Futómű
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Futómű
ETZ-hez első teleszkópokba kapható rugók közt van különbség?
pl.: 125-ösé és külön 250-esé vagy ezek egyformák?
Választ előre is kösz!!
pl.: 125-ösé és külön 250-esé vagy ezek egyformák?
Választ előre is kösz!!
MZ ETZ 251e '89
Re: Futómű
Üdv mindenkinek!
Egy kérdésem lenne. Valaki megtudná mondani mekkora az első teleszkópban lévő rugók mérete?
Hossz X átmérő
Előre is köszi
Egy kérdésem lenne. Valaki megtudná mondani mekkora az első teleszkópban lévő rugók mérete?
Hossz X átmérő
Előre is köszi
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Futómű
Üdv!
Az MZ kerekek küllői gyárilag horganyozva vannak vagy krómozva?
Nekem van egy gyári kerekem első 18 as motoron még nem volt de a küllői kissé ilyen sárgásak olyan mintha valami nikkel lenen vagy horgany. Hiába nem volt motoron és garázsba volt tárolva így is elkezdte enni a rozsda csupán a párától.
Az MZ kerekek küllői gyárilag horganyozva vannak vagy krómozva?
Nekem van egy gyári kerekem első 18 as motoron még nem volt de a küllői kissé ilyen sárgásak olyan mintha valami nikkel lenen vagy horgany. Hiába nem volt motoron és garázsba volt tárolva így is elkezdte enni a rozsda csupán a párától.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Futómű
Nna, igazából megvolt az összes fontos alkatrész, csak az alátétek zömültek össze, és egy hiányzó alátét miatt csavarodott le az anya. Most már úgy áll a lengőkar, mint Katiban a gyerek. Kösz mindenkinek a segítséget!
kr
kr
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Futómű
Aha, itt is látszik a poliamid gyűrű, gondolom azért van hogy a gumi szilenten ne bólintson akkorát oldalra a blokk.
Ha hazaérek meg is nézem, vajon hiányzik-e. Hirtelen nem emlékszem. Bár valószínű eladom a motort, de szarul nem akarom már összerakni.
Köszönöm a segítséget, tényleg hasznos ábrák!
KR.
Ha hazaérek meg is nézem, vajon hiányzik-e. Hirtelen nem emlékszem. Bár valószínű eladom a motort, de szarul nem akarom már összerakni.
Köszönöm a segítséget, tényleg hasznos ábrák!
KR.
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Futómű
nincs mit, ez a kép lehet segít még majd valamennyit
de sztem a poliamidnak mindenképp ott kell lennie majd a blokktartó alatt ha arra gondoltál
de sztem a poliamidnak mindenképp ott kell lennie majd a blokktartó alatt ha arra gondoltál
MZ ETZ 251e '89
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Futómű
Köszi Imi,
Ez a kép sokat segített! Egyedül a poliamid alkatrészekkel nem találkoztam, de ha jól emlékszem az én motoromban már -vagy még- ott végig gumiszilent van.
kr
Ez a kép sokat segített! Egyedül a poliamid alkatrészekkel nem találkoztam, de ha jól emlékszem az én motoromban már -vagy még- ott végig gumiszilent van.
kr
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Futómű
nekem 250-es etz-n úgy volt, hogy a persely és a váz közt helyezkedett el az alátét
(1. gazdás 25ezer km-es motor volt, semmit nem alkottak át a motoron, így gondolom gyári volt a lengővillatengely körüli alátétek elhelyezkedése is)
az alátét belső átmérője ugyan akkora mint a persely átmérője, de lehet a kép alapján érhetőbb
(1. gazdás 25ezer km-es motor volt, semmit nem alkottak át a motoron, így gondolom gyári volt a lengővillatengely körüli alátétek elhelyezkedése is)
az alátét belső átmérője ugyan akkora mint a persely átmérője, de lehet a kép alapján érhetőbb
MZ ETZ 251e '89
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Futómű
Köszi Sunbim!
Azt hittem Mz-ről már semmi újat nem hallok, tévedtem:)
De a perselyek nem a lengőkar és a váz közötti alátéten ülnek fel?
Vagy azon át kéne menniük?
KR
Azt hittem Mz-ről már semmi újat nem hallok, tévedtem:)
De a perselyek nem a lengőkar és a váz közötti alátéten ülnek fel?
Vagy azon át kéne menniük?
KR
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Futómű
KösziCat írta:Sajnos nem!pempelli írta:Srácok 250/1 és az ETZ láncvédő bakelit egyforma?
/1 nek a tengely nyílása lapított kör(teteje alja hiányzik) míg az ETZ teljes kör alakú...
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Futómű
Sajnos nem!pempelli írta:Srácok 250/1 és az ETZ láncvédő bakelit egyforma?
/1 nek a tengely nyílása lapított kör(teteje alja hiányzik) míg az ETZ teljes kör alakú...
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Futómű
Srácok 250/1 és az ETZ láncvédő bakelit egyforma?
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3067
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Futómű
Persze hogy van egy kis kotyogása, ez teljesen normális.kr írta:Üdv!
Érdeklődnék, hogy a gyári ill utángyári lengőkar tengely között van-e vastagságbeli különbség? ETZ 250.
A tengelyen 17,95-öt mértem, a lengőkarszilenten meg váz perselyén 18,05-öt. Nem tudom hogy a tengelyem gyári-e
és ha esetleg nem, a gyári nincs-e 18.00-hoz közelebb? Így van érezhető játéka, szeretném eltüntetni.
kr.
A tengely anyák meghúzása után ez meg fog szűnni. A lengőkar szilentek acélperselyét a váz csövének húzza majd, meghúzás után. És megszűnik a holtjáték.
LETRHELVE húzd meg a tengely anyát! (Valakit ültess rá meghúzás közben.)
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3067
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Futómű
Ahogy Dénes mondta.pempelli írta:Srácok etz 250 első kereket átküllözhetek szélesebb abroncsra?mi hátrányom származik belőle?
Nehezebb kormányozni, nagyon gyors kormány mozdulatnál lehet főként érezni a különbséget. Úgy kell a motort ,,bepajszerolni,, a kanyarba.
Talán kicsit gyorsabban fognak kopni a telószárak.
Nekem hátsó felni van elöl, gyári hátsó gumimérettel. A felnit ráküllőztettem az agyra.
DE! nekem nagyon bevált! Elmondom miért.
Nagyon rövid fék utat értem el vele, nagyobb tapadási felületből adódóan. Lassabban kopik. Nehezebben csúszik meg az első kerék.
Nem veri szét az első felnit a kátyú! Átmész rajta mint egy döngölőbéka! Egypár szakadék mélységűt már megjártam és simán vette az akadályokat, sérülés mentesen.
Kicsit a végsebesség csökkenni fog.
A kereket nem tudod simán kiemelni a villák közül. Le kell szerelni a féknyerget. Az első sárvédőt kicsit át kell alakítani a szélesebb gumi miatt.
Ezek a tapasztalataim, Neked kell eldönteni belevágsz-e.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2012.12.29. 13:42-kor.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Futómű
Nem minden használható belőle!! pl gyűrűk, csak némi alakítás után.Bópapa írta:Sziasztok!
Az első teleszkóphoz való "felújító" készletet használta már valaki? Ha igen, érdemes beruháznom egy ilyenre?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
A viz szalad, a kő marad!
Re: Futómű
Sziasztok!
Az első teleszkóphoz való "felújító" készletet használta már valaki? Ha igen, érdemes beruháznom egy ilyenre?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
Az első teleszkóphoz való "felújító" készletet használta már valaki? Ha igen, érdemes beruháznom egy ilyenre?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Futómű
Üdv!
Érdeklődnék, hogy a gyári ill utángyári lengőkar tengely között van-e vastagságbeli különbség? ETZ 250.
A tengelyen 17,95-öt mértem, a lengőkarszilenten meg váz perselyén 18,05-öt. Nem tudom hogy a tengelyem gyári-e
és ha esetleg nem, a gyári nincs-e 18.00-hoz közelebb? Így van érezhető játéka, szeretném eltüntetni.
kr.
Érdeklődnék, hogy a gyári ill utángyári lengőkar tengely között van-e vastagságbeli különbség? ETZ 250.
A tengelyen 17,95-öt mértem, a lengőkarszilenten meg váz perselyén 18,05-öt. Nem tudom hogy a tengelyem gyári-e
és ha esetleg nem, a gyári nincs-e 18.00-hoz közelebb? Így van érezhető játéka, szeretném eltüntetni.
kr.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Futómű
Jawa felnit szoktak venni bele.
Igaz nem alu, hanem krómozott, de olcsó és minden mérete stimmel.
Igaz nem alu, hanem krómozott, de olcsó és minden mérete stimmel.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Futómű
Venni kell bele más motorét komplett kereket biztos van ami jó bele. Nekem mondjuk olyan a kerék hogy most az első vagy hátsó a fene tudja, hogy nem lehet elengedni a kormányt mert annyira ráz, hogy pofára esnék vele.....telectronic írta:Igen sajnos, van itt nálam mindjárt kettő is, az egyik rosszabb mint a másik, a 3ik meg a motorban de az meg dobfékes, bár legalább egyenesen fut, csak épp fékhatás nincsDénes írta:Gyári alu kereket nem lehet kapni újat, vagy nagyon ritkán. A használt, meg többnyire mindig hibás.
>Ha kapsz boldban új gyári alu felnit netán az általában 16000ft körül van
Azannya, még nem néztem az árát, de ennyire nem számítottam...
A végén még nekem kell megcsinálnom..
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Mladi... te egy ezermester vagy. Üdv a szomszédoknak a klubhelységbe...istenem hogy ott mennyit röhögtünk...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Így készül a jó fék.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Futómű
telectronic írta:Még mindig a kerék centírnél tartok, már érdeklődtem vagy 5 bringás boltban, de mind azzal köldött el, hogy nincs befogó szerszáma hozzá és így nem tudja megcsinálni.
Mondanám, hogy hozd el ide, itt van egy idősebb biciklis szaki, az enyémet jól megcsinálta, de Pest nem itt van....
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Futómű
Vigyél nekik egy első villát:)telectronic írta:Még mindig a kerék centírnél tartok, már érdeklődtem vagy 5 bringás boltban, de mind azzal köldött el, hogy nincs befogó szerszáma hozzá és így nem tudja megcsinálni.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Még mindig a kerék centírnél tartok, már érdeklődtem vagy 5 bringás boltban, de mind azzal köldött el, hogy nincs befogó szerszáma hozzá és így nem tudja megcsinálni.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Igen sajnos, van itt nálam mindjárt kettő is, az egyik rosszabb mint a másik, a 3ik meg a motorban de az meg dobfékes, bár legalább egyenesen fut, csak épp fékhatás nincsDénes írta:Gyári alu kereket nem lehet kapni újat, vagy nagyon ritkán. A használt, meg többnyire mindig hibás.
>Ha kapsz boldban új gyári alu felnit netán az általában 16000ft körül van
Azannya, még nem néztem az árát, de ennyire nem számítottam...
A végén még nekem kell megcsinálnom..
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Re: Futómű
Ha kapsz boldban új gyári alu felnit netán az általában 16000ft körül vantelectronic írta:Köszi. A képek, meg a referenciák alapján félek többe kerülne a javítás mintha veszek egy új kereket.bambi írta:www.felniklinika.hu/
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Gyári alu kereket nem lehet kapni újat, vagy nagyon ritkán. A használt, meg többnyire mindig hibás.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Köszi. A képek, meg a referenciák alapján félek többe kerülne a javítás mintha veszek egy új kereket.bambi írta:www.felniklinika.hu/
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Re: Futómű
www.felniklinika.hu/telectronic írta:Keresek hozzáértőt, ETZ tárcsafékes első kerék rendbehozására.
A kerék valószínűleg esés vagy ütközés következtében meglehetősen
nem egyenletesen fut, talán egyengetni is kell a felnit.
Küllők nem szakadtak.
Tehát minimum egy centírozás kellene rá.
(Én is meg tudom tákolni, meg a küllőket állítgatni és a nagy huplikat ki tudom szedni,
de azt szeretném, hogy szinte olyan legyen mint az új)
Meg tudja valaki csinálni jó minőségben vagy ajánlani céget aki meg tudja csinálni ?
köszi
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Keresek hozzáértőt, ETZ tárcsafékes első kerék rendbehozására.
A kerék valószínűleg esés vagy ütközés következtében meglehetősen
nem egyenletesen fut, talán egyengetni is kell a felnit.
Küllők nem szakadtak.
Tehát minimum egy centírozás kellene rá.
(Én is meg tudom tákolni, meg a küllőket állítgatni és a nagy huplikat ki tudom szedni,
de azt szeretném, hogy szinte olyan legyen mint az új)
Meg tudja valaki csinálni jó minőségben vagy ajánlani céget aki meg tudja csinálni ?
köszi
A kerék valószínűleg esés vagy ütközés következtében meglehetősen
nem egyenletesen fut, talán egyengetni is kell a felnit.
Küllők nem szakadtak.
Tehát minimum egy centírozás kellene rá.
(Én is meg tudom tákolni, meg a küllőket állítgatni és a nagy huplikat ki tudom szedni,
de azt szeretném, hogy szinte olyan legyen mint az új)
Meg tudja valaki csinálni jó minőségben vagy ajánlani céget aki meg tudja csinálni ?
köszi
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Futómű
Ha jól gondolom ebben a telóban egy fémházas szimmering volt és annak a fémháza még benne van a telóban.Az amit te fémköpenynek irtál.Egy nagy csavarhúzóval forditsd ki,vigyázva hogy a teló belső fele ne sérüljön.romfeld írta:Üdv! Lenne nekem egy olyan "problémám", hogy nem tudom megcsinálni az első teló szimering cserét. Ugyan is ahol van maga a szimering a felett van egy fémköpeny amit nem tudom hogy lehet leszedni (már ha egyáltalán le lehet). A régi szimering darabokban jött ki, az újat meg fogalmam sincs hogy rakjam a helyére mivel nem fér be a nyíláson. Lehet így egy kicsit zavaros amit leírok de illusztrálnám képpel:
http://kepfeltoltes.hu/view/121102/1102 ... es.hu_.jpg
Nem kell ugyanilyen bele,jó a "sima"szimmering is.
Ilyen a fémházas szimmering:
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Futómű
Szerintem az a szimering külső fém pereme csak te lehámoztad róla a burkolatot.romfeld írta:Üdv! Lenne nekem egy olyan "problémám", hogy nem tudom megcsinálni az első teló szimering cserét. Ugyan is ahol van maga a szimering a felett van egy fémköpeny amit nem tudom hogy lehet leszedni (már ha egyáltalán le lehet). A régi szimering darabokban jött ki, az újat meg fogalmam sincs hogy rakjam a helyére mivel nem fér be a nyíláson. Lehet így egy kicsit zavaros amit leírok de illusztrálnám képpel:
http://kepfeltoltes.hu/view/121102/1102 ... es.hu_.jpg
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2012.11.02. 18:15
- MZ-d típusa: ETZ 125 / FZR 600R
- Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Re: Futómű
Üdv! Lenne nekem egy olyan "problémám", hogy nem tudom megcsinálni az első teló szimering cserét. Ugyan is ahol van maga a szimering a felett van egy fémköpeny amit nem tudom hogy lehet leszedni (már ha egyáltalán le lehet). A régi szimering darabokban jött ki, az újat meg fogalmam sincs hogy rakjam a helyére mivel nem fér be a nyíláson. Lehet így egy kicsit zavaros amit leírok de illusztrálnám képpel:
http://kepfeltoltes.hu/view/121102/1102 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121102/1102 ... es.hu_.jpg
Re: Futómű
Ahogy Dénes írta kis ts hátsó felni(1.80x18)telectronic írta:Pl. nem fog elférni a sárvédő alatt, én csak hátsó gumit raktam előlre és bele ért a sárvédőbe alig tudtam megforgatni is...Srácok etz 250 első kereket átküllözhetek szélesebb abroncsra?mi hátrányom származik belőle?
300x18-as gumival kiválló.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Pl. nem fog elférni a sárvédő alatt, én csak hátsó gumit raktam előlre és bele ért a sárvédőbe alig tudtam megforgatni is...Srácok etz 250 első kereket átküllözhetek szélesebb abroncsra?mi hátrányom származik belőle?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Nehezebb lesz kanyarodni vele, szélesebb gumi kell rá, ami drágább.
Amugy pontos méretet nem tudok, de egyesek kis TS hátsó felnit szoktak használni előre, az "egyel" szélesebb, azon jól áll a megszokott Heidenau gumi.
Amugy pontos méretet nem tudok, de egyesek kis TS hátsó felnit szoktak használni előre, az "egyel" szélesebb, azon jól áll a megszokott Heidenau gumi.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Futómű
Srácok etz 250 első kereket átküllözhetek szélesebb abroncsra?mi hátrányom származik belőle?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Ha levetted az anyát a tengelyről, akkor ütni kell. Először finoman, ha nincs berohadva kis koccintástól kicsúszik. Ha be van rohadva akkor csavarlazító / fékolaj / melegítés / nagykalapács / hidraulikus prés tetszőleges kombinációval lehet kivenni. De ha ütöd, ne közvetlenül a tengelyt üsd, hanem tegyél közé keményfát, vagy alumíniumot.Spicces írta:Üdv!
Az érdekelne hogy a lengő villa tengelyt hogy lehet sérülés mentesen ki venni, mert ahogy nézem csak ki kellene ütni de nem merem túl erősen mert nem vagyok benne biztos hogy jól csinálom. Segítsetek légyszives.
A vázat akarom festésre kész állapotba hozni. Jah meg a sztendert sem tudom hogy kéne. Csak simán erővel?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Futómű
Üdv!
Az érdekelne hogy a lengő villa tengelyt hogy lehet sérülés mentesen ki venni, mert ahogy nézem csak ki kellene ütni de nem merem túl erősen mert nem vagyok benne biztos hogy jól csinálom. Segítsetek légyszives.
A vázat akarom festésre kész állapotba hozni. Jah meg a sztendert sem tudom hogy kéne. Csak simán erővel?
Az érdekelne hogy a lengő villa tengelyt hogy lehet sérülés mentesen ki venni, mert ahogy nézem csak ki kellene ütni de nem merem túl erősen mert nem vagyok benne biztos hogy jól csinálom. Segítsetek légyszives.
A vázat akarom festésre kész állapotba hozni. Jah meg a sztendert sem tudom hogy kéne. Csak simán erővel?
Re: Futómű
Szia!Nandor írta:Sajnos a hátsó rugós tagok eléggé elfáradtak a motoromon, ha kiemelkedés van az úton azt csillapítás nélkül átadja, ha mélyedés akkor meg /két személlyel csomaggal/ annyira összenyomódik, hogy a kerék beleér a sárvédőbe.
Arra gondoltam veszek másikat, találtam is a közelben de mivel ez ritka tekercselésű nem tudom, hogy bírná bírná a terhelést.
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 153687.htm
Elképzelhető, hogy a nagy MZ-re nem is jó?
Nekem is ilyen van a 250-es etz-men. Ha felújítod, és feltöltöd hidraulika olajjal akkor szerintem "magához tér". Én is a télen újítottam fel az enyémeket.
Re: Futómű
A rugót ki tudod cserélni,de szerintem ez így ahogy van tökéletes,nekem is ilyen van a mocimon.Nandor írta:Sajnos a hátsó rugós tagok eléggé elfáradtak a motoromon, ha kiemelkedés van az úton azt csillapítás nélkül átadja, ha mélyedés akkor meg /két személlyel csomaggal/ annyira összenyomódik, hogy a kerék beleér a sárvédőbe.
Arra gondoltam veszek másikat, találtam is a közelben de mivel ez ritka tekercselésű nem tudom, hogy bírná bírná a terhelést.
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 153687.htm
Elképzelhető, hogy a nagy MZ-re nem is jó?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Futómű
Na megvan a hiba valószínűsíthető oka vagy fasza 8 as az első kerékben . újra kéne fűzetni.nova001155 írta:Lenne egy kis gondom nagyobb tempómál 110-120 körül kóvályog a motor eleje mit tanácsoltok mi lehet a gond? illetve kissebb tempónál 50 körül elengedem a kormányt akkor beszitál a gép.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Futómű
Sajnos a hátsó rugós tagok eléggé elfáradtak a motoromon, ha kiemelkedés van az úton azt csillapítás nélkül átadja, ha mélyedés akkor meg /két személlyel csomaggal/ annyira összenyomódik, hogy a kerék beleér a sárvédőbe.
Arra gondoltam veszek másikat, találtam is a közelben de mivel ez ritka tekercselésű nem tudom, hogy bírná bírná a terhelést.
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 153687.htm
Elképzelhető, hogy a nagy MZ-re nem is jó?
Arra gondoltam veszek másikat, találtam is a közelben de mivel ez ritka tekercselésű nem tudom, hogy bírná bírná a terhelést.
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 153687.htm
Elképzelhető, hogy a nagy MZ-re nem is jó?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Futómű
Ez sajnos igaz de majd átmazsolázom hátha látszik rajta valami :S
Re: Futómű
Attol hogy új a gumi,még lehet karkaszhibás.nova001155 írta:Kormánycsapágy kerékcsapágy azzal nincs gond a gumi zsír új és rendesen felvan rakva teleszkópok a télen lettek felújítva a kerékcentírozás dolog még nem volt viszont aztkéne megejteni :S. Vagy esetleg villamerevítő beszerzése?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Futómű
Kormánycsapágy kerékcsapágy azzal nincs gond a gumi zsír új és rendesen felvan rakva teleszkópok a télen lettek felújítva a kerékcentírozás dolog még nem volt viszont aztkéne megejteni :S. Vagy esetleg villamerevítő beszerzése?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Szar gumi (vmi dudor, szakadás, rossz kopás, nem ül ki a felnire stb), lengővilla lötyög...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
kerekcsapagy, (foleg hatso) kormanycsapagy, kerek centirozas, kiegyensulyozas,
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég