Gumik
Re: Gumik
Ezt én is néztem, de itt is csak a Mofaker van megjelölve importőrnek és forgalmazónak
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Gumik
Hát passz a hivatalos honlap.
http://www.heidenau.hu/
http://www.heidenau.hu/
Re: Gumik
Csak a mofán kívül forgalmaz valaki heidenaut? Vagy mondjatok valami hasonló ár-értékűt.Máté írta:Akik gumi vásárlás előtt állnak:
Ma akartam új gumit venni hátra. Elmentem a Mofaker-be ahol volt is raktáron gumi. Kérdezem az eladótól hogy mikori a gumi, erre ő nézegeti majd gyorsan leteszi és azt mondja nincs rajta. Elkértem a gumit és akkor láttam hogy 2009 27-ik heti gumit próbál eladni. Mikor mondtam neki hogy ezt nem viszem el, akkor felháborodva kérdezte miért nem. Mert szerinte ez vadi új és semmi baja nincs. Ekkor fordultam meg és jöttem ki a boltból.
Tehát aki gumit fog venni mostanában, annak azt ajánlom nézzétek meg a DOT számot.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Gumik
Üdv sürgős lenne! kis számítás mivel az előzőekban linkelt adatok szerint a 90/90 16" os gumi 2.75-3.00 nak felel meg. Viszont azt is írja hogy 3,50 az inches méret és a gumi szélességét jelöli azaz 3,5x 25mm az =87,5 mm ami kisebb mint 90/90 es mert annak 90mm a gumi szélessége és ennek 90% a azaz 81mm a gumi magassága amit a 3,5 ös guminál itthon 78mm nek mértem. A kérdés az akkor 3,50x 16 os gumi volt az etz-men ha megveszem rá a 90/90 es-t az biztos hogy nem lesz keskenyebb mint ami rajta volt?
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Gumik
Akik gumi vásárlás előtt állnak:
Ma akartam új gumit venni hátra. Elmentem a Mofaker-be ahol volt is raktáron gumi. Kérdezem az eladótól hogy mikori a gumi, erre ő nézegeti majd gyorsan leteszi és azt mondja nincs rajta. Elkértem a gumit és akkor láttam hogy 2009 27-ik heti gumit próbál eladni. Mikor mondtam neki hogy ezt nem viszem el, akkor felháborodva kérdezte miért nem. Mert szerinte ez vadi új és semmi baja nincs. Ekkor fordultam meg és jöttem ki a boltból.
Tehát aki gumit fog venni mostanában, annak azt ajánlom nézzétek meg a DOT számot.
Ma akartam új gumit venni hátra. Elmentem a Mofaker-be ahol volt is raktáron gumi. Kérdezem az eladótól hogy mikori a gumi, erre ő nézegeti majd gyorsan leteszi és azt mondja nincs rajta. Elkértem a gumit és akkor láttam hogy 2009 27-ik heti gumit próbál eladni. Mikor mondtam neki hogy ezt nem viszem el, akkor felháborodva kérdezte miért nem. Mert szerinte ez vadi új és semmi baja nincs. Ekkor fordultam meg és jöttem ki a boltból.
Tehát aki gumit fog venni mostanában, annak azt ajánlom nézzétek meg a DOT számot.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: gumi
Előre 90/90-18 K44nova001155 írta:http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... s/MZ/GumikKitartás! írta:Hello mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a témában jártasoktol,hogy az ETZ 251-esemhez akarok új gumit,városi használatra mit tudnátok nekem ajánlani?
Kösz elöre is a gyors választ!
Széles utat!
Sokan az itt írt gumi párost használjuk .
Hátra 110/80-16 K36
Nagyon jó gumik, csak ajánlani tudom! Ez a méret volt a késő gyártású 251/301-eseken.
Tavaly cseréltem le a korábbi 2,75-18 K45 és 3,25-16 K36 párost a fentebb írtakra, jobb lett a motor viselkedése kanyarban.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: gumi
http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... s/MZ/GumikKitartás! írta:Hello mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a témában jártasoktol,hogy az ETZ 251-esemhez akarok új gumit,városi használatra mit tudnátok nekem ajánlani?
Kösz elöre is a gyors választ!
Széles utat!
Sokan az itt írt gumi párost használjuk .
gumi
Hello mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a témában jártasoktol,hogy az ETZ 251-esemhez akarok új gumit,városi használatra mit tudnátok nekem ajánlani?
Kösz elöre is a gyors választ!
Széles utat!
Az lenne a kérdésem a témában jártasoktol,hogy az ETZ 251-esemhez akarok új gumit,városi használatra mit tudnátok nekem ajánlani?
Kösz elöre is a gyors választ!
Széles utat!
Re: Gumik
Az fajta méretezés coll-ban van megadva.1 coll=25,4mm.Tehát 3.00-as gumi 3x25.4mm=gumiszélesség.A magassága pedig ahogy "gondolod".bomber93 írta:Egy olyan kérdésem lenne hogy, ugye vannak a sima szabvány gumik pl 16x 2.75 vagy 3.00 stb meg vannak a peres gumik amik 90/90 az azt jelenti h a gumi teljes szélessége 90mm és ennek 90% a szal 90x81mm a magassága. Nah de tegyük fel akkor a 3.00 ás gumik milyen szélesek gondolom 100% a a magassága a szélességnek ezért nem írják oda de mennyi a szélesség? Előre is köszi?
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
gumis cikk a többi között, kint a főoldalon.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
itt van: feltegyem cikként a honlapra?z25z írta:Hova lett az a jo kis cikk, amit Gexxx tett fel a gumikrol? Csak en nem talalom? Abban olyan szepen le volt irva minden....
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Gumik
Egy olyan kérdésem lenne hogy, ugye vannak a sima szabvány gumik pl 16x 2.75 vagy 3.00 stb meg vannak a peres gumik amik 90/90 az azt jelenti h a gumi teljes szélessége 90mm és ennek 90% a szal 90x81mm a magassága. Nah de tegyük fel akkor a 3.00 ás gumik milyen szélesek gondolom 100% a a magassága a szélességnek ezért nem írják oda de mennyi a szélesség? Előre is köszi?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Gumik
MrDok írta:Offroados MZ clubosok ajánlása: http://www.mofaker.hu/termek/90-90-18_K ... au__005620Norbu írta:Köszönöm.Úgy látom itt mindenki segítőkész. Köszönöm.
Valószínűleg ez lesz:
http://www.mofaker.hu/termek/350-18_Kop ... au__005720
Igaz aszfalton,lehet,hogy kicsit csúszni fog...
És aszfalton is jól tapad.
Köszönöm,ez lesz elöl,hátul meg amit korábban írtam,köszi mindenkinek.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Offroados MZ clubosok ajánlása: http://www.mofaker.hu/termek/90-90-18_K ... au__005620Norbu írta:Köszönöm.Úgy látom itt mindenki segítőkész. Köszönöm.
Valószínűleg ez lesz:
http://www.mofaker.hu/termek/350-18_Kop ... au__005720
Igaz aszfalton,lehet,hogy kicsit csúszni fog...
És aszfalton is jól tapad.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Gumik
És hogy megy a motorod segge kanyarban? Többet keresztbe mint egyenesen...
Amúgy azért írtam, hogy az Ő döntése...
Amúgy azért írtam, hogy az Ő döntése...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Gumik
Nekem meg az aszfalton nem volt gondom... tudom, tudom, kistézé!
Mindenki olyan gummát vesz, amilyet akar, ami neki megfelelő... kinek az aszfalt, kinek nem.
Mindenki olyan gummát vesz, amilyet akar, ami neki megfelelő... kinek az aszfalt, kinek nem.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Gumik
Nemtudom mennyit, és milyen körülmények között mész földúton. De szerintem a K36 kevésbé rossz sárban, mint amit te linkeltél aszfalton. Nem csak a tapadás, hanem trapézra fog kopni az összes bütyök, rázni fog a motor, kanyarban instabil lesz, stb...
Szerintem inkább aszfalton van nagyobb tempó, ahol fontosabb a gumi.
Én K36-al mentem tavaly off-road túrán. Megfordultunk pár helyen, a 20 centis futóhomoktól kezdve az avarral, letört ágakkal borított földúton át, a mosott kavicsos dunapartig. És sehol sem éreztem veszélyesnek a gumit...
Pedig az az idióta ott elől nagyon sietett..
De persze a Te döntésed.
Szerintem inkább aszfalton van nagyobb tempó, ahol fontosabb a gumi.
Én K36-al mentem tavaly off-road túrán. Megfordultunk pár helyen, a 20 centis futóhomoktól kezdve az avarral, letört ágakkal borított földúton át, a mosott kavicsos dunapartig. És sehol sem éreztem veszélyesnek a gumit...
Pedig az az idióta ott elől nagyon sietett..
De persze a Te döntésed.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Gumik
Köszönöm.Úgy látom itt mindenki segítőkész. Köszönöm.
Valószínűleg ez lesz:
http://www.mofaker.hu/termek/350-18_Kop ... au__005720
Igaz aszfalton,lehet,hogy kicsit csúszni fog...
Valószínűleg ez lesz:
http://www.mofaker.hu/termek/350-18_Kop ... au__005720
Igaz aszfalton,lehet,hogy kicsit csúszni fog...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Gumik
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Gumik
Nagyon köszönöm a segítséget,de ezt a K65 TT-t sajnos nem találom,pedig már kellene is,mert itt a meleg,Ha még ennek a típusnak a linkjét elküldenéd nagyon megköszönném,kerestem,de a google nem a barátom...
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Az MZ Club ajánlása:
Heidenau 3.50x18 62P K36 TT
Heidenau 3.00X18 47S K65 TT
a 110-es szerintem még befér, de előfordulhat, hogy beleér a láncvédőbe...
Heidenau 3.50x18 62P K36 TT
Heidenau 3.00X18 47S K65 TT
a 110-es szerintem még befér, de előfordulhat, hogy beleér a láncvédőbe...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Gumik
A 90/90-es inkább 2.75-3.00 közötti méret, ami a gyári elsőhöz közelebb van. Hátra az nem lesz jó.Gexxx írta:Norbu írta:Sziasztok 90/90x18-as gumi ,az tulajdonképpen megfelel a gyári hátsó méretnek?Számolás szerint az a 3,50-es.Valaki rakott már fel ilyet,hogy mutatott a gépen?
Olvasgass: http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... 446#p75446[/quote
Nagyon köszönöm a választ.Akkor ez előre lenne jó.Hátra viszont ebben a méretben (Heidenau K66)csak 110/80-18-AS VAN.Ez nem lenne túl széles hátra?Sajna nekem ilyen gumi kell,mert járnom kell sáros földúton is...
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
A 90/90-es inkább 2.75-3.00 közötti méret, ami a gyári elsőhöz közelebb van. Hátra az nem lesz jó.Norbu írta:Sziasztok 90/90x18-as gumi ,az tulajdonképpen megfelel a gyári hátsó méretnek?Számolás szerint az a 3,50-es.Valaki rakott már fel ilyet,hogy mutatott a gépen?
Olvasgass: http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... 446#p75446
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Gumik
A cégnél gumiszereléssel és forgalmazással is foglalkozunk, csak szólok, hogy gumisoknál létezik egyfajta tömítőanyag, amit tömlőnélküli gumiknál használnak ha a peremnél szökik a levegő. A mélyágyra kell felkenni, majd felfújni a gumit. Tudom hogy itt alapvetően nem ilyen probléma van, de tény, hogy elég jól odaragasztja a gumit a felnihez a cucc. Szóval esetleg egy próbát megér.
De első körben a problémát kellene megállapítani:
-szar a gumi, és azért fordul el? -> új gumi
-a felnin a belegörgőzött ricnik kopottak? -> felnit fadarabra felfektetni, és vágóval újraérdesíteni
Ha mind a kettő OK, akkor próbálkoznák ezzel a tömítős dologgal.
De első körben a problémát kellene megállapítani:
-szar a gumi, és azért fordul el? -> új gumi
-a felnin a belegörgőzött ricnik kopottak? -> felnit fadarabra felfektetni, és vágóval újraérdesíteni
Ha mind a kettő OK, akkor próbálkoznák ezzel a tömítős dologgal.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Krepp írta:Látom beindult a stupek ötlet börze....
Kár a szóért, azon kívül hogy "vegyél új gumit.."
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Látom beindult a stupek ötlet börze....
Kár a szóért, azon kívül hogy "vegyél új gumit.."
Kár a szóért, azon kívül hogy "vegyél új gumit.."
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Gumik
Nem beleragasztani kell csak aládolgozni egy érdes felületet:D kend be hermetikkel azzal a szerrel egy MZ-n mindent meg lehet csinálni:DMrDok írta:Persze, fel lehet ragasztani a felnire a külsőt, de akkor már azt is ki kéne találni, hogy mikor elkopott, hogyan ragasztasz rá új futófelületet.........bomber93 írta:
Egyszerűen tesz rá egy olyan anyagot amin kevésbé csúszik el a felfújt gumi mint a lekopott felnin. Pl szögesdrót am viccet félre téve bekened vastagon alvázvédővel vagy bármi ragadós folyékony löttyivel ami képes megkötni és karcolsz bele szöggel bordákat.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Gumik
El van öregedve a gumid és már nem tapad a felnihez.vagy próbálj bele nagyobb méretü belsőgumit rakni. pl: 2.75x18 helyett 3.00x18camplazlo írta:Sziasztok!
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
yamaha jog-nál a negyedik szelep szakadásos defekt után nem kaptam 2.75x10-es belsőt csak 3.00/3.50x10-est és többé nem volt defektem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Persze, fel lehet ragasztani a felnire a külsőt, de akkor már azt is ki kéne találni, hogy mikor elkopott, hogyan ragasztasz rá új futófelületet.........bomber93 írta:
Egyszerűen tesz rá egy olyan anyagot amin kevésbé csúszik el a felfújt gumi mint a lekopott felnin. Pl szögesdrót am viccet félre téve bekened vastagon alvázvédővel vagy bármi ragadós folyékony löttyivel ami képes megkötni és karcolsz bele szöggel bordákat.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Gumik
MrDok írta:Ha ez már nem az első eset, akkor lekoptak a bordák a felnid belső pereméről, ezért terhelésre el tud fordulni a külső gumi. Tipikus következménye a "kicsit laposan járok vele" esetnek.camplazlo írta:Sziasztok!
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
Megoldás: felnicsere, vagy egy rögzítő elem beszerelése (mint az enduróknál, belülről szorítja a gumid peremét a felnihez).
Esetleg a lekopott ricnik vésővel történő "felújítása", de ez a felni anyagminősége miatt nem túl jó megoldás, biztosan torzul a perem.
Egyszerűen tesz rá egy olyan anyagot amin kevésbé csúszik el a felfújt gumi mint a lekopott felnin. Pl szögesdrót am viccet félre téve bekened vastagon alvázvédővel vagy bármi ragadós folyékony löttyivel ami képes megkötni és karcolsz bele szöggel bordákat.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Ha ez már nem az első eset, akkor lekoptak a bordák a felnid belső pereméről, ezért terhelésre el tud fordulni a külső gumi. Tipikus következménye a "kicsit laposan járok vele" esetnek.camplazlo írta:Sziasztok!
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
Megoldás: felnicsere, vagy egy rögzítő elem beszerelése (mint az enduróknál, belülről szorítja a gumid peremét a felnihez).
Esetleg a lekopott ricnik vésővel történő "felújítása", de ez a felni anyagminősége miatt nem túl jó megoldás, biztosan torzul a perem.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- nagyarpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 242
- Csatlakozott: 2010.05.26. 20:10
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátraszentistván
Re: Gumik
Valószinű ez is lehet a problema. 1,7-et nyomjál bele.camplazlo írta:Sziasztok!
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
Re: Gumik
Sziasztok!
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
Az első tömlőmmel van állandóan problémám. Mindig elcsúszik (általában nem veszem észre...) és kiszakad a szelep, ha ráhúzom az anyát (anyákat: felül,alul) akkor is. Mitől lehet ez? Olvasgattam itt és valószínű, hogy kevés levegő van benne. Ez lehet a baj?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Gumik
Szereztek egy szelepkiszedős szelepsapkát és elvándoroltok a legközelebbi használtgumileadóhelyre vagy kerékpárboltba esetleg ilyen illegális szemétlerakóhelyre ahova a rétinégerek viszik a szemetet(közben egykét nyeles gránátot elhajítani tessenek a kellemetlenségek elkerülése végett) és a régi ruszki, magyar, német,cseh autó/motor gumikból kiszedni kicsi portalanítás után tökéletesen beszerelhetőek:) és jobb mint bármelyik utángyártott.(nekem több mint fél éve volt fújva a kerekem és 2 bar helyett most van benne 1,9 [én egy ut szélén lehajított Ikarus(régi Taurus) guminak a belsőjéből szedtem ki tudniillik ezek képesek voltak 8-10 bar átlagnyomást elviselni rengeteg időn keresztül)Alfa írta:Nálam is ugyanez a helyzet, ha van valami megoldás írd megGexxx írta:hello,
olyan alkatrészellátó helyet keresek, ahol jobb minőségű tűszelepet lehet kapni a belsőhöz. Gyanítom, hogy a távolkeleti tömlőhöz adott szelep miatt eresztenek le mindig a gumik a mocin. Gyanús, hogy mindkettő ezt csinálja és azóta, mióta ezek kerültek bele, és hogy viszonylag lassan eresztenek le (kb 2 hét alatt 2-ről 1,3-1,4 bar-ra)...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Nálam is ugyanez a helyzet, ha van valami megoldás írd megGexxx írta:hello,
olyan alkatrészellátó helyet keresek, ahol jobb minőségű tűszelepet lehet kapni a belsőhöz. Gyanítom, hogy a távolkeleti tömlőhöz adott szelep miatt eresztenek le mindig a gumik a mocin. Gyanús, hogy mindkettő ezt csinálja és azóta, mióta ezek kerültek bele, és hogy viszonylag lassan eresztenek le (kb 2 hét alatt 2-ről 1,3-1,4 bar-ra)...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
hello,
olyan alkatrészellátó helyet keresek, ahol jobb minőségű tűszelepet lehet kapni a belsőhöz. Gyanítom, hogy a távolkeleti tömlőhöz adott szelep miatt eresztenek le mindig a gumik a mocin. Gyanús, hogy mindkettő ezt csinálja és azóta, mióta ezek kerültek bele, és hogy viszonylag lassan eresztenek le (kb 2 hét alatt 2-ről 1,3-1,4 bar-ra)...
olyan alkatrészellátó helyet keresek, ahol jobb minőségű tűszelepet lehet kapni a belsőhöz. Gyanítom, hogy a távolkeleti tömlőhöz adott szelep miatt eresztenek le mindig a gumik a mocin. Gyanús, hogy mindkettő ezt csinálja és azóta, mióta ezek kerültek bele, és hogy viszonylag lassan eresztenek le (kb 2 hét alatt 2-ről 1,3-1,4 bar-ra)...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Gumik
Nekem a régi barum gumi kére a 3 at hátra Előre a vatta új Hedenau 1.7
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Gumik
Én nem szoktam utassal se 2.1 fölé menni, számomra teljesen jó. Az első gumit 1.7 körül szoktam hagyni minden esetben. A túl kemény gumiktól számomra instabil lesz a gép.
Persze ahogy korábban is írták, gumifüggő.
Persze ahogy korábban is írták, gumifüggő.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Tapasztald ki a nyomásértékeket! Könnyen guruljon a gép, de ne is legyen túl kemény. Szinte minden gumi mást kíván. Volt már nekem olyan is ami 2.2 bar nyomáson már puhának tűnt (érzésre). Az általad említett esetben én 2.6- 2.9 barig mennék hátul.Boge írta:Hali!
Ha jól tudom elöl a guminyomás 1.7, hátul 1.9. Ez két személynél és kétszemély és full csomagoknál , hogy változik?
Vélemény, tapasztalat?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Gumik
1.9 - 2.5
http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... s/MZ/Gumik" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... s/MZ/Gumik" onclick="window.open(this.href);return false;
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Gumik
Hali!
Ha jól tudom elöl a guminyomás 1.7, hátul 1.9. Ez két személynél és kétszemély és full csomagoknál , hogy változik?
Vélemény, tapasztalat?
Ha jól tudom elöl a guminyomás 1.7, hátul 1.9. Ez két személynél és kétszemély és full csomagoknál , hogy változik?
Vélemény, tapasztalat?
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Gumik
Nekem hátul egy michleny pilot road 2 van fent, eddig 12ezer van benne, és alig van kopás semmi csúszás, esőben is kurva jó, és pályán is megállja a helyét, pedig paracsík elfogyva, lábtartó karcol, szóval nem csak körbe gurulgattam vele. Szerintem a legjobb gumi.
Volt Conti sport attack, az kuka volt 8000 után....
elől egy pirelli diablo super corsa 3 volt, jó gumi, de végén nagyon viccesen kopott.
road 3-ra nagyon sok jót mondanak és mivel a 2 nekem nagyon bejött, így maradok ennél, csak a még újabb generáció.
Vicces lenne ha az TZ-re többe kerülne egy gumi...
Volt Conti sport attack, az kuka volt 8000 után....
elől egy pirelli diablo super corsa 3 volt, jó gumi, de végén nagyon viccesen kopott.
road 3-ra nagyon sok jót mondanak és mivel a 2 nekem nagyon bejött, így maradok ennél, csak a még újabb generáció.
Vicces lenne ha az TZ-re többe kerülne egy gumi...
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Gumik
Én kóstoltam a Michelint, nem finom...kisbocsi írta:Nos, megvettem az új gumit.
Heidi, K36.
16 ezer volt. Egyúttal vettem a másik vasra is egy elsőt, 120/70/17 Michlen Pilot Road 3, állítólag isteni guma, modnuk 31 ért....
És szégyelld magad, hogy a "másik" vasra többet költöttél!
Egyébként meg szerintem jól döntöttél a Heidivel!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Gumik
A gyerek könnyebben született meg...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég