Máté írta:
Szerintem nem feltétlenül az utángyártott kipuff az oka. Nekem és több ismerősnek is jók a tapasztalatai és azért mert Neked nem jött be attól még nem kéne minden egyes alkalommal lehúzni. A motorom tök jól megy utángyártottal és baromi keveset fogyaszt. Lehet hogy nem kéne teljesen lehúzni.
Bocsánat ha megbántottalak! Nem volt szándékos!
Miután már jó rég lecseréltem a gyári kopott, ütött dobot utángyártottra, van tapasztalatom vele. Sokáig állt is a motor, aztán mikor elővettem újra valahogy nem akart menni. Próbáltam gyújtást állítani, karbit hangolni, és mégsem változott.
Tünet: hatalmas lyuk a teljesítményben 3500 körül, nem akar 5500 fölé pörögni, és 5. ben nem megy 95-100 nál többet, hiába húzod neki a gázt, csak hörög, erőtlen.
Gyári dob vissza (karbi, gyújtás beállítások maradnak), és megtáltosodik a motor!
Ezeket már leírtam párszor ide, nem fogom többet.
Ha jól tudom (innen a fórumról) van többféle utángyártott dob, nem csak egy cég csinálta, így ezek biztos különböznek egymástól, lehetnek jobbak is mint az enyém, és még jónéhány klubtársé (akik szóról szóra ugyanezt tapasztalták-ják mint én).
Röviden: nem akarom lehúzni amit nem kell, csak tapasztalatot írtam le. Azért téged is megkérlek nézz rá a kipuf topicra, ahol is láthatod szétszedve azt a csodadobot ami engem szomorított. Ha szerinted így kell kinézzen belülről egy 2 ütemű kipufogó, akkor biztosan nekem kell még fejlődnöm a témában.
És nem kötekedésből írtam ezt!