Webmotors-nál is ennyi a német alkatrész.Teljesen rendben van.Tajwani olcsóbb vagy a magyar vagy a kínai.sell írta:Ejjha, 22 rugó !?! Fogott rendesen a ceruza.
Blokk
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Köszönöm a segítségetaronpfabian írta:Az ETZ 250 és TS 250/1 váltója (a blokk sok más elemével együtt) azonos.Sanya01 írta:Még egy kérdésem azért lenne
Keresgettem a neten fogaskereket, mindegyiknél látom hogy Z27...Z36
Ezek mit jelentenek?
Mert az ETZ fogaskeréknél más számot ír, mint a Ts 250/1-nél :/
Ezek lehetnek kompatibilisek, vagy csak ts-hez valót keressek?
+ Honnan volna érdemes megrendelni?
Az 1979-es TS 250/1 szerelési könyvből a fogszámok és áttételek (az ETZ 250 könyvben ugyanez szerepel):
1. Gang 3,0 : 1 = 12 : 36 Zähne
2. Gang 1,865 : 1 = 15 : 28 Zähne
3. Gang 1,333 : 1 = 18 : 24 Zähne
4. Gang 1,048 : 1 = 21 : 22 Zähne
5. Gang 0,87 : 1 = 23 : 20 Zähne
Nem 125-öshöz való váltót találtál véletlenül az ETZ alatt? Annak tényleg más!
Hogy hol lehet jó minőségű fogaskereket beszerezni, engem is érdekelne

Most vettem itt a motoros boltban /Omega motor - Gyöngygyös/ két fogaskereket és egy léptető villát

Mindegyik német gyártmány, összesen ~22 ezret fizettem a háromért

Holnap már beszerelem, és akkor kiderül hogy jól dolgoztam-e

- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Az ETZ 250 és TS 250/1 váltója (a blokk sok más elemével együtt) azonos.Sanya01 írta:Még egy kérdésem azért lenne
Keresgettem a neten fogaskereket, mindegyiknél látom hogy Z27...Z36
Ezek mit jelentenek?
Mert az ETZ fogaskeréknél más számot ír, mint a Ts 250/1-nél :/
Ezek lehetnek kompatibilisek, vagy csak ts-hez valót keressek?
+ Honnan volna érdemes megrendelni?
Az 1979-es TS 250/1 szerelési könyvből a fogszámok és áttételek (az ETZ 250 könyvben ugyanez szerepel):
1. Gang 3,0 : 1 = 12 : 36 Zähne
2. Gang 1,865 : 1 = 15 : 28 Zähne
3. Gang 1,333 : 1 = 18 : 24 Zähne
4. Gang 1,048 : 1 = 21 : 22 Zähne
5. Gang 0,87 : 1 = 23 : 20 Zähne
Nem 125-öshöz való váltót találtál véletlenül az ETZ alatt? Annak tényleg más!
Hogy hol lehet jó minőségű fogaskereket beszerezni, engem is érdekelne

-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Még egy kérdésem azért lenne 
Keresgettem a neten fogaskereket, mindegyiknél látom hogy Z27...Z36
Ezek mit jelentenek?
Mert az ETZ fogaskeréknél más számot ír, mint a Ts 250/1-nél :/
Ezek lehetnek kompatibilisek, vagy csak ts-hez valót keressek?
+ Honnan volna érdemes megrendelni?

Keresgettem a neten fogaskereket, mindegyiknél látom hogy Z27...Z36
Ezek mit jelentenek?
Mert az ETZ fogaskeréknél más számot ír, mint a Ts 250/1-nél :/
Ezek lehetnek kompatibilisek, vagy csak ts-hez valót keressek?
+ Honnan volna érdemes megrendelni?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Köszönöm szépen a sok segítséget, rajta vagyok az ügyönszketo írta:Szia Sanya01!
Nos,amit látod Barátaink jóvoltából is,,,íme a harmadik fokozat problémára a megoldás méghozzá,,, Professzionálisan!!![]()
Csak ügyesen,,és jó lesz meglásd!

Jó tudni hogy vannak még hozzáértők

- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Szia Sanya01!
Nos,amit látod Barátaink jóvoltából is,,,íme a harmadik fokozat problémára a megoldás méghozzá,,, Professzionálisan!!
Csak ügyesen,,és jó lesz meglásd!
Nos,amit látod Barátaink jóvoltából is,,,íme a harmadik fokozat problémára a megoldás méghozzá,,, Professzionálisan!!

Csak ügyesen,,és jó lesz meglásd!

,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A kapcsoló köröm kopik el, a párjával együtt, vagyis két fogaskereket kell cserélni egymás mellett, és esetleg a léptetővillát.
Segítségül egy kép, hogy mi is az a kapcsolóköröm és milyen az ő állapota amit nézned kell:

Azon a tengelyen ahol ez a hibás alkatrész van, nézd át a többi kapcsolókörmöt is!
Segítségül egy kép, hogy mi is az a kapcsolóköröm és milyen az ő állapota amit nézned kell:

Azon a tengelyen ahol ez a hibás alkatrész van, nézd át a többi kapcsolókörmöt is!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Amelyikbe a léptetővilla beleakad és tologatja.Sanya01 írta:ÉrtemAkkor nézek is hozzá alkatrészt-
Még annyi lenne a kérdésem, hogy pontosan melyik fogaskerekeket cseréljem?
http://www.motorosoknak.hu/etz-valto-re ... -7657.html
Ez lenne az? Ezen látok kopást a körmök sarkain :/
Köszönöm.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Értem
Akkor nézek is hozzá alkatrészt-
Még annyi lenne a kérdésem, hogy pontosan melyik fogaskerekeket cseréljem?
http://www.motorosoknak.hu/etz-valto-re ... -7657.html
Ez lenne az? Ezen látok kopást a körmök sarkain :/
Köszönöm.

Még annyi lenne a kérdésem, hogy pontosan melyik fogaskerekeket cseréljem?
http://www.motorosoknak.hu/etz-valto-re ... -7657.html
Ez lenne az? Ezen látok kopást a körmök sarkain :/
Köszönöm.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Egyetértek Nyakas kollégával ,de minden esetben csak párban cseréld villa+fogaskerék.nyakas írta:Léptetö villa és fogaskerékpár cserével a probléma megszűnik .Sanya01 írta:Időközben szétszedtem a blokkot/most csináltam ilyet először, traktor, kombájn motorokhoz értek, de ebben a dologban még kezdő vagyok
/
A fogaskerekek hibátlan állapotúak, semmi kopás nincs rajtuk, de a 010 jelű villa picit elégett
Egyén alkatrészeken nem láttam hibát.
Lehet hogy ennek a cseréjével megoldódna a hiba?
ui: szketo köszönöm szépen a segítséged!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Léptetö villa és fogaskerékpár cserével a probléma megszűnik .Sanya01 írta:Időközben szétszedtem a blokkot/most csináltam ilyet először, traktor, kombájn motorokhoz értek, de ebben a dologban még kezdő vagyok
/
A fogaskerekek hibátlan állapotúak, semmi kopás nincs rajtuk, de a 010 jelű villa picit elégett
Egyén alkatrészeken nem láttam hibát.
Lehet hogy ennek a cseréjével megoldódna a hiba?
ui: szketo köszönöm szépen a segítséged!
A viz szalad, a kő marad!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hidd el hogy van kopás a kapcsolókörmökön, még ha nem is veszed észre. Azért nem jó.Sanya01 írta:Időközben szétszedtem a blokkot/most csináltam ilyet először, traktor, kombájn motorokhoz értek, de ebben a dologban még kezdő vagyok
/
A fogaskerekek hibátlan állapotúak, semmi kopás nincs rajtuk, de a 010 jelű villa picit elégett
Egyén alkatrészeken nem láttam hibát.
Lehet hogy ennek a cseréjével megoldódna a hiba?
ui: szketo köszönöm szépen a segítséged!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Időközben szétszedtem a blokkot
/most csináltam ilyet először, traktor, kombájn motorokhoz értek, de ebben a dologban még kezdő vagyok
/
A fogaskerekek hibátlan állapotúak, semmi kopás nincs rajtuk, de a 010 jelű villa picit elégett
Egyén alkatrészeken nem láttam hibát.
Lehet hogy ennek a cseréjével megoldódna a hiba?
ui: szketo köszönöm szépen a segítséged!


A fogaskerekek hibátlan állapotúak, semmi kopás nincs rajtuk, de a 010 jelű villa picit elégett

Egyén alkatrészeken nem láttam hibát.
Lehet hogy ennek a cseréjével megoldódna a hiba?
ui: szketo köszönöm szépen a segítséged!

- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Szia! Bocsánat rossz hírrel kezdem de, nem tehetek mást,ez az igazság.Blokkot szét kell húznod,és legalább a kapcsolódó fogaskerék párokat ,ha jól emlékszem az 1,és a 3.fogaskerekeket cserélned kell.El kopott ugyan is a belő "köröm,,.Nem érdemes tovább így motoroznod vele és ne is erőltesd, mert a kapcsoló villát is ,meg hajlik...Sőt!! ha már szét lesz szedve jól nézd meg milyen állapotban van a kapcsoló villa,más néven léptető villa. Érdemes már ekkor ezt is cserélni főleg ha már rég ilyen problémád van.Ha kevésbé tapasztalt vagy javaslom szakemberek bevonását,vagy javíttasd velük..Ne kínoz tovább,nem érdemes.Sanya01 írta:Sziasztok!
Van egy 250/1 gépen, lassan minden kész van rajta, de a próbaköröknél kiderült hogy nincs 3. sebesség
A többit tökéletesen veszi, de mikor harmadikba kapcsolok, és elengedem a kuplungot, akkor kegyetlen daráló hang jön a motortól, és a fordulat is emelkedik. Ha kihagyom a harmadikat, a 4-5-öt simán veszi, de ezzel így nem igazán élmény járni
Mondták hogy lehet hézagolás gond, vagy kopás is. Valakinek esetleg ötlete?
Előre is közönöm!
Szikeres javítást kívánok!
ut: ha szükséges, tudok képet, cikket küldeni az adott téma körben.
Üdv:szketo
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Sziasztok!
Van egy 250/1 gépen, lassan minden kész van rajta, de a próbaköröknél kiderült hogy nincs 3. sebesség
A többit tökéletesen veszi, de mikor harmadikba kapcsolok, és elengedem a kuplungot, akkor kegyetlen daráló hang jön a motortól, és a fordulat is emelkedik. Ha kihagyom a harmadikat, a 4-5-öt simán veszi, de ezzel így nem igazán élmény járni
Mondták hogy lehet hézagolás gond, vagy kopás is. Valakinek esetleg ötlete?
Előre is közönöm!
Van egy 250/1 gépen, lassan minden kész van rajta, de a próbaköröknél kiderült hogy nincs 3. sebesség

A többit tökéletesen veszi, de mikor harmadikba kapcsolok, és elengedem a kuplungot, akkor kegyetlen daráló hang jön a motortól, és a fordulat is emelkedik. Ha kihagyom a harmadikat, a 4-5-öt simán veszi, de ezzel így nem igazán élmény járni

Mondták hogy lehet hézagolás gond, vagy kopás is. Valakinek esetleg ötlete?
Előre is közönöm!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Így van, van O gyűrű, esetleg lánc ha nagyon megnyúlt.CRU3L írta:Sziasztok!
Úgy adódott, hogy a most vásárolt MZ TS 150 blokkom kuplungját le kell vennem, mivel a berugókar rugóját nem tekerték meg eléggé, ezért nem húzza vissza a berugókart. Mivel elég jól belenyúlok a blokkba, lenne pár kérdésem.
1. Mit érdemes ilyenkor kicserélnem? (pl vettem o gyűrűt, 65 ft)
2. Mit ellenőrizzek? Lamellák? Lánc?
3. Ha rakom összefele, minden alkatrészt külön mossak át benzinben?
4. Hol találom meg, hogy gyárilag milyen csavarokat raktak a blokkba? Pl. cserélném a dekni tartó csavarokat, akkor pl. ami a kuplungkosarat fogja, stb.
A válaszokat előre is köszönöm!
- CRU3L -
Én nem mosnám át benzinben semmit nem érsz vele szerintem. Úgyis olajos lesz. Ha meg olajsáros, azért mosnád, akkor régen rossz. Lamellákat is lehet ellenőrizni. Ha újat veszel bele, vigyázz, mert azok általában vastagabbak, mint a gyári. Kuplung kosár csavarokat, sem érdemes cserélni, esetleg, ha el van nyalva a fejük. Am meg kiveszed a csavarokat és bemész velük a csavarboltba, hogy ilyeneket adjanak. A dekni csavarok lehetnek 5.5 ös, de a blokk belsejében keményebbek vannak.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
allllli írta:Erre tanácsoltam a Chemofag nevű festékes fémdobozban lévő cuccot. Festék sűrűségű, g*ci állagú és színű. Ecsettel kell kenni. Így be tudod juttatni a bordák közé.szketo írta:Köszi Srácok!Úgy hallottam én is a manapság kapható Cromofág,nyomába nem lép a régi megszokottnak.A blokkról még csak-csak lecsiszolgatom valahogy az elmegy...De henger bordái közt, az ami macerásabb..
![]()

,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Re: Blokk
Sziasztok!
Úgy adódott, hogy a most vásárolt MZ TS 150 blokkom kuplungját le kell vennem, mivel a berugókar rugóját nem tekerték meg eléggé, ezért nem húzza vissza a berugókart. Mivel elég jól belenyúlok a blokkba, lenne pár kérdésem.
1. Mit érdemes ilyenkor kicserélnem? (pl vettem o gyűrűt, 65 ft)
2. Mit ellenőrizzek? Lamellák? Lánc?
3. Ha rakom összefele, minden alkatrészt külön mossak át benzinben?
4. Hol találom meg, hogy gyárilag milyen csavarokat raktak a blokkba? Pl. cserélném a dekni tartó csavarokat, akkor pl. ami a kuplungkosarat fogja, stb.
A válaszokat előre is köszönöm!
- CRU3L -
Úgy adódott, hogy a most vásárolt MZ TS 150 blokkom kuplungját le kell vennem, mivel a berugókar rugóját nem tekerték meg eléggé, ezért nem húzza vissza a berugókart. Mivel elég jól belenyúlok a blokkba, lenne pár kérdésem.
1. Mit érdemes ilyenkor kicserélnem? (pl vettem o gyűrűt, 65 ft)
2. Mit ellenőrizzek? Lamellák? Lánc?
3. Ha rakom összefele, minden alkatrészt külön mossak át benzinben?
4. Hol találom meg, hogy gyárilag milyen csavarokat raktak a blokkba? Pl. cserélném a dekni tartó csavarokat, akkor pl. ami a kuplungkosarat fogja, stb.
A válaszokat előre is köszönöm!
- CRU3L -
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Homokfúvóval kell kitisztítani és egyben mindjárt szép is lesz, persze még nagy laposreszelővel van mit rajta alakítani mire igazán olyan lesz mint egy igényes henger ami nincs tele a gyári öntvényhibákkal .szketo írta:De henger bordái közt, az ami macerásabb..
Engem spec. soha nem vonzottak a feketére festett motorok. Még a gyáriak sem nemhogy az utólag otthon "majd most alkotunk és befestjük feketére azt milyen szép lesz"
Mindig csak az jut eszembe, hogy miért kell egy szép vagy krómozott felületet vagy egy kipufogót lefesteni feketére ?
Mert szétb.szták és ugye a fekete festék mindent eltakar...

Mennyivel másként néz ki a teló így mint a gyári homokformázással öntött alu azzal a 2 ronda öntvény csíkkal az oldalán, persze, hogy feketére kell festeni, hogy ne látsszon és így olcsóbb a gyártás.
(a fotó egy kicsit homályosra sikerült, már nem megyek vissza újat csinálni)
A kerékagy majd jövőre szépül meg.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy 
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"

Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Erre tanácsoltam a Chemofag nevű festékes fémdobozban lévő cuccot. Festék sűrűségű, g*ci állagú és színű. Ecsettel kell kenni. Így be tudod juttatni a bordák közé.szketo írta:Köszi Srácok!Úgy hallottam én is a manapság kapható Cromofág,nyomába nem lép a régi megszokottnak.A blokkról még csak-csak lecsiszolgatom valahogy az elmegy...De henger bordái közt, az ami macerásabb..
![]()
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Köszi Srácok!
Úgy hallottam én is a manapság kapható Cromofág,nyomába nem lép a régi megszokottnak.A blokkról még csak-csak lecsiszolgatom valahogy az elmegy...De henger bordái közt, az ami macerásabb..




,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Na hát ez a baj hogy többször kellett beáztatni ,régen ez a Kromofág mindent feloldott szinte azonnal,mióta EU szabványosították kiszedtek belőle valami összetevőt azóta ilyen sz.....allllli írta:Chemofag talán a neve annak, amivel én hoztam le a festéket a deknikről. Szépen lehozza, csak többször kellett rákenni. Igaz nagyon vastagon is volt rajta. Állni hagyni egy kicsit, majd én WC papír darabokkal töröltem le a felpuhított festéket. Majd ismét elölről, amíg van rajta festék. 1800 Ft egy doboz, festékboltban kapható.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Chemofag talán a neve annak, amivel én hoztam le a festéket a deknikről. Szépen lehozza, csak többször kellett rákenni. Igaz nagyon vastagon is volt rajta. Állni hagyni egy kicsit, majd én WC papír darabokkal töröltem le a felpuhított festéket. Majd ismét elölről, amíg van rajta festék. 1800 Ft egy doboz, festékboltban kapható.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Valamikor nekem is nagyon tetszett a fekete dekli (250-eseken), ha nem az volt festettem, volt egyszer, hogy metálfeketére (ezüst volt a tank, baromi jól nézett ki). Most pedig úgy hozta a sors jelenlegi motoromon teljesen meztelen, fémtiszta (én marattam le a gyári ezüst maradékát) beleszerettem a festetlenbe. Valószínűleg a korral az izlés is formálódik. 

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3125
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
"...A hangját lenne klassz meghallani.
,,
Tegyél fel pár hangot nekünk pempelli ! Várjuk! ... Várjcsak, hol a hanerő gomb?

Tegyél fel pár hangot nekünk pempelli ! Várjuk! ... Várjcsak, hol a hanerő gomb?

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Hmm..Én meg ép azon agyalok
hogy el kellene tüntetni a festéket a blokkról. Képet nézve...lehet mégse??,..Inkább fel kellen újítani?
Kétség kívül,jól néz ki...





,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Azt még nem tudom de Vértes -Gerecsén ott leszek,ez csak tartalék blokk a másik is jól teljesít még hál istennek.bluerider írta:Jövőre melyik túrán lehet majd megtekinteni!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Köszi !sunbim írta:Szép lett Pempelli !
Nem is a blokk a nagy szám, hanem Pempelli időgépe! Mert csak így lehet egy full gyári alkatrészekből összetenni egy blokkot.![]()
Kibérelném egy órára.

-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Hajtókart kompletten egy öreg bácsitól vettem véletlenül.sell írta:Ahhh, "asszem" amit most érzek az valami olyan lehet, mint az irigység... :-/Merre sikerült beszerezni? Esetleg emberi áron?
Kuplungot hirdetett és kérdezte érdekel-e még valami mondom igen aztán hozta a lezsírozott hajtókart is:)
Dugót Bambi mester intézte.
Ja és a lényeg komplett kuplungot 5000ft-ért vettem a fajtókart kompletten 6000-ért

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pempelli 2014.12.04. 06:39-kor.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3125
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Szép lett Pempelli !
Nem is a blokk a nagy szám, hanem Pempelli időgépe! Mert csak így lehet egy full gyári alkatrészekből összetenni egy blokkot.
Kibérelném egy órára.
Nem is a blokk a nagy szám, hanem Pempelli időgépe! Mert csak így lehet egy full gyári alkatrészekből összetenni egy blokkot.

Kibérelném egy órára.

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Összerakott állapotban le lett gyöngyöztetve az egész ,utána lett fúratva és összerakva.sell írta:Jó lett, mutatós!mivel érted el? Drótkorong, vagy csiszoltad? Vagy...? Gondolom esténként nem unatkoztál;-)
Így teljesen olyan hatása van mint az új blokknak.csinálok holnap fényképezőgéppel képeket azokon jobban látszik majd.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Fél évig keresgéltem,de remélem meglesz az eredménye:))))hell írta:De jó neked, hogy sikerült "full gyári" alkatrészekből összeraknod egy blokkot! Nem sok embernek sikerül ez manapság.
Illesztések ,malomkerék minden patent,gyári értékeken.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég