Pötyee írta:2010-ben alakitottuk át a gyujtást igy. Vettem egy használt minarelli robogó gyujtást, lendkereket, tekercseket alaplappal, trafó 3000 ft, jó fajta CDI 5000 ft, fesszabályzó is 3500 körül volt. Ki kellett legozni hogy mi merre menjen, de végül összejött.
a gyári vezetékköteget használtam, az oldaldekninél kellett pár extra szál, amúgy semmi.
http://bikepics.com/pictures/2058665/" onclick="window.open(this.href);return false;
Üdv nekem is van egy hasonló gyújtásom az egy fantic 50 es kis krosszmotoré. Megvan a jeladója meg mindene. A kérdés tegyük fel ez a gyújtás olyan motorhoz lett tervezve ami 12000 ret pörög átlagba szóval ilyen nykacilos vagy milyen hengeres pörgős motor. Ha én ezt be tudom szerkeszteni egy Mz Ts 125 ösbe Be lehetesz majd állítani hozzá? Szóval nem véletlenül úgy van tervezve, hogy csak 10-12 ezres fordulaton adja le a megfelelő áramot?