Blokk
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
150.1 = 9kW
150.2 = 10.5kW
Különbség köztük a henger vezérlésében van (nyílások magassága, elhelyezkedése fõtengelyfokokban), valamint a karburátor fúvókákban. Bõvebb infó a Letöltések-ben, használati útmutató valamint javítási útmutató 125/150-es ETZ-hez.
150.2 = 10.5kW
Különbség köztük a henger vezérlésében van (nyílások magassága, elhelyezkedése fõtengelyfokokban), valamint a karburátor fúvókákban. Bõvebb infó a Letöltések-ben, használati útmutató valamint javítási útmutató 125/150-es ETZ-hez.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
minoor írta:sziasztok!
az MZ-m a kihajtásnál(ahol a kplung kinymópálca átmegy) folyamatosan nyomja az olajat! mit tegyek? mi okozhatja ezt?
egy ETZ 125-rõl van szó 150-es hengerrel
Nálam most van blokkgenerál, és van egy olyan érzésem, hogy a 18-as alkatrészben levõ bronzperselyed annyira ki van kopva, hogy a 14-es alkatrészen levõ csigavonal kitolja az olajat. Egyébként a 14-esben fut a kuplung kinyomópálca is. Nekem kb 45e km van a blokkban, de a bronzpersely kb 0,1mm-ert üt, holott alig szabadna ott hézagnak lennie. Munkatársammal ma ezen témáztunk és szerinte elég oda hézagnak egy 0,02-0,03mm, szal én vinni fogom valahova perselyeztetni a "kiokkulált" illesztéssel, mert a javítási kézkönyv sem ír róla egy betût sem.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Az a szomorú,h valószínûleg nem a csavar szakadt meg,mert az acélból van,viszont a blokk az alu...
Azért próbáld ki másik csavarral,vannak ilyen szerelvényboltok a kisebb városokban is (nálunk is van ),Pesten meg Fabory.
Ha a blokkban szakadt meg a menet,akkor még esetleg fel lehet fúrni és új menetet fúrni bele,ha van elég anyagvastagság ehhez,ha nem,akkor csavarrögzítõvel beteker (elõtte meg kell tisztítani pl acetonnal a csavart és a lukat),aztán kívülrõl FBS,ha még mindíg folyik.
Azért próbáld ki másik csavarral,vannak ilyen szerelvényboltok a kisebb városokban is (nálunk is van ),Pesten meg Fabory.
Ha a blokkban szakadt meg a menet,akkor még esetleg fel lehet fúrni és új menetet fúrni bele,ha van elég anyagvastagság ehhez,ha nem,akkor csavarrögzítõvel beteker (elõtte meg kell tisztítani pl acetonnal a csavart és a lukat),aztán kívülrõl FBS,ha még mindíg folyik.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
A blokk oldalán ahová a fordulatszámmérõ bowdenje befut ott az egyik csavarnál csöpög az olaj,mert megforog.(kicsit meghúztam ki nem esik de jó lenne egy csere) Ilyen belsõ kulcsnyílású (imbuszos) csavart lehet kapni valahol? Még nem néztem szét sehol sem. Ja és az érdekelne még hogy ezek milyen hosszú csavarok!
_______________
Üdv.: Papszi
_______________
Üdv.: Papszi
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Ma beszélek vele amúgy is, egyben leadom az igénytpiki24 írta:Hu tényleg ám és neked sincs még?
Ha beszélsz vele emlitsd meg lécci neki.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Hu tényleg ám és neked sincs még?
Ha beszélsz vele emlitsd meg lécci neki.
Ha beszélsz vele emlitsd meg lécci neki.
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Sógorom a szülészeten ápoló!piki24 írta:Köszi z25z
Már csak valahonnan ismeröst kell vadásznom
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Esetleg úszószint állítás vagy nagyobb fõfúvóka,amivel lehet próbálkozni.
Piki!
A kisTZ blokkon is van 2 szerelési lyuk,ami nekem nem volt bedugózva és kapta a lánc onnan a dzsuvát,én parafadugóval oldottam meg,kicsit paraszt megoldásnak tûnhet,de bevált,azóta is ott van.Ha gyorsan kell orvosolni a dolgot,szerintem ebbõl bele lehet faragni a méretet és a túrát tuti kibírja.
Piki!
A kisTZ blokkon is van 2 szerelési lyuk,ami nekem nem volt bedugózva és kapta a lánc onnan a dzsuvát,én parafadugóval oldottam meg,kicsit paraszt megoldásnak tûnhet,de bevált,azóta is ott van.Ha gyorsan kell orvosolni a dolgot,szerintem ebbõl bele lehet faragni a méretet és a túrát tuti kibírja.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Köszi z25z
Már csak valahonnan ismeröst kell vadásznom
Már csak valahonnan ismeröst kell vadásznom
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szerintem ellenõrizd le hogy a benzincsapban a tömítésben elég nagy e a lyuk!!!
Ha új/ utángyártott könnyen meglehet hogy nem csinálták meg rendesen...
Nekem 2 éve van benzinszûrõ a karbi elõtt, na nem az az apróság.... lehet venni nagyobbat is mint ami a simsonhoz van.
Ha új/ utángyártott könnyen meglehet hogy nem csinálták meg rendesen...
Nekem 2 éve van benzinszûrõ a karbi elõtt, na nem az az apróság.... lehet venni nagyobbat is mint ami a simsonhoz van.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
A karbi, és gyújtás bevan lõve.Max a súberen lehetne még állítani.Én a kipufogóra szavazok mint teljesítmény csökkentõ. Bár a benzin szûrõnek se kéne ott lennie, mert lassítja a benzin folyását.tigris írta:Ha megváltoztatjátok a gyári fojtásértéket,azzal csak rontotok a dolgon,a dob kiégetése vagy új dob felrakása,helyes karbi és gyújtásbeállítás a megoldás.Nekem ezekkel a paraméterekkel majdnem 110-et ment a kisTZ-m.
Az én motorom 100 körül mehet, de bírna még menni, van benne erõ, de elfogy a nafta, és elkezd lassúlni.Tartós 80-at se bírja, pedig benzincsap, és tûszelep zsír új, és tiszta.Most kapott új légszûrõt, farsot nem szív sehol, és a gyári kipufogóval is ugyan ezt a teljesítményt mutatja.
Probléma okozóját tudja esetleg valaki?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ha van ismerosod aki egeszsegugyben dolgozik, akkor a kis ampullas uvegek gumidugoja tokeletesen passzol...piki24 írta:
A generátor mögött(etz250)van 4db szerelési lyuk ami dumidugoval van bedugva.Az a gondom hogy a két blokkombol egy darab sincs , mivel hétvégén tura és jolenne ha nem menne tele vizzel(bár remélem egy csepp sem esik!!!).
Tudnátok segiteni egyálltalán lehet kapni ilyet(vidéken )vagy mitt tegyek be a gumidugok helyett?
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
A megoldás:Shancus írta:Hello
Lenne pár kérdésem!
1. Mennyit kénne egy 125-ös ETZnek pörögni-e? Kikellenen a 8 ezret? Mert az enyém ugy 7 ezerig pörög csak.
2. Végre h kénne menni-e, mert az ennyém 85-90 körül megy max, ma probaképen probálta kihuzatni!
Most egy régi PAL 17-es gyertya van benne,
a gyárinak számitó kipufogómat peddig keresztbe szét vágtuk és az ötböl 2 folytást kiszedtünk belöle és megfurkáltuk h elne tömögyön újra! Azzota olyan mély hangja lett!
a légszûröm is nem rég lett véve belle,
a karbit meg amikor megvettem kitisztitotuk és a benzin csöre tettem még egy benzin szüröt h biztos ne mennyen kosz a karbiba!
A gyertya lehet a gond? Mert elöfordult h néha leáll és ezt a régi NGK b6hs gyertyámal nem tette!
-BENZINSZÛRÕ KIDOB-
Üdv. Ghost
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
próbáld meg vékonyan áthúzni csapágyzsírral miután letörölted róla az olajat. más ötletem nincsminoor írta:80w90 olyan mint a mézconus írta:Hajtómûolaj van benne 80-90W? vagy valami 15-40W-s?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Hello
Lenne pár kérdésem!
1. Mennyit kénne egy 125-ös ETZnek pörögni-e? Kikellenen a 8 ezret? Mert az enyém ugy 7 ezerig pörög csak.
2. Végre h kénne menni-e, mert az ennyém 85-90 körül megy max, ma probaképen probálta kihuzatni!
Most egy régi PAL 17-es gyertya van benne,
a gyárinak számitó kipufogómat peddig keresztbe szét vágtuk és az ötböl 2 folytást kiszedtünk belöle és megfurkáltuk h elne tömögyön újra! Azzota olyan mély hangja lett!
a légszûröm is nem rég lett véve belle,
a karbit meg amikor megvettem kitisztitotuk és a benzin csöre tettem még egy benzin szüröt h biztos ne mennyen kosz a karbiba!
A gyertya lehet a gond? Mert elöfordult h néha leáll és ezt a régi NGK b6hs gyertyámal nem tette!
Lenne pár kérdésem!
1. Mennyit kénne egy 125-ös ETZnek pörögni-e? Kikellenen a 8 ezret? Mert az enyém ugy 7 ezerig pörög csak.
2. Végre h kénne menni-e, mert az ennyém 85-90 körül megy max, ma probaképen probálta kihuzatni!
Most egy régi PAL 17-es gyertya van benne,
a gyárinak számitó kipufogómat peddig keresztbe szét vágtuk és az ötböl 2 folytást kiszedtünk belöle és megfurkáltuk h elne tömögyön újra! Azzota olyan mély hangja lett!
a légszûröm is nem rég lett véve belle,
a karbit meg amikor megvettem kitisztitotuk és a benzin csöre tettem még egy benzin szüröt h biztos ne mennyen kosz a karbiba!
A gyertya lehet a gond? Mert elöfordult h néha leáll és ezt a régi NGK b6hs gyertyámal nem tette!
MZ Forever!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: ETZ 150 olajleeresztõ csavar
Legegyszerûbb ha hegesztesz rá egy másik ép csavart, ezt a nyomorodott fejû úgyis a kukában landol. A simson.hu-n van egy nagyon jó cikk errõl, "Sérült olajleresztõ csavar eltávolítása" címen. Be kell regisztrálnod az oldalra h el tudd olvasni.John Grape írta: Az olajcsere témához kapcsolódva lenne egy kérdésem.
Az olajleeresztõ csavar feje az évek múlásával elnyalódott, úgyhogy meleg blokknál sem hagyja kitekerni magát.
Adjatok hasznos tanácsot hogy tudnám kivarázsolni a helyérõl.
Választ a johngrapesi1@t-online.hu címre is kérnék.
Elõre is köszi.
Old Cowboy
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
piki24!
Én az ilyen problémák megoldásához a blokkfelek tömítéséhez szolgáló benzin/olajálló DEG gumiámot szoktam használni. Viszonylag olcsó, és ha ilyen "gyorsban" kell dolgozni, akkor teljesen megfelel. Pl. S51-es karbinál az üresjárati keverékcsavar felett levõ plombát is ezzel helyettesítettem, és teljesen jól, mert halottam ahogy a bronz csavar mellett szívja a falsot a motor, ergó koszt is szív A kivulkanizált gumiámot a lakkbenzin nagyon jól oldja, ha mégis sikerül szerválnod ilyen dugókat, akkor lakkbenzines kezelés után könnyen eltávolítható egy fogpiszkálóval pl.
Én az ilyen problémák megoldásához a blokkfelek tömítéséhez szolgáló benzin/olajálló DEG gumiámot szoktam használni. Viszonylag olcsó, és ha ilyen "gyorsban" kell dolgozni, akkor teljesen megfelel. Pl. S51-es karbinál az üresjárati keverékcsavar felett levõ plombát is ezzel helyettesítettem, és teljesen jól, mert halottam ahogy a bronz csavar mellett szívja a falsot a motor, ergó koszt is szív A kivulkanizált gumiámot a lakkbenzin nagyon jól oldja, ha mégis sikerül szerválnod ilyen dugókat, akkor lakkbenzines kezelés után könnyen eltávolítható egy fogpiszkálóval pl.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
A generátor mögött(etz250)van 4db szerelési lyuk ami dumidugoval van bedugva.Az a gondom hogy a két blokkombol egy darab sincs , mivel hétvégén tura és jolenne ha nem menne tele vizzel(bár remélem egy csepp sem esik!!!).
Tudnátok segiteni egyálltalán lehet kapni ilyet(vidéken )vagy mitt tegyek be a gumidugok helyett?
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- John Grape
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2008.04.05. 16:36
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
ETZ 150 olajleeresztõ csavar
Az olajcsere témához kapcsolódva lenne egy kérdésem.z25z írta:legegyszerubb, ha kijatszod belole az osszes olajat, leereszto csavar kiteker, persze meleg blokknal es ha ugy tunt mar kifolyt meg billegtetni a mocit elore-hatra megdonteni balra.. aztan az eloirt mennyiseggel feltolteni. a nivocsavar arra jo hogy ha kitekered es nem folyik semmi akkor valszeg keves, de ha folyik, akkor nem tudhatod, hogy mennyivel van tobb benne. (kozepsztenderen egyenesen allo motornal)somanova írta:Szerintem ugyan annyi kell bele mint az Etz-be: 0,9 l
De én is szeretnék kérdezni: akkor jó az olajszint ha a váltókar mögötti csavar kitekerése után folyik az olaj?
Tom ez alap kérdés de nem tom
Az olajleeresztõ csavar feje az évek múlásával elnyalódott, úgyhogy meleg blokknál sem hagyja kitekerni magát.
Adjatok hasznos tanácsot hogy tudnám kivarázsolni a helyérõl.
Választ a johngrapesi1@t-online.hu címre is kérnék.
Elõre is köszi.
Old Cowboy
Az Öreg Cowboy
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Hajtómûolaj van benne 80-90W? vagy valami 15-40W-s?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Hello!
Köszönöm a válaszokat, sikerült kiszedni a gyertyát ugy h a hf menete nem sérült!
Végül befogtam a menetet satuba majd nagy csõkulcsal ráfogtam a gyertyára és elkezdetm finoman egyre nagyobb erõvel csavarni a gyertyát ekkor hallotam egy roppanást, majd könnyen kitudtam csavarni a gyertyát anélkül h a menet sérült volna!
Most viszont az a helyzet h vissza akkartam rakni a hf-et és észre vettem h az egyik anya csak ép rajta van a tõcsavaron tehát alig fogja mert rövid a tõcsavar!
Lehet kapni külön tõcsavart? ha igen mennyire erõs, megbizható és milyen árba van?
Köszönöm a válaszokat, sikerült kiszedni a gyertyát ugy h a hf menete nem sérült!
Végül befogtam a menetet satuba majd nagy csõkulcsal ráfogtam a gyertyára és elkezdetm finoman egyre nagyobb erõvel csavarni a gyertyát ekkor hallotam egy roppanást, majd könnyen kitudtam csavarni a gyertyát anélkül h a menet sérült volna!
Most viszont az a helyzet h vissza akkartam rakni a hf-et és észre vettem h az egyik anya csak ép rajta van a tõcsavaron tehát alig fogja mert rövid a tõcsavar!
Lehet kapni külön tõcsavart? ha igen mennyire erõs, megbizható és milyen árba van?
MZ Forever!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
kapni azt minden kúton... blokköblítõ = gázolaj, betöltöd, 100 méter aztán kiereszt, kész :)conus írta:AGIP ROTRA HY SAE 80-90WSzaszi írta:Sziasztok!
nekem egy ts 125öm van és olaj csere elõtt állok!
Az lenne a kérdés hogy milyen olajat ajánlotok a váltóba?
köszi elõrre is!
Jó ár/érték viszonya miatt
De ha nagyon elkap a zemzéfétis akkor lehet némely benzinkúton kapni ilyen blokköblítõt. Bõvebb infót a benzinkutastól kérj.
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
AGIP ROTRA HY SAE 80-90WSzaszi írta:Sziasztok!
nekem egy ts 125öm van és olaj csere elõtt állok!
Az lenne a kérdés hogy milyen olajat ajánlotok a váltóba?
köszi elõrre is!
Jó ár/érték viszonya miatt
De ha nagyon elkap a zemzéfétis akkor lehet némely benzinkúton kapni ilyen blokköblítõt. Bõvebb infót a benzinkutastól kérj.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Papszi írta:Miért kell kicserélni? A gyári nem bírja a strapát?Egy versenymotort sokszor kell szerelni,mert üzem órásak az alkatrészek benne,és ezért szoktuk helicoiloznimert igy nem megy tönkre a menet,hanem csak a csavarokat kell cserélni.bambi írta:Jó féle cuccok azok a versenysportban az alumíniumba minden menetett kicserélnek iilyenekre.
_______________
Üdv.: Papszi
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Miért kell kicserélni? A gyári nem bírja a strapát?bambi írta:Jó féle cuccok azok a versenysportban az alumíniumba minden menetett kicserélnek iilyenekre.Balázs írta:Meg kell melegíteni a hengerfejet akkor könnyebben kijön a gyertya. Ha sikerült levenni akkor meg a robbanótér felõl be is fújhatod vmi kenõanyaggal. Olyan nincs hogy egy gyertya ne jöjjön le....
Menetjavítás: nekem van néhány menetjavított hengerfejem még ilyen béke-idõs cuccal azokkal semmi baj nincs, nem tudom ezek az új boltban kapható menetes francok miféle biliacélból vannak.....
_______________
Üdv.: Papszi
Jó féle cuccok azok a versenysportban az alumíniumba minden menetett kicserélnek iilyenekre.Balázs írta:Meg kell melegíteni a hengerfejet akkor könnyebben kijön a gyertya. Ha sikerült levenni akkor meg a robbanótér felõl be is fújhatod vmi kenõanyaggal. Olyan nincs hogy egy gyertya ne jöjjön le....
Menetjavítás: nekem van néhány menetjavított hengerfejem még ilyen béke-idõs cuccal azokkal semmi baj nincs, nem tudom ezek az új boltban kapható menetes francok miféle biliacélból vannak.....
Meg kell melegíteni a hengerfejet akkor könnyebben kijön a gyertya. Ha sikerült levenni akkor meg a robbanótér felõl be is fújhatod vmi kenõanyaggal. Olyan nincs hogy egy gyertya ne jöjjön le....
Menetjavítás: nekem van néhány menetjavított hengerfejem még ilyen béke-idõs cuccal azokkal semmi baj nincs, nem tudom ezek az új boltban kapható menetes francok miféle biliacélból vannak.....
Menetjavítás: nekem van néhány menetjavított hengerfejem még ilyen béke-idõs cuccal azokkal semmi baj nincs, nem tudom ezek az új boltban kapható menetes francok miféle biliacélból vannak.....
Sikkerült leszednem a hengerfejet végül! Megemeltem a hengerfejet felfelé és megindult a tõcsavar és kitudtam huzni az egészet! A hf-et meg apám most elvitte, mert mondta h õ majd kiszedi a gyertyát!(kiváncsi leszek rá)
Meg a kipufomat is elvitte, mert már egyszer kilett égetve, de már megint eltömödöt és azt mondta h kiganézolja! Szét vágja és kistedi belöle a szutykot!
Meg a kipufomat is elvitte, mert már egyszer kilett égetve, de már megint eltömödöt és azt mondta h kiganézolja! Szét vágja és kistedi belöle a szutykot!
MZ Forever!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
hf csere nem nagy holmi, 2-3 ezerért kapsz másikat, esetleg ha ebbõl kivetted a gyertyát akkor lehet menetjavító persellyel foglalkozni, de én ahol ilyet láttam, ott mindenhol probléma volt vele
2: a tõcsavar cserélhetõ, egyszerûen ki kell tekerni a blokkfélbõl
(legalábbis ami jármûvel eddig találkoztam ott mindenhol cserélhetõ volt )
2: a tõcsavar cserélhetõ, egyszerûen ki kell tekerni a blokkfélbõl
(legalábbis ami jármûvel eddig találkoztam ott mindenhol cserélhetõ volt )
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Hello
Két kérdésem lenne:
1: Tegnap megprobáltam kiszedni a gyertyát a hengerfejböl de nem tudtam kiszedni semivel sem még szuperhencsel sem! Aztán leszedtem a hengerfejet h akkor fejel lefele satuba befogom a gyertyát és megprobálol ugy kicsavarni a hengerfej forgatásával, de nem sikerült! a gyertya szószerint beleéget a hengerfej menetébe!
Hengerfej cserén kivül van más lehetöségem?
2: na itt a mássik gond ugyanis tegnap este amikor vissza akkartam rakni a hengerfejet az egyik szár tetején az anya csak kicsit ment rá és elnyalt a menet! Szóval hiábba csavarom az anyát az csak forog! ezzel mit tuddok csinálni?
Valaki HELP ME!!!!!!
Két kérdésem lenne:
1: Tegnap megprobáltam kiszedni a gyertyát a hengerfejböl de nem tudtam kiszedni semivel sem még szuperhencsel sem! Aztán leszedtem a hengerfejet h akkor fejel lefele satuba befogom a gyertyát és megprobálol ugy kicsavarni a hengerfej forgatásával, de nem sikerült! a gyertya szószerint beleéget a hengerfej menetébe!
Hengerfej cserén kivül van más lehetöségem?
2: na itt a mássik gond ugyanis tegnap este amikor vissza akkartam rakni a hengerfejet az egyik szár tetején az anya csak kicsit ment rá és elnyalt a menet! Szóval hiábba csavarom az anyát az csak forog! ezzel mit tuddok csinálni?
Valaki HELP ME!!!!!!
MZ Forever!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
igen, tessék letölteni a 250-es etzkó használati útmutatóját, 10. oldal.somanova írta:Oks köszönöm, holnap le is cserélem az olajat! de akkor a mennyiség az stimmel 9 deci???
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
legegyszerubb, ha kijatszod belole az osszes olajat, leereszto csavar kiteker, persze meleg blokknal es ha ugy tunt mar kifolyt meg billegtetni a mocit elore-hatra megdonteni balra.. aztan az eloirt mennyiseggel feltolteni. a nivocsavar arra jo hogy ha kitekered es nem folyik semmi akkor valszeg keves, de ha folyik, akkor nem tudhatod, hogy mennyivel van tobb benne. (kozepsztenderen egyenesen allo motornal)somanova írta:Szerintem ugyan annyi kell bele mint az Etz-be: 0,9 l
De én is szeretnék kérdezni: akkor jó az olajszint ha a váltókar mögötti csavar kitekerése után folyik az olaj?
Tom ez alap kérdés de nem tom
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég