Fékek
Re: Fékek
O-gyűrű van.
Re: Fékek
Óóó de f*sza, ez jó hír. És a műanyag menetes betét alatt O-gyűrű van, vagy valami tömítőpasztával kell összerakni?csoka írta:Cserélhető,a műanyag menetes.A webmotors.hu oldalon találsz.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Menetes.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Fékek
Szép estét mindenkinek!
Egy gyors kérdésem lenne.
A főfékhengeremen a fékolajtartály szivárog, könnyezik a műanyagbetét és a fémház között. Ezt lehet javítani, vagy csere az egész? Ezt a műanyag betétet gyárilag belesajtolták vagy kivehető, cserélhető?
Egy gyors kérdésem lenne.
A főfékhengeremen a fékolajtartály szivárog, könnyezik a műanyagbetét és a fémház között. Ezt lehet javítani, vagy csere az egész? Ezt a műanyag betétet gyárilag belesajtolták vagy kivehető, cserélhető?
Re: Fékek
Sziasztok!
Yamaha főfékhengerem van nagyon fasza meg minden,de nemsokára műszakira megy a vas.
Szólnak érte vagy át engedik vele?
Van valakinek tapasztalat?
Yamaha főfékhengerem van nagyon fasza meg minden,de nemsokára műszakira megy a vas.
Szólnak érte vagy át engedik vele?
Van valakinek tapasztalat?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Érdekes, nekem a 3x2-es EPDM O-gyűrű már elég sok féknyeregnél bejött... 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Fékek
tiger1342 írta:Mi volt a gond a sajátoddal? Nem túl bonyolult szerkezet, ha nem levegős és nem ereszti az olajat, akkor fog rendesen. Fém fékcsővel nekem egyszer már sikított az első kerék, mondjuk kicsi volt a tempó, de bőven elég szerintem...xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Etz 125-ön nem jó a fékem.Műszakin úgy rugdosták át.Vettem használtan egy féknyerget mert azzal van a baj mindig,de az is rossz volt.Kinéztem egyet interneten.Ezzel kacspolatban tud valaki észrevételt mondani? Van valakinek tapasztalata erről a féknyeregről?
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... 0-24131twn
vagy inkább vegyek egy iylet? Ez komolyabb?:
http://www.streetfighter-fejidom.com/mz ... ktusko.htm
Az első féknyeregbe nem találtam tökéletes gumitömítést. O gyűrűt ajánlottak sokan de az xart se ér oda.A féknyereg két feléről lenne szó.Tehát ha szét van szedve akkor ugye közötte van egy lyuk amibe tömítés kerül.Egyszóval ott eresztette az olajat és ezért mindig puha volt a fék.Vettem egy használtat,de azzal is az a baj ráadásul nem enged vissza rendesen ezért hozzá ér a tárcsához és nyikorog.Tudom tudom.. szét kell szedni és megtisztítani a dugyatyúkat.Az aluminium dugattyúkat felpolíroztam hogy tényleg könnyen csússzon de ugyan oylan szar.Elegem van a szar fékekből ezért szeretnék egy újat venni.
off:
A kuplunggal is ez volt a bajom.Mindig csak buheráltam meg állítgattam.Begerjedtem vettem egy új kosarat,új lamellákat,új agyat,azóta semmi baj nincs vele.
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Írj ha miújságtiger1342 írta:Mi volt a gond a sajátoddal? Nem túl bonyolult szerkezet, ha nem levegős és nem ereszti az olajat, akkor fog rendesen. Szorulhat a munkahenger a helyén! Szétszedni csiszpapírral stb. megpucolni, és szilikonzsírt neki. Fém fékcsővel nekem egyszer már sikított az első kerék, mondjuk kicsi volt a tempó, de bőven elég szerintem...xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Etz 125-ön nem jó a fékem.Műszakin úgy rugdosták át.Vettem használtan egy féknyerget mert azzal van a baj mindig,de az is rossz volt.Kinéztem egyet interneten.Ezzel kacspolatban tud valaki észrevételt mondani? Van valakinek tapasztalata erről a féknyeregről?
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... 0-24131twn
Univerzálisnak írják, mert a kis etzken is ez van.
vagy inkább vegyek egy iylet? Ez komolyabb?:
http://www.streetfighter-fejidom.com/mz ... ktusko.htm
Nem tipusazonos! Lehet jobban fog. Műszaki vizsgán viszont kekeckedhetnek vele!

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Mi volt a gond a sajátoddal? Nem túl bonyolult szerkezet, ha nem levegős és nem ereszti az olajat, akkor fog rendesen. Fém fékcsővel nekem egyszer már sikított az első kerék, mondjuk kicsi volt a tempó, de bőven elég szerintem...xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Etz 125-ön nem jó a fékem.Műszakin úgy rugdosták át.Vettem használtan egy féknyerget mert azzal van a baj mindig,de az is rossz volt.Kinéztem egyet interneten.Ezzel kacspolatban tud valaki észrevételt mondani? Van valakinek tapasztalata erről a féknyeregről?
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... 0-24131twn
vagy inkább vegyek egy iylet? Ez komolyabb?:
http://www.streetfighter-fejidom.com/mz ... ktusko.htm
Re: Fékek
Szia!
Én a helyedben megjavítanám a gyárit,az a tuti! A Brembo kanyi kínai nem sok jót nézek ki belőle.
Persze nem vagyok a helyedben. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz!
Én a helyedben megjavítanám a gyárit,az a tuti! A Brembo kanyi kínai nem sok jót nézek ki belőle.
Persze nem vagyok a helyedben. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz!

- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Fékek
Sziasztok!
Etz 125-ön nem jó a fékem.Műszakin úgy rugdosták át.Vettem használtan egy féknyerget mert azzal van a baj mindig,de az is rossz volt.Kinéztem egyet interneten.Ezzel kacspolatban tud valaki észrevételt mondani? Van valakinek tapasztalata erről a féknyeregről?
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... 0-24131twn
vagy inkább vegyek egy iylet? Ez komolyabb?:
http://www.streetfighter-fejidom.com/mz ... ktusko.htm
Etz 125-ön nem jó a fékem.Műszakin úgy rugdosták át.Vettem használtan egy féknyerget mert azzal van a baj mindig,de az is rossz volt.Kinéztem egyet interneten.Ezzel kacspolatban tud valaki észrevételt mondani? Van valakinek tapasztalata erről a féknyeregről?
http://e-motorparts.addel.hu/39021-uj-t ... 0-24131twn
vagy inkább vegyek egy iylet? Ez komolyabb?:
http://www.streetfighter-fejidom.com/mz ... ktusko.htm
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Fékek
Tökéletesen leírtad milyen. Nálam is ugyan ez...Miklós_88 írta:Blue, el kell keserítselek, vinnyogni fog.
Én is ilyet használok már egy éve, és pici fékezéskor illetve megállás előtt mindig érdekes hangokat ad ki magából.
A fékpor nem tud rendesen eltávolodni a betétről. Ha kicsit elpucolom, akkor egy napig csendben van, de újrakezdi.
Annyi vigasztal csak, hogy legalább jól fog.
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Fékek
Blue, el kell keserítselek, vinnyogni fog.
Én is ilyet használok már egy éve, és pici fékezéskor illetve megállás előtt mindig érdekes hangokat ad ki magából.
A fékpor nem tud rendesen eltávolodni a betétről. Ha kicsit elpucolom, akkor egy napig csendben van, de újrakezdi.
Annyi vigasztal csak, hogy legalább jól fog.
Én is ilyet használok már egy éve, és pici fékezéskor illetve megállás előtt mindig érdekes hangokat ad ki magából.
A fékpor nem tud rendesen eltávolodni a betétről. Ha kicsit elpucolom, akkor egy napig csendben van, de újrakezdi.
Annyi vigasztal csak, hogy legalább jól fog.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Fékek
Elromlott a féklámpa kapcsoló, az utángyártottaknál gyakori. Bár azt semmi nem magyarázza, hogy fordítva működik. Az lenne a természetes, hogy folyamatosan ég a féklámpa akármit csinálsz (ha rossz). Csavard ki a helyéről és nézd meg mi van vele.koko01 írta:Szevasztok
Nekem olyan problémám van hogy
etz 150 első féklámpa kapcsoló problémám:Fordítva működik mint kellene
Jó volt,működött,de egyik napról a másikra érintetlenül világított,behúzva elaludt az féklámpa
Féklámpa Kapcsolónál rámértem és 12v mértem(én azt hittem hogy test- vagy pozitiv megszakításos a kapcsoló)
Nem lett bántva a vezetékelés,biztosítékok nem mennek ki.
Mi lehet a probléma?
Re: Fékek
Szevasztok
Nekem olyan problémám van hogy
etz 150 első féklámpa kapcsoló problémám:Fordítva működik mint kellene
Jó volt,működött,de egyik napról a másikra érintetlenül világított,behúzva elaludt az féklámpa
Féklámpa Kapcsolónál rámértem és 12v mértem(én azt hittem hogy test- vagy pozitiv megszakításos a kapcsoló)
Nem lett bántva a vezetékelés,biztosítékok nem mennek ki.
Mi lehet a probléma?
Nekem olyan problémám van hogy
etz 150 első féklámpa kapcsoló problémám:Fordítva működik mint kellene
Jó volt,működött,de egyik napról a másikra érintetlenül világított,behúzva elaludt az féklámpa
Féklámpa Kapcsolónál rámértem és 12v mértem(én azt hittem hogy test- vagy pozitiv megszakításos a kapcsoló)
Nem lett bántva a vezetékelés,biztosítékok nem mennek ki.
Mi lehet a probléma?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Gyárilag a kisTS-nek nincs első féklámpa kapcsolója. Ami neked van az házi barkács lehet, valószínű befaragtak egy hátsó fékből származó kapcsolót.djtoma írta:Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy MZ TS 125-ösnél az első kerékben lévő fék visszajelző hogy van megcsinálva?Vagyis hogyha fékezek az első fékkel akkor világít a fék lámpa.Na ezt szeretném megkérdezni hogy milyen rendszerrel van megcsinálva az első fékbe.Mert nekem egy kis lemez van és ha behúzom az első féket akkor hozzá ér a másik lemezhez és zárja az áramkört és kivillan a fék lámba.De nekem az egyik kis lemez mindig elhajol és vagy folyamatosan világít a féklámpa vagy egyáltalán nem.Na erről a szerkezetről kérnék képet ha tudtok hogy mégis így néz-e ki?Vagy hogy milyen való oda?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Fékek
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy MZ TS 125-ösnél az első kerékben lévő fék visszajelző hogy van megcsinálva?Vagyis hogyha fékezek az első fékkel akkor világít a fék lámpa.Na ezt szeretném megkérdezni hogy milyen rendszerrel van megcsinálva az első fékbe.Mert nekem egy kis lemez van és ha behúzom az első féket akkor hozzá ér a másik lemezhez és zárja az áramkört és kivillan a fék lámba.De nekem az egyik kis lemez mindig elhajol és vagy folyamatosan világít a féklámpa vagy egyáltalán nem.Na erről a szerkezetről kérnék képet ha tudtok hogy mégis így néz-e ki?Vagy hogy milyen való oda?
- gulyesz
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2009.04.13. 11:24
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Érsekcsanád
Re: Fékek
Köszi Zsebi!kiszsebi írta:Igen, van!gulyesz írta:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Cseréltem a féknyeregben tömítőgyűrűt és az új tömítés tapintásra kicsit vállasnak tűnik szóval nem teljesen négyzet a keresztmetszete. A kérdésem, hogy ennek van jelentősége, hogy a peremmel befele vagy kifelé kell rakni, a régi sajnos el volt öregedve és azon nem látszott már semmi mert darabokban volt egy két éves pihenő után.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ha a nagyobb keresztmetszetűt rakod kifelé, akkor az olaj szépen ki tud folyni. Ellenben ha a kúposság kifelé nő, akkor az olaj nekifeszíti a dugónak és a hengernek a tömítést, ráadásul a karmantyú rugalmassága és alakja miatt a fék elengedése után segít visszahúzni a dugót.
Remélem, ebből érthető, hogyan kell beszerelned.
Nekem is ez volt a gondolatmenetem!
Tamás
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Igen, van!gulyesz írta:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Cseréltem a féknyeregben tömítőgyűrűt és az új tömítés tapintásra kicsit vállasnak tűnik szóval nem teljesen négyzet a keresztmetszete. A kérdésem, hogy ennek van jelentősége, hogy a peremmel befele vagy kifelé kell rakni, a régi sajnos el volt öregedve és azon nem látszott már semmi mert darabokban volt egy két éves pihenő után.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ha a nagyobb keresztmetszetűt rakod kifelé, akkor az olaj szépen ki tud folyni. Ellenben ha a kúposság kifelé nő, akkor az olaj nekifeszíti a dugónak és a hengernek a tömítést, ráadásul a karmantyú rugalmassága és alakja miatt a fék elengedése után segít visszahúzni a dugót.
Remélem, ebből érthető, hogyan kell beszerelned.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- gulyesz
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2009.04.13. 11:24
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Érsekcsanád
Re: Fékek
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Cseréltem a féknyeregben tömítőgyűrűt és az új tömítés tapintásra kicsit vállasnak tűnik szóval nem teljesen négyzet a keresztmetszete. A kérdésem, hogy ennek van jelentősége, hogy a peremmel befele vagy kifelé kell rakni, a régi sajnos el volt öregedve és azon nem látszott már semmi mert darabokban volt egy két éves pihenő után.
A válaszokat előre is köszönöm.
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Cseréltem a féknyeregben tömítőgyűrűt és az új tömítés tapintásra kicsit vállasnak tűnik szóval nem teljesen négyzet a keresztmetszete. A kérdésem, hogy ennek van jelentősége, hogy a peremmel befele vagy kifelé kell rakni, a régi sajnos el volt öregedve és azon nem látszott már semmi mert darabokban volt egy két éves pihenő után.
A válaszokat előre is köszönöm.
Tamás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fékek
Gondolom nem akarod közzé tenni a hibát, és a megoldását sem............MrDok írta:Megoldottam ,frankópempelli írta: valami ilyesmi van,megpróbálok igazítani rajta.
Boldog nyuszit a tányérra!

Az volt hogy nem volt derékszögben a menet a felső résszel ,reszelővel igazítottam rajta majd csiszolópapírrap így szép sima felület lett és már tökéletesen zárt az alu alátét.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Megoldottam ,frankó[/quote]pempelli írta: valami ilyesmi van,megpróbálok igazítani rajta.
Gondolom nem akarod közzé tenni a hibát, és a megoldását sem............
Boldog nyuszit a tányérra!

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fékek
Ebben az esetben lehet hogy a német precizitás ferdén fúrta a menetet a furatba, és nem egyenletes a tömítendő felület..............[/quote]
valami ilyesmi van,megpróbálok igazítani rajta.[/quote]
Megoldottam ,frankó
valami ilyesmi van,megpróbálok igazítani rajta.[/quote]
Megoldottam ,frankó
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fékek
valami ilyesmi van,megpróbálok igazítani rajta.MrDok írta:Ebben az esetben lehet hogy a német precizitás ferdén fúrta a menetet a furatba, és nem egyenletes a tömítendő felület..............pempelli írta:fékcső és a munkahenger közé milyen tömítést használtok?alu alátétet tettem volna de egy helyen mindig szivárog.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Ebben az esetben lehet hogy a német precizitás ferdén fúrta a menetet a furatba, és nem egyenletes a tömítendő felület..............pempelli írta:fékcső és a munkahenger közé milyen tömítést használtok?alu alátétet tettem volna de egy helyen mindig szivárog.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Fékek
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Fékek
Nekem EBC van. Az is kb Ferodo árban van. De soha többet 1000Ft-os betét!!!!!!! Nem lehet összehasonlítani.VS461 írta:Sziasztok!
Az létezik, hogy egy motoros webshopban (pl. Mofaker) 1000 forint körül van ETZ első és hátsó fékbetét/pofa (gyárinak mondott), egy autóalkatrész-webshopban meg 6-8 ezer körül (a Ferodo márkájú)? Úgy értem, ér annyival többet az utóbbi?
A normális minőségű sokkal jobban harap, esőben is fog, és nem ég üvegesre rögtön, ahogy rágondolok egy hegyi szerpentinre.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Hát, kinek mi mennyit ér... Jobb a Ferodo az kétségtelen.VS461 írta:Sziasztok!
Az létezik, hogy egy motoros webshopban (pl. Mofaker) 1000 forint körül van ETZ első és hátsó fékbetét/pofa (gyárinak mondott), egy autóalkatrész-webshopban meg 6-8 ezer körül (a Ferodo márkájú)? Úgy értem, ér annyival többet az utóbbi?
Főleg sportosabb használatnál jön kia a különbség, ha tatásan tötyögsz, akkor max a nyikorgás lesz az olcsóbb hátránya. (Persze Ferodo-ból is van több féle, gondolom most a sima organikusról beszélünk).
Van akinek megér annyit a Ferodo, döntsd el, hogy használod a motort, és mennyit ér neked.
(Nekem Ferodo van

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Fékek
Sziasztok!
Az létezik, hogy egy motoros webshopban (pl. Mofaker) 1000 forint körül van ETZ első és hátsó fékbetét/pofa (gyárinak mondott), egy autóalkatrész-webshopban meg 6-8 ezer körül (a Ferodo márkájú)? Úgy értem, ér annyival többet az utóbbi?
Az létezik, hogy egy motoros webshopban (pl. Mofaker) 1000 forint körül van ETZ első és hátsó fékbetét/pofa (gyárinak mondott), egy autóalkatrész-webshopban meg 6-8 ezer körül (a Ferodo márkájú)? Úgy értem, ér annyival többet az utóbbi?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fékek
Szárazon próbáltam,full tiszta,még fékolajat vennem kell.Dreamer írta:A munkahengerben lévő dugattyút könnyedén vissza kell tudni nyomni a hengerbe (fékolajjal bekenve), ha nem akkor valami szennyeződés van benne.pempelli írta:Fékdugattyút hogy rakjátok a helyére?elég passzentos,fékolajjal megkenitek?
dot hányast használtok ?vagy mindegy?
Dot 3 és felette bármi jó.
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Fékek
A munkahengerben lévő dugattyút könnyedén vissza kell tudni nyomni a hengerbe (fékolajjal bekenve), ha nem akkor valami szennyeződés van benne.pempelli írta:Fékdugattyút hogy rakjátok a helyére?elég passzentos,fékolajjal megkenitek?
dot hányast használtok ?vagy mindegy?
Dot 3 és felette bármi jó.
Dreamer
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Fékek
Ha nem jó a távtartó gyűrű hossza a két csapágy között , az is okozhat ilyen jelenséget .Csabuss írta:Sziasztok!
Ma a hátsóféket ferodoloztattam fel és mikor visszaraktam a tengelyt és rendesen meghúztam akkor valamiért szorul a kerék de annyira hogy egy kézzel nehéz hajtani ennek mi lehet az oka vastag rajta a ferodol "3,7mm"?
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Re: Fékek
Sziasztok!
Ma a hátsóféket ferodoloztattam fel és mikor visszaraktam a tengelyt és rendesen meghúztam akkor valamiért szorul a kerék de annyira hogy egy kézzel nehéz hajtani ennek mi lehet az oka vastag rajta a ferodol "3,7mm"?
Ma a hátsóféket ferodoloztattam fel és mikor visszaraktam a tengelyt és rendesen meghúztam akkor valamiért szorul a kerék de annyira hogy egy kézzel nehéz hajtani ennek mi lehet az oka vastag rajta a ferodol "3,7mm"?
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Fékek
Kivettem a betéteket, és a fékenyerget is leszereltem a dugattyúk peremét megcsiszoltam, a fékbetétek elejét hátulját szintén, most fasza, nem forrósodik úgy pörög esehiszem..KILL3R etz írta:Laczkó írta:
Nem ér hozzá megnéztem, az rendben van!
Vedd ki a betéteket, és tedd fel a nyerget. Nézd meg, hogy nincs-e túl közel a nyereg egyik oldala a tárcsához.

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég