Nekem ezt akkor csinálta, amikor el volt repedve a szívócső és falsot szívott.punisher írta:Üdvözlök minden olvasót!
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom , ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
Üzemanyagellátás
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Találós kérdés.
Tegnap fogtam magam,kitakarítottam a karbit, beraktam a csavarós fedele alá egy teflonból kivágott tömítést, és a horkolás ellen 1el dúsabbra raktam a tűt (legdúsabb). Megnéztem, 130as főfúvóka van benne.
Hatás: Nem horkol, vagyis az a keveset kap tünete volt. Sokkal kevesebbszer is rángat.
Hatás2: a tartós menetkor beálló 95 fok helyett (ez időjárástól kb független) 75 fok a hőmérésklet ugyanott, ugyanazzal mérve. Na ez a kérdés, miért is. 20 fok különbség nagyon sok, ennyire szegényen járt volna eddig? A gyertyakép jó, de jó is volt előtte is.
Nem is tudom milyen fullszint olaj van benne, most töltöttem az első tankot ilyennel, de hatás3: NULLA füst. Majdnem mint egy 4t.
Hatás 4: üresben pörgetve (olcsó játék hülyegyerekeknek, tudom) gázfcsöccsöket adva 2000-2500 felett nincs semmi visszapöfögés. Mintha membrános lenne. Érdekes.
Ennyi mindent okozhat egy dúsabbra állítás?
Tegnap fogtam magam,kitakarítottam a karbit, beraktam a csavarós fedele alá egy teflonból kivágott tömítést, és a horkolás ellen 1el dúsabbra raktam a tűt (legdúsabb). Megnéztem, 130as főfúvóka van benne.
Hatás: Nem horkol, vagyis az a keveset kap tünete volt. Sokkal kevesebbszer is rángat.
Hatás2: a tartós menetkor beálló 95 fok helyett (ez időjárástól kb független) 75 fok a hőmérésklet ugyanott, ugyanazzal mérve. Na ez a kérdés, miért is. 20 fok különbség nagyon sok, ennyire szegényen járt volna eddig? A gyertyakép jó, de jó is volt előtte is.
Nem is tudom milyen fullszint olaj van benne, most töltöttem az első tankot ilyennel, de hatás3: NULLA füst. Majdnem mint egy 4t.
Hatás 4: üresben pörgetve (olcsó játék hülyegyerekeknek, tudom) gázfcsöccsöket adva 2000-2500 felett nincs semmi visszapöfögés. Mintha membrános lenne. Érdekes.
Ennyi mindent okozhat egy dúsabbra állítás?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Bowdenjeid nincsenek össze kábelkötegelőzve?punisher írta:Üdvözlök minden olvasót!
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom , ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Üzemanyagellátás
hát most nekem is az utolsó előttibe van meglepően jól megy fogyasztást azt nemtudom még kíváncsi vagyok a végsebességre is hogy mit megy csak kikell menni a városból mert itt nemtudom megpörgetni:)
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Oda tedd ahol jó érzésre. Nekem az utolsó előttiben van (majdnem fennt) de így megy jól és fogyaszt keveset.seagateh írta:Igaz a főfúvókám kicsi volt kicseréltem 130asra most kiválóan megy, 2000-2500körül még mindíg horkol teligázra ha 3000fölött már tökéletesen jó fentről számolva a 3. rovátkába tettem a tűt. ha leengedem tehát a 2.ba teszem akkor gyengébb sokkal. hanyadikba szokták állítani általába? gondolom teljesen nemkell felhúzni mert akkor már sokat kap
Re: Üzemanyagellátás
Igaz a főfúvókám kicsi volt kicseréltem 130asra most kiválóan megy, 2000-2500körül még mindíg horkol teligázra ha 3000fölött már tökéletesen jó fentről számolva a 3. rovátkába tettem a tűt. ha leengedem tehát a 2.ba teszem akkor gyengébb sokkal. hanyadikba szokták állítani általába? gondolom teljesen nemkell felhúzni mert akkor már sokat kap
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Üzemanyagellátás
Remélem igazad van!
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Üzemanyagellátás
Üdvözlök minden olvasót!
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom , ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom , ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem kicsi a főfúvókád, vagy el van tömődve valami, esetlegesen lehet hogy falsot is szív a géped.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok. mitől lehet az hogy teljesgázra horkol a motor? (ETZ250)
jó az alapjárat, jól húz minden rendbenvan de 2500-3000nél adok egy teligázt akkor elég szépen horkol
főfúvóka gyári, a tű pedig felvan húzva teljesen (ha leteszem vagy középen van akkor érezhetően nagyon keveset kap)
köszi előre is
jó az alapjárat, jól húz minden rendbenvan de 2500-3000nél adok egy teligázt akkor elég szépen horkol
főfúvóka gyári, a tű pedig felvan húzva teljesen (ha leteszem vagy középen van akkor érezhetően nagyon keveset kap)
köszi előre is
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Üzemanyagellátás
Ha megadod a címedet én küldök neked ilyet egy borítékban.Alfa írta:Ez esetben a terv:
Venni egy adag ilyet: http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redho ... 05_300x500 , annyira nem drága.
Rátenni a papírt, ami használható, egy lapot rakni a klingerit többi részére, majd lefújni festékkel
Borotvapengével vagy szikével (orvosi szikével a tapétavágó nem vágja jól, már próbáltam... sokszor ) kivágni
Elvileg működnie kell...
Ezért a kis darabért nehogy már fizessél 1300-at.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez esetben a terv:
Venni egy adag ilyet: http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redho ... 05_300x500 , annyira nem drága.
Rátenni a papírt, ami használható, egy lapot rakni a klingerit többi részére, majd lefújni festékkel
Borotvapengével vagy szikével (orvosi szikével a tapétavágó nem vágja jól, már próbáltam... sokszor ) kivágni
Elvileg működnie kell...
Venni egy adag ilyet: http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redho ... 05_300x500 , annyira nem drága.
Rátenni a papírt, ami használható, egy lapot rakni a klingerit többi részére, majd lefújni festékkel
Borotvapengével vagy szikével (orvosi szikével a tapétavágó nem vágja jól, már próbáltam... sokszor ) kivágni
Elvileg működnie kell...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Mindkettő papír,használható a 120ft-os az jobbFireblade írta:(Annak tűnik)Alfa írta: Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kell
Killer: Sajnos 0,5 mm kell az úszó pozíciója miatt, az 1,5 már baromi vastag, nem tudom utánállítva mi lesz a hatás. 0,5 lenne az ideális, csak lehet hogy nem is létezik, csak Klingeritben.
A gyárit siratom azóta is, milliószor szedtem szét a karbit, soha semmi baja nem volt, csak szétfoszlott a 28 év alatt
Meg kell venni... max 500 Ft bukol csak kérni kell hogy borítékba küldjék el mert úgy olcsóbb
Vagy fel kell hívni őket..
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Alfa!
Sztem mind1, ugyanis az úszószintet a tömítéssel együtt mérjük. Annyi gond viszont tényleg lehet, hogy az úszóházat nem vezeti meg a karbinak a válla, és egyszerűen elcsúszik.
A linkeltek közül a 2. nagyon parafának tűnik. Bár ahogy az et-bike-ot ismerem...
Sztem mind1, ugyanis az úszószintet a tömítéssel együtt mérjük. Annyi gond viszont tényleg lehet, hogy az úszóházat nem vezeti meg a karbinak a válla, és egyszerűen elcsúszik.
A linkeltek közül a 2. nagyon parafának tűnik. Bár ahogy az et-bike-ot ismerem...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
hét én akk megpróbálok kivágni aztán meg majd látjuk hmilesz 1 próbát megér és nem fog az az 500ft engem se földhözb...ni
Re: Üzemanyagellátás
(Annak tűnik)Alfa írta:Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kellFireblade írta:Parafa tömítések ETZ-be
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772
Killer: Sajnos 0,5 mm kell az úszó pozíciója miatt, az 1,5 már baromi vastag, nem tudom utánállítva mi lesz a hatás. 0,5 lenne az ideális, csak lehet hogy nem is létezik, csak Klingeritben.
A gyárit siratom azóta is, milliószor szedtem szét a karbit, soha semmi baja nem volt, csak szétfoszlott a 28 év alatt
Meg kell venni... max 500 Ft bukol csak kérni kell hogy borítékba küldjék el mert úgy olcsóbb
Vagy fel kell hívni őket..
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kellFireblade írta:Parafa tömítések ETZ-be
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772
Killer: Sajnos 0,5 mm kell az úszó pozíciója miatt, az 1,5 már baromi vastag, nem tudom utánállítva mi lesz a hatás. 0,5 lenne az ideális, csak lehet hogy nem is létezik, csak Klingeritben.
A gyárit siratom azóta is, milliószor szedtem szét a karbit, soha semmi baja nem volt, csak szétfoszlott a 28 év alatt
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Parafa tömítések ETZ-be
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772
Legalábbis szerintem az.. =)
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772
Legalábbis szerintem az.. =)
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Lehet kapni barkácsáruházakban ilyen falra ragasztható szigetelő,dekor lapokat. (kb 1-1,5mm vastag) Elég kis szemcséjű, és olcsó. 500 Ft kb egy ca. 20x50-es lap, abból kijön egy pár...
Bár félek, hogy az szétesik...
De egy próbát talán megér...
Bár félek, hogy az szétesik...
De egy próbát talán megér...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Alfa írta:Parafa a fő célom, az kb örök élet leszKILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
és parafát honnan tudok szerezni?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Parafa a fő célom, az kb örök élet leszKILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
KILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
annál igen bár én cserélni fogom sztem ha már ugy is kicserélek a motoron pár alkatrészt
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Alfa írta:2 okból nem működik (próbáltam Klingerittel is): 1, nem hagy túl jó nyomot. 2, csak a perem hagy nyomot, a belső részek nem, 3, a spirálfüzet lapja nem jóKILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
nekem az van már másfél hónapja és eddig nem eresztett
pedig az csak 1 egyszerű spirál füzethátlapja
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
2 okból nem működik (próbáltam Klingerittel is): 1, nem hagy túl jó nyomot. 2, csak a perem hagy nyomot, a belső részek nem, 3, a spirálfüzet lapja nem jóKILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
KILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
hát igen én is pont így csináltam
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Honnan tudnám megszerezni a SolidEdge programot??? Előre is köszi a választ!!!Alfa írta:Én tervezem lemásolni (már rajzolom SolidEdge-ben, csak kell egy rádiuszsablon, ami most így itthon nincs), a gumit sajnos nem lehetett, de ennek stabil alakja van, 0,5 mm-es Klingeritből vágok majd párat borotvapengével.
Re: Üzemanyagellátás
én a tömítést egyszerű spirálfüzetnek a kemény hátlapjából vágtam ki és az vanbenne még most is eddig nem eresztett remélem nem is fog
már kb másfél hónapja van benne
már kb másfél hónapja van benne
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én tervezem lemásolni (már rajzolom SolidEdge-ben, csak kell egy rádiuszsablon, ami most így itthon nincs), a gumit sajnos nem lehetett, de ennek stabil alakja van, 0,5 mm-es Klingeritből vágok majd párat borotvapengével.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Fireblade írta:Nem valami parafa szerűség lenne??
Papirból van
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Re: Üzemanyagellátás
Nem valami parafa szerűség lenne??
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Alfa én 6 hónapja raktam a kis TZ-be ilyent és nekem semmi gondom nincs vele!
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, csak fokozatosan csinálom, semmi esetre sem akarom hogy megragadjon...Máté írta: Azért a túl kicis főfúvókával vigyázz nehogy túlságosan elszegényítsd. Nekem is 300-as és 130-as főfuvi és a súber felülról a másodikban. Így lett tökéletes nekem. Jól megy és keveset is fogyaszt. Szerintem próbáld ki egy 130-ast és esetleg ott játssz a súberrel. Még régebben Bambi segített beállítani a karbit és vele így csináltuk. Ha túl kevés a tiednek a 130-as akkor mehet eggyel nagyobb bele és a súbert pedig le. Jó játék, csak ne und meg.
Jó játék az tény, ennél jobb már csak a skoda volt, ott az elején még egy óra volt egy fúvókacsere+beállítás, de az ötödik szétszedés után már 10 perc alatt megvolt
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem volt már olyan ilyenfajta tömítéssel hogy egy ideig jó volt aztán átázott és konkrétan vezette kifelé a benzint. Próbáld ki aztán meglátod milyen, veszteni nem fogsz sokat rajta.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Valakinek vélemény erről? Egészpontosan világos libafoszöld a színe, a fehér csak a vaku miatt tűnik annak. Az anyaga leginkább a kartonpapírra emlékeztet, Futárnál vettem, pont annyi volt az ára mint a guminak. Egész stabil az anyaga, de ez most akkor jó?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Azért a túl kicis főfúvókával vigyázz nehogy túlságosan elszegényítsd. Nekem is 300-as és 130-as főfuvi és a súber felülról a másodikban. Így lett tökéletes nekem. Jól megy és keveset is fogyaszt. Szerintem próbáld ki egy 130-ast és esetleg ott játssz a súberrel. Még régebben Bambi segített beállítani a karbit és vele így csináltuk. Ha túl kevés a tiednek a 130-as akkor mehet eggyel nagyobb bele és a súbert pedig le. Jó játék, csak ne und meg.gabsic írta:Máté: kösz, megpróbálom ezt a pici gáz dolgot is.
Krepp: he-he Igazából tavaly már én is feladtam, csak ugye új év, új lendület
Kill3r: igen, ezért is ragaszkodnák a csatoshoz... Binget nincs "kedvem" venni... ha érted mire gondolok...
Alfa: hmm... ez most elgondolkodtatott... végülis van itthon 120 és 125 fúvókám is, próbálkozok még (Skodához a télen vettem egy marék különféle MZ fúvókát, mikor kísérleteztem hogy mekkora kell az etanolhoz)
Bambi-rezóban én is gondolkodtam anno, csak 251-en hülyén nézne ki mert hosszú...
Köszi srácok, holnap próbálkozok tovább (ma csak a villanyt csináltam meg, mert esik / csöpög egész délután)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Máté: kösz, megpróbálom ezt a pici gáz dolgot is.
Krepp: he-he Igazából tavaly már én is feladtam, csak ugye új év, új lendület
Kill3r: igen, ezért is ragaszkodnák a csatoshoz... Binget nincs "kedvem" venni... ha érted mire gondolok...
Alfa: hmm... ez most elgondolkodtatott... végülis van itthon 120 és 125 fúvókám is, próbálkozok még (Skodához a télen vettem egy marék különféle MZ fúvókát, mikor kísérleteztem hogy mekkora kell az etanolhoz)
Bambi-rezóban én is gondolkodtam anno, csak 251-en hülyén nézne ki mert hosszú...
Köszi srácok, holnap próbálkozok tovább (ma csak a villanyt csináltam meg, mert esik / csöpög egész délután)
Krepp: he-he Igazából tavaly már én is feladtam, csak ugye új év, új lendület
Kill3r: igen, ezért is ragaszkodnák a csatoshoz... Binget nincs "kedvem" venni... ha érted mire gondolok...
Alfa: hmm... ez most elgondolkodtatott... végülis van itthon 120 és 125 fúvókám is, próbálkozok még (Skodához a télen vettem egy marék különféle MZ fúvókát, mikor kísérleteztem hogy mekkora kell az etanolhoz)
Bambi-rezóban én is gondolkodtam anno, csak 251-en hülyén nézne ki mert hosszú...
Köszi srácok, holnap próbálkozok tovább (ma csak a villanyt csináltam meg, mert esik / csöpög egész délután)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Nagyokat nézek mikor it írjátok hogy 135-s fúvókával megy nekem úgy tűnik még a105-s is nagy bele
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez így más sokkal kevésbé normális. 3-4 ezer között kéne lenni a fő tartománynak amikor lehet vele menni (50,70,90 mind itt van). Nekem is volt ilyenem, kis fordulaton rángat, nagy fordulaton nem megy típusú hibám, a főfúvóka drasztikus csökkentésével (135 ről 120-ra, talán most az van benne, vagy max. 125) oldódott meg a probléma. Se gyertyaképben se fogyasztásban nem volt különbség, csak az hogy így jó a motor... Teljes fúvókasort vettem és raktam bele egyiket a másik után csökkenő sorrendben. Jah és legtöbbet a Bambi féle rezó segített, de kb mindenfajta problémábangabsic írta:Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
Amúgy ha a súber és az alapjárati rendszer nem kopott és enged összevissza neki levegőt meg benzint, még a szívatót nézném meg visszamegy-e a helyére. Lehet h semmi köze hozzá, de az is el tud dúsítani aztán jön a rángatás meg kemény járás
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Pedig nekem pont a csatos volt az, amivel tökéletes alapjáratot tudtam állítani. Kipróbáltam, 600-as fordulatig stabil maradt. Csak az már használhatatlan ugye... És egyáltalán nem rángatott... Bár ez a rezóval szűnt meg igazán...
Bing-el pedig úgy járok, mint ahogy Máté mondta...
Bing-el pedig úgy járok, mint ahogy Máté mondta...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Motorféknél én úgy szoktam csinálni, hogy egy picit húzom a gázt (tényleg csak egy picit) - így ezzel olyan mintha nem csatos karbi volna tehát manuálisan emelem a fordulatszámot. Igazából nem emelem, csak adok neki egy kicsit több üzemanyagot. Így abaszolút megszüntethető az ugrálás, és a blokkank is jobb, hiszen ha motorféknél pl hegyről lefelé sokat pörög akkor több üzemanyagot kap tehát jobb is a kenés. Csak megszokás kérdése.gabsic írta:Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nagyon régóta zavar ez de én feladtam.....
Nincs alapjárat..
Nincs alapjárat..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem akkor bakkecskézik, ha pl 3500ról engedem vissza motorfékre. De tudok egy megoldást: ha olyan 6-7 ezerig pörgeted, majd elveszed a gázt, nem is pöffen csak visítva motorfékezik. Néha így csinálom, mert szeretem a hangját, de tudom hogy nem szabadna. Amúgy majdnem mindig kuplungolni szoktam ha lassítani akarok és "vitorlázok" utána. A gyertyakép jó, a motor nagyon faszán megy, nincs okom azt gondolni hogy ez ne lenne gyárilag ilyen. Az alapjáratból meg nem engedek, annak lennie kell
Talán valami vákuum mértéke alapján nyitó alapjárati rendszer kéne (ami mondjuk teljesen zárt gázállásnál 2000es fordulaton nyit alapjáratot, addig meg nincs) ami ezt megoldaná, vagy sokat kell neki adni ott (nagyobb alapjárati fúvóka).
Amúgy a csatos karbit épp ezért nem szeretem, az alapjárat állítása finoman szólva is érdekes.
Talán valami vákuum mértéke alapján nyitó alapjárati rendszer kéne (ami mondjuk teljesen zárt gázállásnál 2000es fordulaton nyit alapjáratot, addig meg nincs) ami ezt megoldaná, vagy sokat kell neki adni ott (nagyobb alapjárati fúvóka).
Amúgy a csatos karbit épp ezért nem szeretem, az alapjárat állítása finoman szólva is érdekes.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is bakkecskézik egy bizonyos fordulaton, de amúgy motorféknél nem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem amit leírtál normális, nekem is ilyen a motorom, egyébként motorfékezni nem igazán szabad vele.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv az Uraknak!
Tippeket és ötleteket kérnék:
251-es etz, 300as hengerrel, csatos karbival. kipufogó gyári, légszűrő gyári. Előgyújtás 2.8mm.
Karbi: úszó zárás 28mm-re állítva, max nyitás 33ra. Főfúfóka 135, alapjárati 50. Tű gyári.
A gond hogy előírt karbi beállításnál (alapjárati csavar 4 ford. ki, keverékcsavar 2.5 ki) kb 3000 az alapjárat.
Ha visszaveszem az alapjárati csavarral (kb 2 fordulatot behajtok) akkor ketyeg szépen stabilan 1200 körüli alapjáraton.
Próbaútra megyek: motorféknél eszetlenül bakkecskézik, ugrál, be kell húzni a kuplungot mert különben kanyarodni sem lehetne.
Ha alapjáratot vissazveszem annyira hogy pár másodperc után leállna, és a keverékcsavart is beljebbhajtom (kb másfél fordulatra nyitva), akkor megszűnik ez a gond, csak ugye nincs alapjárat (TS125nél megszoktam ezt, nem is zavarna olyan nagyon, így használom mióta megvan)). Viszont ilyenkor meg kis gázállásnál 3000 felett négyütemezve, keményen jár (mintha pár mm-re nyitott tolattyúnál dús lenne a keverék). Ez pl a városi haladás esete 3. és 4. fokozatban.
Játszottam már fúvókákkal (fő 130-135-140, alapjárati 45-50) benzinszinttel, tűállásokkal, másik tűvel, cseréltem szívócsonkot, tömítéseket, de nem segített.
Ja mikor megvettem a motort, evett mint a disznó, ennek az előző gazda által belerakott 150es főfúvóka volt az oka (Bár ez átbaszós volt, eltartott egy darabig mire rájöttem, ugyanis a gyári 130 beütésű főfúvóka volt 150re feldörzsárazva). Viselkedése akkor is ugyanilyen volt...
Van itthon széjjelkopott TS250 karbim, azzal nagyon szépen megy alapjáraton és az átmenet is jó. De hát az kopott, csörög, inkább használnám a csatos karbit ha be tudnám állítani hozzá.
Miért lehet magas 4 fordulatra nyitott alapjárati csavarnál az alapjárat? Falsra gyanakodtam ezért cseréltem a csonkot és a tömítéseket. De ugye akkor alapjárat se lenne normális.
Miért lehet a gyári beállításokkal az ugrálás, rángatás?
Más beállításnál miért lehet a négyütemezés átmenetnél?
Tippeket és ötleteket kérnék:
251-es etz, 300as hengerrel, csatos karbival. kipufogó gyári, légszűrő gyári. Előgyújtás 2.8mm.
Karbi: úszó zárás 28mm-re állítva, max nyitás 33ra. Főfúfóka 135, alapjárati 50. Tű gyári.
A gond hogy előírt karbi beállításnál (alapjárati csavar 4 ford. ki, keverékcsavar 2.5 ki) kb 3000 az alapjárat.
Ha visszaveszem az alapjárati csavarral (kb 2 fordulatot behajtok) akkor ketyeg szépen stabilan 1200 körüli alapjáraton.
Próbaútra megyek: motorféknél eszetlenül bakkecskézik, ugrál, be kell húzni a kuplungot mert különben kanyarodni sem lehetne.
Ha alapjáratot vissazveszem annyira hogy pár másodperc után leállna, és a keverékcsavart is beljebbhajtom (kb másfél fordulatra nyitva), akkor megszűnik ez a gond, csak ugye nincs alapjárat (TS125nél megszoktam ezt, nem is zavarna olyan nagyon, így használom mióta megvan)). Viszont ilyenkor meg kis gázállásnál 3000 felett négyütemezve, keményen jár (mintha pár mm-re nyitott tolattyúnál dús lenne a keverék). Ez pl a városi haladás esete 3. és 4. fokozatban.
Játszottam már fúvókákkal (fő 130-135-140, alapjárati 45-50) benzinszinttel, tűállásokkal, másik tűvel, cseréltem szívócsonkot, tömítéseket, de nem segített.
Ja mikor megvettem a motort, evett mint a disznó, ennek az előző gazda által belerakott 150es főfúvóka volt az oka (Bár ez átbaszós volt, eltartott egy darabig mire rájöttem, ugyanis a gyári 130 beütésű főfúvóka volt 150re feldörzsárazva). Viselkedése akkor is ugyanilyen volt...
Van itthon széjjelkopott TS250 karbim, azzal nagyon szépen megy alapjáraton és az átmenet is jó. De hát az kopott, csörög, inkább használnám a csatos karbit ha be tudnám állítani hozzá.
Miért lehet magas 4 fordulatra nyitott alapjárati csavarnál az alapjárat? Falsra gyanakodtam ezért cseréltem a csonkot és a tömítéseket. De ugye akkor alapjárat se lenne normális.
Miért lehet a gyári beállításokkal az ugrálás, rángatás?
Más beállításnál miért lehet a négyütemezés átmenetnél?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Végül is ha 10 százalékot csal az órám nekem az is jó,a lényeg,hogy ha 85 körül megy valaki előttem,akkor biztonságosan lehessen előzni,mert a 90-95-ös utazótempót így utána nyugodtan lehet tartani
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég