Urak! A mai feladvány: hétfő reggel a peregyel akartam melóba menni, levettem róla a ponyvát, csapot kinyitom, gyújtás nélkül 3 rúgás, gyújtás rá: semmi. Mégegyet rárúgok, még mindig semmi. Felszaladta a szemöldököm, ilyet még nem csinált! Rugdaltam még 10-et kb, de egy halvány pöffenés se jött belőle. Visszatoltam, lelakatoltam. Meló után 2 órát szereltem, de eredmény semmi:
- szikra volt, 4 különböző gyertyával is néztem, ennek ellenére hiába spricceltem hígítót a hengerbe, nem éledt fel.
- Gyertyát a hengerből kivéve taknyos, tehát elvileg uza is van, bár gyanús volt, hogy esetleg beázott a múltkori viharban és vizet szívott.
- Tankban nem sok benya volt, de a csapot megnyitva szépen ömlött a benzin, ezért ezt is kizártam. Első nap eredménye: peregy vs tiger1342: 1:0
Kedden nem tudtam szerelni, ma folytattam: karbi levesz (
Dellorto phbh30), alapjárati fúvókából kösz kiszed, többi fúvóka tisztának tűnik, de azért átfújom. Juhé, ez lesz a gond. 4 liter benyát azért beleborítottam, szépen összeraktam, szivató, rúgás: pöffen, megy. Gumi kicsit lapos, irány a benzinkút. (Kb 1.5 km.) Felöltözök, kigurulok, gyorsítanék: hörrr...tak-tak-tak. Megállt. Üres, rúgom, semmi. 4-5. rúgásra indul, szivatóval hajlandó életben maradni (csak 60-as a szivató fúvóka), de az alsó tartomány gyakorlatilag használhatatlan. Irdatlan füst, 100 m haladás: hörrr. Gyertyacsere, hátha leülepedett az olaj és beköpte a gyertyát. Másik gyertya: elsőre indul, szerszámok elpakolása közben kb 500-as alapjárat, de nem áll le!!! Felülök, gyorsítanék: hörrr... Gázfröccsökkel életben marad, de erő semmi. Nagy nehezen elvergődtem a benzinkútra, felfújtam a kereket, indítanék: semmi. Gyertya száraznak tűnik. Nosza: súbertű egyel feljebb: szivató rá: alul fulladozik, sztenderen kipörög, de terhelésre megáll. Pici tolás, pici menés: 4-5. rúgásra indul, néha visszarúg: olyan, mintha kifogyna a benya, de sztenderen meg kipörög. 500 m próbálkozás és tolás után: hatalmas gázfröccsökkel életben marad, kb 5000-es fordulaton ordítva nagy nehezen hazahozott, de legalább 1 órás volt az út...
Egyértelmű uza gond, de mi?
- Benzincsap átereszt, de azért holnap ránézek, hátha lifegő kosz van
- vízzsák áttetsző, nem tűnik vizesnek, de azért leeresztem, ellenőrzöm
- tűszelep elzár, ha belefulladna a benyába, nem lenne száraz a gyertya, meg könnyen indulna, csopögés nincs
- főfúvóka gyanús, de akkor miért pörög ki sztenderen?
- alapjárati fúvóka nem csinálna ilyen nem menést, plusz szívatóval van alapjárat
- szívatót nem ellenőriztem, hogy elzár-e, de ha nem tenné, könnyen indulna.
- légszűrőt nem szedtem ki, esetleg ha túl nagy az ellenállása, az csinálhat ilyet. (Beázott??)
- Főtengő szimmeringek újak, azóta kb 600 km-t ment a motor, eddig nem volt nyoma falslevegőnek
- Szívótoroknál esetleg falsolhat, tervben van precízebb rögzítés bevezetése.
- Karbi szétszedéskor mintha lett volna némi víz, de nem egyértelmű, dellorton az alsó főfuvi tartó rögzíti az úszóházat is
Érzésre olyan, mintha nem kapna levegőt, aztán magasabb fordulaton meg nyitna a szelep és azért maradna életben, de ott is van némi ingadozás.
Holnap felrakom a gyári karbiját, ránézek a légszűrőre, átnézem a csapot, tanksapka szuszogót, csövet. De ha meg is javul: mi a franctól lehet, hogy az eddig tökéletes
Dellorto egyszerre így elromoljon???
![Kép](http://s21.postimg.org/fpq7myy2b/2013_06_08_17_59_42.jpg)