. "
Jóvanna, mostanmékemegszóniazemberthanem Számítógepizseni?kiszsebi írta:
OFF
Doki!
![]()
![]()
![]()
A számítógépeken futó böngészőknek a jobb szélén szokott lenni egy csík, aminek a tetején egy csúcsával felfelé, az alján pedig lefelé álló háromszögecske van, mint egy nyíl, közöttük pedig egy változó méretű téglalap. A képernyő ezen részét hívják függőleges gördítősávnak. Na, ezt kell a megfelelő irányba csúsztatni (felfelé, ha a régebbi hozzászólások fent, lefelé, ha ezek lent vannak).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Egyébként kérdésednek itt a linkje is:
viewtopic.php?f=13&t=79#p121938
ON
Ebben sajnos én nem tudok segíteni, sőt, valamit nekem is ki kell találnom a középső Krauser dobozom zárásához...
OFFMrDok írta: Legutoljára tegnap a esti "van e krauser doboz 509 -es zárhoz kulcsa valakinek" kérdésem.....
Nem hat meg. Ez van.
Én nem így csináltam!
Csak annyit tennék hozzá hogy én találtam 2,5 D hosszút is M8-ból.Az 20 mm.Igaz az sincs 50-60 mm.z25z írta:Olyan van igen. Igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy mi van ha a menet amibe be kellene tenni hosszabb,mint a kapható leghosszabb betét. Pl. első villa villanyakban az alsó rögzítőcsavarok na az kb 50-60 mm. De addig túrtam a netet, amíg nagyjából kikövetkeztettem a megoldást, mert konkrétan sehol nem találtam erre vonatkozóan adatot. Ezek a betétek három féle hosszban kaphatók 1, 1,5 és 2d jelöléssel. A szám az átmérővel arányos vagyis a kapató leghosszabb betét az az átmérő 2-szerese, vagyis 8-as menethez 16 mm a leghosszabb. Néhol azt írják, hogy nem lehet kettőt betenni egymás után, máshol azt, hogy megoldható. De ha jól következtettem akkor az a lényeg, hogy nincs is sok jelentősége 8 menetnél hosszabbat beletenni, mert hagyományos meneteknél pl a húzóerő 50%-a az első meneten van majd csökken és a 4-ik menet után már 6% alatt van érdemi teherviselés nélkül. Ezzel szemben a heli-coil jobban elosztja ott a 6-ik menetnél csökken 10% alá. De hiába lenne akár 20 menet a 8-ik után már nem nagyon "játszik" a menetszám.
Na jól van nem bolygatom tovább a témát
Köszi,de kb 2x irtam hogy már leesett és értettem amit írtál.MrDok írta: Nekem is potyogott már ki menet közben az a csavar. Nem vagyok vele egyedül.
Zsaki kedvéért képen is:
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég