Üzemanyagellátás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbi fő fúvóka mérete 135 vagy 130?
Könyve 130-at ír.
Könyve 130-at ír.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Ment.hell írta:Adj egy email címet és elküldöm neked a gyári könyvét pár oldalban sok okkoság le van irva!
Előre is köszi.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Adj egy email címet és elküldöm neked a gyári könyvét pár oldalban sok okkoság le van irva!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbi beállításban tudna valaki segíteni?
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem sokat kap, valószínüleg emiatt is füstöl nagyon. Próbáld a sűbertűt teljesen leengedni.Andersen írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös ETZ-mell, hogy ha odahúzom neki akkor elkezd pörögni 1mp ig majd fullad majd megint gyújt vagy kettőt és megint fullad és így tovább...
Alapjáraton elpüfög úgy ahogy kellene, kicsi gáznál is felpörög. Gyújtást néztem mindig szikrít holtpont előtt ha kézzel forgatom a főtengelyt, karbit szétszedtem kitakarítottam....
Benzinszint is jó. A gyújtást, kalapácsot akárhova állítom a probléma megmarad. Állítottam a levegőcsavaron is semmi lényegi változás ezzel a fuldoklással kapcsolatban.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Re: Üzemanyagellátás
A nagyobb főfúvóka ugyanúgy problémát okozhat mint a kisebb.Norbu írta:Ja,és köszi.Érdekes a másikban 135-ös volt és xarabbul ment.
Olvastam egy cikket igaz robogó tuningról szólt. Adott volt egy Aprilia tuningolt robi. Gyári főfúvóka 87-es ezzel volt 8.5le. Tettek bele 102-es főfúvókát ezzel 9.4 le lett.
Aztán raktak bele egy kisebb a két méret közti 97-es főfúvókát és ezzel 10.5le lett a teljesítménye.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Ja,és köszi.Érdekes a másikban 135-ös volt és xarabbul ment.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Dénes írta:Most az a baj, hogy túl jól megy? Nehogy már hozzányúlj! Mondjuk tényleg nem minden, hogy jól megy. Racing motoromat kb. teljesgázos gyorsulásra karburáltam, hogy a lehető legjobban húzzon, de kész kínlódás utcán menni vele.
Amúgy meg tudom: 117!
Nem baj nem is nyúlok hzzá,csak kíváncsi lennék mekkora fúvóka van benne.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Most az a baj, hogy túl jól megy? Nehogy már hozzányúlj! Mondjuk tényleg nem minden, hogy jól megy. Racing motoromat kb. teljesgázos gyorsulásra karburáltam, hogy a lehető legjobban húzzon, de kész kínlódás utcán menni vele.
Amúgy meg tudom: 117!
Amúgy meg tudom: 117!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.Nem tudja valaki,hogy a gyári csatos Bingben mekkora a főfúka?Már felraktam nincs kedvem leszedni,de túl jól megy vele a régihez képest....gyanús,hogy a fogyi is több lesz.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... L_BING.php
Erről lenne itt szó,amúgy faja tényleg jól megy és jól indul.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... L_BING.php
Erről lenne itt szó,amúgy faja tényleg jól megy és jól indul.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Trafó.Andersen írta:
Természetesen használhatod a "szikrít"* szót de csak idézőjelben, és magyarázattal a lap alján
A következő van: A gyújtást belőttem holtpont elé 3 mm el (dugattyúnál mérve) A karbin a levegőcsavart betekertem tökig majd két fordulatot kihajtottam. A probléma megmaradt. Beindul simán alapjáratom igaz nincs de elpüfög ha játszok a gázzal. Ha kicsit húzok rajta a motor felpörög, de ha odahúzom neki akkor durran kettőt majd fullad majd durran és így tovább. Ilyenkor már képes puffogni csörögni csattogni villámlani is... És a füstről ne is beszéljünk:D
Kondit, gyertyát is cseréltem. Keverékre gyanakszom én is. De a levegőcsavaron állítva ilyen tekintetben nincs lényegi változás.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Természetesen használhatod a "szikrít"* szót de csak idézőjelben, és magyarázattal a lap aljánMrDok írta:Üdv a fórumon!Andersen írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös ETZ-mell, hogy ha odahúzom neki akkor elkezd pörögni 1mp ig majd fullad majd megint gyújt vagy kettőt és megint fullad és így tovább...
Alapjáraton elpüfög úgy ahogy kellene, kicsi gáznál is felpörög. Gyújtást néztem mindig szikrít holtpont előtt ha kézzel forgatom a főtengelyt, karbit szétszedtem kitakarítottam....
Benzinszint is jó. A gyújtást, kalapácsot akárhova állítom a probléma megmarad. Állítottam a levegőcsavaron is semmi lényegi változás ezzel a fuldoklással kapcsolatban.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Ez az a tipikus tünet amit hallani kéne, hogy mi okozza. De azért tippek: Gyertyacsere, ha nem javul trafó és kondi, de okozhatja keverék dúsulás,vagy szegényedés is. Légszűrőt is nézd meg.
A "gyújtást, kalapácsot" nem akárhova kell állítani, hanem a megadott értékekre beállítani.
Nem hagyhatom szó nélkül: "szikrít" fantasztikus rövidítése az igencsak hosszú szikrázik, illetve szikrát ad szavaknak! Műszaki nyelvújítás! Tényleg tetszik! Kölcsönözhetem Tőled?
A következő van: A gyújtást belőttem holtpont elé 3 mm el (dugattyúnál mérve) A karbin a levegőcsavart betekertem tökig majd két fordulatot kihajtottam. A probléma megmaradt. Beindul simán alapjáratom igaz nincs de elpüfög ha játszok a gázzal. Ha kicsit húzok rajta a motor felpörög, de ha odahúzom neki akkor durran kettőt majd fullad majd durran és így tovább. Ilyenkor már képes puffogni csörögni csattogni villámlani is... És a füstről ne is beszéljünk:D
Kondit, gyertyát is cseréltem. Keverékre gyanakszom én is. De a levegőcsavaron állítva ilyen tekintetben nincs lényegi változás.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv a fórumon!Andersen írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös ETZ-mell, hogy ha odahúzom neki akkor elkezd pörögni 1mp ig majd fullad majd megint gyújt vagy kettőt és megint fullad és így tovább...
Alapjáraton elpüfög úgy ahogy kellene, kicsi gáznál is felpörög. Gyújtást néztem mindig szikrít holtpont előtt ha kézzel forgatom a főtengelyt, karbit szétszedtem kitakarítottam....
Benzinszint is jó. A gyújtást, kalapácsot akárhova állítom a probléma megmarad. Állítottam a levegőcsavaron is semmi lényegi változás ezzel a fuldoklással kapcsolatban.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Ez az a tipikus tünet amit hallani kéne, hogy mi okozza. De azért tippek: Gyertyacsere, ha nem javul trafó és kondi, de okozhatja keverék dúsulás,vagy szegényedés is. Légszűrőt is nézd meg.
A "gyújtást, kalapácsot" nem akárhova kell állítani, hanem a megadott értékekre beállítani.
Nem hagyhatom szó nélkül: "szikrít" fantasztikus rövidítése az igencsak hosszú szikrázik, illetve szikrát ad szavaknak! Műszaki nyelvújítás! Tényleg tetszik! Kölcsönözhetem Tőled?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
ETZ 251-es csatoskarbi úszószintje ugyan annyi mint a simáé?
Mibe tegyem a karbit és mennyi időre hogy szépen kiázzon minden belőle?
Mibe tegyem a karbit és mennyi időre hogy szépen kiázzon minden belőle?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös ETZ-mell, hogy ha odahúzom neki akkor elkezd pörögni 1mp ig majd fullad majd megint gyújt vagy kettőt és megint fullad és így tovább...
Alapjáraton elpüfög úgy ahogy kellene, kicsi gáznál is felpörög. Gyújtást néztem mindig szikrít holtpont előtt ha kézzel forgatom a főtengelyt, karbit szétszedtem kitakarítottam....
Benzinszint is jó. A gyújtást, kalapácsot akárhova állítom a probléma megmarad. Állítottam a levegőcsavaron is semmi lényegi változás ezzel a fuldoklással kapcsolatban.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Olyan problémám lenne 125-ös ETZ-mell, hogy ha odahúzom neki akkor elkezd pörögni 1mp ig majd fullad majd megint gyújt vagy kettőt és megint fullad és így tovább...
Alapjáraton elpüfög úgy ahogy kellene, kicsi gáznál is felpörög. Gyújtást néztem mindig szikrít holtpont előtt ha kézzel forgatom a főtengelyt, karbit szétszedtem kitakarítottam....
Benzinszint is jó. A gyújtást, kalapácsot akárhova állítom a probléma megmarad. Állítottam a levegőcsavaron is semmi lényegi változás ezzel a fuldoklással kapcsolatban.
Köszönöm előre is a válaszokat.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
Cat írta:Egy alom az összes cucc, a friss motoron vannak(Festékes Mz)
Csak most nekiálltam és átlesem a dolgokat, amit hibaként gondolok azokat rendbe rakom
Van itthon másik karbim, szívótorkom, valszeg rápróbálom majd
Tanknak nekilátok csörgetni a hétvégén akkor
Ajánlanám a betonkeverőre való felkötözést. Kevésbé fárasztó.
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Üzemanyagellátás
Egy alom az összes cucc, a friss motoron vannak(Festékes Mz)
Csak most nekiálltam és átlesem a dolgokat, amit hibaként gondolok azokat rendbe rakom
Van itthon másik karbim, szívótorkom, valszeg rápróbálom majd
Tanknak nekilátok csörgetni a hétvégén akkor
Csak most nekiálltam és átlesem a dolgokat, amit hibaként gondolok azokat rendbe rakom
Van itthon másik karbim, szívótorkom, valszeg rápróbálom majd
Tanknak nekilátok csörgetni a hétvégén akkor
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezek után meggondolom mennyi Colát fogok inni.. Visszatérve , a perselyezés segíthet, vagy átmeneti megoldásként én pl a karbi csonkjára egy vastagabb gumiszalagot tekernék.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Szívótorok karbi egy alomból valóak?:
Még nem próbáltam ki, halottam valahonnan, hogy Coca Cólát kell a tankba önteni, de nem a tescóst, hanem az igazit, és az 3 nap alatt kifejti a hatását.(kupak a tankra rázárva)Mindenesetre elgondolkodtató, ha a csontot is lebontja...
Amit viszont már próbáltam a szokásos, csavarok a tankba, aztán rázogatás amíg a kezed ki nem áll..(na itt remélem senki nem érti félre a dolgokat )Én utána rozsdamarót borítok bele vagy 2 litert, vagy egy kis E85-öt, aztán forró trisós víz, tiszta víz, száradás...
Ezt átgondolván, még lehet a cola a legolcsóbb....
A súbernek elméletileg kicsit húzósan kéne mennie, nem kéne lötyögbie.Na ilyen karbit már nem fogsz találni az életben soha, úgyhogy ezzel együtt kell élni.
Még nem próbáltam ki, halottam valahonnan, hogy Coca Cólát kell a tankba önteni, de nem a tescóst, hanem az igazit, és az 3 nap alatt kifejti a hatását.(kupak a tankra rázárva)Mindenesetre elgondolkodtató, ha a csontot is lebontja...
Amit viszont már próbáltam a szokásos, csavarok a tankba, aztán rázogatás amíg a kezed ki nem áll..(na itt remélem senki nem érti félre a dolgokat )Én utána rozsdamarót borítok bele vagy 2 litert, vagy egy kis E85-öt, aztán forró trisós víz, tiszta víz, száradás...
Ezt átgondolván, még lehet a cola a legolcsóbb....
A súbernek elméletileg kicsit húzósan kéne mennie, nem kéne lötyögbie.Na ilyen karbit már nem fogsz találni az életben soha, úgyhogy ezzel együtt kell élni.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Karbira a jó megoldás a perselyezés, mindkét esetben. Kb 15e. Ha az egri szaki még csinálja.
Átmeneti megoldásnak a szívótorokhoz be lehet tenni sörösdobozból vágott íveket. Alulra-felülre egy negyed körív pl.
Vagy egy új szívótorok, ha még nincs a karbi kiverődve-kikopva.
Ha van alapjárat, meg jól megy a motor, akkor szerintem a súbert ne bántsd. Had csörögjön...
Átmeneti megoldásnak a szívótorokhoz be lehet tenni sörösdobozból vágott íveket. Alulra-felülre egy negyed körív pl.
Vagy egy új szívótorok, ha még nincs a karbi kiverődve-kikopva.
Ha van alapjárat, meg jól megy a motor, akkor szerintem a súbert ne bántsd. Had csörögjön...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Üzemanyagellátás
Forog a karbi a torokban hiába van koppra húzva..
Általános megoldás?
Torkot levenni és kicsit megfűrészelni a bevágását, hogy nagyobbat tudjon fogni?
Karbiban a súber ahol megy fel le, a karbi kicsit bordás, illetve a súber oldala is..
vízpapírral ha felcsiszolom az segíthet? Mennyit lötyöghet amugy itt?
Tankból vakrozsdát mivel lehet kikapni?
öntsek bele rozsdamarót? aztán öblögetni benzinnel?
Általános megoldás?
Torkot levenni és kicsit megfűrészelni a bevágását, hogy nagyobbat tudjon fogni?
Karbiban a súber ahol megy fel le, a karbi kicsit bordás, illetve a súber oldala is..
vízpapírral ha felcsiszolom az segíthet? Mennyit lötyöghet amugy itt?
Tankból vakrozsdát mivel lehet kikapni?
öntsek bele rozsdamarót? aztán öblögetni benzinnel?
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
kisTS-ben mennyire használható a kisETZ utángyártott súbertű?
Csinálom a kék kisTS-t, és mást nem tudnék hozzá venni
Csinálom a kék kisTS-t, és mást nem tudnék hozzá venni
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Üzemanyagellátás
Ops, csak a márkanévig jutottam elPerec írta:Egy 34-es karbi? Grafi nem ezt blogolta. Mondjuk 8 literről 6-ra lehet
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Egy 34-es karbi? Grafi nem ezt blogolta. Mondjuk 8 literről 6-ra lehetSeclusion írta:Állítólag jó 250es ETZre, fogyasztást visszafogja picit.
Daczy: Koszos légszűrő túldúsulást okoz, cserélve lehet kevesebbet kap a kelleténél.
Gyertyakép-gyári azaz 14/8/260- (fogyasztás, füstölés) mondana valamit, ha fehéredik (ill. szerény): kaphat keveset.
Teljes gáznál főfúvóka, 1/3-2/3 gáznál a tűhelyzet szabályoz, alatta alapjárati, esetedben főfúvóka a gyanús, esetleg a benzinutánpótlás.
Ha most _kicsit_ keveset kap: ha tömődik a szűrőn, ill. nyáron melegben még lehet pont optimális.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Üzemanyagellátás
Állítólag jó 250es ETZre, fogyasztást visszafogja picit.gabsic írta:Koso karburátorról hallott már valaki valamit?
- Daczy
- biciklis
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Légszűrő és gyertyacsere után (légszűrő nagyon mocskos volt, csoda, hogy szívott még rajta....) megszüntek az alapjárati gondjaim, érezhetően fellélegzett a gép, de mintha felül elgyengült volna. Alig van ereje, alig akar 100-ra gyorsulni, a régi szűrővel emlékeim szerint jobban ment. Karbit kéne hangolni vajon?
Original MZ ETZ 125 De Luxe Since 1986
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Koso karburátorról hallott már valaki valamit?
Ilyet tudnák jó áron szerezni: http://www.scooterracing.hu/product_inf ... ts_id=1247
Keihin PWK másolata, taiwani cucc.
Ilyet tudnák jó áron szerezni: http://www.scooterracing.hu/product_inf ... ts_id=1247
Keihin PWK másolata, taiwani cucc.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára gabsic 2012.03.26. 05:36-kor.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Valaki pár szóban elmondaná a etz250 -es csatos karbi beállítását,melyik csavar mire szolgál ,úszószint ,fúvókák stb.
Előre is köszönöm.
Előre is köszönöm.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok .Érdeklődnék,hogy nem-e tud valaki egy tuti helyet ahol német bvf vagy bing porlasztó szerezhető .Nem találok sehol,elfogyott állítólag és nem is lesz már..?kérdeztem pár használtat is,de senki nem merte vállalni,hogy tökéletes,ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2012.01.23. 22:31
- MZ-d típusa: Mz Ts250
Re: Üzemanyagellátás
Ha csopper, akkor inkább a Jawa tankkal próálkozz szerintem. Több MZ-n is láttam már Jawa csepptankot. De a pancsi is szóba jöhet.
Gyakorlatilag csinálnod kell olyan felfogató füleket ami a TS tankon volt, és azt hozzáhegeszteni az új tankhoz. Vagy ha a hely megengedi a tankon meglévő felfogatóponthoz is csavarozhatod, ahogy majd adja magát.
Ha optikailag átalakítod a vasat az nem baj, de könyörgöm, a következőkhöz ne nyúlj: váz és futómű. Egy megtoldott villa nem feltétlenül a biztonság záloga, a hegesztett vázból pedig később lehetnek jogi problémák.
Más sárvédő/tank/stb az nem okozhat különösebb gondot, ha a jóízlés határain belül maradsz. (láttam már indián tollakkal feldíszített almazöld csopper 251-est ami valami borzalmas volt)
Egyébként ezzel nincs is gond szerintem, én meg a 251-esemet próbálom minden tekintetben 301-essé alakítani.
Szóval sok sikert az átalakításhoz, és ha van még kérdésed kérdezz, nem harapjuk le a fejed, még ha esetleg most úgy is tűnt. PEACE! [/quote]
Azért döntöttem emellett a tank mellett, mert az űrtartalom is fontos nekem. Ez a tank kb. 18l, mint az eredeti. Így nem kell 80km-enként megállni tankolni. A villához am eszem ágában sincs nyúlni, a vázhoz meg nem is tenném, abból csak baj lehet. Az ízlésemről azt gondolom, h egészen normális. Ilyen gusztustalan dolgokat nem fogok csinálni:-)
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Gyakorlatilag csinálnod kell olyan felfogató füleket ami a TS tankon volt, és azt hozzáhegeszteni az új tankhoz. Vagy ha a hely megengedi a tankon meglévő felfogatóponthoz is csavarozhatod, ahogy majd adja magát.
Ha optikailag átalakítod a vasat az nem baj, de könyörgöm, a következőkhöz ne nyúlj: váz és futómű. Egy megtoldott villa nem feltétlenül a biztonság záloga, a hegesztett vázból pedig később lehetnek jogi problémák.
Más sárvédő/tank/stb az nem okozhat különösebb gondot, ha a jóízlés határain belül maradsz. (láttam már indián tollakkal feldíszített almazöld csopper 251-est ami valami borzalmas volt)
Egyébként ezzel nincs is gond szerintem, én meg a 251-esemet próbálom minden tekintetben 301-essé alakítani.
Szóval sok sikert az átalakításhoz, és ha van még kérdésed kérdezz, nem harapjuk le a fejed, még ha esetleg most úgy is tűnt. PEACE! [/quote]
Azért döntöttem emellett a tank mellett, mert az űrtartalom is fontos nekem. Ez a tank kb. 18l, mint az eredeti. Így nem kell 80km-enként megállni tankolni. A villához am eszem ágában sincs nyúlni, a vázhoz meg nem is tenném, abból csak baj lehet. Az ízlésemről azt gondolom, h egészen normális. Ilyen gusztustalan dolgokat nem fogok csinálni:-)
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a választ!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Itt van ez a táblázat a tű méreteivel: http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gifpedro121 írta:Üdv!
Valaki meg tudná mondani mekkora egy 250-es ETZ karbi gyári síbertűjének az átmérője? Mert nekem van itthon 3 síbertűm de mind a 3 más-más átmérővel rendelkezik
Köszi előre is a választ!
Neked a C6-os tű kellene
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Valaki meg tudná mondani mekkora egy 250-es ETZ karbi gyári síbertűjének az átmérője? Mert nekem van itthon 3 síbertűm de mind a 3 más-más átmérővel rendelkezik
Köszi előre is a választ!
Valaki meg tudná mondani mekkora egy 250-es ETZ karbi gyári síbertűjének az átmérője? Mert nekem van itthon 3 síbertűm de mind a 3 más-más átmérővel rendelkezik
Köszi előre is a választ!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha csopper, akkor inkább a Jawa tankkal próálkozz szerintem. Több MZ-n is láttam már Jawa csepptankot. De a pancsi is szóba jöhet.Szárnyati Géza írta:Szóval: Észben tartom majd ezt az egy helyre írjam dolgot. Logikus, végülis. Most ismerkedek ezzel a fórumozás dologgal. Köszi.gabsic írta: OFF:
Ha érdekel a véleményem:
- elég egy helyen megkérdezni, aki tudja, rakott fel ilyet, stb az úgyis válaszol.
- SZVSZ egy TS250-re, ami ugye már veterán korú gép, szentségtörés más motor tankját feleszkábálni, de ha neked az tetszik, akkor nyugodtan. Amúgy meg inkább Jawa csepptank, az szebb, bár csopperesítéshez van csak értelme szerintem. Bár MZ-ből "csoppert" csinálni, az megintcsak szentségtörés...
- Igazából BÁRMILYEN tankot rá lehet eszkábálni, akár még zsiguliét is, minden csak lakatosmunka kérdése
ON:
Szerintem még nem rakott fel senki Pancsi tankot (legalábbis ilyet még nem láttam), szóval: megméred a váz szélességét. Van ekkora hely a tank belsejében? Igen? Akkor csurig feltöltöd a tankot vízzel, így már tudsz rá tartófüleket hegeszteni robbanásveszély nélkül. Utána kiöntöd a vizet, etanollal átöblíted 2-3x, kiszárítod, aztán festés után mehet is fel.
Egyébként miért nem jó a TS tank?
Tudom, h sok ember szerint szentségtörés az ilyesmi, és nem is vitatkozom. Nekem is vannak olyan témák, ahol hasonlóan érzek. Én nem azért vettem MZ-t, mert MZ fan vagyok. Erre volt pénzem, és mindenképpen motorozni akarok.
Am a motorom csopperesítve van, és azt akarom folytatni. Nem törekszem tipustisztaságra, hanem hogy legyen egy vagány csopperem. Remélem, azért ha találkozunk, senki nem fog megkövezni:)
A kérdésem pedig ara vonatkozott, h a vázhoz való hozzányúlás nélkül meg lehet-e csinálni. Remélem, sikerül.
Nagyon megszerettem egyébként az MZ-met, elbűvöl az esetlenségének a bája. Egy új világot nyitott meg nekem: a veterán motorokét. Asszem el is fogok merülni benne. Amire most lehetőségem van az az, hogy motorozok, és próbálom a lehető legjobbat kihozni a kis"csopperemből"...
Gyakorlatilag csinálnod kell olyan felfogató füleket ami a TS tankon volt, és azt hozzáhegeszteni az új tankhoz. Vagy ha a hely megengedi a tankon meglévő felfogatóponthoz is csavarozhatod, ahogy majd adja magát.
Ha optikailag átalakítod a vasat az nem baj, de könyörgöm, a következőkhöz ne nyúlj: váz és futómű. Egy megtoldott villa nem feltétlenül a biztonság záloga, a hegesztett vázból pedig később lehetnek jogi problémák.
Más sárvédő/tank/stb az nem okozhat különösebb gondot, ha a jóízlés határain belül maradsz. (láttam már indián tollakkal feldíszített almazöld csopper 251-est ami valami borzalmas volt)
Egyébként ezzel nincs is gond szerintem, én meg a 251-esemet próbálom minden tekintetben 301-essé alakítani.
Szóval sok sikert az átalakításhoz, és ha van még kérdésed kérdezz, nem harapjuk le a fejed, még ha esetleg most úgy is tűnt. PEACE!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Üzemanyagellátás
Off
Nekem is chopper stílus jön be a perkóval...
On
Ő azt írja pancsi tank van rajta, esetleg érdeklődj tőle, mit hol hogyan sikerült;)
http://aprod.hu/hirdetes/ts-250-1-IDcvn9.html
Üdv
Cat
Nekem is chopper stílus jön be a perkóval...
On
Ő azt írja pancsi tank van rajta, esetleg érdeklődj tőle, mit hol hogyan sikerült;)
http://aprod.hu/hirdetes/ts-250-1-IDcvn9.html
Üdv
Cat
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2012.01.23. 22:31
- MZ-d típusa: Mz Ts250
Re: Üzemanyagellátás
Szóval: Észben tartom majd ezt az egy helyre írjam dolgot. Logikus, végülis. Most ismerkedek ezzel a fórumozás dologgal. Köszi.gabsic írta: OFF:
Ha érdekel a véleményem:
- elég egy helyen megkérdezni, aki tudja, rakott fel ilyet, stb az úgyis válaszol.
- SZVSZ egy TS250-re, ami ugye már veterán korú gép, szentségtörés más motor tankját feleszkábálni, de ha neked az tetszik, akkor nyugodtan. Amúgy meg inkább Jawa csepptank, az szebb, bár csopperesítéshez van csak értelme szerintem. Bár MZ-ből "csoppert" csinálni, az megintcsak szentségtörés...
- Igazából BÁRMILYEN tankot rá lehet eszkábálni, akár még zsiguliét is, minden csak lakatosmunka kérdése
ON:
Szerintem még nem rakott fel senki Pancsi tankot (legalábbis ilyet még nem láttam), szóval: megméred a váz szélességét. Van ekkora hely a tank belsejében? Igen? Akkor csurig feltöltöd a tankot vízzel, így már tudsz rá tartófüleket hegeszteni robbanásveszély nélkül. Utána kiöntöd a vizet, etanollal átöblíted 2-3x, kiszárítod, aztán festés után mehet is fel.
Egyébként miért nem jó a TS tank?
Tudom, h sok ember szerint szentségtörés az ilyesmi, és nem is vitatkozom. Nekem is vannak olyan témák, ahol hasonlóan érzek. Én nem azért vettem MZ-t, mert MZ fan vagyok. Erre volt pénzem, és mindenképpen motorozni akarok.
Am a motorom csopperesítve van, és azt akarom folytatni. Nem törekszem tipustisztaságra, hanem hogy legyen egy vagány csopperem. Remélem, azért ha találkozunk, senki nem fog megkövezni:)
A kérdésem pedig ara vonatkozott, h a vázhoz való hozzányúlás nélkül meg lehet-e csinálni. Remélem, sikerül.
Nagyon megszerettem egyébként az MZ-met, elbűvöl az esetlenségének a bája. Egy új világot nyitott meg nekem: a veterán motorokét. Asszem el is fogok merülni benne. Amire most lehetőségem van az az, hogy motorozok, és próbálom a lehető legjobbat kihozni a kis"csopperemből"...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
OFF:Szárnyati Géza írta:Hello!
Egy kis segítség kéne: A Pannónia T5 tankja rámegy a TS250-re? Érdemes azzal próbálkozni?
Köszi
Ha érdekel a véleményem:
- elég egy helyen megkérdezni, aki tudja, rakott fel ilyet, stb az úgyis válaszol.
- SZVSZ egy TS250-re, ami ugye már veterán korú gép, szentségtörés más motor tankját feleszkábálni, de ha neked az tetszik, akkor nyugodtan. Amúgy meg inkább Jawa csepptank, az szebb, bár csopperesítéshez van csak értelme szerintem. Bár MZ-ből "csoppert" csinálni, az megintcsak szentségtörés...
- Igazából BÁRMILYEN tankot rá lehet eszkábálni, akár még zsiguliét is, minden csak lakatosmunka kérdése
ON:
Szerintem még nem rakott fel senki Pancsi tankot (legalábbis ilyet még nem láttam), szóval: megméred a váz szélességét. Van ekkora hely a tank belsejében? Igen? Akkor csurig feltöltöd a tankot vízzel, így már tudsz rá tartófüleket hegeszteni robbanásveszély nélkül. Utána kiöntöd a vizet, etanollal átöblíted 2-3x, kiszárítod, aztán festés után mehet is fel.
Egyébként miért nem jó a TS tank?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- rolleres
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2012.01.23. 22:31
- MZ-d típusa: Mz Ts250
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
Egy kis segítség kéne: A Pannónia T5 tankja rámegy a TS250-re? Érdemes azzal próbálkozni?
Köszi
Egy kis segítség kéne: A Pannónia T5 tankja rámegy a TS250-re? Érdemes azzal próbálkozni?
Köszi
Re: Üzemanyagellátás
igenHujber írta:seagateh írta:Sziasztok.
250es ETZ(eddig semmi gondja nemvolt) alacsony fordulaton nagyobb gázra horkol. 3000 után húz rendesen ahogy szokott. 2 hete kezdte el ezt csinálni, kitisztítottam a porlasztót, beállítottam gyújtást, új levegőszűrőt kapott, új gyertyát, kompresszió is tökéletes, elméletileg nem szív mellé levegőt és valamiért nem húz ahogy eddig. 1500-2000tól már rendesen húzott eddig. valakinek valami ötlete esetleg?
Köszönöm
Csabi
Elektronikus a gyújtásvezérlésed?
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Üzemanyagellátás
seagateh írta:Sziasztok.
250es ETZ(eddig semmi gondja nemvolt) alacsony fordulaton nagyobb gázra horkol. 3000 után húz rendesen ahogy szokott. 2 hete kezdte el ezt csinálni, kitisztítottam a porlasztót, beállítottam gyújtást, új levegőszűrőt kapott, új gyertyát, kompresszió is tökéletes, elméletileg nem szív mellé levegőt és valamiért nem húz ahogy eddig. 1500-2000tól már rendesen húzott eddig. valakinek valami ötlete esetleg?
Köszönöm
Csabi
Elektronikus a gyújtásvezérlésed?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
250es ETZ(eddig semmi gondja nemvolt) alacsony fordulaton nagyobb gázra horkol. 3000 után húz rendesen ahogy szokott. 2 hete kezdte el ezt csinálni, kitisztítottam a porlasztót, beállítottam gyújtást, új levegőszűrőt kapott, új gyertyát, kompresszió is tökéletes, elméletileg nem szív mellé levegőt és valamiért nem húz ahogy eddig. 1500-2000tól már rendesen húzott eddig. valakinek valami ötlete esetleg?
Köszönöm
Csabi
250es ETZ(eddig semmi gondja nemvolt) alacsony fordulaton nagyobb gázra horkol. 3000 után húz rendesen ahogy szokott. 2 hete kezdte el ezt csinálni, kitisztítottam a porlasztót, beállítottam gyújtást, új levegőszűrőt kapott, új gyertyát, kompresszió is tökéletes, elméletileg nem szív mellé levegőt és valamiért nem húz ahogy eddig. 1500-2000tól már rendesen húzott eddig. valakinek valami ötlete esetleg?
Köszönöm
Csabi
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyárilag 50. Én 45-öst használok az 50 helyett.Thomas_Hun írta:Üdv az Uraknak!
30N3-1 -es karburátort szereztem (csatos). Eszi a rozsda ahol tudja, jelenleg gázolajban ázik. Amit tudtam kiszedtem belőle, viszont van egy fúvóka ami szét van nyalva visszarakni nem fogom, a méretét viszont nem tudom leolvasni.
Ha valaki meg tudja mondani, elmondok érte lefekvéskor egy imát!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Üzemanyagellátás
Üdv az Uraknak!
30N3-1 -es karburátort szereztem (csatos). Eszi a rozsda ahol tudja, jelenleg gázolajban ázik. Amit tudtam kiszedtem belőle, viszont van egy fúvóka ami szét van nyalva visszarakni nem fogom, a méretét viszont nem tudom leolvasni.
Ha valaki meg tudja mondani, elmondok érte lefekvéskor egy imát!
30N3-1 -es karburátort szereztem (csatos). Eszi a rozsda ahol tudja, jelenleg gázolajban ázik. Amit tudtam kiszedtem belőle, viszont van egy fúvóka ami szét van nyalva visszarakni nem fogom, a méretét viszont nem tudom leolvasni.
Ha valaki meg tudja mondani, elmondok érte lefekvéskor egy imát!
2 stroke force...
Re: Üzemanyagellátás
Elvileg nem, esetleg ha nem tetszik akkor a tűn még lehet variálni.Hujber írta:Ha a 135ös fúvókát 140esre cserélem, kell a karbin állítani? Csatos
Re: Üzemanyagellátás
Ha a 135ös fúvókát 140esre cserélem, kell a karbin állítani? Csatos
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Srácok az mit eredményezhet ha a karburátorban fél centivel feljebb van az úszószint.
Mindig felszerelt alsó résszel állítottam az úszó szintet és úgy állítottam a 14mm-tert,azt nem is figyeltem hogy ha felrakom az úszó kiszorít jó fél centi benzint és ezáltal fél centit emelkedik a benzinszint.
(Most átlátszó tálban próbálom ahogy kell)
Mindig felszerelt alsó résszel állítottam az úszó szintet és úgy állítottam a 14mm-tert,azt nem is figyeltem hogy ha felrakom az úszó kiszorít jó fél centi benzint és ezáltal fél centit emelkedik a benzinszint.
(Most átlátszó tálban próbálom ahogy kell)
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
dzsomba írta:Üdv mindenkinek! etz 251 es motorom van és van egy kis gondom vele. Amikor alapjáraton dolgozik akkor magátol felpörög 3000 fordulatra majd visszaesik 1300 környékére majd ismétli állandoan. Hajtás közben pedig amikor behuzom a kuplungot pl 3. sebességböl 4.-re valo váltásra akkor felzug a motor anélkül hogy ráadnám a gázt! Mitöl lehet ez, vagy hogyan lehet orvosolni? Bing karburátor van rajta. 1:40 es keveréket használok fél szintetikus olajjal. Kösz elöre is a válaszokat!
Így elsőre falsot szív. Járó motor mellett érdemes volna féktisztítóval egyenként befújni minden csatlakozásnál, figyelni hogy változik-e a fordulat, stb. ha történik valami, ha egy adott helyre fújsz, akkor ott szív, vagy ott is. Ha nem, akkor pedig a főtengely szimeringeket kellene szemügyre venni, cserélni.
Természetesen majd a tanultabb társak kijavítanak, ha valamit rosszul mondtam.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv mindenkinek! etz 251 es motorom van és van egy kis gondom vele. Amikor alapjáraton dolgozik akkor magátol felpörög 3000 fordulatra majd visszaesik 1300 környékére majd ismétli állandoan. Hajtás közben pedig amikor behuzom a kuplungot pl 3. sebességböl 4.-re valo váltásra akkor felzug a motor anélkül hogy ráadnám a gázt! Mitöl lehet ez, vagy hogyan lehet orvosolni? Bing karburátor van rajta. 1:40 es keveréket használok fél szintetikus olajjal. Kösz elöre is a válaszokat!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 6 vendég