Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Biker írta:Rá kell heggeszteni valamit a tőcsavar végére, amit tudsz forgatni. Ha alul is meg van szakadva a menet, akkor még nagyobb szívás. Abban az esetben ráheggeszteni valamit a tőcsavar végére, amivel forgatni lehet, és pereme is van, aminél meg lehet feszíteni felfelé. Így lassan ki lehet rágni a maradék menetet a blokkból, utána hozzáértő készít egy betétet a hiányzó menet helyére (kicsit nagyobb lyukat fúr bele, és menetet is vág, majd belehajtja és beleragasztja ezt a betétet, amibe már azt a menetet vágja, ami volt is eredetileg ott). Amikor régi mocit szerelek, szinte mindíg van hasonló kalandom, különböző helyeken. :evil:

Én a megszakadt tőcsavar helyét nagyobbra fúrtam, bele hajtottam a tízes menetfúrót. Csavar boltban vettem hosszú tízes csavart, végét meghagytuk tízesre a többit leesztergáltuk nyolcasra.
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Troster »

Nekem is így van. Koppra állítva 2,8mm nagyobbat nem tudok neki adni.Bütyökcserével is ugyanaz.Én megbékéltem vele, hézag, és karbi hozzáállítással orvosoltam a dolgot.Még az előző tulajnál volt motorfelújítás, én főtengelyproblémára gondolok. :roll:
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Slarin írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az előgyújtásom 3 mm-nél nagyobb úgy, hogy az alaplap az óra járásával megegyező irányban a legvégén van! Mit tudok tenni ilyenkor? A megszakító hézag 0.3 mm.
Üdv.

Szia
Nekem megszakító bütyök cserével meg oldódott
Avatar
Slarin
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.08.18. 19:27
MZ-d típusa: MZ TS 250/1

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Slarin »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az előgyújtásom 3 mm-nél nagyobb úgy, hogy az alaplap az óra járásával megegyező irányban a legvégén van! Mit tudok tenni ilyenkor? A megszakító hézag 0.3 mm.
Üdv.
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: DrV »

A képen látható kipuffom van nekem is. 250esen hogy muzsikálna, mit kéne és mire müdosítani, h ne csak nehezék legyen a gépemen?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Halhatatlan írta:Akkor nem nagyon érdemes baszogatni az etkót!:DEsetleg fogaskerék módosítás!Az is érdekelne hogy ha felrakok egy másik kipufogót->ezt szeretném:(http://www.mofaker.hu/termek/Kipufogodo ... TZ__301820" onclick="window.open(this.href);return false;)!Jobban fog menni mint gyárival vagy sokkal rosszabb lesz?!
Rosszabb lesz,sokkal. Pontosabban, nagyon magas (mondjuk 6000 felett)jó lesz, de alatta halott. Van egy másikfajta kipuff, nemtom most kapható-e, olyan mint egy giliszta :twisted: (ha meglátod egyből tudod miről beszélek, érdekesen tagolt a cucc) Na azzal jól megy.
Halhatatlan
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
MZ-d típusa: Mz etz 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Halhatatlan »

Akkor nem nagyon érdemes baszogatni az etkót!:DEsetleg fogaskerék módosítás!Az is érdekelne hogy ha felrakok egy másik kipufogót->ezt szeretném:(http://www.mofaker.hu/termek/Kipufogodo ... TZ__301820" onclick="window.open(this.href);return false;)!Jobban fog menni mint gyárival vagy sokkal rosszabb lesz?!
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Troster »

Perec írta:Van ott még tartalék:
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE" onclick="window.open(this.href);return false;
A hangja nagyon nagy, forog mint k...a a lavorban! :smt119
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Perec »

Van ott még tartalék:
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE" onclick="window.open(this.href);return false;
Kép
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csoka »

A TS125-öt 19 lóerőig lehet tuningolni,de ekkor már csak szűk fordulatszám tartományban használható(a fordulatszám tartomány utolsó harmadában).Utcai használatra alkalmatlan.Élettartama néhány üzemórára csökken.Fogyasztás aránytalanul növekszik.
Halhatatlan
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
MZ-d típusa: Mz etz 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Halhatatlan »

Igen ezt én is tudom megvan a használati útmutató!:D
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Troster »

Halhatatlan írta:Sziasztok!Azt szeretném kérdezni egy 125-ös etz-böl hány paci csikarható ki!-és persze hogyan?
Ha csutkáig húzod akkor úgy tudom 11,de a műszaki paraméterei közt pontosan megadta a gyár. :-#
(bocs, ezt nem hagyhattam ki :D )
Halhatatlan
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
MZ-d típusa: Mz etz 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Halhatatlan »

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni egy 125-ös etz-böl hány paci csikarható ki!-és persze hogyan?
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: gabsic »

bg írta:Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására. #-o :smt102
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Az anya van megszakadva?
Akkor marha egyszeru: hegesztovel megpottyinted az anyat (rahageszted a tocsavarra) arra vigyazva hogy a hatlap erintetlen maradjon. ezutan rohogve kihajtod egy 10-es krovaval a tocsvart a rahegesztett anyanal fogva. Uj tocsvar bele, orom es boldogsag :D
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrDok »

bg írta:Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására. #-o :smt102
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Üdv!
Amikor a többit leszedted, a hengerfej és a henger közé befeszítesz valamit és így kezded lazítani az anyát.
Lehet a tőcsavar, és az anya menetszakadása is. Ha lejött a hengerfej, akkor tudsz új anyát rátenni ellenanyával, így tudod kiszedni majd a tőcsavart.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
Biker
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2011.09.17. 10:49
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Biker »

Rá kell heggeszteni valamit a tőcsavar végére, amit tudsz forgatni. Ha alul is meg van szakadva a menet, akkor még nagyobb szívás. Abban az esetben ráheggeszteni valamit a tőcsavar végére, amivel forgatni lehet, és pereme is van, aminél meg lehet feszíteni felfelé. Így lassan ki lehet rágni a maradék menetet a blokkból, utána hozzáértő készít egy betétet a hiányzó menet helyére (kicsit nagyobb lyukat fúr bele, és menetet is vág, majd belehajtja és beleragasztja ezt a betétet, amibe már azt a menetet vágja, ami volt is eredetileg ott). Amikor régi mocit szerelek, szinte mindíg van hasonló kalandom, különböző helyeken. :evil:
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Gyorsan kiszaladtam megnézni, hogy mi is a helyzet a TS-nél. A véleményem az, hogy egy kicsit megkarcolva a hűtőbordákat, egy vékony fűrészlapot meghajlítva, kínkeservesen, de bele lehet vágni egy nútot. :D
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bg »

A fő gond hogy gyakorlatilag nem lehet hozzáférni, mivel a hengerfej, henger minden rajtavan azon a k*rva tőcsavaron.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására. #-o :smt102
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Fűrészlappal bevágni a tőcsavar végét, akár duplán is. Nagy csavarhúzót beletenni, csavarhúzóra 22-es kulcs ( a nagyoknak általában a nyelén egy hatszög van, amire rámegy a kulcs ), 1 ember rátehénkedik a csavarhúzóra, 1 meg forgatja a kulccsal. Ha kulcsot nem lehet rátenni, akkor svéd-fogót neki! :D
Persze ez a módszer csak akkor működik, ha jól értettem amit írtál xD
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Esetleg egy nútot vágni a tőcsavar tetejébe, amibe belefér egy nagyobb csavarhúzó feje, és akkor egy csillagkulccsal tudod csavarni az anyát, a csavarhúzóval meg ellentartani. Ha nincs nagyon összerágódva akkor talán megmoccan... féktisztítós, fékolajos, csavarlazítós áztatás.

Ha nem jön be, akkor lefúrni a menetet... Gyári tőcsavarnál nem lesz egyszerű... :?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bg »

Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására. #-o :smt102
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
etzzsolt
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
MZ-d típusa: etz251
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: etzzsolt »

smate írta:na ma mentem vele, hát elég érdekes 1 hét telet el az utolsó használat óta, csak akkor indulbe(többszöri rugásra) ha a gázkart csutkára húztam, egyesbe ha beraktam és 6000 alatt volt a fordulat lefulladt (kibözben a kuplung teljesen be volt húzva), a túlfolyó lyukon folyt a benzin, nagyon füstös volt és szerintem sokat fogyasztott, alapjárat csak akkor volt ha a motor középsztenderden állt

Nézd meg az úszót lehet elvan hajolva s amiatt folyik a túlfolyón a benzin!!jártam már én is így vele!!
A rock örök és halhatatlan!!
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Dénes írta:Az attól függ milyen tartományban szeretné tesztelni a motort, nem? Elvileg bárhogyan használod (bármilyen fordulatszámon), sehogy sem szabadna kormosnak lennie.
Ha húzza neki, akkor "csak" a főfúvóka beállítást teszteli.
Kis terhelésen nem lesz szép színe a gyertyának. El kell érnie a gyertyának a normális hőfokot és a gázlengésnek is jónak kell lennie. Kis fordulaton egyik sem ideális.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: smate »

na ma mentem vele, hát elég érdekes 1 hét telet el az utolsó használat óta, csak akkor indulbe(többszöri rugásra) ha a gázkart csutkára húztam, egyesbe ha beraktam és 6000 alatt volt a fordulat lefulladt (kibözben a kuplung teljesen be volt húzva), a túlfolyó lyukon folyt a benzin, nagyon füstös volt és szerintem sokat fogyasztott, alapjárat csak akkor volt ha a motor középsztenderden állt
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Az attól függ milyen tartományban szeretné tesztelni a motort, nem? Elvileg bárhogyan használod (bármilyen fordulatszámon), sehogy sem szabadna kormosnak lennie.
Ha húzza neki, akkor "csak" a főfúvóka beállítást teszteli.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Így van! Ne tötyögj, húzd neki! :D
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: smate »

köszi, ezért kérdeztem
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

smate írta:
akkor baj van mert mentem velek 1-2 km-et és sötétbarna lett, ezért lejebb raktam a tűt( ennél lejebb már nem lehet), ezután is mentem 1-2 km-et és korom fekete volt a gyertya
ne 1-2 km-et menyél nyélgázon hanem minimum kell 10 de inkább húsz hogy szépen tudjon tisztulni a gyertya.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: smate »

Atilla írta: Pár Km, nem kell sok idő neki.
akkor baj van mert mentem velek 1-2 km-et és sötétbarna lett, ezért lejebb raktam a tűt( ennél lejebb már nem lehet), ezután is mentem 1-2 km-et és korom fekete volt a gyertya
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

köszönöm! :)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

nagydivad írta: Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5). :D
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26? :D
Colosban is van finom menet,de nem 1,5 mm a menetemelkedés.
http://www.perfor.hu/hu/menetmeret.htm
http://kdzsi.uw.hu/e/tur/amimenet.html

A kérdésedre a válasz:M26X1,5.

Itt van egy szervizkönyv,aminek a végén ott vannak a rajzok méretekkel.
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... konyv.html
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Perec »

zoll menet MZ-n :lol:
Ez tetszik!
Ez a colos átmérőn miliméteres emelkedés is érdekesen hangzik #-o
nagydivad írta:Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5). :D
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26? :D
Kép
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Nem colos, hanem sűrű menetes !
Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5). :D
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26? :D
Avatar
frensis
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: frensis »

nagydivad írta:Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.

Szerk.:
Miért tennének a németek colos menetet a motorra, ugyanakkor miért használnának 26-os menetet, ami abszolúte nem szabvány sehol. :D
Nem colos, hanem sűrű menetes !
Üdv.: Feri

Feel My MZ Power !!
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Ha jól emlékszem a letöltések között lévő "hogyan tovább" című olvasmányban benne van a komplett rajza a lehuzatónak méretekkel együtt
Köszi megnéztem, de itt sajnos menet méretet nem írnak :(
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Atilla »

smate írta:Helló, a gyertya mennyi idő után ég ki úgy hogy lehessen belőle az üzemagyag-levegő keveréket megítélni ?
Pár Km, nem kell sok idő neki.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: smate »

Helló, a gyertya mennyi idő után ég ki úgy hogy lehessen belőle az üzemagyag-levegő keveréket megítélni ?
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

nagydivad írta:Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.
Ha jól emlékszem a letöltések között lévő "hogyan tovább" című olvasmányban benne van a komplett rajza a lehuzatónak méretekkel együtt
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.

Szerk.:
Miért tennének a németek colos menetet a motorra, ugyanakkor miért használnának 26-os menetet, ami abszolúte nem szabvány sehol. :D
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Kössz fiuk
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

KILL3R etz írta:Ha biztosan jól van összerakva, akkor erre gondolok... 1-2e km alatt nekem elmúlt. Bár nem volt ilyen drasztikus...
Oké, kösz a segítséget, akkor egyelőre így marad és várok ha nem javul télen megnézem
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha biztosan jól van összerakva, akkor erre gondolok... 1-2e km alatt nekem elmúlt. Bár nem volt ilyen drasztikus...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

KILL3R etz írta:Ugyanabban a sorrendben mentek vissza a lamellák? Mert azok egymáshoz kopnak. Ha felcseréled, akkor csak kis felületen fog felfeküdni, és megcsúszik. Idővel összekopik. Kuplung könnyítés után nekem is ilyen "robogós" volt egy ideig. Bár csak váltások után csúszott. Ha már összetapadt, akkor nem csúszott meg.
Ha jól emlékszem ugyanúgy lettek visszarakva, de aztán lehet tévedek :roll: akkor ha ez a gondja várjak vele aztán majd csak összekopik?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ugyanabban a sorrendben mentek vissza a lamellák? Mert azok egymáshoz kopnak. Ha felcseréled, akkor csak kis felületen fog felfeküdni, és megcsúszik. Idővel összekopik. Kuplung könnyítés után nekem is ilyen "robogós" volt egy ideig. Bár csak váltások után csúszott. Ha már összetapadt, akkor nem csúszott meg.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

Sziasztok,
Olyan problémám lenne a 150-s TS-el kb egy hónapja berúgó tengely lett cserélve és ugye kuplung le lett szedve, és összerakásnál egy másik TS kuplungal lett összerakva vagyis 2-ből egyet, összerakás után egyáltalán nem emelet ki, utána kiderült ugye hogy a hézagolási alátét volt rosz.Ezután az egész vissza lett cserélve tehát a gyári ami benne volt az van benne most meg az a gondja hogy megcsúszik 1 meg 2-be is de főleg 3-4be negyedgázon semmi gond még talán félgáz körül se de igazából akkor kezd megcsúszni fölpörög és érezni meg hallani hogy nem hajt visszengedem jó, bár néha volt olyan hogy 4-be húzkodtam neki a gázt egyszer csak kis időre mintha jó lett volna háromnegyed gázon.
A kuplung nincs rosszul összerakva a lammellák nem kopottak,
Állítani már nem lehet rajta mert akkor meg nem emel ki rendesen.
Vkinek vmi ötlete?mitől lehet? :roll:
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
frensis
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: frensis »

horhaus írta:Sziasztok

Szimering csere után 10 km, és folyik az olaj (vagy valami, mert olaj onnan nem jöhet) a főtengely és a szimering közt. Dinamó oldal.

Régebben volt szó róla hogy kifele vagy befele kell állni a rugós felének, de már nem emlékszem. Nekem eddig mind a két oldalon befele nézett. Jó így? TS/1
Barna viton szimeringet kell bele rakni, vagy pl. SKF-et.
Esetleg ahol futott a régi szimering bemaródhatott a felület, ilyenkor az a legolcsóbb, ha egy mérettel vékonyabbat teszel bele, így friss felületen fog futni az ajak.
Üdv.: Feri

Feel My MZ Power !!
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli »

horhaus írta:Sziasztok

Szimering csere után 10 km, és folyik az olaj (vagy valami, mert olaj onnan nem jöhet) a főtengely és a szimering közt. Dinamó oldal.

Régebben volt szó róla hogy kifele vagy befele kell állni a rugós felének, de már nem emlékszem. Nekem eddig mind a két oldalon befele nézett. Jó így? TS/1

Gyújtásnál befele kuplungnál kifele kell álljon a rugós rész.
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Sziasztok

Szimering csere után 10 km, és folyik az olaj (vagy valami, mert olaj onnan nem jöhet) a főtengely és a szimering közt. Dinamó oldal.

Régebben volt szó róla hogy kifele vagy befele kell állni a rugós felének, de már nem emlékszem. Nekem eddig mind a két oldalon befele nézett. Jó így? TS/1
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: smate »

helló, a gyertya mennyi idő után ég ki úgy hogy lehessen belőle az üzemagyag-levegő keveréket megítélni ?
Avatar
frensis
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: frensis »

Segítséget szeretnék kérni !



6v-os, illetve a 12V-os forgórésznek kellene a kúp szöge.

Elég, a legnagyobb átmérő, illetve a legkisebb és a 2 közötti hossz.

(D-d/2L=tg alfa)
Üdv.: Feri

Feel My MZ Power !!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég