Biker írta:Holnap megyek megnézni egy első tulajos 250-es ETZ-t, 37000 km-rel. Állítólag mindene gyári, bontatlan a blokk is, de még nem láttam. Mindenesetre biztató az, hogy első tulajtól tudom esetleg megvenni. Mire figyeljek, mik a legfontosabb/legdrágábban javítható dolgok vele kapcsolatban?
Borzalom volt a gép.
Valóban első tulaj, bár 48k volt a motorban, nem 37, ahogy mondta. Valamikor túrázgatott vele, de ahogy elnéztem legalább 6-8 éve véget ért a szerelem, azóta egy buznyákot nem költött a mocira, de lehet azelőtt sem. NEm volt olyan része, ami hibátlan lett volna. Telefonban azt mondta, nem kell rajta csinélni semmit, erre tiszta nyál a két első teló, a villa görbe, a kormányhatároló letörve, visszapillantó menetei félberepedve, fékkar 6x heggesztve + gányolva, kapcsoló egy darab rozsda, kábel nélkül, alapjárat nuku, felnik felütve, ecsettel átfestve az egész, a krómos első csárvédő csupa rozsda, mindkét műszer össze-vissza nyomorgatva (nem néztem, működtek-e), ülés ferde, két okádék doboz rácsavarozva, index és első hátsó lámpabúra kettőberepedve, foncsoron nyomokban csak a tükröződő felület, láncvédő gumi szétfoszlott, indexszárak heggesztve, majd nem lefestve = rozsdásak, markolatok szétkopva, szikszallagozva, kipuff csupa rozsda, hengerfejnél vastagon izzad, tiszta dzsuva, had ne folytassam.
Viszont a blokk valóban bontatlan, szép a hangja és ahol áll évek óta, egy árva csepp olaj nem volt. Teljesen hideg volt a motor, de elsőre indult, szépen vette a túrát, váltott, kuplungolt rendben. A kerekek egy nyomon futottak, a blokk sem állt ferdén.
250 eurot kért érte, viccnek is rossz az egész motor sajnos. Bár ami teljesen eldöntötte a sorsát az a deformálódott eleje volt, azt már tényleg nem éri meg rendbe tenni szerintem...