Még én se!

Nálam gyári hallos van.
4ezerért vette a cuccot Attila használtan. Még nem láttam élőben. Áramkörileg szar vagy mágnesgyűrűileg? Vagy úgy ahogy van az egész?

Trabant elektronikus nálam hibátlan már időtlen idők ótahell írta:Hát én nem tudom, de valahogy a gyárin kívül még fasza elektronikusról nem hallottam ami nagyon sokat teljesített volna hiba nélkül...
Na jó a Golf 1 gyujtás még nagy kérdőjel eddig 2 emberről hallottam aki használta volna nagy megelégedéssel...
TS, 6V!sunbim írta:Hello tivass .tivass írta:Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
...Nem volt szikrám. Az aksi helyett 9v-os elemmel próbálkoztam, mert azt olvastam azzal is elindítható. gyertya ki takarít, vissza
Köszönöm
Az a telep nagyon kevés áramot tud leadni! 9voltos elem Sokol rádióba való, nem MZ-be !Semiképp nem elég egy MZ gyújtáshoz, pláne többszöri próbálkozással. Tapasztaltad is , hogy hamar lemerült.
Ha nincs pénzed új akksira akkor próbáld meg ,,bebikázni". Kérj kölcsön egy teljesen feltöltött 12V-os akksit, ezt méréssel ellenőrizd is. Minimum olyan amparórával mint az mz-é és arról próbálkozz.
Üdv
Hello tivass .tivass írta:Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
...Nem volt szikrám. Az aksi helyett 9v-os elemmel próbálkoztam, mert azt olvastam azzal is elindítható. gyertya ki takarít, vissza
Köszönöm
Először nézd meg, valami szemmel látható probléma nincs-e (eltört megszakító, lerázódott saru, kiégett biztosíték). A gyújtáskapcsoló legszélső (lenti ábrán 5.) állásában tolásra biztosíték és akkumulátor nélkül is működnie kell, illetve feltöltött akkumulátorral fesz.szab. és dinamó nélkül is megy. Felváltva próbálva ezeknek a hibája kölcsönösen kizárható.tivass írta:Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
A témában nem vagyok szaki sőt inkább suta, az a problémám, hogy nincs szikrám. pontosabban délután megpróbáltam beindítani az MZ TS-t de nem ment. Nem volt szikrám. Az aksi helyett 9v-os elemmel próbálkoztam, mert azt olvastam azzal is elindítható. gyertya ki takarít, vissza és semmi. Próbáltam betolni akkor se volt semmi. azután megint gyertya ki néztem van szikra, jó lesz, egy kicsi benzin a hengerbe gyertya vissza semmi.utána kivettem megint a gyertyát és akkor már nem adott szikrát. Abszolút semmi reakció berugásra, megnéztem gyertya nélkül (ráfogtam a pipára), már nem is csípte meg az ujjam, szóval semmi. Mi lehet a probléma? fontos lenne hogy hétvégére beinduljon
Légyszi segítsetek, de laikus nyelven ha kérhetem.
Köszönöm
Elhiszem, hogy igazad van, amit írtam azt hallottam. Tapasztalatom fordított volt STIHL gépbe MOL-os olaj nem működik.hell írta:3 évig használtam az gépem Stihl olajjal és a világon semmi baja nem volt tőle!
Szia Gyuri ! A STIHL olaj kizárólag a nagyfordulatú motorokhoz való és állítólag az alacsony fordulatúakhoz, mint az MZ is kifejezetten káros. Az oka pedig, hogy a keverékből nem úgy csapódik ki az olaj mint a tizenezres fordulatnál, ezért sem a kenés, sem az égés nem lesz jó. Ezt valamikor hallottam, elhittem és betartom. Saját tapasztalatom csak annyi, hogy a láncfűrészbe tettem egyszer kényszerből MOL-os 2T olajat, tüsszögött, durrogott, de nem akart felpörögni. Üdv.: Tónijura györgy írta:sziasztok ,most már végleg tanácstalan vagyok megdöglött az NGK is kezdem azt hinni hogy valami más gond is lesz csak az a furcsa hogy teszek bele 1 ujjat mindjárt jó mit kéne át nézegetni szerintetek? én azóta kínlódok amióta használtam stihl olajat lehet hogy itt van elásva a kutya? üdv. juragy
Üdv, akik már beépítették azt mondják, hogy sokkal jobb lett a motor,jobban húz, erősebb, nagyobb fordulaton is 100% ban van szikra, könnyebben is indul.De amint lesz saját tapasztalat leírom.További minden jót.Patrik írta:Attila!
Nagyon megköszönném ha a beépítést követő tesztekről,próbautakról leírnád ide a tapasztalataidat,kíváncsi vagyok erre a gyújtásra,ha pozitívak lesznek az élményeid vele kapcsolatban lehet,hogy rászánom magam én is.
Köszi előre is!
Üdv:Patrik
RENDICSEK.sunbim írta:A jobb oldali saru a pozitív betáp, bal saru megy a trafóra a rögzítő csavaroknál kapja a testet. Ugyan az a bekötése mint az ETZ-hez való!
R
Hozd majd be a műhelybe, ránézek.
Csáo; Kírcsi
Ha nem az a baj,akkor legfeljebb lesz egy tartalék trafódlaz07 írta:
Szerkalok egyet aztan meglatjuk mit csinal.. koszi az infot
Szerkalok egyet aztan meglatjuk mit csinal.. koszi az infotzsakfos írta:Nekem valamiért a durranásról mindig a rossz trafó jut eszembelaz07 írta:Udv mindenkinek!
A gondom a kovetkezo: mz ts 125 tokeletesen mukodott mig nem kapott uj dugattyut azota nem indul uzemanyagot kap. gyertya uj. szikra van karburator csillog villog kivul belul aksi jo de az istenert sem akar beroffeni neha a szazezredik rugasnal durran egyet a kipufogo de semmi mas. Elektromos dologra gyanakszom mert ha pici uzemanyagot ontok a hengerbe akkor sem roffen... kezdek megorulni![]()
segitseget tanacsot elolre is koszonom
Ha van tartalék trafód,próbáld meg azzal.
Az amúgy is szeret olyan hibát is produkálni hogy kivett gyertyánál van szikra,becsavart gyertyánál már nincs.
Aha. Most jobban rásasolva alul egy szegecsetzsakfos írta:Az a lámpatest 2 csavaros nem 3. Valamit elnéztél
Nekem valamiért a durranásról mindig a rossz trafó jut eszembelaz07 írta:Udv mindenkinek!
A gondom a kovetkezo: mz ts 125 tokeletesen mukodott mig nem kapott uj dugattyut azota nem indul uzemanyagot kap. gyertya uj. szikra van karburator csillog villog kivul belul aksi jo de az istenert sem akar beroffeni neha a szazezredik rugasnal durran egyet a kipufogo de semmi mas. Elektromos dologra gyanakszom mert ha pici uzemanyagot ontok a hengerbe akkor sem roffen... kezdek megorulni![]()
segitseget tanacsot elolre is koszonom
Aha. Okultam én is.zsakfos írta:Nem.A 2 csavaros Ts lámpáknál a lámpatestben van a fehér műanyag.Amit te linkeltél az meg a 3 csavaros Etz lámpabúra.moyos írta: A rendszámvilágítás nem a búrából intéződik? Valahogy így:
http://www.mofaker.hu/termek/Hatsolampa ... on__104930
Ezen a képen jobban látszik:
Nem.A 2 csavaros Ts lámpáknál a lámpatestben van a fehér műanyag.Amit te linkeltél az meg a 3 csavaros Etz lámpabúra.moyos írta: A rendszámvilágítás nem a búrából intéződik? Valahogy így:
http://www.mofaker.hu/termek/Hatsolampa ... on__104930
A rendszámvilágítás nem a búrából intéződik? Valahogy így:bugyi63 írta:Üdv!
Valaki tudna egy webshopot, vagy esetleg boltot, ahol lehet kapni az alábbi linken található lámpát rendszámvilágító ablakkal együtt? Ugyanis ezen nincs.
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... s202996twn
Teljes mértékben igazad van, hogy testfüggetlen ( testtől elszigetelt ) és egyforma értékű kell, hogy legyen. Egy esetleges dióda, vagy szigetelési hiba felderítése miatt javasoltam az én módszerem szerinti mérést.sunbim írta:Az etz generátor állórész tekercsei testfüggetlenek! Ha valamelyik fázis és test között átvezetés van, akkor ott elég nagy gáz van. Testzárlat.
A mérésnél a három fekete fázis kábelt,sarut, húzd le! És úgy mérj tekercs ellenállásokat, a három apa saru között, egyformának kell lenniük kb. +-10%. A műszert bármilyen polaritással rákapcsolhatod.
Álló motornál mérj ellenállást a generátor váltó kivezetései és a test között. Minden mérésnél fordítsd is meg a műszer vezetékeit és ugyanazon a ponton mérjél még egyszer. Ez 3 X 2 db mérés, kíváncsi vagyok egyforma-e a 3 fázis.Dreamer írta:noliverp2 írta:Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy nem-e tudná nekem megmondani valaki hogy a Etz 125 generátorjának a fáziskivezetésein a testhez mérve mekkora feszültségnek kéne esni? Jelenleg esik 7,5-8 fordulatszámtól függően és nem tudom hogy ez elég-e... mert a töltés meg csak 12,5-13 volt,szóval mivel már mindent kimértem csak az maradt hogy a csúszógyűrűn veszik el a feszültség... cseréltem szénkeféket és nem vált be... a fesszabályzót kimértem és jól is szabályozza a gerjesztést,a diódahíd jó és a tekercsek is megfelelőek... nem zárlatosak és a fázisonkénti ellenállás 0,5 ohm a gerjesztőtekercsé pedig 5 ohm... köszi a válaszokat
Lehet rosszul gondolom, de a feszültség függ majd a gerjesztéstől.noliverp2 írta:Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy nem-e tudná nekem megmondani valaki hogy a Etz 125 generátorjának a fáziskivezetésein a testhez mérve mekkora feszültségnek kéne esni? Jelenleg esik 7,5-8 fordulatszámtól függően és nem tudom hogy ez elég-e... mert a töltés meg csak 12,5-13 volt,szóval mivel már mindent kimértem csak az maradt hogy a csúszógyűrűn veszik el a feszültség... cseréltem szénkeféket és nem vált be... a fesszabályzót kimértem és jól is szabályozza a gerjesztést,a diódahíd jó és a tekercsek is megfelelőek... nem zárlatosak és a fázisonkénti ellenállás 0,5 ohm a gerjesztőtekercsé pedig 5 ohm... köszi a válaszokat
De ismerős a helyzet...Gombaur írta:Köszi a válaszokat!
Lehet meglepem a kicsikét egy ilyennel, az ünnepek alatt kicseréltem a csapágyakat, szimeringeket illetve a váltót egy kevesebbet futottra.
A szezonra tip-top gépet akarok csinálni.
Gombaur írta:Üdv!
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=5211
Ezzel az alkatrésszel próbálkozott már valaki?
Mik a tapasztalatok?
Gondolkoztam rajta, talán egyszerűbbé teszi az életet kicsit, de ahhoz túl drága, hogy vaktába megvegyem.
Köszi!
Etz-hez használják páran,eddig én jókat olvastam tőlük.Hogy a Ts-be hogy muzsikál azt nem tudomGombaur írta:Üdv!
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=5211
Ezzel az alkatrésszel próbálkozott már valaki?
Mik a tapasztalatok?
Gondolkoztam rajta, talán egyszerűbbé teszi az életet kicsit, de ahhoz túl drága, hogy vaktába megvegyem.
Köszi!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég