Nekem jobban bejött mint a gyári TS dob.dkari írta:Van valakinek tapasztalata 150-es Ts-re etz kipufogó felrakásával kapcsolatban?
Rosszabb nem lesz tőle remélem
Alul erősebb lett.
Nekem jobban bejött mint a gyári TS dob.dkari írta:Van valakinek tapasztalata 150-es Ts-re etz kipufogó felrakásával kapcsolatban?
Rosszabb nem lesz tőle remélem
Nálunk van egy öreg Mz szaki (87 éves ), neki van fúrója! és kifúrja a régi menetet, nagyobb menetet vág bele és új hollandert készít hozzá.Az ára egy darab ezres... Foglalkozik helikoil menetjavítással is, merci Volkswagen garanciális hengerfejeket hordanak hozzá beszakadt befecskendezők javításához.Ezt 34 ezerért csinálja Szóval kicsit MZ centrikus a pasi.Nandor írta:Tud esetleg valaki megoldást a kipufogó könyök rögzítésére ha a hengerben a menet már szinte halott?
Eddig ragasztgattam meg menet rögzítőztem de már jó lenne valami végleges megoldás.
Nandor írta:Tud esetleg valaki megoldást a kipufogó könyök rögzítésére ha a hengerben a menet már szinte halott?
Eddig ragasztgattam meg menet rögzítőztem de már jó lenne valami végleges megoldás.
KILL3R etz írta:Nos, ma feltettem a TS katonai csövet. Hát nem vagyok elájulva... Alul jobb, de felül (fülre 6000 körül) nagyon elfogy... Középen kb ugyanaz, de 4000 től nem ébred úgy a motor. A hangja szebb vele sztem. Olyan dörmögős...
Utángyártott csőnél sztem etz-re is jobb. De igazán TS-en lehet jó...
Nekem Racingra nem lesz jó, de túrázni szerintem jó lehet, szóval eladó a cső!
Ha valakit érdekel, priviben jelezze, küldök képeket, az árról meg megegyezünk...
Van ilyen is olyan is,a lényeg a hátsó felfogatás alatt van,nekem gyári és van benne szám,van egy pereme a nyílás mellett oda ütötték bele .KILL3R etz írta:A bilincs alatt süllyesztve kell legyen a hegesztés, illetve ha hátulról belenézel, akkor egy zártszelvény szerűség van félig keresztben. (Bár utóbbi nem biztos minden típusnál.)
Úgy tudom a gyári csövek végébe nem ütöttek számot...
Azzal mi lehet a gond ha után gyártott?szerintem annak semmi köze hozzá,formára teljesen ugyan az.jura györgy írta:sziasztok, bikerboy próbálj forgatni a kipufogón lehet ez is gond de ha utángyártott sokat ne várjál tőle üdv. juragy
Szóóóval, van mit átnéznem, már csak hozzá kellene látnom! Köszi.bluerider írta:Nekem a /1-gyen volt ilyen, és az volt a gond, hogy a tartó pálcában ki volt a szilent és nem tartotta a helyén a csövet! A pálca csere után már jó lett!
Köszönöm a segítséget, kipróbálom.pempelli írta:Én a blokk alatt lévő felfogatást utoljára húzom meg úgy hogy a kipufogó és a villa közé beteszek valamit,azóta nem ér hozzá.
Hát a slagos megoldásnál jobbat szeretnék!KILL3R etz írta:Nekem a kisetz-n volt ilyen gondom. Félcolos slagból vágtam egy 2 centis darabot, és ráhúztam a hátsótengelyre. Így se nem csörög, és a kiput se horpasztja be. De ez csak stupek... Valami nincs a helyén az biztos...
ETZ 250-es, ha minden igaz. A 251-es nem rövidebb?Troster írta:Csak nem 251-es kipufogó?Az szokott odaérni.Ghostbikerboy írta:Hali!
A következő volna a problémám: tavaly ősszel felszereltettem egy új kipufogót, nem rég vettem észre, hogy rosszul rakták fel, mivel a kipu' beleér a teló csavarjába.
Ezt hogyan orvosolhatnám, mi lehet a hiba?
A kipu'tartó vasat már egyszer kijjebb hajtottam, de egy kör motorozás után az ismét beleér a kipufogóba... :S
Természetesen vannak még ötleteim, hogy hogyan korrigálhatnám ezt, de kíváncsi volnék a ti véleményetekre is.
Köszönöm.
Üdv! Blokkod egyenesen áll?Ghostbikerboy írta:Hali!
A következő volna a problémám: tavaly ősszel felszereltettem egy új kipufogót, nem rég vettem észre, hogy rosszul rakták fel, mivel a kipu' beleér a teló csavarjába.
Ezt hogyan orvosolhatnám, mi lehet a hiba?
A kipu'tartó vasat már egyszer kijjebb hajtottam, de egy kör motorozás után az ismét beleér a kipufogóba... :S
Természetesen vannak még ötleteim, hogy hogyan korrigálhatnám ezt, de kíváncsi volnék a ti véleményetekre is.
Köszönöm.
Csak nem 251-es kipufogó?Az szokott odaérni.Ghostbikerboy írta:Hali!
A következő volna a problémám: tavaly ősszel felszereltettem egy új kipufogót, nem rég vettem észre, hogy rosszul rakták fel, mivel a kipu' beleér a teló csavarjába.
Ezt hogyan orvosolhatnám, mi lehet a hiba?
A kipu'tartó vasat már egyszer kijjebb hajtottam, de egy kör motorozás után az ismét beleér a kipufogóba... :S
Természetesen vannak még ötleteim, hogy hogyan korrigálhatnám ezt, de kíváncsi volnék a ti véleményetekre is.
Köszönöm.
Mondom nagyon jó, nagyon meg vagyok elégedve!KILL3R etz írta:Etz-n használod? És jó?
Na... csak olvadjon el a hó...
Az addig oké hogy TS dob,de mitől katonai?Attól hogy nem egyenes?Vagy azt miből állapitható meg hogy katonai,avagy sem?Troster írta:
Nekem is ilyenem van! A legjob katonai!
Köszi ,én krómozottat szereztem ,remélem jó lesz.Alfa írta:Bambi I: Alacsony fordulaton húz (3-5ezer), kellemes mély hang, ez egy nyitott dob (átlátsz rajta), felületkezelés nélkül készül (se króm se festék), 300asra van (tudtommal) kialakítva. Van belőle egyenes és megtört.
Giliszta: kb mint a gyári olyan, krómozott, kereskedelemben amúgy meg lehet venni (jó drágán).
Én erről a kettőről tudok
Már keresgéltem ,de semmi.Krepp írta:Olvass vissza mert szerintem alfa és killer 10* biztos leírta...
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég