Blokk
Re: Blokk
Vidd el olyan gépműhelybe ahol autó alkatrészeket javítanak újítanak.
Az autók hengerfeje is alumínium mègis síkoltatjuk minden esetben.
Az autók hengerfeje is alumínium mègis síkoltatjuk minden esetben.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Annak idején Hermosal al raktuk össze a blokkot,de most is vannak hasonló tömítőpaszták amik olaj és benzin állók.A csiszolószketo írta:Sziasztok!
Beteg lett a peregyesem. Jó, eddig ez nem nagy ügy....szóval,, Ha már minden kép "műtő asztalra került,, akkor nem szeretném úgy össze varrani, hogy nem sikoltatom fel a blokk feleket.
Ötleteket,jó tanácsokat, várok mi lenne a helyes eljárás,hogy összeszerelés után, ne bosszankodjam a későbbiek folyamán, a szivárgó olaj miatt.
Persze ha nincs benne olaj ,akkor nem szívárok, jó megoldásnak tűnik, de ez igazán rövid távú.
Tehát valami spéci megoldásra gondolnék. Voltam pár esztergályos műhelyekben de, nem vállalnak alu síkozást,vagy köszörülést.
Jó megoldás lehet még sík lapra helyezett csiszoló vászonón való ide-oda csiszolása,..az se rossz,,ezt tenném ha végképp nincs más megoldás. Nos, tehát?
Köszi szépen előre is.
vásznas történetet felejtsd el mert kicsiszolod a síkból.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Sziasztok!
Beteg lett a peregyesem. Jó, eddig ez nem nagy ügy....szóval,, Ha már minden kép "műtő asztalra került,, akkor nem szeretném úgy össze varrani, hogy nem sikoltatom fel a blokk feleket.
Ötleteket,jó tanácsokat, várok mi lenne a helyes eljárás,hogy összeszerelés után, ne bosszankodjam a későbbiek folyamán, a szivárgó olaj miatt.
Persze ha nincs benne olaj ,akkor nem szívárok, jó megoldásnak tűnik, de ez igazán rövid távú.
Tehát valami spéci megoldásra gondolnék. Voltam pár esztergályos műhelyekben de, nem vállalnak alu síkozást,vagy köszörülést.
Jó megoldás lehet még sík lapra helyezett csiszoló vászonón való ide-oda csiszolása,..az se rossz,,ezt tenném ha végképp nincs más megoldás. Nos, tehát?
Köszi szépen előre is.
Beteg lett a peregyesem. Jó, eddig ez nem nagy ügy....szóval,, Ha már minden kép "műtő asztalra került,, akkor nem szeretném úgy össze varrani, hogy nem sikoltatom fel a blokk feleket.
Ötleteket,jó tanácsokat, várok mi lenne a helyes eljárás,hogy összeszerelés után, ne bosszankodjam a későbbiek folyamán, a szivárgó olaj miatt.
Persze ha nincs benne olaj ,akkor nem szívárok, jó megoldásnak tűnik, de ez igazán rövid távú.
Tehát valami spéci megoldásra gondolnék. Voltam pár esztergályos műhelyekben de, nem vállalnak alu síkozást,vagy köszörülést.
Jó megoldás lehet még sík lapra helyezett csiszoló vászonón való ide-oda csiszolása,..az se rossz,,ezt tenném ha végképp nincs más megoldás. Nos, tehát?
Köszi szépen előre is.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Re: Blokk
pnlaci írta:A Hév vonalától messze laksz?Mert Kistarcsa-Zsófialigeti megállónál van egy motoros bolt.Mz hez mindent kapsz,a csajnak a férje meg ráadásul szerelő.Ha kel!zuzujka írta:sziasztok!
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
Köszi sajnos nem esik ,de nem baj.... majd netennézek boltot és futárral megoldom.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Vagy,, lehet nem túl jó ötlet,de eddig nálam bejött. Kiveszed a gyertyát,és helyére egy rossz kibelezett gyertyával kitámasztod a főtengelyt.Persze a kibelezett gyertya elektróda helyére, olyan csavart raksz bele, ami még belefér, Azt hiszem 8-as csavar.Így kitámasztottad a motort.nem kell se sebesség, se fék, se plusz ember a művelethez. maronpfabian írta:Beteszed a legmagasabb fokozatba a váltót, és valaki tapossa neked a hátsó féket.Thomas_Hun írta:Üdv Mindenkinek.
Hogyan lehet ellent tartani a főtengelynek, ha a gyújtás oldalon a megszakítót vezérlő bütyköt akarom levenni?
Hajrá..
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Beteszed a legmagasabb fokozatba a váltót, és valaki tapossa neked a hátsó féket.Thomas_Hun írta:Üdv Mindenkinek.
Hogyan lehet ellent tartani a főtengelynek, ha a gyújtás oldalon a megszakítót vezérlő bütyköt akarom levenni?
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
A Hév vonalától messze laksz?Mert Kistarcsa-Zsófialigeti megállónál van egy motoros bolt.Mz hez mindent kapsz,a csajnak a férje meg ráadásul szerelő.Ha kel!zuzujka írta:sziasztok!
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
jól hangzik ,csak most inkább az olcsó,de elfogadhatót kell válasszam ennyit nem tudok rá áldozni. amúgy ez a proxx milyen gyártmány ?csoka írta:Én ETZ125-be csináltattam Proxx hajtókaros főtengelyt,40 000Ft körül volt gépmunkával.10 évre csináltattam,abból kettő letelt.Semmi hangja...zuzujka írta:sziasztok!
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
Re: Blokk
Patrik írta:Szia!
Szerintem ez jó: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=895
szia néztemezt de sajnos nem értem miért írják japánnak ez tajwani ,de attól még lehet jó
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Én ETZ125-be csináltattam Proxx hajtókaros főtengelyt,40 000Ft körül volt gépmunkával.10 évre csináltattam,abból kettő letelt.Semmi hangja...zuzujka írta:sziasztok!
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
Re: Blokk
Szia!
Szerintem ez jó: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=895
Szerintem ez jó: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=895
Re: Blokk
sziasztok!
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
etz 150 főtengely felújítás előtt állok, ki milyen hajtókar szettet ajánl mi vált be -illetve milyet NE vegyek.pestmegyében főleg pesten 16-17-18 kerbe megbízható gépműhelyest ismer valaki? akipl főtengelyegytengelyűséget is megnézi.... köszi írhattok privátot is laczko-z@freemail.hu
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Amit leírtál az az MZ mérete?mert annál kisebb a gyertya való bele.bambi írta:Ha 14x1,25-ös akkor igenpempelli írta:Srácok!
Tudom hogy nem pont Mz de gyertyamenetet nem tud itt valaki javítani?rotációs kapáról lenne szó.
Re: Blokk
Ha 14x1,25-ös akkor igenpempelli írta:Srácok!
Tudom hogy nem pont Mz de gyertyamenetet nem tud itt valaki javítani?rotációs kapáról lenne szó.
Re: Blokk
Szia. Eiméletileg autószerelőnél kell lenni menetjavítónak. Ott érdeklődj. Üdv Hlaci
Hazugságot mondani ne merj, igazságot mondani ne félj! (Cicero)
Re: Blokk
Esetleg az egyik csapágy kosara széteshetetttibike74 írta:Sziasztok az lenne a kérdésem 250 etz kuplung felől úgy 4000 - 5000 fordulat között kattanás hallatszik nem mindig és nem mindig ugyan annál a fordulatnál mi okozhatja a segítséget előre is köszönöm
Re: Blokk
Sziasztok az lenne a kérdésem 250 etz kuplung felől úgy 4000 - 5000 fordulat között kattanás hallatszik nem mindig és nem mindig ugyan annál a fordulatnál mi okozhatja a segítséget előre is köszönöm
Re: Blokk
Oké. jól átolajozom. Remélem rendbe jön.pnlaci írta:MzsGabi szia.Ha megfogadsz egy tanácsot, az új bovdent egy párcsepp olajjal itasd meg a könnyebb járás érdekében és kisebb lesz az esélye annak hogy úgy járjál mint az előzővel.
Re: Blokk
Így van,az új bowdent mindig olajozd meg én személy szerint,addig pötyögtetem bele a wd-40-t míg a másik végén el nem kezd csepegni,időbe telik mire átér de megéri másképp darabos lesz a kuplung,szorulhat a gáz,nem megy vissza rendesen a szivató stb.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
MzsGabi szia.Ha megfogadsz egy tanácsot, az új bovdent egy párcsepp olajjal itasd meg a könnyebb járás érdekében és kisebb lesz az esélye annak hogy úgy járjál mint az előzővel.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
Sziasztok!
Neten hol találok jó minőségű kuplung bowdent?
Az enyém meg volt sérülve ezért vettem egyet a futár motoros boltban, mert onnan kellett mást is vennem.
De a bowden nem az igazi, csere után jó volt próba kör végére pedig már szorult alig tudtam behúzni a kuplung kart.
És hallani, hogy "reszel" mikor behúzom.
Neten hol találok jó minőségű kuplung bowdent?
Az enyém meg volt sérülve ezért vettem egyet a futár motoros boltban, mert onnan kellett mást is vennem.
De a bowden nem az igazi, csere után jó volt próba kör végére pedig már szorult alig tudtam behúzni a kuplung kart.
És hallani, hogy "reszel" mikor behúzom.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Szerintem seholtibike74 írta:Köszönöm a segítséget mindenkinek Már csak 1 kérdésem lenne ha az ETZ kuplung lehúzó nem jó a Trophy kuplunghoz hol lehet venni hozzá
Csináltass esztergályossal,amúgy is gyenge szar a bolti.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Köszönöm a segítséget mindenkinek Már csak 1 kérdésem lenne ha az ETZ kuplung lehúzó nem jó a Trophy kuplunghoz hol lehet venni hozzá
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
A 4 sebis Ts250-ben is ilyen csapágy van. 51106 számú csapágytibike74 írta:Sziasztok nem rég vettem egy 250 ETZ-t 1985 kiadás arról szeretnék választ kapni hogy a kuplung kinyomó és a kuplung között nekem egy támcsapágy van és nem egy sima csapágy ez szokványos vagy nálam gond van a segítséget és válaszokat előre is köszönöm üdvözlettel egy új ETZ-és
A rajzon az 5-ös számú alkatrész
Gondolom neked is az van az Etz-ben.
Lehúzó más méretű kell,nem olyan mint az Etz-hez !!!!!!
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2015.09.21. 22:27-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3068
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Hali nem tudom hol lehet a probléma egyik napról a másikra történt. 250etz 1400-1800ford üresben és sebeségben is úgy elkezd remegni a az egész motor majd szét esik vajon mitől?A blokk gyári nem volt még széthúzva fúrva sem gyári dugóval.Eddig is volt egy alap rezgés de ez már rázza a kormányt is olyan erős,más fordulatszám tartományban semmi.
Nem hinném hogy a blokkban széthullott volna valami és ez okozná !
A hengerfejnél a gumiágyas felfügesztést még tüzetesebben megvizsgálnám! Szerintem szétmorzsolódott, és veri a vázat a blokktartó csavar, vagy a keret.
tibike74
Akkor a tied az acélból készült ,,csillagos", kinyomótalpas, ez a régebbi szériákon volt támcsapágyas, pl az enyémen '88-as, már a Zsaki által belinkelt , alumínium kinyomótalpas, normál csapágyazású van. Ez a kisebb forgótömeg miatt előnyösebb.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2015.09.21. 22:03-kor.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerelték a régi MZ-ket ilyen megoldással is. Régebben én is börzéztem egy ilyen kuplung csillagot+csapágyat. Ritkaságnak, érdekességnek jó, viszont azt hiszem a csillag nem csereszavatos, ha át akarsz térni a mélyhornyú csapágyas megoldásra, akkor csillagot is kell cserélni, vagy átalakítani.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Erre gondolsz?tibike74 írta:Sziasztok nem rég vettem egy 250 ETZ-t 1985 kiadás arról szeretnék választ kapni hogy a kuplung kinyomó és a kuplung között nekem egy támcsapágy van és nem egy sima csapágy ez szokványos vagy nálam gond van a segítséget és válaszokat előre is köszönöm üdvözlettel egy új ETZ-és
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Sziasztok nem rég vettem egy 250 ETZ-t 1985 kiadás arról szeretnék választ kapni hogy a kuplung kinyomó és a kuplung között nekem egy támcsapágy van és nem egy sima csapágy ez szokványos vagy nálam gond van a segítséget és válaszokat előre is köszönöm üdvözlettel egy új ETZ-és
a képen láthato csapágy helyet van nekem támcsapágy { más néven csilag csapágy }
a képen láthato csapágy helyet van nekem támcsapágy { más néven csilag csapágy }
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tibike74 2015.09.21. 21:57-kor.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
Nem hinném, hogy a kuplung lenne, mert azt azonnal észrevennéd menet közben, már ha egyáltalán lehetne vele menni. A motor hangja milyen ? Szó szerint a motoré és nem a kipufogóé. Egy-két dologra gondolok így első körben, mivel minden körkörös és mint olyan, egyben kiegyensúlyozott is. Ezért a főtengely környékén keresném a gondot, ugyanis az tud kimozdulni egyedül az egyensúlyából. Főtengelycsapágy, illetve rolni kosár kopása esetén is, vagy egy nagyobb gond, a főtengely sonkák ( 1-2 századnyi ) elmozdulásakor bomolhat fel az egyensúly. Ez okozhat fordulatszám függő rezonálást, viszont ennek már hangja is kell, hogy legyen. Ha nem hallod tisztán, próbáld meg egy 50-60 cm-es 1/2 colos vascsővel, vagy egy hatalmas csavarhúzóval meghallgatni. Úgy mint az orvos a sztetoszkóppal. Egyik végét nekitámasztod a blokknak itt is ott is és a másik végét marokba fogva nagyon közelről meghallgatod. ( a legkisebb csapágyhibát is hallani lehet így ) Ha hallod a csapágy kopogást akkor megvan a hiba, ha nem akkor sajnos lehet, hogy a sonkák mozdultak el, de azért a szétszedés előtt mindenképp várd meg a többiek véleményét is. Lehet, hogy Bambi mester is bejelentkezik és kapásból mondja a "tutit".djpety írta:igen éppek nincs elszakadva esetleg a kuplung okozhatja? bár nem hinném hogy le van pörgve az nem ilyen
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Re: Blokk
igen éppek nincs elszakadva esetleg a kuplung okozhatja? bár nem hinném hogy le van pörgve az nem ilyen
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
Motortartók épek ?djpety írta:Hali nem tudom hol lehet a probléma egyik napról a másikra történt. 250etz 1400-1800ford üresben és sebeségben is úgy elkezd remegni a az egész motor majd szét esik vajon mitől?A blokk gyári nem volt még széthúzva fúrva sem gyári dugóval.Eddig is volt egy alap rezgés de ez már rázza a kormányt is olyan erős,más fordulatszám tartományban semmi.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Re: Blokk
Hali nem tudom hol lehet a probléma egyik napról a másikra történt. 250etz 1400-1800ford üresben és sebeségben is úgy elkezd remegni a az egész motor majd szét esik vajon mitől?A blokk gyári nem volt még széthúzva fúrva sem gyári dugóval.Eddig is volt egy alap rezgés de ez már rázza a kormányt is olyan erős,más fordulatszám tartományban semmi.
Re: Blokk
Köszinyakas írta:a háromszög alakú feszitő lemezből tenni kell még be,zuzi996 írta:Sziasztok!
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm
(a motor etz 125)
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
a háromszög alakú feszitő lemezből tenni kell még be,zuzi996 írta:Sziasztok!
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm
(a motor etz 125)
A viz szalad, a kő marad!
Re: Blokk
Sziasztok!
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm
(a motor etz 125)
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm
(a motor etz 125)
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
Re: Blokk
Sajnos szimeringes, szétszedtem. Köszi.sunbim írta:Gázbowden nem akadt meg Atti ? Mindkét kormány végállásban ugyanaz a jelenség?
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3068
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Gázbowden nem akadt meg Atti ? Mindkét kormány végállásban ugyanaz a jelenség?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
Re: Blokk
Üdv,Ts 250n az alapjáratot nem tudom állítani és magas, nem volt ilyen, jó volt, elkezdett rendetlenkedni és ez lett a vége. Olyan mintha "pörögne".Főtengely szimeringes lett? Előre is köszönöm a segítségeket, válaszokat.
Re: Blokk
Szia!
A "nagyon szaki" itt Bambi, ha az én TS-em Bp-n lenne, én hozzá vinném, nagyon jó híre van.
http://www.mzclubhungary.com/index.php/ ... 47-szerviz
A "nagyon szaki" itt Bambi, ha az én TS-em Bp-n lenne, én hozzá vinném, nagyon jó híre van.
http://www.mzclubhungary.com/index.php/ ... 47-szerviz
Hatwagner György írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy TS 125ös Mz mi okozhatja azt, hogy a II. sebességfokozatot fölfelé dobálja a III.at lefelé ejti,így elég kényelmetlen motorozni vele. A hátsó lengővillát is fel szeretném újíttatni, egy megbízható és minőségi felújító címét szeretném elkérni Budapest és vonzáskörzetében.
Köszönettel :
Gyuri
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2015.09.01. 18:43
Re: Blokk
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy TS 125ös Mz mi okozhatja azt, hogy a II. sebességfokozatot fölfelé dobálja a III.at lefelé ejti,így elég kényelmetlen motorozni vele. A hátsó lengővillát is fel szeretném újíttatni, egy megbízható és minőségi felújító címét szeretném elkérni Budapest és vonzáskörzetében.
Köszönettel :
Gyuri
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy TS 125ös Mz mi okozhatja azt, hogy a II. sebességfokozatot fölfelé dobálja a III.at lefelé ejti,így elég kényelmetlen motorozni vele. A hátsó lengővillát is fel szeretném újíttatni, egy megbízható és minőségi felújító címét szeretném elkérni Budapest és vonzáskörzetében.
Köszönettel :
Gyuri
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Najó, de ez hány km?
Amúgy a "lángfogó" kiesik, marad egy kis gyűrű ott a hengerfej alatt, de nem kell vele foglalkozni, kárt nem okoz. Bizonyos tartományokban lehet, hogy detonálni fog, de ez hozzá tartozik az élményhez.
Amúgy a "lángfogó" kiesik, marad egy kis gyűrű ott a hengerfej alatt, de nem kell vele foglalkozni, kárt nem okoz. Bizonyos tartományokban lehet, hogy detonálni fog, de ez hozzá tartozik az élményhez.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Helló!
A tartossággal nincs probléma etz trabantdugóval! 15 évig nyüstöltem az első 5 év az nyélgáz motorfék meg minden amit bír most már papásan 90-100.De a 15 év alatt azért elkophatott.300-asra alakításnál a hengerre hogy esztergáltassam rá azt a központosító lángfogó izékét mikor ott már nincs mit leesztergálni ??
30-40 000 Km pontosan nem tom pár évig mem mért az óra lánckerék megette e csigakereket.
Ahol csinálták annó a főtengelyt azok már nincsenek.
Egyébként 150 ftOs hézagoló maradt ki a főtengely sonka és a hajtókar közül és azért kell a hajtókart cserélni.a sonka beleevett a hajtókarba A kopás viszont minimális lenne csak a keletkezett forgács karcolgatott.
Pl felső tűgörgős csapágyba a csapszeget húzósan kell betolni mégis gyönyörűen forog és nem megy el onnan ahol betolom a csapot, gyűrűk 0.9 hézagot hagynak( határeset asszem 1.5 az már kuka)
A tartossággal nincs probléma etz trabantdugóval! 15 évig nyüstöltem az első 5 év az nyélgáz motorfék meg minden amit bír most már papásan 90-100.De a 15 év alatt azért elkophatott.300-asra alakításnál a hengerre hogy esztergáltassam rá azt a központosító lángfogó izékét mikor ott már nincs mit leesztergálni ??
30-40 000 Km pontosan nem tom pár évig mem mért az óra lánckerék megette e csigakereket.
Ahol csinálták annó a főtengelyt azok már nincsenek.
Egyébként 150 ftOs hézagoló maradt ki a főtengely sonka és a hajtókar közül és azért kell a hajtókart cserélni.a sonka beleevett a hajtókarba A kopás viszont minimális lenne csak a keletkezett forgács karcolgatott.
Pl felső tűgörgős csapágyba a csapszeget húzósan kell betolni mégis gyönyörűen forog és nem megy el onnan ahol betolom a csapot, gyűrűk 0.9 hézagot hagynak( határeset asszem 1.5 az már kuka)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára atilu 2015.08.28. 15:10-kor.
kuplung
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy TS 125-höz milyen vastag a gyári kuplung lamella méret? Nem a fém, hanem a ferodor (régen talán parafa volt)...
Most új szett van benne (3,5mm vastag), de nem emel ki maxi állításnál sem... Valamit tennem kell mert szétb... cseszem a váltót...
Mi lehet még a baj??? A kinyomó orsó el tud kopni annyira, hogy hogy nem tolja szét eléggé a szerkezetet?
A válaszokat köszönöm!
Meg tudja valaki mondani, hogy TS 125-höz milyen vastag a gyári kuplung lamella méret? Nem a fém, hanem a ferodor (régen talán parafa volt)...
Most új szett van benne (3,5mm vastag), de nem emel ki maxi állításnál sem... Valamit tennem kell mert szétb... cseszem a váltót...
Mi lehet még a baj??? A kinyomó orsó el tud kopni annyira, hogy hogy nem tolja szét eléggé a szerkezetet?
A válaszokat köszönöm!
Re: Blokk
Egyszerűbb ha veszel egy hengert meg hengerfejet,nem nagy pénz,jófogáson nézd meg,és legalább lesz egy normális henger rajta,ez a trabi duós téma amúgy is marhaság,ha meg 300-ast akarsz akkor legyen 300-as,etz dugattyúval,hosszútávon jobban jársz.
Így se furatni nem tudod se semmiés előbb utóbb elkopik akkor megint ott vagy ahol a part szakad.
Annyi,hogy kell még egy etz hajtókar.
http://www.jofogas.hu/csongrad/Etz_250_ ... tm?first=1
Ráteszed oszt csű!
Így se furatni nem tudod se semmiés előbb utóbb elkopik akkor megint ott vagy ahol a part szakad.
Annyi,hogy kell még egy etz hajtókar.
http://www.jofogas.hu/csongrad/Etz_250_ ... tm?first=1
Ráteszed oszt csű!
Re: Blokk
Sziasztok!
Trabantdugóra van átalakítva ami azzal járt hogy a hengerből és a hengerfejböl is le lett esztergálva mert vagya dugó vagy a hajtókar is rövidebb azért nem jó a 300-asra való átalakítás! Sajna nem miliomos sarja vagyok....
Senki nem tudja milnek van ilyen hajtókarja?
Trabantdugóra van átalakítva ami azzal járt hogy a hengerből és a hengerfejböl is le lett esztergálva mert vagya dugó vagy a hajtókar is rövidebb azért nem jó a 300-asra való átalakítás! Sajna nem miliomos sarja vagyok....
Senki nem tudja milnek van ilyen hajtókarja?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Vegyél gyári felújítókészletet, és gyári "300"-as dugót. Jobb is lesz a motorod, mert így kisebb lesz az alternáló tömeged, valamint a lökettérfogat is növekszik.
Ha profi 300-asítást szeretnél, keresd Bambit szerintem.
Ha profi 300-asítást szeretnél, keresd Bambit szerintem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég