Blokk
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
7es csavart még lehet esztergáltatni, imbusz fej már keményebb dolog...
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Most mondjátok meg mi vezérelhette azt a volt NDK-s mérnököt,aki kitalálta hogy 7-es csavarral kell megoldani a forgórész felfogatást,ráadásul imbuszcsavarral az elektronikus gyújtású Etz-knél.
A csavarboltban amikor előadtam mi kellene,hát majdnem megvertek hogy mit idegesitem őket.
Miért nem 8-as csavarral oldotta meg az az istenverte mérnök?
Most honnan a fenéből szerezzek?
Na persze találtam a neten,de 1500 ft.Hát én annyit nem fizetek egy szaros csavarért az tuti.
Na mindegy majd csak lesz valahogy.Hú de felidegeltem magam rajta.7-es csavar.ÁÁÁÁÁÁÁÁ
A csavarboltban amikor előadtam mi kellene,hát majdnem megvertek hogy mit idegesitem őket.
Miért nem 8-as csavarral oldotta meg az az istenverte mérnök?
Most honnan a fenéből szerezzek?
Na persze találtam a neten,de 1500 ft.Hát én annyit nem fizetek egy szaros csavarért az tuti.
Na mindegy majd csak lesz valahogy.Hú de felidegeltem magam rajta.7-es csavar.ÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok ha az orsós kuplung kiemelő tengely és a kuplung kiemelő hengert másik blokkból valóval társítottam az adhat kis hangot ,én úgy láttam orsós kuplung kiemelő tengely jobb állapotú mint az eredeti kicseréltem de azóta pici hangja van a kuplungnak.a cseredarab is használt esetleg hogy nincsenek összekopva ?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha nem az, bele van írva h C6 kb a közepén, egymás alatti C és 6 ossal, kicsit egy kínai írásjelre hasonlít ígyHujber írta: Csak nem tudom, hogy utángyártott-e
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Ugyanmár, ez nem holmi "ügyvéd szak" ahol nem tudják megtanítani a szakmát 5 év alatt sem, tehát itt nincsenek bojtárévek hanem egyből mélyvíz.KILL3R etz írta: Úgy érted amikor még esztergályos bojtár voltál?
De mostmár fejezzük abba,
mert meg leszünk b....
Jó, tudom, tudom Moderátor Úr.........
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Blokk
MrDok írta: Az utángyártottat befogod fúrógépe, és szépen megadod neki a megfelelő alakot egy finom csiszolópapírral.
Csak nem tudom, hogy utángyártott-e
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ja valóban, de hát ha egyszer az a legjobb módszer...RR_ZOZY írta:Hajdan esztergályos ipari tanuló voltam a Kaposvári Hűtő- és Villamosgépjavító Kisszövetkezetnél, ahol ki volt írva a műhelyben a köszörű fölé egy táblára:
"Aki alumíniumot, rezet, fát, műanyagot köszörül, az b_zi!"
Nekem is mindig azzal jönnek, hogy eltömíti a követ. De mit cisnáljak hogy akárhányszor csinálom, sosem tömíti el, és utána vasat is tökéletesen lehet vele csinálni?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Úgy érted amikor még esztergályos bojtár voltál?
De mostmár fejezzük abba,
mert meg leszünk b....
De mostmár fejezzük abba,
mert meg leszünk b....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Hajdan esztergályos ipari tanuló voltam a Kaposvári Hűtő- és Villamosgépjavító Kisszövetkezetnél, ahol ki volt írva a műhelyben a köszörű fölé egy táblára:
"Aki alumíniumot, rezet, fát, műanyagot köszörül, az b_zi!"
"Aki alumíniumot, rezet, fát, műanyagot köszörül, az b_zi!"
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Én értem, csak azt hittem hogy a tű vörösréz ötvözet...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Látom, nem nagyon érted, h miről beszélünk Sebaj, én az anyagismerettel vagyok így, köszönhetően a tanár stílusának, ill nem enged órán jegyzetelni...KILL3R etz írta:Hm...
Mit nem értesz?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Hm...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
nemúúúgy
Eleve sárgaréz, nem vörös
Úgy csináljuk a súbertűt, hogy a kéziköszörűhöz befogjuk a kúp félszögével elforgatva (a forgatható készülék elkészítése a nehéz, bár annyira nem is), majd kis előtolással addig toljuk rá amíg a vége meg nem lesz a kellő vastagság. Ekkor automatikusan ráköszörültük a kúpot.
Mint az AWI hegesztőkhöz való wolframköszörű, ha valaki már látott ilyet.
Eleve sárgaréz, nem vörös
Úgy csináljuk a súbertűt, hogy a kéziköszörűhöz befogjuk a kúp félszögével elforgatva (a forgatható készülék elkészítése a nehéz, bár annyira nem is), majd kis előtolással addig toljuk rá amíg a vége meg nem lesz a kellő vastagság. Ekkor automatikusan ráköszörültük a kúpot.
Mint az AWI hegesztőkhöz való wolframköszörű, ha valaki már látott ilyet.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Azért a tű végén lévő rádiusz eszergálását megnézném egy tanonctól... Főleg ugye vörösréz...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Elméletileg meg lehet esztergálni, de meg kell támasztani, különben letörik és elég nagy fordulaton kell nagyon kicsi előtölással csinálni, utánna köszörülni, h jó legyen a felületi érdessége. Lehetőleg hűtéssel csináld. Legegyszerűbb, ha van ott cnc gép, odaadod egy tanoncnak a munkadarabot és a műszaki rajzot. Elvileg meg kéne tudnia írni a programot, nagyon egyszerű munkadarab
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az utángyártottat befogod fúrógépe, és szépen megadod neki a megfelelő alakot egy finom csiszolópapírral.Hujber írta: Most elmegyek futni, ha hazaértem szétkapom és megmérem. Amúgy autószerelőnek tanulok, de egy helyen van a tanműhelyem a gépi forgácsolókkal, próbált már valaki esztergálni súbertűt? Érdemes?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Tehát a pontosság kedvéért: olyan hogy kidobja_a_sebességet-visszaugriksebességbe-kidobja_a_sebességet-visszaugriksebességbe?flusze írta:Szevasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy 2.-ban rángat a 250-es ETZ. Két motor is van nálam ami ezt csinálja. Megfigyeltem az enyémnél, ha 1-esből 2-esbe kapcsolok, de erősebben húzom meg a váltót felfelé akkor nem csinálja, 3.-ból vissza 2-be finom gáz nem csinálja, de kövérebb gázadásra igen. Én arra tippelek, hogy az üres reteszelésére szolgáló golyó és rugó nem megfelelő és ez okozza a hibát! Vagy esetleg lenne más tippetek? Ja és csak 2.-ban csinálja ezt!
Köszi!
Akkor valószínűleg a kapcsolókörmök kopottak, az az előírt ékelés nincs már meg, emiatt dobálja ki. Ez esetben megoldás: fogaskerékPÁR+léptetővilla csere.
(Csendben jegyzem meg, hogy én úgy jöttem haza a Tátrából, hogy a sebességfokozat rögzítőkarja ki volt akadva, de így SEM dobált ki fokozatot (csak néha nem váltott de ez más kérdés), mivel a kapcsolókörmök ékes kialakítása tartja összezárva a kapcsolatot) A léptetővillának nem az a feladata hogy erő ellenében kapcsolatban tartsa a fogaskerekeket, hanem hogy váltáskor tologassa őket!
Az üresjárati golyónak szvsz köze nincs ehhez.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Blokk
Szevasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy 2.-ban rángat a 250-es ETZ. Két motor is van nálam ami ezt csinálja. Megfigyeltem az enyémnél, ha 1-esből 2-esbe kapcsolok, de erősebben húzom meg a váltót felfelé akkor nem csinálja, 3.-ból vissza 2-be finom gáz nem csinálja, de kövérebb gázadásra igen. Én arra tippelek, hogy az üres reteszelésére szolgáló golyó és rugó nem megfelelő és ez okozza a hibát! Vagy esetleg lenne más tippetek? Ja és csak 2.-ban csinálja ezt!
Köszi!
Egy olyan problémám lenne, hogy 2.-ban rángat a 250-es ETZ. Két motor is van nálam ami ezt csinálja. Megfigyeltem az enyémnél, ha 1-esből 2-esbe kapcsolok, de erősebben húzom meg a váltót felfelé akkor nem csinálja, 3.-ból vissza 2-be finom gáz nem csinálja, de kövérebb gázadásra igen. Én arra tippelek, hogy az üres reteszelésére szolgáló golyó és rugó nem megfelelő és ez okozza a hibát! Vagy esetleg lenne más tippetek? Ja és csak 2.-ban csinálja ezt!
Köszi!
Re: Blokk
Extremeblast írta:Köszi Hujber. Ezek szerint az én tűm rohadt hosszú (81 mm bakker). Be kell szereznem egy egy normális tűt, mert valszeg emiatt nem tudom rendesen beállítani a karbimat.
Most hogy kivettem, észrevettem, hogy az enyém meg már nem is teljesen egyenes
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszi Hujber. Ezek szerint az én tűm rohadt hosszú (81 mm bakker). Be kell szereznem egy egy normális tűt, mert valszeg emiatt nem tudom rendesen beállítani a karbimat.
Re: Blokk
Meg is jöttem.Extremeblast írta:Hujber. Minkettő érdekelne, a hossz is meg az átmérő. Az enyém 81 mm, nem tudom, hogy ez jó e az Mz-hez. Köszi
Az enyémbe hosszra valamivel több mint 69,85 mm, szélességre meg 2,45 mm. De zsaki táblázatától mindegyik érték elüt. Lehet hogy az enyém sem gyári?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Most elmegyek futni, ha hazaértem szétkapom és megmérem. Amúgy autószerelőnek tanulok, de egy helyen van a tanműhelyem a gépi forgácsolókkal, próbált már valaki esztergálni súbertűt? Érdemes?Extremeblast írta:Hujber. Minkettő érdekelne, a hossz is meg az átmérő. Az enyém 81 mm, nem tudom, hogy ez jó e az Mz-hez. Köszi
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Az hosszúnak tünik,legalábbis a szocimotoroson közzétett rajz alapján.Neked a C6 tű kellene.Extremeblast írta:Hujber. Minkettő érdekelne, a hossz is meg az átmérő. Az enyém 81 mm, nem tudom, hogy ez jó e az Mz-hez. Köszi
http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gif
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hujber. Minkettő érdekelne, a hossz is meg az átmérő. Az enyém 81 mm, nem tudom, hogy ez jó e az Mz-hez. Köszi
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
utángyártott tű? mert akkor kuka.Extremeblast írta:Sziasztok. Nemrég kicseréltem a súbertűt, mert rosszul ment a motor. Most megy jól, húz, hamar felpörög, viszont eléggé füstöl éz ez idegesít. Főtengely szimeringekkel nincs baj, ellenőriztem, amikor szédszedtem a blokkot.Fúvókák, benzinszint rendben. Lehet, hogy rossz pozícióban van a súbertű, lentebb kelleneállítsam, egyáltalán a tű miatt füstöl?
Re: Blokk
Extremeblast írta:Sziasztok. Nemrég kicseréltem a súbertűt, mert rosszul ment a motor. Most megy jól, húz, hamar felpörög, viszont eléggé füstöl éz ez idegesít. Főtengely szimeringekkel nincs baj, ellenőriztem, amikor szédszedtem a blokkot.Fúvókák, benzinszint rendben. Lehet, hogy rossz pozícióban van a súbertű, lentebb kelleneállítsam, egyáltalán a tű miatt füstöl?
Hanyas keverék?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Hossz vagy átmérő? Van súbertűm is meg mikrométerem is, meg tudom nézni neked holnap.Extremeblast írta:Amúgy valaki nem tudja, hogy pontosan mekkora az Etz 250-es (BVF 30 N 3) karbinak a súbertű mérete?? Nagyon érdekelne.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Amúgy valaki nem tudja, hogy pontosan mekkora az Etz 250-es (BVF 30 N 3) karbinak a súbertű mérete?? Nagyon érdekelne.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok. Nemrég kicseréltem a súbertűt, mert rosszul ment a motor. Most megy jól, húz, hamar felpörög, viszont eléggé füstöl éz ez idegesít. Főtengely szimeringekkel nincs baj, ellenőriztem, amikor szédszedtem a blokkot.Fúvókák, benzinszint rendben. Lehet, hogy rossz pozícióban van a súbertű, lentebb kelleneállítsam, egyáltalán a tű miatt füstöl?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2011.08.24. 06:23
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Blokk
Köszönöm Mindenkinek a segítséget, [-o< akkor délután nekiesek és megint szétszedem a könyököt. Párom épp tegnap tömítette a ZX12r-nek a szelepdeklijét. Pont kapóra jön a tömítő! \:D/
Re: Blokk
Ez nálam is hiba, de van itthon egy kis FSB nem voltam benne biztos hogy lehet használni!KILL3R etz írta:Rezet nem, de FBS-t például tehetsz alá. A könyök peremezése alá, és fölé is kenhetsz belőle.
A könyököt úgy húzd meg, hogy csak az legyen fent. Ne fogja se a kipuff, se a blokk alatti bilincs. Csak így tud rendesen felfeküdni.
De megoldódott még 1 problémám. Köszönöm!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nekem a motortömítő paszta bevált.
Van egy bolti ellapított alutömítés amit jól megkenek tömítővel, és úgy rakom össze, jól meghúzom és csókolom. Régebben enélkül mindig kifújt, így nem.
Ja... a tömítőről annyit, hogy itt a török TORK nem jó, az seperc alatt kiég innen, elválik a fémtől és kifúj, viszont a tavalyi tátratúrán a blokkösszerakáshoz vett Loctite tömítő az bevált itt is. Tehát piros tömítő szilikon és piros tömítő szilikon közt igenis van különbség
Van egy bolti ellapított alutömítés amit jól megkenek tömítővel, és úgy rakom össze, jól meghúzom és csókolom. Régebben enélkül mindig kifújt, így nem.
Ja... a tömítőről annyit, hogy itt a török TORK nem jó, az seperc alatt kiég innen, elválik a fémtől és kifúj, viszont a tavalyi tátratúrán a blokkösszerakáshoz vett Loctite tömítő az bevált itt is. Tehát piros tömítő szilikon és piros tömítő szilikon közt igenis van különbség
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Blokk
ha jól emlékszem létezik egy aranyszinű magas hőállóságú paszta, kifejezettem kipufogók tömitéséhez.
Amúgy ha ferdén tekered be a bilincset a henger menetébe (ami gyakori hiba), akkor megszorul ugyan, de nem húzza a könyököt a hengerhez rendesen.
Nekem is nyomja kicsit ott a megmaradt olajat, rendszeresen letakaritom féktisztitóval.
Amúgy ha ferdén tekered be a bilincset a henger menetébe (ami gyakori hiba), akkor megszorul ugyan, de nem húzza a könyököt a hengerhez rendesen.
Nekem is nyomja kicsit ott a megmaradt olajat, rendszeresen letakaritom féktisztitóval.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Rezet nem, de FBS-t például tehetsz alá. A könyök peremezése alá, és fölé is kenhetsz belőle.
A könyököt úgy húzd meg, hogy csak az legyen fent. Ne fogja se a kipuff, se a blokk alatti bilincs. Csak így tud rendesen felfeküdni.
A könyököt úgy húzd meg, hogy csak az legyen fent. Ne fogja se a kipuff, se a blokk alatti bilincs. Csak így tud rendesen felfeküdni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2011.08.24. 06:23
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Blokk
kifúj, mert nem húztad meg eléggé.[/quote]
Réz alátétet szoktak közé tenni?
Akkor holnap az első dolgom hogy rácsimpaszkodom!
Réz alátétet szoktak közé tenni?
Akkor holnap az első dolgom hogy rácsimpaszkodom!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2818
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
kifúj, mert nem húztad meg eléggé.kiss.viv251 írta:Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem.
A 251-esemből a könyöknél folyt az olaj, olyan mintha nem lenne jól becsavarva.
Levettem a könyököt, kitakarítottam és vissza az egészet. Eddig úgy néz ki, hogy a folyás megszűnt, viszont fura eddig még nem hallott kattogó hangot hallottam. És ahogy növelem a fordulatot annál jobban kattog a blokk.
Mi lehet a probléma?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2011.08.24. 06:23
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Blokk
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem.
A 251-esemből a könyöknél folyt az olaj, olyan mintha nem lenne jól becsavarva.
Levettem a könyököt, kitakarítottam és vissza az egészet. Eddig úgy néz ki, hogy a folyás megszűnt, viszont fura eddig még nem hallott kattogó hangot hallottam. És ahogy növelem a fordulatot annál jobban kattog a blokk.
Mi lehet a probléma?
A segítségetekre lenne szükségem.
A 251-esemből a könyöknél folyt az olaj, olyan mintha nem lenne jól becsavarva.
Levettem a könyököt, kitakarítottam és vissza az egészet. Eddig úgy néz ki, hogy a folyás megszűnt, viszont fura eddig még nem hallott kattogó hangot hallottam. És ahogy növelem a fordulatot annál jobban kattog a blokk.
Mi lehet a probléma?
Re: Blokk
Köszönöm a tippet!
Holnap meg is nézem hogy a tű e a ludas!
Holnap meg is nézem hogy a tű e a ludas!
Re: Blokk
Közelebb hajoltam a blokkhoz és a hengertől jött a zaj, a csapszeg pedig utángyári.Biztos hogy a henger kopog illetve rezeg nem lehet hogy a súberzörgést hallod? Esetleg utángyári csapszeg
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Biztos hogy a henger kopog illetve rezeg nem lehet hogy a súberzörgést hallod? Esetleg utángyári csapszegSlarin írta:Sziasztok!
Most örököltem egy 250-es /1 es MZ TS-t! Ki lett rajta cserélve sok minden, meg is lett fúrva. Viszont egy kis dolog nagyon zavar engem. Eleinte nagyon szép blokk hangja volt semmi zörgés, de később alapjáraton elkezdett kopogni és rezegni a henger de menetközbe semmi nyoma ennek, nem tudom mi lehet a baj, ha valaki tudja kérem írjon!
Köszönöm!
Re: Blokk
Sziasztok!
Most örököltem egy 250-es /1 es MZ TS-t! Ki lett rajta cserélve sok minden, meg is lett fúrva. Viszont egy kis dolog nagyon zavar engem. Eleinte nagyon szép blokk hangja volt semmi zörgés, de később alapjáraton elkezdett kopogni és rezegni a henger de menetközbe semmi nyoma ennek, nem tudom mi lehet a baj, ha valaki tudja kérem írjon!
Köszönöm!
Most örököltem egy 250-es /1 es MZ TS-t! Ki lett rajta cserélve sok minden, meg is lett fúrva. Viszont egy kis dolog nagyon zavar engem. Eleinte nagyon szép blokk hangja volt semmi zörgés, de később alapjáraton elkezdett kopogni és rezegni a henger de menetközbe semmi nyoma ennek, nem tudom mi lehet a baj, ha valaki tudja kérem írjon!
Köszönöm!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Másfél éve lettek betéve (ezt értettem régóta alatt) az újak maximum 10e kilométer, de inkább csak 5.zsakfos írta:
Lehetséges!
Elkoptak a lamellák.Ideje cserélni őket!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Lehetséges!ambrusviktor írta:Szerintetek lehetséges az, hogy a kuplung úgy csússzon picit, hogy közben a kuplungkarnál a bovdennek van több mm holtjátéka?
" már régóta össze van rakva "
Elkoptak a lamellák.Ideje cserélni őket!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Szerintetek lehetséges az, hogy a kuplung úgy csússzon picit, hogy közben a kuplungkarnál a bovdennek van több mm holtjátéka? Természetesen úgy gondolom, hogy már régóta össze van rakva és jó volt, és egyszer hallottam valami sipákoló hangot belőle, és arra gondoltam, hogy lehet hogy az. Máshol is lehet esetleg állítani a bovdenen, hogy jobban összeengedje a lamellákat?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Vaon a 4 sebis Ts250 és a Ts 250/1 hengere egyforma-e?
Azt én is tudom hogy méretileg csereberélhetők,a tőcsavar furattávolságok megegyeznek,a furat és a lökethossz is ugyanaz,viszont a vezérlés is ugyanaz?Az átömlők ugyanolyanok?
Sőt még hozzávenném a Trophy 250-es hengerét is.Az is megegyezik?
Azt én is tudom hogy méretileg csereberélhetők,a tőcsavar furattávolságok megegyeznek,a furat és a lökethossz is ugyanaz,viszont a vezérlés is ugyanaz?Az átömlők ugyanolyanok?
Sőt még hozzávenném a Trophy 250-es hengerét is.Az is megegyezik?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.08.09. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Blokk
Kb 4éve egy barátom megcsinálta,áttette a malomkerékre.De megcsúszott mert az áttétel arányába nagyobb nyomaték hatott rá és ezt már nem bírta átvinni.Pötyee írta:van valakinek tapasztalata 250-es ETZ kuplung áthelyezésével kapcsolatban?
Szerelő barátommal valamit kifundáltunk ezer éve, de már elfelejtettem.
Elmúlt hetekben gondolkoztam hogy kellene egy elvetemült gyorsulási szocimotort csinálni, de ott van az a fránya kuplung.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég