Üzemanyagellátás
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Lehet. Csak ha az út szélén kell fúvókát pucolnod, utána már nem lesz túl célravezető Hacsak nem viszel magaddal pasztát...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Olaj és bezin álló tömítőpasztát lehet a karbinál használni vagy a pakolást ezzel bekenni és úgy összerakni?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Üzemanyagellátás
Rokon a Pepsi-nél dolgozott és hozott különféle reklám dolgokat, köztük az asztalra való kb. 50x30-as tányéralátéteket , ebbõl szoktam tömítéseket csinálni és én is zsírral szoktam bekenni, eddig bevált!
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Ok jó munkát ez a tuti párosítás(német precizitás+magyar leleményesség) így tuti az MZ!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Á csak vicc voltkupi írta:Gyere nyugodtan nagyon szívesen vágok neked is
Különben is ahhoz elöször meg kell javítanom el tudjak vele menni. Ez a 22-es csapdája
Vágtam papírból. Kérdezem az asszonyt tud nekem adni vastag fényes kartont ?
Azt mondja ott egy tejes doboz.
Mekkora ötlet. Szóval abból csináltam.
Csináltam róla fotókat is, majd felteszem, csak most rohannom kell a motorral, s majd az ereményről is beszámolok.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Beugrok hozzád, nem akarsz nekem is vágni egyet ?
A blokkhoz, deklihez, én is papírból.
A benzin nem ázik át rajta és nem szívja át ?[/quote]"
Gyere nyugodtan nagyon szívesen vágok neked is,egyébként nem ázik át én simán minden kenés nélkül használom kb műszaki rajz lap esetleg valami karton,ami van kéznél és így használom már régen a mostani talán már 4 éve is benne van és tömít rendesen(a babettába gyárilag papír van).A lényeg pontos vágás és azért a jó Papir se árt,de ismerek öreg bácsit aki pl bőrből csinált tömítést a jawaba.
A blokkhoz, deklihez, én is papírból.
A benzin nem ázik át rajta és nem szívja át ?[/quote]"
Gyere nyugodtan nagyon szívesen vágok neked is,egyébként nem ázik át én simán minden kenés nélkül használom kb műszaki rajz lap esetleg valami karton,ami van kéznél és így használom már régen a mostani talán már 4 éve is benne van és tömít rendesen(a babettába gyárilag papír van).A lényeg pontos vágás és azért a jó Papir se árt,de ismerek öreg bácsit aki pl bőrből csinált tömítést a jawaba.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem a 3 réteg műszaki rajzlap, zsírral összeragasztva, bekenve vált be a legjobban. Nem is izzad nagyon....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
0.5-ös karton jó hozzá. esetleg picit bekened szilikonzsirral a papirtömités két oldalát és már nem lesz annyira nedvszivótelectronic írta:>szükség javítás kel bátran hívjkupi írta:Én már vagy 15 éve csak papír tömítést használok magam vágom kartonból nekem bevált.
Beugrok hozzád, nem akarsz nekem is vágni egyet ?
A blokkhoz, deklihez, én is papírból.
A benzin nem ázik át rajta és nem szívja át ?
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
>szükség javítás kel bátran hívjkupi írta:Én már vagy 15 éve csak papír tömítést használok magam vágom kartonból nekem bevált.
Beugrok hozzád, nem akarsz nekem is vágni egyet ?
A blokkhoz, deklihez, én is papírból.
A benzin nem ázik át rajta és nem szívja át ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
ezek a gumi tömítések tényleg megnyúlnak tapasztalat. Amúgy én is csak sima egyszerű papírtömítést használok, gondolkoztam hogy kellene kringelitből vágni az nem is "ázna" át
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Én már vagy 15 éve csak papír tömítést használok magam vágom kartonból nekem bevált.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bakker.....
Ma úgy jártam, hogy fullad a motor.
Haza érek nézem mi van vele.
Benzines a porlasztó alatt a blokk.
Jobban megnézem kilóg az úszóház tömítés a helyéről.
kb. 2 hete vettem az új tömítést, de úgy látszik nem bírja a benzint, mert úgy kinyúlt mint a gatyagumi
Hol lehet kapni normális tömítést ?
Ma úgy jártam, hogy fullad a motor.
Haza érek nézem mi van vele.
Benzines a porlasztó alatt a blokk.
Jobban megnézem kilóg az úszóház tömítés a helyéről.
kb. 2 hete vettem az új tömítést, de úgy látszik nem bírja a benzint, mert úgy kinyúlt mint a gatyagumi
Hol lehet kapni normális tömítést ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
-
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2012.04.15. 10:27
- MZ-d típusa: ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Tudnátok segíteni?
Sziasztok abban kérném a segítségeteket, hogy nemrég vettem egy új karbit a 125/150 ese ETZ-re és nem bírom beállítani a súbert, ugye ez 24 n2 es a régi meg 22 n2 es és az új a felülről a második súbertű állásban keveset kap, rángat magas fordulaton, eggyel nagyobb álláson meg már annyira sok hogy ki sem pörög, 4 és fél ezres fordulatnál bedadog, Jó lenne ha tudnátok segíteni, a karbi 'úszóház' részéhez még nem nyúltam! Egy másik problémám van igaz, nem biztos hogy ide kapcsolódik de fel kell tennem mert megőrít! teljesen hideg motornál, motorféknél van 'vissszaoöfögés' normálisan esik vissza alapjáratra ha behúzom a kuplungot. DE! meleg motornál vagy m,ár 'langyos' nál ez már eltűnik ha behúzom a kuplungot, olyan mintha leakarna fulladni, egyszerűen zuhan az óra mutató, az alapjárat alá esik majd leáll néha 'visszatornázza' magát néha nem mert leáll, és ugye ilyenkor meleg motornál ha elveszem a gázt akkor csak hörög le, semmi pöfögés, bocsi de nem tudom jobban leírni, kezdő motoros vagyok, javarészt apám szervizel, de nagyon jó lenne a segítség mert szerintem ezek a dolgok a motornak sem tesznek jót! Hát sziasztok!
Sziasztok abban kérném a segítségeteket, hogy nemrég vettem egy új karbit a 125/150 ese ETZ-re és nem bírom beállítani a súbert, ugye ez 24 n2 es a régi meg 22 n2 es és az új a felülről a második súbertű állásban keveset kap, rángat magas fordulaton, eggyel nagyobb álláson meg már annyira sok hogy ki sem pörög, 4 és fél ezres fordulatnál bedadog, Jó lenne ha tudnátok segíteni, a karbi 'úszóház' részéhez még nem nyúltam! Egy másik problémám van igaz, nem biztos hogy ide kapcsolódik de fel kell tennem mert megőrít! teljesen hideg motornál, motorféknél van 'vissszaoöfögés' normálisan esik vissza alapjáratra ha behúzom a kuplungot. DE! meleg motornál vagy m,ár 'langyos' nál ez már eltűnik ha behúzom a kuplungot, olyan mintha leakarna fulladni, egyszerűen zuhan az óra mutató, az alapjárat alá esik majd leáll néha 'visszatornázza' magát néha nem mert leáll, és ugye ilyenkor meleg motornál ha elveszem a gázt akkor csak hörög le, semmi pöfögés, bocsi de nem tudom jobban leírni, kezdő motoros vagyok, javarészt apám szervizel, de nagyon jó lenne a segítség mert szerintem ezek a dolgok a motornak sem tesznek jót! Hát sziasztok!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm meglátjuk mit tehetek vele .
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Nem ez tipikus sok üzemanyag ha hidegen jól megy de melegen gyengül,úszószint 27mm egy 70 es fő fúvóka jól belőtt levegő csavar aztán ha jó a gyújtás és tiszta a kipuf és a levegő szűrő is akkor jónak kell lennie.Esetleg tanksapka dugulás vagy a benzin akad valahol(csap vagy tűszelep).nova001155 írta:Üdv minap csapattam a simsonnal mint az állat és furcsa dolgot vettem észre ha tolom neki jobban akkor egyszer csak elgyengül és nem akar úgy menni hiába húzom. Lehet kezd megszorulni a szegény keverék miatt?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Üdv minap csapattam a simsonnal mint az állat és furcsa dolgot vettem észre ha tolom neki jobban akkor egyszer csak elgyengül és nem akar úgy menni hiába húzom. Lehet kezd megszorulni a szegény keverék miatt?
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Miért akarsz csinálni/méretezni ?ETZmanus írta:Igen a csatos karbiba kellene a súbertű, és arról (mármint a tűről) nem igazán találtam leírást-méretezést.pempelli írta: Szerintem az a csatos karbi,és ahhoz nem ilyen tű kell,
115 Ft a mofakernél.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Üzemanyagellátás
Írtam amúgy h nem hat semmit a csavargatásra egyik sem.EszesNorbi írta:Alapjáratod úgy lesz ha befele csavarod a bal oldali csavart !revell írta:a súber alulról a 3.ban van, tehát elüvleg az a gyári, a levegő csavar 2 és felet van kitekerve a teljes betekeréstől számitva, a másik csavar pedig jóformán tlejesen kivan tekerve, mert ugyem hat semmit.
elrőe is köszi: revell
-
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2012.04.15. 10:27
- MZ-d típusa: ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Alapjáratod úgy lesz ha befele csavarod a bal oldali csavart !revell írta:a súber alulról a 3.ban van, tehát elüvleg az a gyári, a levegő csavar 2 és felet van kitekerve a teljes betekeréstől számitva, a másik csavar pedig jóformán tlejesen kivan tekerve, mert ugyem hat semmit.
elrőe is köszi: revell
-
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2012.04.15. 10:27
- MZ-d típusa: ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok abban kérném a segítségeteket, hogy nemrég vettem egy új karbit a 125/150 ese ETZ-re és nem bírom beállítani a súbert, ugye ez 24 n2 es a régi meg 22 n2 es és az új a felülről a második súbertű állásban keveset kap, rángat magas fordulaton, eggyel nagyobb álláson meg már annyira sok hogy ki sem pörög, 4 és fél ezres fordulatnál bedadog, Jó lenne ha tudnátok segíteni, a karbi 'úszóház' részéhez még nem nyúltam! Egy másik problémám van igaz, nem biztos hogy ide kapcsolódik de fel kell tennem mert megőrít! teljesen hideg motornál, motorféknél van 'vissszaoöfögés' normálisan esik vissza alapjáratra ha behúzom a kuplungot. DE! meleg motornál vagy m,ár 'langyos' nál ez már eltűnik ha behúzom a kuplungot, olyan mintha leakarna fulladni, egyszerűen zuhan az óra mutató, az alapjárat alá esik majd leáll néha 'visszatornázza' magát néha nem mert leáll, és ugye ilyenkor meleg motornál ha elveszem a gázt akkor csak hörög le, semmi pöfögés, bocsi de nem tudom jobban leírni, kezdő motoros vagyok, javarészt apám szervizel, de nagyon jó lenne a segítség mert szerintem ezek a dolgok a motornak sem tesznek jót! Hát sziasztok!
- ETZmanus
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2012.10.15. 17:58
- MZ-d típusa: ETZ 250 (volt)
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Igen a csatos karbiba kellene a súbertű, és arról (mármint a tűről) nem igazán találtam leírást-méretezést.pempelli írta: Szerintem az a csatos karbi,és ahhoz nem ilyen tű kell,
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok,
azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nemrég vettem egy 250es etz-t, az alapjáratot ugy ahogy van nemtudom beállítani, mondtatok már rá megoldást, csak én ezt egyedül nem tudom megcsinálni (főtengely szimmering) a másik problémám, hogy mostanában hidegen és melegen is indul 2-3. rugásra, csak hidegen nagyon könnyen lefullad és akár menet közben is megcsinálja ezt, tudnátok erre valamit mondani?? a másik, hogy megnéztem a gyertyát és inkább fekete mint őzbarna a színe, ezzel mit lehetne kezdeni? a súber alulról a 3.ban van, tehát elüvleg az a gyári, a levegő csavar 2 és felet van kitekerve a teljes betekeréstől számitva, a másik csavar pedig jóformán tlejesen kivan tekerve, mert ugyem hat semmit. tettem rá egy másik gumigyűrűt, mert kopottnak véltem az előzőt, tehát ott nem farsol. de inkább az előzé két probléma érdkelene.
elrőe is köszi: revell
azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nemrég vettem egy 250es etz-t, az alapjáratot ugy ahogy van nemtudom beállítani, mondtatok már rá megoldást, csak én ezt egyedül nem tudom megcsinálni (főtengely szimmering) a másik problémám, hogy mostanában hidegen és melegen is indul 2-3. rugásra, csak hidegen nagyon könnyen lefullad és akár menet közben is megcsinálja ezt, tudnátok erre valamit mondani?? a másik, hogy megnéztem a gyertyát és inkább fekete mint őzbarna a színe, ezzel mit lehetne kezdeni? a súber alulról a 3.ban van, tehát elüvleg az a gyári, a levegő csavar 2 és felet van kitekerve a teljes betekeréstől számitva, a másik csavar pedig jóformán tlejesen kivan tekerve, mert ugyem hat semmit. tettem rá egy másik gumigyűrűt, mert kopottnak véltem az előzőt, tehát ott nem farsol. de inkább az előzé két probléma érdkelene.
elrőe is köszi: revell
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem az a csatos karbi,és ahhoz nem ilyen tű kell,Extremeblast írta:ETZmanus írta:Sziasztok! 30N3-1 karbihoz vennék subertűt, de nem tudom, hogy a mostani ¨belevaló¨ -e... A neten kutakodva kettő féle tű képét is láttam. Az egyik tű vége hegyes ˝tűszerű¨ volt, a masike inkább kerekített. Tudnátok linkelni egy kepet, amin garantaltan az ehhez való tű szerepel? Esetleg ha valakinek még a gyári van benne, le tudna fotózni? Előre is köszi.
Neked a C6-os tű kell, itt vannak a méretek, ha ez segít: http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gif
Majd ha tudok küldök, neked képeket az enyémről, az jó.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ETZmanus írta:Sziasztok! 30N3-1 karbihoz vennék subertűt, de nem tudom, hogy a mostani ¨belevaló¨ -e... A neten kutakodva kettő féle tű képét is láttam. Az egyik tű vége hegyes ˝tűszerű¨ volt, a masike inkább kerekített. Tudnátok linkelni egy kepet, amin garantaltan az ehhez való tű szerepel? Esetleg ha valakinek még a gyári van benne, le tudna fotózni? Előre is köszi.
Neked a C6-os tű kell, itt vannak a méretek, ha ez segít: http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gif
Majd ha tudok küldök, neked képeket az enyémről, az jó.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Motor téli elrakás..tiszta minden csurig tankolva, reggel veszem észre hogy a 3 éve volt egy repedés a tankon elöl 2 komponensű fémmel vagy mifélével beragasztva festve és tökéletes volt mindidáig szépen fölnyomta a festést is nagyszerű most kereshetek másik tankot meg még ugyanilyen festéket+lefesteni...
ami furcsa hogy mások is volt csurig tankolva sőt több telet is így állt
ami furcsa hogy mások is volt csurig tankolva sőt több telet is így állt
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 670
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Üzemanyagellátás
Kimostam a tankot. Csavarokat használtam. Szuper lett. Kösz az ötletet.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- ETZmanus
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2012.10.15. 17:58
- MZ-d típusa: ETZ 250 (volt)
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! 30N3-1 karbihoz vennék subertűt, de nem tudom, hogy a mostani ¨belevaló¨ -e... A neten kutakodva kettő féle tű képét is láttam. Az egyik tű vége hegyes ˝tűszerű¨ volt, a masike inkább kerekített. Tudnátok linkelni egy kepet, amin garantaltan az ehhez való tű szerepel? Esetleg ha valakinek még a gyári van benne, le tudna fotózni? Előre is köszi.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
A hétvégén egy kicsit "kiegyengettem" a szívócsőt.
A bakelit közdarabnál, a henger szívónyílásánál, a karbi és szívócső csatlakozásánál 2-3miliméteres peremek voltak.
Egybecsiszoltam, hogy ne legyen turbulencia a benzin levegő áramlásnál.
Nagy különbséget nem tapasztaltam, egy kicsit talán dinamikusabb lett.
A bakelit közdarabnál, a henger szívónyílásánál, a karbi és szívócső csatlakozásánál 2-3miliméteres peremek voltak.
Egybecsiszoltam, hogy ne legyen turbulencia a benzin levegő áramlásnál.
Nagy különbséget nem tapasztaltam, egy kicsit talán dinamikusabb lett.
Re: Üzemanyagellátás
Veszy2107 írta:MZsGabi írta:Sziasztok!
Még új motoros vagyok, olyannyira hogy még most várom a jogsimat.Idén már nem valószínű hogy megyek motorozni.
Egy kis karbantartási segítséget kérnék.
Bing 84-es karburátor van a motoromon "ETZ 250".
Ezt szeretném ki pucolni és a gumi részeit cserélni mert elégé elvan öregedve.
Neten nem találtam hozzá javító készletet tud valaki lehet valahol kapni?
És jól jönne egy-két jó tanács a motor hoz illetve karbi tisztításhoz.
A segítséget előre is köszi.
Széles utat.
Hello!
Már nem ollózgatom ki de ezeken minden lényegeset megtalálsz!!!
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=541
http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom itt találsz konkrét szerelési kézikönyvet
http://hu.wikibooks.org/wiki/Kateg%C3%B ... rel%C3%A9s
Ezeken nézz szét!
Üdv!
Köszi!
El fogom olvasni.
És gumi alkatrészeket hol tudok rendelni?
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
kiszsebi írta:Boge írta:Üzemanyag tankot mivel lehet kimosni? Benzin és lánc, vagy valami más?
Hát, ha a benzin mellé teszel láncot, akkor inkább a gyufát dobd bele...
Ne tetézd a bajt! Veszélyes tud lenni a szikra benzinnel!!!!
Mielőtt bármilyen szilárd anyagot tennél a tankba, alaposan mosd ki előtte vízzel! Nem a benzin veszélyes, hanem a párája: ez tud belobbanni a legkisebb szikrától is. Mikor már benzinnek nyoma sincs, csak akkor szabad egyéb vegyszereket, csavart, láncot tenni a tankba. A sódertől és az üvegszilánktól óvva intelek, mert ezek morzsolódnak, nagyon finom csiszolóport képezve a tankban, mely később a hengert is segíti a gyorsabb kopásban. Ezt a finom port rettentő nehéz kimosni a tankból, már tapasztaltam!
Én eddig pár marék csavart, anyát raktam bele vízzel, eddig mindig bevált.... utána benzinnel kiöblítettem vagy 2x, azt utána kiönteni, olajos cuccokat mosni még jó lesz....
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Víz+éles, kemény tárgyak. Ezzel kell rázni.
Ezután etanollal kell kiöblíteni és mehet a benzin!
(etanol elegyedik a vízzel, benzin nem)
Ezután etanollal kell kiöblíteni és mehet a benzin!
(etanol elegyedik a vízzel, benzin nem)
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Boge írta:Üzemanyag tankot mivel lehet kimosni? Benzin és lánc, vagy valami más?
Hát, ha a benzin mellé teszel láncot, akkor inkább a gyufát dobd bele...
Ne tetézd a bajt! Veszélyes tud lenni a szikra benzinnel!!!!
Mielőtt bármilyen szilárd anyagot tennél a tankba, alaposan mosd ki előtte vízzel! Nem a benzin veszélyes, hanem a párája: ez tud belobbanni a legkisebb szikrától is. Mikor már benzinnek nyoma sincs, csak akkor szabad egyéb vegyszereket, csavart, láncot tenni a tankba. A sódertől és az üvegszilánktól óvva intelek, mert ezek morzsolódnak, nagyon finom csiszolóport képezve a tankban, mely később a hengert is segíti a gyorsabb kopásban. Ezt a finom port rettentő nehéz kimosni a tankból, már tapasztaltam!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
Boge írta:Üzemanyag tankot mivel lehet kimosni? Benzin és lánc, vagy valami más?
Heló!
Ami nekem elég hatékonyan működött: Facsavarokat (úgy fél vödörrel), és ha már ott volt, kis ETZ primer láncot tettem bele. A csapnál ledugóztam, öntöttem bele egy liter rozsdamarót, rá a tanksapkát, és felkötöztem a betonkeverőbe. Max 2 órát forgott, de szép tiszta lett. Az után alaposan kimostam vízzel, majd benzinnel átöblítettem, és egy nagyon olajos, talán 1:3-as keveréket, kb 3 litert öntöttem bele. (hosszú ideig nem került a motorra, így hetente átforgattam).
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Benzin+kavics vagy sok csavar,Boge írta:Üzemanyag tankot mivel lehet kimosni? Benzin és lánc, vagy valami más?
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 670
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Üzemanyagellátás
Üzemanyag tankot mivel lehet kimosni? Benzin és lánc, vagy valami más?
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
Re: Üzemanyagellátás
allllli az én MZ-m is hidegen úgy indul,hogy gyújtás gáz nélkül szívatóval néhány rúgás utána gyújtással pici gáz és rúgás melegen gyújtás kicsi gáz ha nem indul akkor szívató gáz nélkül mert így hatékony a szívató ha túlszívattam akkor nagy gázhúzás és indul,felújítás előtt egy évig szenvedtem az indítással kopottak voltak a szimeringek.
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Ebben a szép időben elmentünk csajommal motorzni. Ez volt a kisTS első útja a 125ETZ karbival.
A fogyasztás 4-4,5 l körül alakult. 110 főfuvi, 70+60 kg, 80 utazó.
Jól húz a kismotor, de kicsit iszákos nem-e? Tán nagy a dűzni? (csak hidegen füstöl)
Ebben a szép időben elmentünk csajommal motorzni. Ez volt a kisTS első útja a 125ETZ karbival.
A fogyasztás 4-4,5 l körül alakult. 110 főfuvi, 70+60 kg, 80 utazó.
Jól húz a kismotor, de kicsit iszákos nem-e? Tán nagy a dűzni? (csak hidegen füstöl)
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
MZsGabi írta:Sziasztok!
Még új motoros vagyok, olyannyira hogy még most várom a jogsimat.Idén már nem valószínű hogy megyek motorozni.
Egy kis karbantartási segítséget kérnék.
Bing 84-es karburátor van a motoromon "ETZ 250".
Ezt szeretném ki pucolni és a gumi részeit cserélni mert elégé elvan öregedve.
Neten nem találtam hozzá javító készletet tud valaki lehet valahol kapni?
És jól jönne egy-két jó tanács a motor hoz illetve karbi tisztításhoz.
A segítséget előre is köszi.
Széles utat.
Hello!
Már nem ollózgatom ki de ezeken minden lényegeset megtalálsz!!!
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=541
http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom itt találsz konkrét szerelési kézikönyvet
http://hu.wikibooks.org/wiki/Kateg%C3%B ... rel%C3%A9s
Ezeken nézz szét!
Üdv!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Még új motoros vagyok, olyannyira hogy még most várom a jogsimat.Idén már nem valószínű hogy megyek motorozni.
Egy kis karbantartási segítséget kérnék.
Bing 84-es karburátor van a motoromon "ETZ 250".
Ezt szeretném ki pucolni és a gumi részeit cserélni mert elégé elvan öregedve.
Neten nem találtam hozzá javító készletet tud valaki lehet valahol kapni?
És jól jönne egy-két jó tanács a motor hoz illetve karbi tisztításhoz.
A segítséget előre is köszi.
Széles utat.
Még új motoros vagyok, olyannyira hogy még most várom a jogsimat.Idén már nem valószínű hogy megyek motorozni.
Egy kis karbantartási segítséget kérnék.
Bing 84-es karburátor van a motoromon "ETZ 250".
Ezt szeretném ki pucolni és a gumi részeit cserélni mert elégé elvan öregedve.
Neten nem találtam hozzá javító készletet tud valaki lehet valahol kapni?
És jól jönne egy-két jó tanács a motor hoz illetve karbi tisztításhoz.
A segítséget előre is köszi.
Széles utat.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Jah hát igen most már örülök hogy így jó lassacskán majd elmerészkedek vele kisebb távokra hogy teszteljem hogyan megy és mennyire megbízható
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Szia örülök, hogy jó lett a motorod ezeknek a megszakítóknak a rugója könnyen elgyengül és akkor nem zár rendesen ne felejts a filcre egy kis olajat cseppenteni,hogy ne kopjon a kalapács. A videó alapján azért az üzemanyag volt gyanús mert nem durrogott sem a légszűrőbe sem a kipufogóba egyet sem .
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát nem volt teljesen üzemmeleg hát igazából nagyon alacsony fordulatról egy teljesgáznál van ilyen hangja sztem ez normális bár kitudja fúvókák gyáriak a tű állásra nem emlékszem eddig az volt a baj hogy sokat kapott bár gyertyaképet még nem tudok nézni mert eddig nem volt jó annyira hogy hosszabb távon próbálhassam de így üresbe úgy tűnik jól veszi majd terhelés alatt kiderül, meg mit mutat a gyertyamoyos írta:Szia! Hideg volt a motor, úgy indítottad? Alacsony fordulatnál gázt adva én úgy hallom, mintha "gondolkodna" felpörgés előtt. Kap elegendő anyagot?
Köszi az észrevételt ránézek
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 343
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Szia!Andrá$ írta:Úgy tűnik sikerült orvosolni a problémát, már a hengerfejet is levettem mert nem volt ötletem, aztán beállítottam az előgyújtást úgy kapott egy másik megszakítót, és jó lett.közbe még jött el vmi kontakt hiba volt hogy nem volt szikra de úgy tűnik talán azt is sikerült ki javítani.
A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le
Hideg volt a motor, úgy indítottad? Alacsony fordulatnál gázt adva én úgy hallom, mintha "gondolkodna" felpörgés előtt. Kap elegendő anyagot?
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Úgy tűnik sikerült orvosolni a problémát, már a hengerfejet is levettem mert nem volt ötletem, aztán beállítottam az előgyújtást úgy kapott egy másik megszakítót, és jó lett.közbe még jött el vmi kontakt hiba volt hogy nem volt szikra de úgy tűnik talán azt is sikerült ki javítani.
A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le
A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Fordulatot ejti szépen?
Sanszos, hogy valahol farsol...
Mivel egyszercsak előjött, így főtengelyszimmerring a leggyanúsabb.
Vagy a karbi mennyiségszabályozó (nagyobbik) csavarján lévő O-gyűrű adta fel a harcot.
Utóbbit nézd meg, ha nem túl kopott, akkor féktisztítóval körbefujkálnám az illesztéseket (szívócsonk, hengertalp) járó motor mellett. Ahol felpörög, ott farsol el...
Sanszos, hogy valahol farsol...
Mivel egyszercsak előjött, így főtengelyszimmerring a leggyanúsabb.
Vagy a karbi mennyiségszabályozó (nagyobbik) csavarján lévő O-gyűrű adta fel a harcot.
Utóbbit nézd meg, ha nem túl kopott, akkor féktisztítóval körbefujkálnám az illesztéseket (szívócsonk, hengertalp) járó motor mellett. Ahol felpörög, ott farsol el...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni.
Nemrégiben vettem egy 88'-as 250-es ETZ-t. Amikor megvettem semmi gondja nem volt hidegen melegen indult max 2.-ra. Hazahoztam kb két hét után eltűnt az alapjárata. Se az alapjárati csavarra, se a levegőcsavarra nem reagál, de igazából a karburátor tetején lévő bowden feszítőre sem. Kipucoltam már teljesen, csilli-villi belülről. Mit tudnék kezdeni vele? A karbim típusa: http://www.bakelit.hu/portal/static/upl ... _orig0.jpg. Furcsáltam is, hogy máshol van a levegő és alapjárati csavar, de gondolom ez csak típuseltérés.
Előre is köszi: revell
Nemrégiben vettem egy 88'-as 250-es ETZ-t. Amikor megvettem semmi gondja nem volt hidegen melegen indult max 2.-ra. Hazahoztam kb két hét után eltűnt az alapjárata. Se az alapjárati csavarra, se a levegőcsavarra nem reagál, de igazából a karburátor tetején lévő bowden feszítőre sem. Kipucoltam már teljesen, csilli-villi belülről. Mit tudnék kezdeni vele? A karbim típusa: http://www.bakelit.hu/portal/static/upl ... _orig0.jpg. Furcsáltam is, hogy máshol van a levegő és alapjárati csavar, de gondolom ez csak típuseltérés.
Előre is köszi: revell
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Kondenzátort még nem cseréltem a megszakító igazából nem szikrázik sűrűn csak néha de az meg normális szerintem megszkítós motornál másik szikrázik ennyit, ma megmértem töltést akkumlátoron az is jó igazából csak néha ment 7,5V-ra amúgy meg 6,3 6,8 7,2 mikor hogy,pedig úgy vélem valahol a gyújtásnál lesz gond,de holnap lehet megpróbálom ráteszem a 125-s karburátorát egy próbát megér de sztem nem ott lesz a gond.beci58 írta:Szia kondenzátor hiba esetén a megszakító sűrűn nagyokat szikrázik , túltöltés esetén a trafó is tönkremehetett, de gondolom ezeket becserélted már.
Csak tudnám hol..
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
[quote="Andrá$"] Szia kondenzátor hiba esetén a megszakító sűrűn nagyokat szikrázik , túltöltés esetén a trafó is tönkremehetett, de gondolom ezeket becserélted már.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Már nem votl más ötletem, meg próbáltam levettem a kipufogót megpróbáltam a 125-nek a kipufogójával azzal is ugyan ilyen meg próbakép rátettem egy sima csövet de semmi változás ugyanilyen megpróbáltam menni vele alig lehet egyesbe mikor próbálkoztam olyan mintha 4-be akarnék elindulni holott egyesbe van egyszerűen nem pörög ki mintha valaki fékezné a motort
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk tényleg szivatót nem húztam neki de próbáltam ha teljesen ráhúztam jobban befulladt szóval szerintem működik meg a gyertya se fehér,a 125-nek régebben kifúrták a végét elhet azért volt nagyobb hangja ennek a kipufogója kb 1 éve ki lett égetve. Meg hát az a fura hogy a gyújtás mikor lett csinálva ugye azóta csinálta ezt, pedig állórész meg feszab cserétől nemtudom hogy miért csinálhatja ezt,beci58 írta:Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.
ez a legidegesítőbb hogy most hol induljak el, mert karbihoz nem lett hozzányúlva most kivételesen
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég