Biztosíték---Szénkefe---Feszszabályzótamas23 írta:Helo. Mz ts 125 ös motorom nem akar tölteni. :/ Miket nézzek meg hogy meg tudjam csinálni?
(szerintem)
Biztosíték---Szénkefe---Feszszabályzótamas23 írta:Helo. Mz ts 125 ös motorom nem akar tölteni. :/ Miket nézzek meg hogy meg tudjam csinálni?
Seclusion írta:Érintkezési hibás a gyújtáskapcsolód. Lehet letörött benne valami, ami zárlatot csinált, és hosszabb ideig használta az akksidat is, ami így szépen lemerült. Szerintem ez az esélyes. Mérd meg a feszültségszintet az akksin. Ha az rendben van, akkor egyértelműen kapcsoló. Bár nem árt ránézni a biztosítéktáblára is, mielőtt komolyabb munkának adod a fejed.djtoma írta:Azt szeretném kérdezni hogy mikor indítom az mz-et akár melyik gyújtás pozícióba kapcsolom nincs gyújtás,nem indul,nem világít a visszajelző.De ha betolom akkor meg van gyújtás és megy minden rajta,világítás minden.Az elején még még állandóan kapcsolgatni kelletett a gyújtást és akkor volt amikor megjött a gyújtás és volt amikor nem akkor megkellet ütögetni egy kicsit a tetejét és akkor volt de most már egyáltalán nincs gyújtás akárhogy kapcsolgatom ütögetem nincs.
szerintem a gyújtás kapcsoló mehetett tönkre a lámpa burában.
Szerintetek mi lehet vele?
Érintkezési hibás a gyújtáskapcsolód. Lehet letörött benne valami, ami zárlatot csinált, és hosszabb ideig használta az akksidat is, ami így szépen lemerült. Szerintem ez az esélyes. Mérd meg a feszültségszintet az akksin. Ha az rendben van, akkor egyértelműen kapcsoló. Bár nem árt ránézni a biztosítéktáblára is, mielőtt komolyabb munkának adod a fejed.djtoma írta:Azt szeretném kérdezni hogy mikor indítom az mz-et akár melyik gyújtás pozícióba kapcsolom nincs gyújtás,nem indul,nem világít a visszajelző.De ha betolom akkor meg van gyújtás és megy minden rajta,világítás minden.Az elején még még állandóan kapcsolgatni kelletett a gyújtást és akkor volt amikor megjött a gyújtás és volt amikor nem akkor megkellet ütögetni egy kicsit a tetejét és akkor volt de most már egyáltalán nincs gyújtás akárhogy kapcsolgatom ütögetem nincs.
szerintem a gyújtás kapcsoló mehetett tönkre a lámpa burában.
Szerintetek mi lehet vele?
Köszi javítottamkiszsebi írta:ez érdekes matematikai elmélet:Andrá$ írta: Hát szerintem az a 4,5Ah kevés lesz sztem annyitól nem is fog rendes szikrát adni vagy nem fog elindulni se egy sima savas 1Ah-os az a biztos és annyira nem foglal nagy helyet se szerintem
4,5Ah<1Ah
ez érdekes matematikai elmélet:Andrá$ írta: Hát szerintem az a 4,5Ah kevés lesz sztem annyitól nem is fog rendes szikrát adni vagy nem fog elindulni se egy sima savas 1Ah-os az a biztos és annyira nem foglal nagy helyet se szerintem
Hát szerintem az a 4,5Ah kevés lesz sztem annyitól nem is fog rendes szikrát adni vagy nem fog elindulni se egy sima savas 11Ah-os az a biztos és annyira nem foglal nagy helyet se szerintembomber93 írta:Szép napot!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Mz Ts 150-nél 6v 12Ah-s akksit ír elő a könyv. Nahmármost mi történne, ha beleraknék egy 4,5 Ah-s at egy gyári jól működő rendszerbe?
A másik kérdés nekem a gyárinál sokkal jobb de butább elektronikám lesz. Ami azt takarja, hogy 35/35 wattos fényszóró 5/21 wattos hátsó 2 visszajelző led és 1 km óra világítás. Index nem lesz bár helyzetjelző lesz rajta elől de nem lesz használva duda is de az se nagyon. Elektronikus feszültségszabályzó és tranzisztoros gyújtás van rajta. Ezzel az összeállítással hány Ah-s akksi amivel biztonságosan üzemeltethető lenne?
Bár van savas akksim még új de nem fér el sehogy se a motoron-úgy hogy kb vízszintbe lenne mivel túl nagy tervezek egy zselés akksit venni, mert azok kisebbek viszont 12Ah túl nagy a 4,5 Ah-s az méretbe tökéletes lenne.
cserélhetőwankel írta:Sziasztok egy kis segítség kellene etz 125 ösömről valamelyik nap elszált a generátor forgórészének csúszógyűrűje ( kommutátorja )
Az lenne a kérdésem hogy cserélhető ez külön vagy vegyek egy bontott forgórészt ? Ha cserélhető akkor hogy kell leszedni a forgórészről ?
Üdv mindenkinek!Andrá$ írta:Sziasztok.a véleményetekre,segítségetkre lenne szükségem
Miután beszereztem egy tökéletes multimétert,neki álltam beállítani a fesszabályzót (csatlakozók saruk megpucolva) most úgy sikerült beállítanom hogy gyújtás állásba olyan 7,1 körül tölt kb volt hogy felugrott 7,2-7,4-re (közbe adtam neki gázt) és hát ugye ez azért világítással eléggé lecsökken alapjáraton nem is bírja el (töltés kb 6,00-5,9) és le is fullad.(még nincs meg a 35/36W halogén izzó )Jó az alapjáratom is kicsit alacsony de simán meg elbírja még helyzetjelzővel is.Most ugye gondoltam rá ha még állítok hogy többet töltsön akkor világítással is lehet jobb lesz csak hát ha sima gyújtással megyek csak akkor meg már sok lesz.Esetleg megforralja az akksit? vagy vmit mert biztos nem egézséges. állandó világítással meg nem akarok azért járni azt hiszem. (nem rendszámos motor,( sima 150 TS földesútra van használva de azért este is elég sokat)
Hátha már vki járt így mint én vagy van ötlete akkor előre is köszönöm
Hali!bomber93 írta:Hali P43T-s (Hs1/H4) lehet kapni 35/35 öst de tán futármotoros boltba lehet kapni p45t-be is (olyan mint a Trabanté vagy MZ-jé ez is 6v 35/35 watt.) Nekem pannónia lámpába lada1200 Halogén foncsor van P43t 6v 35/35 wattos halogén megy bele. Igen van különbség a h4 es és a sima foncsor között de a gyári első világításnál még egy biciklilámpa is jobb
Azért te sem bízod a véletlenre.http://www.motorr.hu/15112/ngk-b9hvx-pl ... jtogyertyaPötyee írta:én csak NGK gyertyát használok, most B9HVX van benne, télen pedig B8HS-et rakok bele, sosem volt gondom gyertyával.
Szerintem semmi, a nyáron én is 17ct kaptam, majd amit vettem 14c-s pót gyertyával is ugyanolyan jó volt.Daczy írta:Brisk N19C Super 0,7-es gyertyával leptem meg az öreget karácsonyra. Itt azt hallottam, hogy az N15C az igazi a gépbe. Mit gondoltok, ha ezt a gyertyát használom, lehet valami eltérés?
Mi most csinálunk egy ilyet T5-ös Panncsira, úgy néz ki 20-ból simán ki fog jönni!Nandor írta:Átvezetékelléssel, trafó és fesz. szab.-val együtt?Pötyee írta:Nandor, én kb 20 rongyból hoztam ki teljesen elektronikus 12V-os gyujtást, azóta sokkal jobban megy, és elfelejthetem a töltés gondokat.
Ez egy az egyben IDM gyújtásról van koppintva! Bontva 10000Ft-ért beszerezhető és felrakható a motorra!kiszsebi írta:Sok külföldi ezt emlegeti:
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/lists/mz.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudom, volt már róla szó többször is, sőt, tudom, hogy nem olcsó...
A savas is nagyon jó, sokkal többet kibírnak mint a GEL-CELL akkuk! 9Ah-ás kell bele, de már az 5Ah is elég!Macgyver írta:Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Mz-Etz150 motorkerékpárom van! Sajnos az akku teljesen megadta magát benne! Idáig savas akku volt benne! Szeretném ezt lecserélni zselés akkura! Lehetséges lenne ez? Ha igen milyet ajánlanátok? (Márka típus esetleg egy link hol vehetném meg)
szabi1123 írta:Volna nekem egy ETZ 125-ös motorom, tirisztoros.
Azt szeretném megkérdezni hogy, az akkumlátornak a pozitív vezetékjét hova kell bekötni?
Köszi!
B+- akku pozitívbury írta:Üdv
elektronikus feszültségszabályzózó bekötését tudja valaki mert keresem netten már 1 napja de nem találom sehol mz ts125 6v hoz kéne előre is köszönöm a segítséget
Bakker!Troster írta:
Képzeld amikor hívtam, hogy megyek érte a vevő akkor tolta ki a portáról!
Hát erről lemaradtam..
Hát ez tutira jó lehet,de nemhiába nincs róla semmi hazai infó hogy milyen mert még talán senki nem vett olyan drága.kiszsebi írta:Sok külföldi ezt emlegeti:
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/lists/mz.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudom, volt már róla szó többször is, sőt, tudom, hogy nem olcsó...
Nándor!Nandor írta: Ó dehogy nem, nekem az is tökéletesen megfelelne. Csak nekem azt mondták, hogy az enyémre /4 seb./ a főtengely miatt nem lehet.
Meg aztán a vezetékelést is ki kellene cserélni ahhoz meg nem igazán értek.
Bár ha lenne valaki aki megcsinálná és még anyagilag is megérné akkor belevágnék.
Képzeld amikor hívtam, hogy megyek érte a vevő akkor tolta ki a portáról!festékes írta:Egyenlőre marad,ez a generátor zsír új,már csak azért sem adom el,viszont az apród.hu motorhirdetésében a múltkor láttam egy 250-es Etz-t Berettyóújfaluban,15 ezerért árulja a fazon alkatrésznek,nézzd meg megvan e még,sztem ennyiért megéri,még ha futón kell elhozni,meg le van amortizálva akkor is
ha egyszer megválsz tőle, én vevő leszek rá!Közel vagyunk egymáshozfestékes írta:Nekem meg is van hozzá minden,nagy vágyam volt,csak kiderült,hogy akire rábíztam,egy kókler és sajna nem jött össze!
Elvileg a dinamó helyét kell kimaratni hozzáértő szakival a dekniben,a generátornak,aztán beszerelni a cuccokat.
Na mindegy majd egyszer,most egyenlőre marad a 6 volt,nekem sosem volt vele különösebb gondom egyik peresemen sem,csak az hogy tompított mellett, nem igazán látszik rendesen az irányjelző nappal,de most tettem bele 35 vattos halogénizzót,Szabitól rendeltem,ledes irányjelzőket,folyamatban van,ha beválik egyenlőre így marad,de azért még nem tettem le róla teljesen!
Ó dehogy nem, nekem az is tökéletesen megfelelne. Csak nekem azt mondták, hogy az enyémre /4 seb./ a főtengely miatt nem lehet.zsakfos írta: Nándor!
Esetleg Etz rendszerben nem gondolkodtál?
Nándor!Nandor írta:Létezik 6v-os MZ aminek normális a töltése?
GYŰLÖLÖM ezt a 6v-os fos rendszert.
Minden évben produkál valamit, most például elfüstölt a gyári fesz. szabályzó.
Beletettem a tartalékot, azt meg nem lehet beállítani. Vagy nincs töltés, vagy direktbe gerjeszt és kiakasztja a multimétert.
Van egy Müller féle elektronikusom is, azzal pedig egyáltalán nincs töltés.
Így induljon el az ember egy hosszabb túrára.
Hogy lehet a töltéshibákat végleg megszüntetni? Néztem a VAPE Power Dinamót de sajnos nincs felesleges 76 000ft-om.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég